strona 65 z 237
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »
-
~Ada25 / 2023-08-30 21:46
Rozczarowujące,mój telefon wysłał mi powiadomienie o zużyciu danych komórkowych 1GB a z Play pokazywało mi że wykorzystałam już 5 GB oszustwo -
-
~Evvik123 / 2023-08-30 19:27
Nie sądziłam że będę zmuszona pisać taką opinie ale chce przestrzec innych.
Lepiej z nimi nie zawierać żadnych umów bo wiąże się to tylko z problemami.
Personel w salonie nie zasługuje nawet na komentarz oceniający ich prace bo doprawdy nie ma co oceniać gdyż powszechnie wiadomo ze rzadko potrafią wykonać podstawowe czynności jak prawidłowe uzupełnienie umowy. Natomiast odniosę się do biura obsługi klienta , gdzie rozmowa z nimi przypomina walkę na froncie oraz wiążę się z przekrzykiwaniem, niezrozumieniem, powtarzaniem tych samych haseł, generalnie lipa. Pracuje w tej branży dla jednych z zagranicznych operatorów i jestem zdruzgotana jak niski poziom reprezentuje obsługa klienta sieci Play. Niekompetentni , aroganccy, nieprzyjemnie nastawieni na klienta - lepiej nie dzwonić bo i tak nie pomogą. Nawet nie podejmują próby zrozumienia klienta i rozwiązania problemu. Agentom Play zwyczajnie brakuje podstawowej wiedzy i umiejętności przez co są bezużyteczni. Wiec propozycja dla przełożonych Play: Wyszkolcie wreszcie personel bo skazujecie klientów na konfrontacje z hołotą. -
~Pablo / 2023-08-30 14:28
Kaszana totalna. Znalazłem się w Play mimo woli po tym jak wykupili Virgin. Telefon na kartę. Oferta póki co cenowo na starych warunkach ale obsługa to dramat. Sprawdzanie stanu konta zarówno przez telefon jak i przez konto internetowe przekracza możliwości intelektualne pracowników firmy. Zaczynam szukać czegoś innego, bo w tej firmie całą kasę zamiast w rozwój inwestuje się chyba w reklamę. Jak by się cofnąć 20 lat do tyłu. -
~Maciej / 2023-08-30 14:06
W salonie sprzedaży - "tak, będzie miał Pan 5G, to jest zupełnie inny router od poprzedniego, nowa generacja sprzetu ktora pozwoli cieszyc sie super szybkim internetem". Przychodzi monter - "Panie, ale to nie jest router 5G". Jade do salonu sprzedazy i slysze "wie Pan co, nie moge zrobic reklamacji ani zwrotu. Proszę przypomniec się za 2 tygodnie, to wtedy uda się zrobić reklamację, bo teraz jest za wcześnie". Przyjeżdzam za 2 tygodnie - "no jednak się nie da". Prędkość internetu za 70zł/mc to ok 0,5-1mb/s. Dzwonie na infolinie, że to przecież nawet nie jest LTE - "bardzo nam przykro, ale nadajnik jest przeciążony, a Pan korzysta z internetu, więc nie mamy sobei nic do zarzucenia. Umowa określa prędkość maksymalną a nie minimalną".
Ostatni raz.ZaletybrakWadyPrędkość internetu -
~M.Nieznana / 2023-08-30 11:30
Najgorsza sieć jaka może być...chłopak płaci za internet w Play, a Internet czasami działa, a czasami nie...płaci tyle pieniędzy za takie badziewie... strasznie się zacina mimo,że zasięg jest bardzo dobry...NIE POLECAM.. ZaletyBrakWadyInternet strasznie przerywa, czasem działa, a czasem nie.. -
~Margo / 2023-08-28 15:20
Czy jest ktoś chętny do Szczyrzyca pomóc księdzu Sylwestrowi Skibie ujeździć Konie bo nie ujeździł boi się? -
~Dorota / 2023-08-26 17:05
Nie kupujcie telewizji z play. Jest to totalny s*f. Konsultanci kłamią, nie wiedzą co powiedzieć, mówią generalnie bzdury które nie działają. Została kupiona usługa telewizji, na liście kanałów canal+ jak i inne kanały z serii canal+ są zablokowane. Trzeba wykupić dostęp jednak to w żaden sposób nie odblokowuje kanałów canal+ na liście programów. Żaden z konsultantów nie wie co zrobić, inny konsultant "Damian "pisze na czacie wprost że "z jakiegoś powodu usługa jest niedostępna" no i tyle w temacie. Po podłączeniu internetu z play na steamie nie dało się grać w żadną grę ponieważ jakieś porty były zablokowane. Normalnie problemy jak we wczesnym 2000. W telewizji netia albo starym upc jak coś chciałeś to zdalnie to odblokowywali i było a tu trzeba robić wszystko samemu według niedziałających instrukcji i schematów a żaden z konsultantów nie wie co powiedzieć. ZaletyNie ma żadnych zalet, tragizmWadyTragiczny support, tragiczna usługa -
~Olo / 2023-08-26 14:19
Kupiłem telewizor przysłali uszkodzony na moją reklamacji powiedzieli że to nie jest ich wina a sprzęt trzeba spłacać nie polecam oszuści ZaletyBrakWadySame -
-
~Bartek M / 2023-08-25 16:04
Doladowalem konto na 45PLN, wlaczylem pakiet uslugi XL 5G z internetem 60GB. Sprawdzilen czy internet juz dziala bo nie otrzymywalem powiadomienia o aktywacji pakietu. Okazalo sie ze sprawdzajac czy internet dziala, zostaly pobrane cale srodki (45PLN) za 36,62MB danych po 12gr za 100kB!!!!! Normalnie gangsterka na bezczelnego !!! Czy ten kraj kiedykolwiek sie zmieni ?!?! -
~Perk0s / 2023-08-25 10:26
Okradli mnie
Wyslalem sluchawki do seriwsu
Poniewaz cicho grały,
Po tygodniu dostalem odpowiedz ze sa uszkodzone mechanicznie gdzie byly w idealnym stanie i życzą sobie 500 zl za naprawe gdzie nowe są po 400WadyZlodzieje -
~jozef / 2023-08-24 14:12
Brak profesjonalnej obsługi pracownicy na ten sam temat w pięciu punktach obsługi podają pięć różnych wersji.Wiedzialem o tym już dawno.Dlatego tych ludzi nagrałem.I teraz czekam kto pójdzie na Babią górę. ZaletyZaletą glupotaWadyŻadnej bo to są gorołajzy -
~Kamil / 2023-08-24 07:14
Niesamowite gówno przez pierwszy rok zasiek ok później nie ma nigdzie oprócz miast -
~Lucky13 / 2023-08-23 17:57
nie polecam jeden Wielki Syf !!!!
płącic trzeba za usługe a sami gówno daja od siebie pralnia pieniedzy nic wiecej
-
~Czlowiek / 2023-08-23 15:07
Nie polecam, zatrudniają nierobów nie potrafiących w niczym pomóc, techników którzy terenu chyba od technikum nie widzieli nie mówiąc o ich wiedzy. W Serocku 05-140 nie potrafią zrobić godnego człowieka internetu a zamiast tego zrzucają winę na spisane na kartce rzeczy. Porażka, lepiej u konkurencji internet kupić. Oni do 4g sie nie nadają nie mówiąc o 5g.0 ZaletyBrak -
~Karo / 2023-08-23 11:53
Pierwszy i ostatni raz przeniosłam nr do tego operatora. Inaczej miały wyglądać ceny za dwa nr a inaczej wynikło. Miałam płacić podobnie jak z poprzednimi operatorami, a place 40 zł więcej. Poza tym szybkość internetu to totalna masakra. W niektórych miejscach sieć komórkowa jest wręcz śmieszna. Najgorsza sieć ever
-
~Magda / 2023-08-23 07:44
Po uregulowaniu należności i spóźnienie się jeden dzień, mam czekać miesiąc na wystawienie kary umownej !! To jakiś żart.
Zrobione zostały dwa zgłoszenia w mojej sprawie
-pilne odblokowanie moich usług ponieważ moja należność została uregulowana
-skarga na dwóch z pracowników którzy nie poinformowali mnie o dalszych czynnościach tylko wprowadzili mnie w błąd.
Tymczasem mając zablokowane usługi play wysyła mi fakturę za nowy miesiąc !!
Jestem klientką od nastu lat, takiej sytuacji jeszcze nie miałam !! Kpina i. Żart !!!
To moje ostatnie chwile z Play na pewno. -
-
~Daria / 2023-08-20 21:54
Wzięłam telefon i abonament. Płaciłam 200 zł miesięcznie. Wydawało mi się ostatnio, że powinnam już spłacić ten telefon. Byłam pewna, że jak go spłacę będę płaciła mniej o ratę za telefon. Okazało się, że telefon został już spłacony w lutym a ja przez pół roku nadal płaciłam 200 zł za taryfę, która normalnie kosztuje chyba 50 zł. Dla mnie to jest chore i czuję się oszukana. Pewnie umowa była dobrze sformułowana ale nigdy bym nie pomyślała, że można tak kogoś naciągnąć. Od razu przeniosłam się do Orange i za 65 zł mam o wiele więcej internetu a nie płacę 200 zł za byle co. WadyLubią oszukiwać. Trzeba na nich uważać. -
~velka / 2023-08-20 15:22
W salonie obsluga 0, obsługa zerowa, łącze kiepskie, znajomym w żadnym wypadku nie polecę tego operatora. Zalety---- -
~Velka / 2023-08-20 15:19
Nie polecam tego operatora wsparcie techniczne zero Zalety--- -
~Adam / 2023-08-20 09:05
Internet działa jak na Haiti.
Internet działa jak na Haiti.
Internet działa jak na Haiti.
Internet działa jak na Haiti.
Internet działa jak na Haiti.
Internet działa jak na Haiti.ZaletyŻadnychWadyWszystkie
strona 65 z 237
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »