strona 68 z 221
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »
-
~Daniel / 2023-02-12 12:54
W się pomarańczowego operatora w ofercie na karte nie zużyte gigabajty przenoszone są na kolejny miesiąc, w Play nie stedy nie. -
-
~Krys / 2023-02-11 18:53
Niekompetetni doradcy. Jedna osoba mówi mi żebym uaktywnij konto, doładował, w rzeczywistości jestem 50zł w plecy. Druga osoba z obsługi,że niepotrzebnie to zrobiłem i tak w kółko "Macieju" Totalny brak wiedzy. Nie polecam. -
~Karol / 2023-02-11 16:52
Nie polecam, przeniosłem cztery numery firmowe z orange do play. Przenoszenie trwa od października 22r. Do lutego 23r.
Nadal nr. Nie są przeniesione, place w Orange i w Playu.
Obsluga kłamie i odsyła po punktach gdzie jeszcze bardziej kłamią i nie pomagają w sprawie. Od półtorej miesiąca wyliczyli dwa nr. I nie mogą naprawić błędu zasłaniając się czasem na rozpatrzenie zażalenia.
Masakra, nie polecam nawet wrogowi!!
Zgłosiłem sprawę do rzecznika praw konsumenta i do adwokata o założenie sprawy w sądzie!
Uważajcie na nich!ZaletyBrakWadyObsługa fatalna
Kłamią
Każdy mówi co innego
Zero komunikacji z ich strony
Nie wysyłają maili, kłamiąc że wyslali -
~Wercia6037 / 2023-02-10 22:17
mam od 2 lat telefon u nich i żałuję że wg po słuchałam się kolegi bo nawet od kilku miesięcy się nie mogę do posic ich żeby mi przywrócili że mogę odbierać zdj i filmy a oni mają to gdzieś a posługa fatalna nie polecam kończę z nimi umowie i nie chce żadnych z nimi umówić podpisywać anic żałuję tego że dałam się na mówić Zaletynie polecamWadyżałosna obsługa z ich strony -
~Wercia6037 / 2023-02-10 22:17
mam od 2 lat telefon u nich i żałuję że wg po słuchałam się kolegi bo nawet od kilku miesięcy się nie mogę do posic ich żeby mi przywrócili że mogę odbierać zdj i filmy a oni mają to gdzieś a posługa fatalna nie polecam kończę z nimi umowie i nie chce żadnych z nimi umówić podpisywać anic żałuję tego że dałam się na mówić Zaletynie polecamWadyżałosna obsługa z ich strony -
~admin / 2023-02-10 14:08
Przełanczają z konsultanta do konsultanta jeden mówi tak, drugi mówi zupełnie coś innego, gubią się w tym co mówią a w tym co otrzymujesz korespondencyjnie jest wogóle całkiem coś innego- Omijać szerokim łukiem- można potem mieć wiele nie przyjemnośći dochodzić swoich praw a i tak jest po ich stronie. RADZE i PRZESTRZEGAM NIE ZAWIERAĆ UMÓW a kupić zwykły strater na karte mieć spokoją głowe i spać spokojnie. ZaletyBRAKWadyCAŁE MNÓSTWO. BRAK KONTAKTU NA INFOLINI Z OSOBAMI DECYZYJNYMI W WAŻNYCH SPRAWACH> -
~Piotr / 2023-02-10 08:52
U mnie to samo internet GB znikają zanim się pojawią z 400GB zostało 399MB przez 10dni z tego nie było lub prawie nie było internetu trzy dni,już miałem taka sytuacje nie raz wiec coś tu nie gra i po zgłoszeniu konsultant twierdzi że wszystko jest w normie.Jeszcze nigdy nie miałem takich problemów z internetem i jego brakiem w sieci Play.Tą sprawą musiał by się zająć UOKiK ponieważ co tu nie gra w jeden dzień w ich mniemaniu zużywam 180GB gdzie mieszkam na zadupiu i nawet nie mają tutaj zasięgu.Nie mogę się doczekać końca umowy już zyskaliście następnego wiernego klienta. ZaletyNie polecam nie maWadyBrak internetu,brak zasięgu,bardzo szybkie zużywanie się Gigabajtów internetu itd. -
~Mateusz / 2023-02-09 22:44
