W dniu dzisiejszym dokonywałam zakupu usług w punkcie CH ŚWIT ul. Kościuszki 1 w Tarnowie u Pani Klaudii Wajdy i chciałabym podziękować, że macie Państwo tak sympatyczną i kompetentną pracownicę. Chciałam to podkreślić, ponieważ w ostatnim czasie,chcąc wybrać dobrą ofertę
dla siebie byłam obsługiwana w wielu punktach i tylko w Państwa punkcie zostałam obsłużona w tak profesjonalny i miły sposób.
ZaletyKompetencja i profesjonalizm połączone z uprzejmością
WadyBrak
~Wioletta / 2023-03-02 14:07
Ocena: 5.00 / 5
W dniu dzisiejszym dokonywałam u zakupu usług w punkcie H ŚWIT ul. Kościuszki 1 w Tarnowie u Pani Klaudii Wajdy i chciałabym podziękować, że macie Państwo tak sympatyczną i kompetentną pracownicę. Chciałam to podkreślić, ponieważ w ostatnim czasie,chcąc wybrać dobrą ofertę
dla siebie byłam obsługiwana w wielu punktoch i tylko w Państwa punkcie zostałam obsłużona w tak profesjonalny i miły sposób.
Wioletta Stanisławska
ZaletyKompetencja i profesjonalizm połączony z sympatią
WadyBrak
~Lukasz / 2023-03-02 13:00
Ocena: 2.00 / 5
Konsultant próbował trzy razy uruchomić kartę e-sim w moim telefonie bez powodzenia. Mam również duży kłopot z doładowaniem telefonu przez kartę płatniczą. Strata czasu więc przenoszę się do Heya.
ZaletyNie ma
WadyNieudolność w obsłudze klienta.
~Klient / 2023-03-01 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku dni Internet w okolicy po prostu nie działa. Po próbie kontaktu z operatorem obsługujący powiedział, cytuję "co ja mam panu z tym zrobić". Szczyt bezczelności i złodziejstwa.
Wady-zła obsługa klienta -brak Internetu
~Wkurzony klient / 2023-02-28 17:54
Ocena: 2.00 / 5
Od 15 tego lutego coś ienili w systemie logowania do usługi Play now. Czas oczekiwania na smsa tak się wydłużył że w końcu jak przychodzą to kilka na raz . Po zgłoszeniu sprawy operatorowi jedyną odpowiedzią jaka dostałem jest to że według nich smsy przychodzą bez zarzutu. Czyste kpiny . Po kolejnym zgłoszeniu chcielinode mnie wrażliwe dane chyba po to żeby zablokować moja kartę . Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia
WadyNierzetelni, nieuczciwi . Żadnej pomocy się nie uzyska
~Kamil / 2023-02-28 13:26
Ocena: 4.67 / 5
Zdecydowanie lepiej niż ten telekomunikacyjny trup PLUS
ZaletyWiele
WadyBrak
~ZZ / 2023-02-28 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Dramatycznie zła jakość sygnaŁu internetowego. Pomimo tego umowa jest faktycznie niemożliwa do wypowiedzenia ponieważ operator nie uwzględnia pomiarów prędkości przesyłanych danych.
Wypowiedzenie umowy na piśmie wysłane pocztą nie zostało przyjęte pod pretekstem tego, że rzekomo została do Państwa wysłana pusta koperta. Umowa i konieczność zapłaty za kolejne miesiące jest przeciągana do maksimum, przy wykorzystaniu wszelkich możliwych prawnych i faktycznych możliwości.
Tragiczna jakość obsługi i jednocześnie brak jakiejkolwiek reakcji na kolejne reklamacje, których złożyłam około 10 w trakcie trwania umowy.
Niesmaczne doświadczenie, którego już nigdy nie powtórzę. Mam zamiar złożyć skargę do UOKiK na bezprawność działań PLAY i naruszenie praw konsumenta. Zachęcam inne osoby, które mają podobne doświadczenia, do tego samego.
