Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4620 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2023-04-18 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie otrzymałam faktury za zakupiony telefon w abonamencie,nie mogę się doprosić a jest mi ona pilnie potrzebna.Wystarczy wysłać na maila a to dla nich problem.Skoro tak to trzeba było mi od razu wysłać z zakupionym telefonem i nie byłoby sprawy .
  • ~GOŚĆ / 2023-04-18 11:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma Play dolicza co miesiąc do mojej faktury dodatkowe opłaty za transmisję danych. Mimo iż wg umowy po przekroczeniu transmisji danych prędkość internetu miała zwolnić. Co miesiąc trzeba się z nimi kontaktować i wykłócać o faktury korygujące, dodatkowo konsultanci co miesiąc potwierdzają wyłączenie wszystkich dodatkowo płatnych pakietów, lecz mimo to co miesiąc jest to samo.
  • ~Duch Sandomierza / 2023-04-18 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby się ku**a dało wystawiłbym na minusie. Je**bani oszuści, ch**jowy internet, wieczne problemy z internetem! Niech idą w pi*du łgarze i naciągacze pier***eni!
    ZaletyŻadne k**wa, same minusy!
    WadyWszystko u nich jest ch**we! Od oferty po realizację!
  • ~Jarek / 2023-04-17 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Play masakra, miałem internet mobilny, dobrze chodził jak nie były anteny za bardzo obciążone(priorytet mają inni operatorzy), do tego 500gb za 90 zł kończyło się dosyć szybko, każde 100 gb kolejne 20 zł, które można było dokupić max 5 razy, później masz wolny internet, na domek jedno rodzinny nie starczało. Nie miałem w tamtym momencie jeszcze światłowodu, teraz mam 60 zł bez limitu transfer 200 mb szybkości. Wracając do playa, musiałem dokupić drugą antenę biorąc nowy abonament, ponieważ nie można było zwiększyć limitów sciągania ponad 5x. Doszło do tego że za internet w play płaciłem 300 coś złotych, żona pracowała zdalnie, synowie nauka w domu, internet szedł^^ Musiałem zrobić maszty itp Jak działał to działał dobrze, często jednak trzeba było sciągać antenę wyjmować wkładać kartę, duplikować karty w salonie itp. Na szczęście anteny już oddałem, jestem na wypowiedzeniu umowy a w domu mam już światłowód. Nie polecam, kiedy szukałem internetu mobilnego z anteną to usługa Tmobile 60zł na miesiąc i bez limitu była niedostępna;-( Przeniosłem telefony z play do Tmobile, zasięg sie poprawił, oni mają swoje odbiorniki, to stara Era. Play musi wypożyczać ale ich wywalają gdy jest tłoczno. Nie polecam! Obsługa klienta dramat, zresetuj router itp
  • ~Calyope / 2023-04-17 02:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Na szczęście od 2 lat mam spokój z tą pełną krętaczy siecią...
    Problemy z siecią,zasięgiem itd są nie do rozwiązania z tą bandą ignorantów,ceny za usługi są chore..przykład roaming i użycie danych poza granicami,gdzie oferowano mi 1 dodatkowy GB za 100 zł..Sieci nie polecam,nie da się z nimi dogadać,infolinia i pracownicy salonu to kompletne dno.
    Zaletybrak
    Wadyniski poziom usługi,krętactwo,naciąganie
  • ~Damian / 2023-04-16 10:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Sieć Play to porażka. Mieszkam w strefie deklarowanego zasięgu Play. A internet to koszmar! Z roku na rok jest gorzej! Pisałem skargi, to napisali mi że minimalne wymogi spełniają. A te minimalne wymogi, w XXI wieku według Play to kilkadziesiąt kB! Dzwonie na infolinię, żeby problem rozwiązali, to słyszę ze z ich strony wszystko jest zgodne. Już dwa razy zdazylo mi się, że Pani z infolini powiedziała że nie ma nic więcej do dodania i się rozłączyła! Zenada! Zastanówcie się poważnie zanim wybierzecie ta sieć. Oferta jest bardzo kusząca, ale standardy internetu oraz obsługi to koszmar. Prosiłem również o sprawdzenie moich urządzeń do internetu, skoro sieć twierdzi że wszystko dobrze. Odmówiono mi serwisanta. A przypomnę że montaż przeprowadzał ich serwisant.
    ZaletyOferta
    WadyBardzo słaba jakość świadczonych uslug, niekompetentna i niemiła obsluga.
  • ~Damian / 2023-04-16 09:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam jestem użytkownikiem sieci Play od dobrych 5 lat myślę że to jedna z lepszych sieci głównie chodzi o zasięg ponieważ mieszkam w takim miejscu że ciężko z zasięgiem z innych sieci
    ZaletyZasięg w każdym miejscu
  • ~Arkadiusz / 2023-04-15 09:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Zasięg kiepskiw porównaniu do konkurencji telewizja obiecana przez pley rozłączali systematycznie co kilka lub kilkanaście minut najdłużej na dobrych urządzeniach obiecany telefon Motorola 30 edge nie polecam mimo źe nowy miga co kulka minut. Poza ich ofertą w moim przypadku przy przeniesieniu numeru przy kilkakrotnym kontakcie z biurem obsługi klienta i tak nie są w stanie zrobić nic dobrego dla nowego klienta szczerze nie polecam i rzałuje że zacząłem na kiepskim urządzeniu z nimi współpracować
    ZaletyNie ma
    WadyDużo
  • ~Magdalena / 2023-04-14 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ma dramatycznie niską obługę klienta. Zasięg internetu bardzo słaby.
    Jeśli potrzebujesz realnego wsparcia play w ważnych dla konsumenta sprawach, nie ma bata, że ja otrzymasz. Wyrachowani. Dużo okrągłych słów, zero rozwiązań
  • ~kwsk / 2023-04-14 16:23
    Ocena: 5.00 / 5
    no jest to na chwilę obecną najlepszy i najpewniejszy internet w polsce, a do tych co obrazaja cala firme za to ze im jedna baba zle powiedziala do sluchawki, to powiem tak - ważne, że internet jak i zasieg dobrze dziala. Bo np w plusie nie dość ze bedzie niemiła baba, to jeszcze w dodatku dostaniecie (a raczej nie dostaniecie) dobrego internetu i zasięgu. Dodatkowo w playu jest korzystnie cenowo.
    Zaletyinternet, zasięg, dział techniczny
    Wadybrak
  • ~Gummi / 2023-04-14 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po smierci Mamy, ktora miala w Playu abonament, zalatwilam wszystko w salonie z jej aktem zgonu, tzn tak mi powiedziano. Przyszla nowa faktura smsem, za co mnie na czacie przeproszono. Niby zostala automatycznie wygenerowana. Miesiac pozniej w skrzynce pocztowej u Mamy "ostatnie wezwanie do zaplaty" i grozba windykacji. Dzwonie na infolinie z pytaniem o co chodzi, ale nikt mi nie chce pomoc, bo nie znam hasla. Mogłam podać datę urodzenia, pesel, konto w banku, ale nie, Play wymaga ode mnie podania swojego hasła, którego NIE ZNAM I NIE POZNAM BO NIE POTRAFIĘ SIĘ KOMUNIKOWAĆ ZE ZMARŁYMI OSOBAMI. Pytam, czy chca mnie zidentyfikowac, czy po prostu zachowac sie jak idioci. Odpowiedz: takie mamy zasady. Nastepnego dnia ide znowu do salonu Play z aktem zgonu, a tam.... czlowiek odsyla mnie na infolinie. Dzwonie przy nim i ta sama gadka. Mam podac haslo, ktorego tresc zabrala do grobu ze soba Mama. Groteska, paranoja, sadyzm. Rozmowa trwa 40 minut, 2 razy prosze o przelozonego, ktory odmawia podejsc do telefonu. Prosze o kopie nagrania rozmowy, ale ta nie zostanie mi wydana, bo rozmowa nie dotyczy sprzedazy. Gorzej niz za komuny. Ostrzegam uzytkownikow Play, zeby sie nigdy przenigdy nie odwarzyli umrzec, bo Play na to nie wyraza zgody. SKANDAL!!!
    Wadybiurokracja, brak dobrej woli i zdrowego myslenia
  • ~Katarzyna / 2023-04-13 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam tak jak pozostali kliecnic. W pukcie obsługi pracownicy debilni, nie umiejący rozwiązać prostej sprawy.Na czasie to samo, dno. Ustalmy coś, po czym jakby nie było orzmowy, nic się nie dzieje. Mam mieć korektę faktury i wydłużony czas opłaty, bo to ich wina, a nic takiego nie dostaję i płącę odsetki. DNO
  • ~xxx / 2023-04-12 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy. Na początku są oczywiście "milutcy" i wszystko jest cacy... do czasu gdy grzecznie płacisz rachunki i nie masz żadnych wymagań, ale chciej złożyć jakąkolwiek reklamację... wtedy pokazują prawdziwe oblicze... a i jeszcze się nie uwolnisz, bo tak mataczą w umowach przy przedłużeniach, że prawie okazują się dożywotnie... najgorszy operator z możliwych
  • ~Kris / 2023-04-12 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje,ukryte koszty ,olbrzymie naliczane odsetki i dramatyczny internet.
    ZaletyBrak
    WadyNiewystarczająca ilość znaków żeby współpracę opisać!
  • ~xvzvcxy / 2023-04-10 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    internet zacina sie nie da sie korzystac 1 mb/s pobierania przesyl rownie zly
    Zaletynie ma
    Wadycały i nternet polecam nie kupowac wogole
  • ~Karolos / 2023-04-09 22:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Ukryte koszty usługa bezpiecznego internetu na cały okres umowy o o której nie było mowy doliczona do abonamentu na cały okres na 3 numery z czego jeden nigdy nie będzie używany to karta do internetu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~igrelek / 2023-04-09 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    pLAY to najgorsza telewizja daje 0/5 nie da się grać wszystko się zacina i trzeba cały czas wydawać kupę kasy
  • ~Aga / 2023-04-08 16:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem za granicą po raz 3 w ciągu 3 m-cy, za każdym razem jest problem z wykonywaniem i odbietaniem połączeń telefonicznych w roamingu. Play nie potrafi zweryfikować przyczyny i rozwiązać problemy od 33h i przy każdej rozmowie z konsultantem powtarzają że potrzebują trochę czasu na rozwiązanie problemu.
  • ~Rafał / 2023-04-07 15:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Zdecydowałem się przenieść numer do innej sieci na korzystniejszych warunkach. Od razu oddzwoniła do mnie konsultantka z ofertą próbując mnie namówić do pozostania z nimi - zrozumiałe. Odmówiłem, sprawa załatwiona. Pełna kulturka.
    Dzisiaj zadzwonili ponownie - "widzimy, że złożono wniosek o przeniesienie numeru" no i dalej oferta - tym razem bardziej korzystna niż konkurencji w związku z tym zdecydowałem się dalej negocjować. Z przyczyn technicznych, bardzo kulturalny (choć słowny struś pędziwiatr) pracownik infolinii zapewnił, że zorientuje się w mojej sprawie i oddzwoni w przeciągu pół godziny. Cisza, po godzinie zam zadzwoniłem - klapa, po kolejnych dwóch nadal - przełączanie z działu do działu (plus oczywiście weryfikacja) by w konsekwencji dowiedzieć się, że nie ma w ogóle takiej oferty jaką mi przedstawiano. Zdanie podtrzymuję odchodzę z Play po 10 latach współpracy... a sieci proponowałbym przeprowadzenie szkolenia z obsługi klienta, znam paru doskonałych mentorów na współczesne czasy - mogę polecić.

    ZaletyUłamek konsultantów potrafi słuchać z empatią i zaangażowaniem rozumiejąc, albo chociaż udając zrozumienie i przyznanie klientowi racji.
    WadyNie dają dojść do słowa 9wiedzą lepiej), oburzają się kiedy stawiasz na swoim i zaprzeczają sami sobie
  • ~joanna / 2023-04-06 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma jest nierzetelna od 6 dni czekam na aktywacje zamówionej usługi AMAZON, codziennie telefony na infolinie, czaty emeile i tylko proszę czekac, przekażemy do odpowiedniego działu, zajmiemy sie tym , nie odemnie to zalezy i tak w kółko , a po 6 dniach dalej nie moge kozystac z zamówionej usługi.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.95, ilość opinii: 1051
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4464
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186