Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4722 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2023-08-20 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzają w błąd przy podpisywaniu umowy przy zasięgach i na faktury są zawyżone trzeba cały czas reklamować i z nimi walczyć banda.....
    ZaletyZero
    WadyZasięg
  • ~Wy.......ny / 2023-08-20 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to złodzieje i oszuści. Koleś z salonu podpisał za mnie umowę a jak chciałem wyjaśnić sprawę to okazało się że jest zwolniony. I teraz muszę płacić 350zł. Reklamować to sobie można u św. Piotra jakbym gadał z automatem. Mimo nagrań rozmów Pani pewnie z łapanki jak mantrę powtarzała ale pan podpisał umowę. Czekam tylko aż minie ostatni dzień umowy i śpi....m z tej sieci. Złodzieje i nic więcej po 15 latach współpracy. Jak chcą podpisać umowę to chcą ci wejść w d.,... Ale jak chcesz zareklamować coś u nich to jesteś jak ta wasza.
  • ~Gg / 2023-08-19 20:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak dobrej oferty cenowej. Proponują dobre warunki dopiero przy deklaracji klienta o przeniesieniu się do innej sieci. Naciągają na telefony o nieatrakcyjnych cenach. Wprowadzają w błąd o zasięgach przy podpisywaniu umowy.
  • ~Bartosz / 2023-08-19 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczanie kar umownych przy zmianie operatora na 6 miesięcy przed końcem umowy z Play. Nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług i to samo zalecę swoich znajomym i rodzinie. Nie pozdrawiam.
    ZaletyBrak
    WadyKara umowna przy zmianie operatora
  • ~Ela / 2023-08-18 14:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w Play od wielu lat, mam tel. na kartę i internet. Kiedyś byłam zadowolona, dziś już nie. Bardzo pogorszyła się jakość ich usług. Internet się zacina, telefon gubi zasięg, rozmowy telefoniczne same się rozłączają. Kiedyś za ich błędy przyznawali jakąś rekompensatę, dziś to moja wina i nie mogą nic z tym zrobić. :) Wykupiłam pakiet, dostałam informację, że za kilka minut się włączy, a pół dnia później okazuje się, że pakiet się nie włączył, a przelana kwota została w dużej części wyczerpana. Play, wstydźcie się. :( Szkoda mi tylko Waszych pracowników.
    ZaletyDobre ceny pakietów na kartę, skrupulatni pracownicy (choć nieskuteczni)
    Wadywszystko inne, szczególnie nieuczciwość, niedocenianie stałych klientów, kiepska jakość produktów
  • ~Skargi do UKE / 2023-08-18 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie problemy zgłaszajcie do Urzędu Komunikacji Elektronicznej! Skargi po odrzuceniu reklamacji przez Play można składać na adres e-mail: kontakt@uke.gov.pl
    ZaletyBrak
  • ~Ziemowit Kaczyński / 2023-08-17 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wizyta w salonie Play nie była zadowalająca. Po wejściu do salonu, nie zostałem powitany, co sprawiło, że poczułem się niekomfortowo i nieprzyjęty. Moim celem było jedynie zapytanie, czy mogę otrzymać nowy telefon. Niestety, konsultant nie okazał zrozumienia i zainteresowania, a wręcz przeciwnie – wykazywał arogancję i nieodpowiednią postawę.

    Mimo mojego grzecznego zachowania, konsultant nie posiadał wystarczającej wiedzy, co wpłynęło negatywnie na całą sytuację. Zaproponowałem, że nie musi mnie obsługiwać, jednak finalnie powiedział mi, że mam opuścić salon, przestając mnie obsługiwać. Wyraziłem swoje zaniepokojenie faktem, że weryfikacja przeszła tylko na aktywację nowego numeru telefonu.

    Jestem byłym pracownikiem i nigdy w życiu nie zachowałbym się w taki sposób. To doświadczenie bardzo negatywnie wpłynęło na moje postrzeganie firmy. Jestem rozczarowany tym, że pracownik o imieniu Jan Stanisław Dul, o numerze SID D001803081, nie tylko brakowało mu właściwej wiedzy, ale także zachował się arogancko i nieprofesjonalnie.

    Bardzo chciałbym, aby Agnieszka Lesisz dowiedziała się o tym zdarzeniu, ponieważ uważam, że to było dla mnie bolesne doświadczenie. Z uwagi na tę sytuację, zamierzam podzielić się swoją opinią w internecie. Z mojej strony oczekiwałbym przynajmniej przeprosin oraz przemyślenia przez firmę tego incydentu. Z zaniepokojeniem wysyłam tę opinię.

    Z poważaniem,
    Ziemowit Kaczyński
    ZaletyBrak
    WadyOd groma.
  • ~Łukasz / 2023-08-17 14:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Drogo w akompaniamencie kiepskiego bardzo zasięgu. Sieć pley to lipa. Żal mi też pracowników tego operatora. Ile oni muszą czytać/mówić różnego rodzaju formułek podczas przedłużania/sprzedaży umowy. Masakra. Współczucia. Dobry kolega pracuje w tej firemce. Mówi, że odkąd play (Iliad) przejęło UPC (Liberty Global) bardzo się pogorszyły warunki pracy i płacy. WIele czytałem opini jak play jest słabym (Skąpym) pracodawcom, a teraz mam potwierdzenie z pierwszej ręki. Ilość obowiązków wzrosła o 30 %, a zarobki o mniej więcej tyle spadły. Play to kiepski operator i kiepski pracodawca.
  • ~tom / 2023-08-16 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    nie dajcie sie namówic na oferty ich telemarketerom. Bezczelnie Kłamią.
  • ~PLAY NEVER / 2023-08-16 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamieniłem Upc na Play
    Telewizja ciągle się zacina trzeba resetować kilka razy dziennie, internet wyłącza się wiesza.
    Pan kierownik w placówce Play Sadyba polecił mi ową ofertę, WPROWADZAJĄĆ W BŁĄD CELOWO?? CZY SAM NIE WIE CO SPRZEDAJE?? miało być pięknie a jest dziadostwo za które JA muszę płacić.
    wybrane programy można nagrać bądź cofnąć można policzyć na palcach 1 ręki, oczywiście są to badziewne kanały.
    z oferty nie możesz zrezygnować bo zapłacisz karę, teraz muszę się męczyć 2 lata. czasam mam chęć rozwalić ten śmieszny dekoder o podłogę.
    dvbt lepiej działa i jest za free.


    Żenada
    PORAŻKA
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK Brak BRAK
    WadyWIESZA SIĘ TV I INTERNET, ZACINA SIĘ TV, OPÓZNIENIA GŁOSU Z RUCHEM WARG. BRAK MOŻLIWOŚNI COFANIA I NAGRYWANIA,
    WYSOKA CENA, DŁUGA UMOWA, KARA ZA ZERWANIE UMOWY.
  • ~JAcek / 2023-08-15 12:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Czasem kupuję startery dla przyjaciół z zagranicy. W połowie przypadków pojawiają się problemy które mogę rozwiązać tylko w salonie. Dostaję dużo spamu, musiałem zablokować numer play. Dziś dostałem spam mailowy który maskuje się pod informację o mojej umowie.
  • ~Alexandra / 2023-08-15 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam internet na działkę jasno informując konsultantkę podczas rozmowy telefonicznej ,że ma obsługiwać monitoring-4-5 kamer.Umowę podpisywałam przy kurierze,który musiał kolejny raz przyjechać z przesyłką,bo nikt mnie nie poinformował,że muszę przekazać xero dowodu tożsamości.Paczuszka była dosyć duża a w środku ruter a raczej ruterek wielkości karty bankomatowej.Oczywiście nic nie działało a instalator od kamer jak zobaczył ruterek to nie wierzył,że tak nieprofesjonalnie zostałam obsłużona.Ruterek na własny koszt odesłałam przed upływem 14 dni.I zawarłam umowę z
    T-MOBILE.Ruter i internet super.Po jakimś czasie otrzymałam od PLAY rachunek za aktywację internetu około 60 zł.Paranoja-za internet,który nie działał i za ignorancję konsultantki,która wcisnęła mi usługę,która nie spełniała mojego zamówienia?Oszuści zatrudniający konsultantów nie mających niczym pojęcia!I to ma być profesjonalna firma?
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu i oszukańcze metody zwabiania klienta
  • ~Patrycja / 2023-08-14 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg to dno totalne, nie jestem w stanie prowadzić normalnie rozmów telefonicznych we własnym domu (Warszawa) bo urywa co chwile. Dwa poziom aplikacji i ściągania pieniędzy to jakaś kpina, zmieniłam pakiet pobrało mi pieniądze podobno wg operatora za włączona transmisje danych, a nie włączyło pakietu. Nie pierwszy raz mnie oszukali bo numer mam z ponad 10 lat w Play. Serdecznie nie polecam!
  • ~Halazart / 2023-08-14 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, od 1,5 roku inerent w telefonie na poziomie 120 kbps, gdy czasami chwilowo osiągnie 1,5 Mbps to można piszczeć ze szczęścia, pomimo utrudnień w korzystaniu z usług opłaty ciągle takie same.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Dominika / 2023-08-12 11:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Telefoniczną obsługa klienta to kpina. Od 3 tygodni czekam na zatwierdzenie odstąpienia od umowy w ramach 14 dni, co było konsekfencja tego ze pracownik infolini beż mojej wiedzy i zgody dolaczyl do umowy jakieś słuchawki, za które okazało się za muszę płacić. Trzy razy zostałam wysłana przez pracowników infolini do punktu, aby podpisać umowę, po dodatrciu do punku okazywało się że nie mogę tego zrobić ponieważ odstąpienie nie zostało zatwierdzone. Każdy pracownik infolini mowi co innego i zbywa mnie żeby tylko pozbyć się problemu. Krótko mówiąc mają w d***e swoich klientów i wola podawać błędne informacje niż po prostu wziąć się do pracy i wykonywać swoje obowiązki.
  • ~Anna / 2023-08-12 09:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Wakacje w Europie z PLAY= przygtujcie sie na +1000 zl do rachunku !

    Bedac na wakacjach we Wloszech, wlaczylam internet i w ciagu 1sek zostalam naliczona 260 zl bo nadajnik polaczyl sie z najsilniekszym w tym miejscu tj szwajcarskim. Skad my jako zwykly uzytkownik mamy wiedziec ze w tym miejscu najmocniejszy bedzie szwajcarski nadajnik? Przeciez jestem we Włoszech i otrzymalam sms "Witamy we Włoszech..."
    Dla porownania koszt
    Szwajcaria 1mb - 39 zl (Play ustawia limit 7mb ktory znika w 1 sek i obciaza kwota 260zl, czemu limit nie jest 1mb i kwota 39 zl?
    Włochy 1mb- 0,09 zl

    Uwazam ze wymaganie od nas jako konsumenta zmajomosci mapy anten satelitarnych jest stosowaniem praktyki naruszających zbiorowe interesy konsumentow.

    Czy ktos z Panstwa mial podobna sytuacje?
  • ~Daniel / 2023-08-11 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam nie polecam tej sieci nikomu, horrendalne ceny ich pakietów, brak zaangażowania pracowników w salonach i do tego po rezygnacji i spłaceniu wszystkich zaległości i tak coś doje... Twierdząc że była jakaś niedoplata i zamiast załatwić to przyzwoicie to czekają aż narosną odsetki.
    WadyNajgorsza sieć
  • ~Leszek / 2023-08-11 18:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Są wspaniali wszystko działa perfekcyjnie, naprawa i serwis natychmiastowy. Jestem zachwycony tą siecią i wybieram ją od 8 lat nigdy mnie nie zawiedli.
  • ~Eli / 2023-08-11 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tym operatorem jeśli nie chcesz mieć problemów w przyszłość. Miałem umowę, którą zerwałem i zapłaciłem kary umowne bo miałem ich dość !!!!! Po tym otrzymałem kolejne faktury i właściwie nie wiem za co?! Dodatkowo prezentują mi niedopłaty na koncie z uwagi tego, że ich operator do płatności nie przekazał im pełnych kwot. Każą mi się kontaktować z operatorem płatności aby to wyjaśnić. Absurd!!!! Przecież gdy robię online płatność przez operatora do kwoty przelewu operator sobie nalicza opłatę, nie mam możliwości edycji kwoty. Teraz oni mi przekazują, że operator nie przekazał pełnych kwot. Na moje wręcz już zadanie nie potrafią mi play zrobić zestawienia kwot wpłaconych, faktur, kwot faktury i daty zapłaty. Nie są w stanie mi wykazać z jakiego powodu mam niedopłatę. Poziom obsługi przy tym jest haniebny. Mają głęboko gdzieś coś się do nich pisze.
    ZaletyŻadnych
    WadyPoziom obsługi dno totalne
    Oszustwo i naciąganie
    Brak pełnej komunikacji
  • ~Pelek / 2023-08-11 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści naciągacze i kłamcy wymanewrowali mnie na ponad 3 tyś. zł UWAŻAJCIE BARDZO dokładnie czytajcie umowy szczególnie przy zakupie sprzętu !!!!!!!!
    Już wiem dlaczego stać ich na takie reklamy .
    Zaletyabsolutnie BRAK
    Wadynaciąganie oszustwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.84, ilość opinii: 1168
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187