~Aleksandra / 2023-02-27 19:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć na świecie!
Od ponad dwóch miesięcy nie mam internetu!!
Zgłaszam codziennie i każą czekać. Banda debili. Oszuści a płacić każą bo kara będzie.
ZaletyZero
WadyBrak internetu
~HEJTEREK_69 / 2023-02-26 17:31
Ocena: 2.00 / 5
GUWNO INTERNET NIE DZIALA JA PIENIADZE PLACE A TO NIE DZIAŁA CO TO MA BYĆ??????? Ż.E.N.A.D.A. I KROPKA CO TO MA BYĆ Za PROPAGANDA W OGÓLE SAŁOSNE
ZaletyNIC
WadyWSUZSGKO
~Marian / 2023-02-25 16:27
Ocena: 1.67 / 5
Musimy wyrazić swoje niezadowolenie odnośnie sieci Play, z tego względu, że przy każdym rachunku do zapłaty zmniejszali nam transfer (mimo iż mieliśmy jeszcze dużo danych do wykorzystania - przy ofercie internet mobilny) aż do momentu wpłynięcia płatności do nich. Druga sprawa to rozwiązanie umowy: dowiedzieliśmy się, że umowę możemy rozwiązać w okresie nie mniej niż 30 dni przed zakończeniem umowy. Czyli w naszym rozumieniu może być wcześniej. W punkcie zgłoszone rozwiązanie umowy między 50 a 30 dniem, powiedzieli że za wcześnie. Poszliśmy dwa dni, czyli 28 dni do zakończenia umowy, Pan powiedział, że spóźniliśmy się 2 dni, i z tej racji przedłużają nam o kolejny miesiąc...Poza tym zasięg internetu i ilość danych w stosunku do ceny Ok.
~Tomasz / 2023-02-24 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć w Polsce. Nawet jeśli jest LTE to nic nie działa, a internet działa z najniższa prędkością. W porównaniu jakości do ceny… Nieśmieszny żart, odklejone od rzeczywistości cenniki, a jakość czy to rozmów, czy przychodzenia/odbioru wiadomości tekstowych, a zwłaszcza internetu to kpina.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~mc / 2023-02-23 23:15
Ocena: 1.00 / 5
DNO totalne internet 3mbit/s to max czego możecie oczekiwać. jakość połączeń w miarę. Ale jak jesteście w lesie nic nie działa.
ZaletyBRAK
Wadyinterest nie działą prawie w ogóle
~krukgeo / 2023-02-23 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Trzymajcie się z dala od tej sieci. W play pracują niekompetentni pracownicy. Złodzieje nic więcej! Nie polecam! Nie dziwie się tym opinią cytując 'złodziejska firma' , 'firma oszustów!'
~Izabela / 2023-02-22 14:25
Ocena: 1.00 / 5
Play 360 ubezpieczenie zostało wykupione przy podpisywaniu umowy. Zmieniłam telefon z nagłych potrzeb na iPhone 14 i zaczął sie problem. urządzenie zarejestrowany do ubezpieczenia iphone 11, nie da sie tego zmienić na aplikacji, ludzie w obsłudze klienta play widzieli że nie da sie zmienić urządzenia w aplikacji, więc napisali wiadomość do centrum play 360 z prośba o zmianę urządzenia, bądź wyłączenia usługi, dostałam wiadomość ze zmiana urządzenia jest możliwa, po czym nic sie nie zmieniło, nadal na koncie play 24 z usługa ubezpieczenia. Poirytowana zadzwoniłam do biura obsługi, zeby mi wyłączyli to cholerstwo albo zmienili urządzenie, kobieta z która rozmawiałam upierała sie ze urządzenie da sie zmienić tylko przez aplikacje Play24, a tam takiej opcji w iOS NIE MA ! (W 3 salonach grzebali w tych aplikacjach przy mnie, żadnej opcji zmiany). Kazałam wyłączyć usługę z poniesieniem kary 10zl miesięcznie za zerwanie wcześniej umowy nim wygasła. NIE POLECAM DODATKOWYCH USŁUG W PLAY, TRZEBA UWAŻAĆ NA KAŻDYM KROKU CO SIE PODPISUJE !!
ZaletyŻadne
WadyWszystkie wymienione wyżej
~Emilecka2115 / 2023-02-22 11:45
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie to tak strasznie nie polecam cyfrowego Polsatu. Nie dość że jest tylko tydzień lub 2 mówią że zabieramy dużo internetu. Płacimy 170 zł a i tak go niema to oszuści nie polecam bardzo
ZaletyNie ma i nie będzie
WadyPolsat
~Robert / 2023-02-21 21:13
Ocena: 1.00 / 5
Podczas podpisywania umowy zostałem wprowadzony w błąd, a kiedy chciałem wyjaśnić sytuację sieć Play wszystkiego nie wyparła . Naliczają koszta połączeń z własnym baniekm .
WadyOrange bije na głowę Play
~klient / 2023-02-21 14:47
Ocena: 1.00 / 5
Trzymajcie się z dala od tej sieci. Zwłaszcza nie bierzcie pakietu TV + Internet. Przeanalizujcie dokładnie ofertę - telewizja - nie ma, na 120 kanałów, podstawowych kanałów informacyjnych. Nie dajcie się wkręcić w umowę, zachęceni darmowym Netflixem. W salonach pracują niekompetentni pracownicy. Ich informacje nie mają pokrycia ze stanem faktycznym. Aktywacja pakietu kosztuje 50 zł, technik 100 zł. Pani w salonie wyjaśniła, że dlatego tak dużo, bo technik podłącza światłowód i sprawdza przepływ Internetu na wszystkich urządzeniach. Tymczasem technik przyszedł podłączył kabelek (światłowód już w mieszkaniu był) i sobie poszedł, nie sprawdzając przepływu Internetu. Po podłączeniu okazało się, że Internetu nie ma. Trzeba było wydzwaniać na infolinię, żeby dowiedzieć się dlaczego tak jest. Wszystko to przyczyniło się do tego, że próbowałam odstąpić od umowy. I dopiero się zaczęło. Na infolinii powiedzieli, że tak, tylko, jak najszybciej trzeba odnieść ruter. W salonie, że nie, można tylko zrezygnować z telewizji, napisać rezygnację i czekać. Po kilku godzinach przyszła odpowiedz, że nie da się odstąpić od umowy, ani zrezygnować z Internetu, ani z TV. Dzwonię na infolinię, grzecznie rozmawiam, powołuję się na prawa konsumenta, ludzkie wartości. A pani mówi, że takie jest prawo Unii Europejskiej i że nie można odstąpić od umowy. Mam pytanie, a gdzie jest człowiek i jego podstawowe potrzeby w PLAY.
Zaletybrak
WadyTak, jak napisałam, cała gama. Nie chcesz mieć kłopotów, nie bierz Play.
~Sem / 2023-02-21 06:03
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich to jest już żenada co tam się wyprawia miałem 5 numerów w tej powiedzmy firmie zabrałem 3 z tamtad .Po pierwsze zapłać za obsługę klienta ,2 oszukują na umowach,3 i h doradcy w salonach to oszuści .Nie polecam tej sieci pomimo że byłem u nich od początku
ZaletyNie ma
WadyDno
~Sem / 2023-02-21 06:03
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich to jest już żenada co tam się wyprawia miałem 5 numerów w tej powiedzmy firmie zabrałem 3 z tamtad .Po pierwsze zapłać za obsługę klienta ,2 oszukują na umowach,3 i h doradcy w salonach to oszuści .Nie polecam tej sieci pomimo że byłem u nich od początku
ZaletyNie ma
WadyDno
~Ewelina / 2023-02-20 18:40
Ocena: 5.00 / 5
Witam , bardzo dziękuje za pomoc i pozytywnie załatwienie mojej sprawy Panu Damianowi Borowieckiemu . Sprawa załatwiona ekspresowo i rzetelnie .