gowno nie polecam zabrali mi frajerrzy 150gb nie polecam ie mige ogladac teda lasso 2 sezon zostalo mi 5 dni darmowe a ja nie moge dupa pieprYc
Zaletynie ma
Wadywszystko gowno
~Monika / 2023-08-09 16:02
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda słòw na tą firmę. Wyciągają kasę oszukują na fakturach. Twierdzą że usługi są wyłączone po czym okazuje się że tak nie jest.
Naprawdę czekam na koniec umowy.
ZaletyBrak
WadyDużo
~Piotr / 2023-08-09 06:56
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki mialem w swoim życiu,drogi w ch..,często się wyłącza,szybkość często nie przekracza 2mb.
ZaletyBrak
WadyWszystkie jakie istnieją na świecie
~naiwniak / 2023-08-08 07:57
Ocena: 1.00 / 5
kombinują, sami zmieniją usługę i wmawiają że to na żądanie klienta wszystko by wyciągnąć jak najwięcej kasy! obsługa nie uprzejma, niekompetentna!
Zaletybrak
Wadysame wady
~MAK666 / 2023-08-07 23:20
Ocena: 1.00 / 5
Dwukrotnie czułem się okradziony, pomimo kontaktu z obsługą stwierdzili że po ich stronie uchybień nie ma i nic więcej nie mogą zrobić tragedia po rozmowie i moim stwierdzeniu ze nie rozwiązali mojego problemu zapętlone pytanie czy w czymś jeszcze mogą pomóc gdyby nie fakt że muszę mieć telefon już dawno bym go wyrzucił nie polecam
ZaletyBrak
WadyTyle że nie ma miejsca na wszystkie
~Patrycja / 2023-08-05 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Jakość i tercetu do dupy, nigdzie nie odbiera ani nie działa. Dzwoniąc do kogoś to zasięgu trzeba szukać. No po prostu BIEEEEDA!
ZaletyŻadnych zalet nie ma!
WadyWszystko wadliwe!
~Zyk / 2023-08-05 11:31
Ocena: 1.00 / 5
Banda złodziei i oszustów. Posiadając grupę numerów dla pakietu grupowego w salonie potrafią rozbić grupę tłumacząc się, że nie widzą czy ktoś jest w grupie, próby kontaktu kończą się słowami, że rachunek jest zgodny z umową ALE NIKT nie chce pomóc naprawić błędu tej p**** z salonu, przestrzegam i nie polecam. Dałem się w to złapać, gdy 14 dni minęło od przedłużenia umowy i dostałem kary za nie pełną grupę. Dopytujcie się za każdym razem i nie dajcie sobie wcisnąć żadnego dodatkowego GÓWNA z którego i tak nie będziecie korzystać. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
ZaletyŻADNYCH
WadyWSZYSTKIE
~Miria / 2023-08-05 07:03
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje. Obsługa firm tragiczna. Doradca Monika H. chamka, oszustka. Jej koleżanka ukradła telefony i wkopała w to klientów play. Sprawa w prokuraturze.
~Ela / 2023-08-04 19:57
Ocena: 1.00 / 5
WSZYSTKO TYLKO NIE PLAY.
Przeczytałam kilka opinii. I potwierdzam. Obsługa klienta fatalna. Dopisuja do rachunku bezpodstawne koszty. Ja myslmę , że najwyższy czas zgłosic te firmę do Prokuratury. Jestem przekonana , ze podczas kontroli znajda wiele nieprawidłowości. Zbyt wiele osób skarzy sie na wyłudzenia i brak mozliwości uczciwego kontaktu.
PLAY NIE
NIE
NIE
ZaletyBrak
WadyNieuczciwość
~Macgyver / 2023-08-04 19:16
Ocena: 1.00 / 5
Tyle lat a teraz badziewie jakich mało,zasięg jak w 18 tym wieku,choć Indianie szybciej się kontaktowali.Cygany jedne jak i reszta
ZaletyBrak
WadySame
~Kh / 2023-08-04 10:16
Ocena: 1.00 / 5
NNIE POLECAM !!!! Kłamia, obiecują złote góry, naciągają a później wychodzi inaczej. Nie ma do kogo się zwrócić z reklamacja, obsługa klienta koszmarna. Nie korzystać z ich uslug! Przestrzegam!
~Nim / 2023-08-04 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć w Polsce. Reklamują się a maja dużo gorsze oferty . Żałuję że się przeniosłam. Na fakturach wyróżniają różne inne opłaty, których w pozostałych sieciach w ogóle nie mają. Zbijają hajs na niedopowiedzeniach. Nie polecam. Czekam do zakończenia umowy i przenoszę się.
~Doris / 2023-08-04 06:37
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta masakra. Dzwoniłam aby zrezygnować tylko z ubezpieczenia telefonu, a pani która mnie obsługiwała źle zaznaczyła i potwierdziła że rezygnuje z nowej umowy która podpisaliśmy z mężem dwa tyg wcześniej. I zadzwonili że musimy oddać im sprzęt i tak zostaliśmy bez telefonów. Nie polecam tej firmy nikomu omijajcie ich jak tylko możecie szerokim łukiem. Obsługa klienta nie sympatyczna wyjaśniali sprawę ponad miesiąc i tak nie wiedzieli o co chodzi po odsłuchaniu nagrań z rozmów swoich i powiedzieli że to nasza wina i musimy zdać urządzenia niekompetentni pracownicy. Tyle lat byliśmy u nich w sieci braliśmy najnowsze telefony , a zostaliśmy potraktowani jak śmieci.
WadyBrak kompetencji pracownikow
~Kamil / 2023-08-03 06:30
Ocena: 2.33 / 5
Tragiczna obsługa klienta,nikt nic nie zrobił, totalny chaos i brak wiedzy. Kiedyś to była obsługa i jakość, dbano o klienta . Teraz trzymać się lepiej z dala - ignorancja , brak postawienia nawet argumentu przez osoby na lini obsługi klienta. Jednym słowem powinni mieć kontrolę i to minimum przez Urzad skarbowy i Ochronę konsumenta
Zalety Zasieg ok
WadyObsługa klienta
~Jestem wieloletnim klientem i niedługo / 2023-08-02 21:08
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa klienta. W ciągu 1 godziny zmiana propozycji oferty jak w kalejdoskopie. Pan twierdził, że z dnia na dzień zmienia się oferta. No ok, ale w ciągu kilkunastu minut? Pan zaproponował mi pewną kwotę za zamawianą usługę. Na takie warunki przystałam. W trakcie wypełniania danych okazało się, że usługa będzie droższa. Pan mi nawet zaproponował "lepszą" cenowo ofertę - zamiast 85 zł/mc miało być 95 zł/mc. Nie wiem co to za Play'owska matematyka. Pojawiły się problemy z systemem, kiedy to miał zostać ustalony termin montażu usług. Czekałam kilka minut na infolinii, po czym Pan powiedział, że bezsensu, żebym czekała, bo nie wiadomo kiedy system zadziała, więc oddzwoni. Była to sobota, do środy zero odzewu. W środę zadzwoniłam ponownie, ponieważ pilnie zależało mi na rozpoczęciu korzystania z usługi i trafiłam na "przemiłą" Panią. Oczywiście, zaproponowała mi jeszcze wyższą kwotę za usługę i ok. tygodniowy okres założenia usługi. Stwierdziłam, że w takim razie się wstrzymam. Pani powiedziała, żebym zadzwoniła zdecydowana, bo jutro może być wyższa cena. Opowiedziałam, że jednak coś jest nie tak, skoro za każdym razem kwota jest wyższa i zmienia się nawet w ciągu jednej rozmowy. Pani stwierdziła, że to jest jak najbardziej tak, bo dopiero jak wpisze moje dane to wie z kim rozmawia. Ok, ale w przypadku rozmowy z Panem to już po tej informacji podał mi kwotę za usługę i w trakcie wypełniania danych do umowy kwota została zmieniona. Z Panią nie miałam zamiaru więcej dyskutować, ponieważ szkoda nerwów na głupotę - założyła swoją teorię i w nią brnęła - jej kulturę. Radzę unikać, jeśli nie chce się tracić energię na takich ludzi i taką firmę
WadyObsługa klienta
~Wkurwiony01 / 2023-08-02 15:19
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEIA, od 4 miesięcy mam źle naliczane faktury, zamiast 10zł abonamentu prychodzą na kwoty 89zł, 70, 58zł. CO miesiąc zmuszony jestem do zgłaszania sprawy na czacie i nadpłacania faktury, która dopiero jest zwracana za miesiąc. To żart żę poważna firma nie potrafi ogarnąć żeby faktury przychodziły prawidłowo. Jednak ta firma to żart.
ZaletyBRAK
WadyChaos w obsłudze klienta, naliczanie zbyt wysokich faktur, brak pomocy z problemem który sam tworzą
~Jarek / 2023-08-01 21:42
Ocena: 1.00 / 5
Mam teraz w tej chwili około 1.3 do 1.5 Mb.s w Warszawie na Mokotowie na otwartym oknie na OppoReno 5G na 4 piętrze 100m od nadajników. Bardzo polecam internet Play wszystkim ekipom z cmentarza północnego i tylko im. Na powązki nie polecam bo tam dołek i za dużo drzew, zasięgu na bank nie będzie.
Boże, co ja zrobiłem kupując Play. Każda złotówka wydana na tą sieć to złotówka wyrzucona w błoto. Ubieram się i idę po jakiś inny starter, tego się nie da używać. Ustawiłem kamerkę przednią na rozdzielczość sd, najniższa, chyba 320p i niestety moja dziewczyna widzi na ekranie tylko kratkę bez głosu, zacinanie, pixelozę i nic więcej. Ona ma iphone Se z 2022 w T-Mobile i u niej działa internet (dzielnice dalej) teraz około 350 mega na sekundę.
U mnie 5g nie działa wcale, wogóle nie pokazuje ikonki 5g, cały czas Lte, jakby 5g nie było.
Zaletydobry bajer w reklamach
Wadywszystkie możliwe
~Aurelina / 2023-08-01 21:32
Ocena: 1.00 / 5
Firma jawnie po wykręceniu wałka śmieje się klientowi w oczy. Sami włączają pakiety, usługi a abonent dowiaduje się o tym dopiero z fakturki na grubo kilka stów. Składasz reklamacje i czekasz, już 39 dzień i cisza. Cisza aż na 4 pisma polecone oraz 8 maili. Po prostu cisza. Jak cegłą w studnię bez dna. Na męża karcie było to samo, zrezygnował ze wszystkich płatnych usług, pozostawił sam abonament i wyłączył sim. Pierwsze trzy miesiące przychodził sam abonament a w czwartym miesiącu byliśmy w Indonezji. Roaming na billingu, natłuczone 8000zł i natychmiastowy nakaz zapłaty pod rygorem skierowania sprawy do Sądu. Mąź lat 71 na wózku inwalidzkim z emeryturką 1710zł z której po wydaniu na leczenie zostaje zero..., ja lat 67, emerytka dorabiająca zmywając gary, emeryturka 1340zł, dochód dodatkowy 1800zł w mycia garów... byliśmy 28 dni w Indonezji i wydaliśmy tam dla Play w roamingu 8000zł.
Wooow!
Tak się kończy kupowanie telefonów na abonament.
Oczywiście, sprawa w prokuraturze. Play twierdzi, że mogłam pozyczyć telefon komuś na wyjazd. Co ciekawe, na billingu nie ma ani jednego połaczenia do Polski, wszystko gdzieś w świat, najczęściej +1 czyli USA.
Nie da się polubownie załatwić sprawy, niestety.
Wadyzłodzieje
~PlaySsie / 2023-08-01 21:30
Ocena: 1.00 / 5
Brak poinformowania klienta o zmienie wysokości abonamentu, życzę wam jak najgorzej.
~Henryk L. / 2023-08-01 21:23
Ocena: 1.00 / 5
NIE KUPUJCIE NIC NA ABONAMENT W POLSCE BO BĘDZIECIE WYĆ. POLSKA, JAK WIDAĆ PO KOMENTARZACH DOT. SIECI PLAY, ORANGE, PLUS I INNYCH... TO KRAJ Z EPOKI KAMIENIA ŁUPANEGO Z PRAWEM I PRZEPISAMI CHOĆBY Z CZASÓW KREDY.
LEGALNIE PROSPERUJĄCA MAFIA WYŁUDZACZY, KANCIARZY I ZŁODZIEJASZKÓW CHRONIONA PAŃSTWOWYMI URZĘDAMI (UKE).
JAKOŚĆ USŁUG NA POZIOMIE DNA I TO TAK MINIMUM Z KILOMETR POD POZIOMEM MUŁU!
TO JEST PRAWDZIWA POLSKA - WYDYMAĆ, WYŁUDZIĆ, OKANTOWAĆ.
Z PRYWATKI PRZESZŁO NA KORPO I TAK PEWNIE JUŻ ZOSTANIE.
Gdyby w Polsce istniało jakiekolwiek uczciwe prawo - cały PLAY siedziałby w kryminale.
PLAY reprezentuje sobą poziom Afryki, właśnie, w Nigerach i podobnych to wszystko działa identycznie.
PL = kraj 5 Świata. Techno-patologia.