Jedna wielka porażka.... Jestem p Play już ponad 6 lat do pewnego momentu było wszystko ok dopóki nie przedłużyłem umowy w listopadzie została mi "wciśnięta" umowa z telefonem na 36miesiecy po czym w styczniu zostałem bez internetu z bardzo dużym problemem z zasięgiem. Po czym dowiedziałem się że zerwali współpracę z nadajnikami sieci T-Mobile i innymi nawet nikogo o tym nie informując... Chciałem rozwiązać umowę bo nie chciałem płacić za usługę z której nie mogę w pełni skorzystać chciałem jakiś polubownie się dogadać ale jedyne co mogę zrobić to zostać w tej chorej sieci albo zapłacić karę umowną przy podpisywaniu umowy nikt mnie nie uprzedził że może ga zajść aż takie zmiany a sami pracownicy dostali wiadomość 2 dni przed zakończeniem współpracy z nadajnikami sieci T nobile.... Zdecydowanie nie polecam ZaletyNie ma żadnych... Nie polecamWadyOszukują długoletnich klientów nie polecam i każdemu odradzam -
-
~Damjan / 2023-02-09 18:52
Tragedia.. zostały mi wciśnięte "darmowe numery" a faktura przyszła 500zl.. Internet to jedno wielkie dno, z usługi nie da się zrezygnować, obsługa ma w poważaniu co się do nich mówi. ZaletyProsta i przejrzysta aplikacja play24WadyInternet stacjonarny dno
Internet w telefonie - lepiej się nie wypowiadać
Tragiczna obsługa klienta i wciskanie usług z których nie możemy zrezygnować bo są kary umowne (nawet w 14 dni)
Nie bądźcie głupi jeśli to czytacie - uczcie się na cudzych błędach a nie swoich. -
~Jaryy / 2023-02-09 17:32
Jedna wielka porażka, ciągle problem z zasięgiem oraz internetem. Na BOK cały czas w kółko, że u nich wszystko ok. Przy próbie cesji robią pod górę i każą płacić przez pół roku a umowa na 3 miesiące. Naciągacze i oszuści - płacić każą, a jak były problemy tak są. ZaletyKoniec umowyWadyPodpisanie umowy -
~patryk / 2023-02-09 10:02
sprzedają usługi które nie działają, potem palą głupa że nie musi działać
umowy nie da się anulowaćZaletynie ma zaletWadycala ta siec to jedna wielka wada -
~Αχιλλέας / 2023-02-09 03:58
Niemalże od początku mam bez abonamentu w tej złodziejskiej "firmie"
i nic się nie zmieni ,dopóty-dopóki ludzie zaczną na-nowo myśleć!
Okres przymusu rejestracji ( ze względu na terroryzm w Unii ) ,dziwne że ruskie Trole ja pier..dy-czuć!
do niedawna w Szwecji kupowali Prepaidy bez rejestracji-numeru!
W Czechach ( ok.3 lat temu jeszcze Budki telefoniczne widziałem w miasteczku za Szklarską P.)
Odkąd pozatrudniali Szatany Kur..wej -dej w dupe jeża nietoperza ( to kobieta?! która obraża Wojsko! niech tak klnie w Agencji ..nie Mienia Wojskowego!
..przypomina mi przyjaciółkę Lempart! ).
-załóżcie klub bawełnianych w 100% urządzeń do upodlania podłogi czyt.ś**e**a!!
Pluy! to I-wsza firma która tych co posiadają Prepaid ,traktuje jak czyste-powietrze ,no! może takie z Małopolski lub Śląska!
- następny proszę!
Mówią " nie jesteście klientami pluya!
Ten-pomiot ,nawet nie przedmiot pt. play od lat wyłączył mi powiadomienia ,mam kilkadziesiąt reklamacji i jak to nauczyli ich
by spławiali nieklinetów-bezabonamentowych.
Po 2 latach się zorientowałem że straciłem tysiące znajomych ( dziwiłem się przed pandemią co się dzieje że nikt nie dzwoni ).
Potem ktoś w sieci wrzucił krótkie kody do uruchomienia tychże.
Tak samo jak NIELEGALNE włączanie "notka sms"!
Ktoś powie ,zmień numer!?
A ja - nie żyję w mieście gdzie mieszkańców jest tyle co w Polsce i nie ma tylu operatorów żebym jak skarpetki zmieniał.
Poza tym ,jak będzie ogólne przyzwolenie albo jak słyszę " i tak nic nie zmienisz ,lub mam to gdzieś "
-jaasne z taką postawą zobaczycie jak będzie za dekadę lub dwie.
Czasem mam ochotę ręcznie takiemu badziewiakowie w salunie pluy-ręcznie to wytłumaczyć ,ale jestem niedoświadczony w elementach kriminogennych.
Ps. Proszę Was=drodzy czytelnicy ,macie te swoje Portale z magnesem +++ ,czyt. FB-INWIGILACYJNY ,czy inne ,
gdzie możecie się wymieniać POWAŻNYMI info o takich siet jak play!!ZaletyŻylety??! żadnych-żylet!WadyJak z kołem - na okrągło! -
~ALFATRANS - BARCZYŃSKI / 2023-02-09 02:02
Oferta i obsługa w stopniu średnim. Lecz nie najgorzej. Problem jest jednak z jakością zasięgu na Terenie Francji. Wiecznie znika zasięg. I to z niewiadomych przyczyn, w innych krajach Unii Europejskiej zasięg i Internet działa poprawnie ZaletyOferta dla FirmWadyZanik zasięgu na terenie Francji -
~Łukasz / 2023-02-08 19:11
Obsługa online tragedia...
Nie mogę przestać płacić rat które się już skończyły...informacja konsultanta brzmiała,, może Pan już nie płacić rat za urządzenie jak tylko Pan przedłuży umowę,, umowa już przeszła na czas nieokreślony a nowe warunki są gorsze,a raty już spłaciłem a dalej mi każą płacićWadyObsługa, naciagacze -
~Paweł / 2023-02-08 18:57
Porażka nikomu nie polecam. W razie problemów z siecią i połączeniami opowiadają bajki za każdym razem inną. Najpierw słyszałem że mam zepsuty telefon później że mam niestabilną kartę następnie że mam ściany z żelbetu kolejnym razem że jest zagluszacz sygnału, przy kolejnej reklamacji że mają przeciążoną antenę. Następnym razem ze już do mnie ktoś dzwonił i że wszystko już ustaliliśmy i że jest ok. Poprosiłem o nagranie z tej rozmowy oraz kontakt osoby która ze mną rozmawiała niestety niema możliwości. Ponieważ nie było takiej rozmowy. ZaletyBrakWadyOpowiadają bajki -
~Grzegorz / 2023-02-07 19:09
Sieć Play to jakaś porażka, byłem w tej sieci kilkanaście lat, po czym przeniosłem numer do plusa, z informacji podanych mi telefonicznie odnośnie dat zakończenia umów dowiedziałem się że mogę przenosić numer z datą 21.11.2022 po czym naliczono mi karę 580 zł za zarwanie umowy. Próby odwołania kończą się straszeniem i konsekwencjami windykacyjnymi. Rozmowy z konsultantami nagrywane, po czym nie mogą znaleźć nagrania w którym podana została mi błędna data. Śmiech na sali. Brak jakiegokolwiek sposobu pomocy mi czy załatwienia sprawy w cywilizowany sposób.
Odradzam z pełną świadomością.
Wieloletni klient.ZaletyNie widzeWadyPodejście do klienta
Brak szacunku obslugi -
-
~Były klient play / 2023-02-07 17:08
Bo przecież na czym się wzbogacać jak nie na oszukiwaniu ludzi !!
Jesteście totalnie beznadziejni, oszukujecie i naciągacie klientów...
Juz raz miałam sytuację, gdzie wina ewidentnie leżała po stornie konsultantki - to Usłyszałam, że nowa i nie wiedziala co i jak...
Ostatnio zapłaciłam 400 zł żeby móc podpisać nową umowę i wziąć telefon w abonamencie (Telefon, o którym zapewniał konsultant) ... ale niestety do dziś telefonu nie dostałam.
Pewnie też nowy i nie wiedzial !?
Proponuję połowę tych "nowych" pozwalniać albo doszkolić tak, aby w przyszłości nie wprowadzali ludzi CELOWO w błąd ..
Banda oszustów!
ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~DP / 2023-02-07 13:36
Tak roznudowana sieć a same problemy z nia... Niby oferta super a obsluga kijenta taka ze szkoda uzywac wulgarnych słów ZaletyOfertaWadyPracownicy -
~Connor / 2023-02-07 11:09
Jedna wielka tragedia!!!
Internet wogole prawie nie działa!!
Mam problem żeby w sklepie zapłacić już nie wspomnę o jakimś przelewie.
Wcześniej miałem z T mobile i przeniosłem numer po namowie konsultanta.
Szczerze nie polecam. -
~El / 2023-02-06 14:40
Wystawiają bezpodstawne rachunki. Naliczyli mi 260zl za używanie internetu za granica podczas gdy miałam wyłączone dane mobilne. Oszuści i złodzieje
strona 68 z 221
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »