Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4933 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Patryk / 2023-11-08 17:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet na karte 500GB bez limitu (po wyczerpaniu tych 500GB internet osiąga max 10Mbps)

    Cena nie fajna osiągi nie fajne mianowicie w trakcie dnia internet działa tragicznie godzinami wieczornymi jest lepiej ale wciąż jeżeli chce pograć w jakąkolwiek grę multiplayer jest to niemożliwe przez to że PING SKACZE JAK...
    i to nie z mojej winy próbowałem wszystkiego DOSŁOWNIE ale ping wciąż wieczorami tragedia w dzień nie grywalne.
    Generalnie nie polecam bardzo nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWysoki i niestabilny ping
    Tragiczne osiągi w trakcie dnia
  • ~Pokot / 2023-11-08 15:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Marcello nie rób wstydu. Właśnie pochwaliłeś się, że jesteś nic nie wartym klientem dla telko. Ścigają ciebie za długi człowieku!
  • ~Marcello / 2023-11-08 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim korzystanie z jakichkolwiek usług tej firmy!
    Nieprofesjonalnie nierzetelnie ale za to bardzo słaba obsługa klienta!
    Twierdzą przez maile i smsy że „za moment ktoś się skontaktuje w sprawie przedłużenia umowy tymczasem pierwsza odzywa się firma windykacyjna i poleca mi udanie się do salonu play, gdzie zostaje poinformowany że skoro oni to zgłosili to „nie mamy o czym gadać”
    Nie polecam, wolałem zapłacić karę i zerwać umowę (chociaż nie musiałem) niż być dalej ich klientem.
    Ciekawe jakie mają miesięcznie dochody dzięki ludziom którzy tak jak ja nie chcieli mieć z nimi nic wspolnego. Mam nadzieje że ten proceder ma swój limit.
  • ~Jacek / 2023-11-08 09:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Straszny bałagan. Przejście z UPC do play to tragedia. Niby jedna firma a jak dwie . Wystawiają opłaty beż faktury i trzeba się prosić o fakturę. Nadlata z UPC przepadła a w play liczą za ten sam okres . Konsultant nie widzi UPC a upc już nie istnieje ale jest i go nie ma. Groh z kapustą i grzybami jak na święta.
    ZaletyDobra infrastruktura zasięg i stabilność
    WadyBałagan i niekompetencja .kompetny bajzel.
  • ~Witoń / 2023-11-07 15:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Uwaga najlepszy smaczek: dzwonię do bok techniki Virgin (Play) i pytam się czy ktoś w bok ma telefon z kartą sim Virgin w celu naocznego przetestowania źle działającej usługi. Odpowiedź konsultanta-robota: my wszyscy mamy karty sim w Play. Buhahaha!
    Zaletydawno zżarły szczury na zapleczu
    WadyObsługa Virgin (Play) to czysta amatorszczyzna na zasadzie:siedź i klep dzwoniącym ludziom co chcesz. Dno.
  • ~Szybki i Wściekły / 2023-11-07 15:38
    Ocena: 1.33 / 5
    W BOK technice PLAY pracują niedouczone PAWIANY. Boty, które klepią wyuczone na szkoleniach formułki.
  • ~Kosa / 2023-11-07 15:32
    Ocena: 3.67 / 5
    @Jerzy - których opcji w telefonie brakowało? Po drugie żaden salon nie wyda nowego telefonu BO TY TAK CHCESZ. MUSI BYĆ OPINIA SERWISU. GDZIE TY HIBERNOWAŁEŚ CO???
  • ~Aleksander / 2023-11-07 10:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Odradzam korzystanie z usług Play. Są niekompetentni, robią masę błędów. Np. faktury przychodziły na nr. telefonu. Po pół roku zaczęły przychodzić na stary numer. Oczywiście nowy podałem wcześniej. Dlatego odradzam i nie polecam.
    ZaletyZasięg.
    WadyNiekompetencja konsultantów. Straszna.
  • ~Jerzy / 2023-11-07 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłurzylem umowę z Play w lipcu nr..Dodatkowo wziąłem telefon Motorola g42
    W trakcie instalacji ustawień w nowym telefonie okazuje się że część opcji nie działa ,po zresetowaniu takżev
    Zwróciłem się do operatora o wymianę telefonu na sprawny...NIE mam się zwrucić do serwisu przerzucać zawartośc na inne urządzenie ...i takie bla bla bla
    Więc jak sądzicie co to za firma ????
    ZaletyBrak
    WadyBrak niektórych obcji w telefonie
  • ~Zbigniew / 2023-11-07 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć ever chociaż plus i play nie sa wcale lepsze
    ZaletyDa sie zadzwonic czasami
  • ~Stalowy / 2023-11-07 00:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Iwona zacznij czytać regulaminy ofert. Nie rób z siebie pośmiewiska na całą Polskę.
  • ~Iwona / 2023-11-06 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Mam 5numerow w play. Place ok.500zl z dwoma telef.dwa mumery przenioslam do innej sieci i teraz place ok 650 zl. Mial ktos problem z wzrastajacym rachunkiem
  • ~Justyna / 2023-11-06 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam pakiet z Play,tv i internet.. 3 raz technik nie pojawił się o umówionej porze,nikt nie raczył do mnie nawet zadzwonić! Nieporozumienie!
  • ~Ryno / 2023-11-06 15:48
    Ocena: 3.00 / 5
    OBSŁUGA KLIENTA W PLAY ZAWSZE KULAŁA ALE TO CO TETAZ SIĘ TAM WYRABIA TO SZAMBO. WYSYŁASZ PROSTĄ REKLAMACJĘ, A ONI ODPOWIADAJĄ OD CZAPY. LUDZIKI NIE DZIAŁA INTERNET MOBILE W ROAMINGU, A WY MI PISZECIE, ŻE JEST OK??? CO JEST??? ĆPACIE CZY CO???
    Wadyobsługa prostej reklamacji na poziomie gruntu
  • ~Sebastian / 2023-11-06 14:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta a raczej jej brak.

    Ostatni przykład - zamówiłem internet, miał przyjść technik w godzinach 9:00 - 11:00. Nikt sie nie pojawił bez żadnej informacji, trzeba było dzwonić i czekać długi czas na infolinii, pracownik infolinii powiedział że instalacja została odwołana przez technika (bez jakiejkolwiek wiadomości) i jedyne co mogą zaproponować to nowy termin instalacji. Gdybym nie zadzwonił prawdopodobnie bym się nie doczekał internetu.
  • ~Gwidon / 2023-11-04 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytając poniższe wpisy to wniosek jest jeden: UPC po przejęciu przez PLAY to mega syf.
  • ~Zergu / 2023-11-04 00:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet pobieranie 0.5. Wysyłanie 0.4. Pomóc z infolinii : " nie widzimy usterki. Zmienimy ustawienia" i nic. To samo dalej. Wywalone pieniądze w błoto na ten scammerski szajs. Odradzam serdecznie.
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Joanna / 2023-11-03 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa na najniższym poziomie z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia, telefon od zawsze mam w Play a internet w domu oraz telewizję od zawsze miałam w UPC i do póki Play nie przejął UPC to obie firmy działały bez zarzutu, niestety nastąpił ten niefortunny moment kiedy to Play przejęło UPC i zaczęły się schody. Kompletnie nic nie działa jak powinno ani Wi-fi ani telefon ani telewizja, słowem jedna wielka porażka i jak tylko skończą mi się wszelkie umowy zrywam z nimi wszelkie kontakty i będę trzymała się jak najdalej od tej niekompetentnej nieprofesjonalnej firmy.
    DRAMAT!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyNic nie działa jak powinno
  • ~Marcin / 2023-11-03 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam serio, najgorsza firma w jakiej miałam internet, obsługa awarii to jedna wielka porażka
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Jaga / 2023-11-02 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Przejście z UPC gdzie wszystko działało do Play, gdzie nic nie działa. I smaczek na koniec, obsluga Play zaproponowala przejscie z powrotem do UPC skoro oni nie zapewniają odpowiedniego poziomu usług. I tu niespodzianka. Wizyta technika z UPC umówiona na 6. 11 a Play odcina swoje usługi 2.11. Jak można zostawić klienta kompletnie bez usług na 4dni?????????? Brak słów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2715
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1210
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187