Nie mogę doładować telefon Dsiecku z aplikacji za 5 zł to chore jest tylko opcja za 25 zl i wyżej .
Zaletyaniarudnicka37@gmail.com
Wadyaniarudnicka37@gmail.com
~Piotr / 2023-03-04 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Przeszedłem z plusa do play. Przeniosłem 3 numery. Kupiłem abonament z dwoma telefonami Galaxy A 53. Umowę zawierałem przez telefon. Konsultant ani razu nie poinformował mnie że telefony ktore mi sprzedaje będąbez ładowarek gdyz samsung ich juz nie dodaje. Gdybym kupował w sklepie stacjonarnym to bym to widział od razu. Przez telefon konsultant ma obowiązek mi to powiedzieć. Zdziwienie było spore gdyż ne mogłem naładować telefonów i musiałem dokupić dwie ładowarki za 200 zł. Zareklamowałem to oczywiscie do play. Wypieli się na mnie i zaproponowali zebym odstapił od umowy. Niestety wsztystkie 3 numery były juz przeniesione z plusa i procedury tej nie dało sie juz zmienić. Musiałbym wrócic do plusa na warunkach duzo gorszych ktore miałem. Play zamiast wziąć na klatę niekompetencje operatora ktory nie dopełnił obowiazku ponformowania mnie o braku ładowarek idzie w zaparte i wypieło się na mnie. Wolą oszukać klienta niż załatwić sprawę polubownie żeby klient był zadowolony . Nie polecam tej sieci i ludzi w niej pracujących . Ja tylko skończy sie lojalka uciekam od nich i wracam spowrotem do plusa lub t mobile
ZaletyBrak
~MPM / 2023-03-03 20:06
Ocena: 1.00 / 5
Ciągły brak iternetu, lub bardzo wolne działanie, ale umowa podpisana więc nic nie da się zrobić. Żenada. Zlikwidowali antenę w mojej okolicy i nie widzą problemu. Za zerwanie umowy każą sobie płacić, choć to z ich winy - przed likwidacją masztu działało. Do tego naliczają sobie za infolinie, choć problem wynika z ich strony.
Nie daj się nabrać na tą sieć!
Zaletybrak
Wadykasują za infolinie nawet jeśli awaria wynika od nich, naciągają na koszty, nie wywiązują się z umowy świadczenia usługi
~Rob / 2023-03-03 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Syf, umowa na 2 lata, centrum Warszawy, non stop reklamacje na prędkość Internetu, nie można zerwać umowy bez kary, syf
Zaletybrak
Wadyprędkość Internetu, jakość Internetu
~Grzegorz / 2023-03-03 16:25
Ocena: 1.33 / 5
Od ponad dwóch tygodni mam problem z korzystania z usługi Play now w laptopie. Czas oczekiwania na smsa potwierdzającego wydłuży się niebotycznie, nim przyjdzie właściwy to mija od pół godziny do ponad dwóch godzin. Ich jedyną odpowiedzią jest to że czas oczekiwania na smsa z linkiem aktywacyjny może dochodzić do 24godzin chociaż czas oczekiwania w laptopie na potwierdzenie to maksymalnie 5minut . To co oni wyprawiają to kpiny zdecydowanie nie polecam
WadyGrubiański i niefachowa oraz niekompetentna obsługa klienta i techniczna
~Playdodupy / 2023-03-03 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Teraz widać co ludzie robią dla pieniędzy nie polecam omijajcie szerokim łukiem. Jak mnie mocno wkur....a miało do tego brakuje to się zdziwią.
ZaletyBrak zalet
WadyWszystko co w koło ich otacza
~PLAY dobre dla emerytów / 2023-03-03 10:39
Ocena: 1.33 / 5
Przeszedłem z t-mobile do play co było dużym błędem już w kwestii samego zasięgu nie ma porównania do t-mobile , internet z play również jest porażka. Natomiast jeśli chodzi o obsługę pani która przedstawiała mi ofertę DOSŁOWNIE wcisnęła mi 2 nr telefonu pod pretekstem że będzie on za darmo tępa dzida za parę groszy robić z siebie dziada dobrze że go wykorzystałem
ZaletyOmijać szerokim łukiem
WadyNie ma żadnych plusów nie polecam
~ Blackcorez / 2023-03-02 17:26
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy tej firmy są albo zmuszani do oszukiwania ludzi albo z natury tylko takich przyjmują. Nawet po wypowiedzeniu na szczęście umowy próbują wciskać kit i oszukiwać żeby oddać sprzęt w okresie wypowiedzenia. Żałosna firma. Zaznaczę że na wypowiedzeniu internet o wiele gorzej zaczal chodzi. Omijajcie to szerokim łukiem.
~Meloni / 2023-03-02 16:49
Ocena: 1.00 / 5
Są to oszuści nie trzeba nic więcej pisac
Jak zakończy mi się umowa to spadam z tamtad
ZaletyBrak
WadySame
~Wioletta / 2023-03-02 14:11
Ocena: 5.00 / 5
W dniu dzisiejszym dokonywałam zakupu usług w punkcie CH ŚWIT ul. Kościuszki 1 w Tarnowie u Pani Klaudii Wajdy i chciałabym podziękować, że macie Państwo tak sympatyczną i kompetentną pracownicę. Chciałam to podkreślić, ponieważ w ostatnim czasie,chcąc wybrać dobrą ofertę
dla siebie byłam obsługiwana w wielu punktach i tylko w Państwa punkcie zostałam obsłużona w tak profesjonalny i miły sposób.
ZaletyKompetencja i profesjonalizm połączone z uprzejmością
WadyBrak
~Wioletta / 2023-03-02 14:07
Ocena: 5.00 / 5
W dniu dzisiejszym dokonywałam u zakupu usług w punkcie H ŚWIT ul. Kościuszki 1 w Tarnowie u Pani Klaudii Wajdy i chciałabym podziękować, że macie Państwo tak sympatyczną i kompetentną pracownicę. Chciałam to podkreślić, ponieważ w ostatnim czasie,chcąc wybrać dobrą ofertę
dla siebie byłam obsługiwana w wielu punktoch i tylko w Państwa punkcie zostałam obsłużona w tak profesjonalny i miły sposób.
Wioletta Stanisławska
ZaletyKompetencja i profesjonalizm połączony z sympatią
WadyBrak
~Lukasz / 2023-03-02 13:00
Ocena: 2.00 / 5
Konsultant próbował trzy razy uruchomić kartę e-sim w moim telefonie bez powodzenia. Mam również duży kłopot z doładowaniem telefonu przez kartę płatniczą. Strata czasu więc przenoszę się do Heya.
ZaletyNie ma
WadyNieudolność w obsłudze klienta.
~Klient / 2023-03-01 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku dni Internet w okolicy po prostu nie działa. Po próbie kontaktu z operatorem obsługujący powiedział, cytuję "co ja mam panu z tym zrobić". Szczyt bezczelności i złodziejstwa.
Wady-zła obsługa klienta -brak Internetu
~Wkurzony klient / 2023-02-28 17:54
Ocena: 2.00 / 5
Od 15 tego lutego coś ienili w systemie logowania do usługi Play now. Czas oczekiwania na smsa tak się wydłużył że w końcu jak przychodzą to kilka na raz . Po zgłoszeniu sprawy operatorowi jedyną odpowiedzią jaka dostałem jest to że według nich smsy przychodzą bez zarzutu. Czyste kpiny . Po kolejnym zgłoszeniu chcielinode mnie wrażliwe dane chyba po to żeby zablokować moja kartę . Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia
WadyNierzetelni, nieuczciwi . Żadnej pomocy się nie uzyska
~Kamil / 2023-02-28 13:26
Ocena: 4.67 / 5
Zdecydowanie lepiej niż ten telekomunikacyjny trup PLUS
ZaletyWiele
WadyBrak
~ZZ / 2023-02-28 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Dramatycznie zła jakość sygnaŁu internetowego. Pomimo tego umowa jest faktycznie niemożliwa do wypowiedzenia ponieważ operator nie uwzględnia pomiarów prędkości przesyłanych danych.
Wypowiedzenie umowy na piśmie wysłane pocztą nie zostało przyjęte pod pretekstem tego, że rzekomo została do Państwa wysłana pusta koperta. Umowa i konieczność zapłaty za kolejne miesiące jest przeciągana do maksimum, przy wykorzystaniu wszelkich możliwych prawnych i faktycznych możliwości.
Tragiczna jakość obsługi i jednocześnie brak jakiejkolwiek reakcji na kolejne reklamacje, których złożyłam około 10 w trakcie trwania umowy.
Niesmaczne doświadczenie, którego już nigdy nie powtórzę. Mam zamiar złożyć skargę do UOKiK na bezprawność działań PLAY i naruszenie praw konsumenta. Zachęcam inne osoby, które mają podobne doświadczenia, do tego samego.
~Aleksandra / 2023-02-27 19:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć na świecie!
Od ponad dwóch miesięcy nie mam internetu!!
Zgłaszam codziennie i każą czekać. Banda debili. Oszuści a płacić każą bo kara będzie.
ZaletyZero
WadyBrak internetu
~HEJTEREK_69 / 2023-02-26 17:31
Ocena: 2.00 / 5
GUWNO INTERNET NIE DZIALA JA PIENIADZE PLACE A TO NIE DZIAŁA CO TO MA BYĆ??????? Ż.E.N.A.D.A. I KROPKA CO TO MA BYĆ Za PROPAGANDA W OGÓLE SAŁOSNE
ZaletyNIC
WadyWSUZSGKO
~Marian / 2023-02-25 16:27
Ocena: 1.67 / 5
Musimy wyrazić swoje niezadowolenie odnośnie sieci Play, z tego względu, że przy każdym rachunku do zapłaty zmniejszali nam transfer (mimo iż mieliśmy jeszcze dużo danych do wykorzystania - przy ofercie internet mobilny) aż do momentu wpłynięcia płatności do nich. Druga sprawa to rozwiązanie umowy: dowiedzieliśmy się, że umowę możemy rozwiązać w okresie nie mniej niż 30 dni przed zakończeniem umowy. Czyli w naszym rozumieniu może być wcześniej. W punkcie zgłoszone rozwiązanie umowy między 50 a 30 dniem, powiedzieli że za wcześnie. Poszliśmy dwa dni, czyli 28 dni do zakończenia umowy, Pan powiedział, że spóźniliśmy się 2 dni, i z tej racji przedłużają nam o kolejny miesiąc...Poza tym zasięg internetu i ilość danych w stosunku do ceny Ok.
~Tomasz / 2023-02-24 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć w Polsce. Nawet jeśli jest LTE to nic nie działa, a internet działa z najniższa prędkością. W porównaniu jakości do ceny… Nieśmieszny żart, odklejone od rzeczywistości cenniki, a jakość czy to rozmów, czy przychodzenia/odbioru wiadomości tekstowych, a zwłaszcza internetu to kpina.