Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4412 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dmytro / 2023-04-23 06:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator w Polsce.Polecam nigdy nie kupować Play,chaj oni zdechną ta firma .
    ZaletyNic dobrego
    WadyNic dobrego
  • ~Imię. / 2023-04-22 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    innymi słowami mówiąc: gówno...................
    Zaletybrak
    WadyNaciąganie ludzi na hajs + hujowy internet nie polecam
  • ~Arni / 2023-04-22 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłem dwie nowe komórki w Galeria Krakowska, Pawia 5, 31-154 Kraków obi okazały się uszkodzone, do tego sprzedawca nie chciał mi ich nawet wymienić i sprzeczał się ze mną że uszkodzony sprzęt przy zakupie to normalne, do tego kazał mi do siebie co drugie słowo mówić pan i jedno zadanie powtarzać 30 razy... nie wiem kogo oni tam zatrudniają ale to jakieś niedowartościowane osoby po przejściach psychicznych... kto wciska człowiekowi uszkodzony sprzęt i nie pozwala go zwrócić ? nie polecam play sprzedają zwroty jako nowe
    Zaletybrak
    Wadysprzęt
  • ~Iza / 2023-04-21 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słabe działanie Internetu. Większosc czasu działa jakby chciał a nie mógł. Każdy kto do mnie przychodzi poza stwierdzeniem :" jejku jak tu wysoko", drugie co to" czemu Internet tak wolno działa" Jedyna odpowiedzią jest: Bo jest z Playa.... Zbywanie klienta z reklamacjami. Usługa montażu Internetu nie została przeprowadzona fachowo: monter przyjechał przed godz.22 mimo,że były inne ustalenia - z małym młoteczkiem, przez co Internet został podłączony po starym kablu. Play nie ponosi za to odpowiedzialności, zwalając winę na Vectre ( z którą zerwali umowę) Vectra na Playa. A mi Internet nie działa bo albo muszę zapłacić za montaż nowego kabla,albo za rezygnację z umowy, mimo iż jej warunki nie zostały dotrzymane. Ilość przekleństw pod adresem Playa, w momencie gdy potrzebuję zrobić coś ważnego, co przez problemy z Internetem rozciąga się w czasie, jest ogromna...
    ZaletyNielimitowane rozmowy i sms
    Wady- słaby internet
    -zrywy łącza
    - brak chęci dogadania się z klientem
    - przerzucanie odpowiedzialności
    - nie odpowiadanie na powtórne reklamacje
  • ~Ariel / 2023-04-19 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągły problem z internetem żadnej reklamacji nie uwzględniają u nich książkowo wszystko u mnie dziala
    ZaletyUmiejętne zbywanie klienta
    WadySłaby internet lub wcale go nie ma
  • ~... / 2023-04-18 21:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnim czasem jestem bardzo niezadowolona z Play. Zła jest obsługa klienta. Nie odpowiadają na postawione pytania, mówią o coś innego. Nie przychodzą SMS o tym że podłączyła się akcja.
    Obsługa klienta ????
    ZaletyPakiet z minutami do Ukrainy.
    Dziękuję za ten pakiet
    WadyNie przechodzą SMS o podłączeniu akcji. Miałam problem zagranicą. Nie było zasięgu (sieci mobilnej) 4 dni. Przyjechałam do obcego kraju, nie mogę nikomu zadzwonić i nie miałam internetu. Znalazłam Wifi i napisała w aplikacji do operatora. Odpisał, że nie wie czemu nie mam sieci mobilnej. Ale jeszcze przed wyjazdem chodziłam do konsultanta w Polsce i powiedział, że nawet od razu będę mieć pewną ilość GB internetu w roumingu.
    Zła obsługa klienta. Nie potrafią zrozumieć problem i pomóc. Mnie już tak wydaje się, że możliwe tak odnoszą się do Ukraińców tylko.
    Korzystam z Play 4 rok.
  • ~Excel / 2023-04-18 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Mnie też oszukali zabrali mi z konta karty internetowej 346 zł mówiąc że dlatego że nie używałem przez 5 miesięcy karty Podobno mają takie regulaminy złodziejstwo w biały dzień !!!!!!!
  • ~naiwny / 2023-04-18 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, złodziejstwo! manipulują usługą bez zgody klienta!
    Zaletybrak
    Wadynastawieni na maksymalne dojenie klientów
  • ~Monika / 2023-04-18 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie otrzymałam faktury za zakupiony telefon w abonamencie,nie mogę się doprosić a jest mi ona pilnie potrzebna.Wystarczy wysłać na maila a to dla nich problem.Skoro tak to trzeba było mi od razu wysłać z zakupionym telefonem i nie byłoby sprawy .
  • ~GOŚĆ / 2023-04-18 11:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma Play dolicza co miesiąc do mojej faktury dodatkowe opłaty za transmisję danych. Mimo iż wg umowy po przekroczeniu transmisji danych prędkość internetu miała zwolnić. Co miesiąc trzeba się z nimi kontaktować i wykłócać o faktury korygujące, dodatkowo konsultanci co miesiąc potwierdzają wyłączenie wszystkich dodatkowo płatnych pakietów, lecz mimo to co miesiąc jest to samo.
  • ~Duch Sandomierza / 2023-04-18 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby się ku**a dało wystawiłbym na minusie. Je**bani oszuści, ch**jowy internet, wieczne problemy z internetem! Niech idą w pi*du łgarze i naciągacze pier***eni!
    ZaletyŻadne k**wa, same minusy!
    WadyWszystko u nich jest ch**we! Od oferty po realizację!
  • ~Jarek / 2023-04-17 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Play masakra, miałem internet mobilny, dobrze chodził jak nie były anteny za bardzo obciążone(priorytet mają inni operatorzy), do tego 500gb za 90 zł kończyło się dosyć szybko, każde 100 gb kolejne 20 zł, które można było dokupić max 5 razy, później masz wolny internet, na domek jedno rodzinny nie starczało. Nie miałem w tamtym momencie jeszcze światłowodu, teraz mam 60 zł bez limitu transfer 200 mb szybkości. Wracając do playa, musiałem dokupić drugą antenę biorąc nowy abonament, ponieważ nie można było zwiększyć limitów sciągania ponad 5x. Doszło do tego że za internet w play płaciłem 300 coś złotych, żona pracowała zdalnie, synowie nauka w domu, internet szedł^^ Musiałem zrobić maszty itp Jak działał to działał dobrze, często jednak trzeba było sciągać antenę wyjmować wkładać kartę, duplikować karty w salonie itp. Na szczęście anteny już oddałem, jestem na wypowiedzeniu umowy a w domu mam już światłowód. Nie polecam, kiedy szukałem internetu mobilnego z anteną to usługa Tmobile 60zł na miesiąc i bez limitu była niedostępna;-( Przeniosłem telefony z play do Tmobile, zasięg sie poprawił, oni mają swoje odbiorniki, to stara Era. Play musi wypożyczać ale ich wywalają gdy jest tłoczno. Nie polecam! Obsługa klienta dramat, zresetuj router itp
  • ~Calyope / 2023-04-17 02:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Na szczęście od 2 lat mam spokój z tą pełną krętaczy siecią...
    Problemy z siecią,zasięgiem itd są nie do rozwiązania z tą bandą ignorantów,ceny za usługi są chore..przykład roaming i użycie danych poza granicami,gdzie oferowano mi 1 dodatkowy GB za 100 zł..Sieci nie polecam,nie da się z nimi dogadać,infolinia i pracownicy salonu to kompletne dno.
    Zaletybrak
    Wadyniski poziom usługi,krętactwo,naciąganie
  • ~Damian / 2023-04-16 10:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Sieć Play to porażka. Mieszkam w strefie deklarowanego zasięgu Play. A internet to koszmar! Z roku na rok jest gorzej! Pisałem skargi, to napisali mi że minimalne wymogi spełniają. A te minimalne wymogi, w XXI wieku według Play to kilkadziesiąt kB! Dzwonie na infolinię, żeby problem rozwiązali, to słyszę ze z ich strony wszystko jest zgodne. Już dwa razy zdazylo mi się, że Pani z infolini powiedziała że nie ma nic więcej do dodania i się rozłączyła! Zenada! Zastanówcie się poważnie zanim wybierzecie ta sieć. Oferta jest bardzo kusząca, ale standardy internetu oraz obsługi to koszmar. Prosiłem również o sprawdzenie moich urządzeń do internetu, skoro sieć twierdzi że wszystko dobrze. Odmówiono mi serwisanta. A przypomnę że montaż przeprowadzał ich serwisant.
    ZaletyOferta
    WadyBardzo słaba jakość świadczonych uslug, niekompetentna i niemiła obsluga.
  • ~Damian / 2023-04-16 09:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam jestem użytkownikiem sieci Play od dobrych 5 lat myślę że to jedna z lepszych sieci głównie chodzi o zasięg ponieważ mieszkam w takim miejscu że ciężko z zasięgiem z innych sieci
    ZaletyZasięg w każdym miejscu
  • ~Arkadiusz / 2023-04-15 09:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Zasięg kiepskiw porównaniu do konkurencji telewizja obiecana przez pley rozłączali systematycznie co kilka lub kilkanaście minut najdłużej na dobrych urządzeniach obiecany telefon Motorola 30 edge nie polecam mimo źe nowy miga co kulka minut. Poza ich ofertą w moim przypadku przy przeniesieniu numeru przy kilkakrotnym kontakcie z biurem obsługi klienta i tak nie są w stanie zrobić nic dobrego dla nowego klienta szczerze nie polecam i rzałuje że zacząłem na kiepskim urządzeniu z nimi współpracować
    ZaletyNie ma
    WadyDużo
  • ~Magdalena / 2023-04-14 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ma dramatycznie niską obługę klienta. Zasięg internetu bardzo słaby.
    Jeśli potrzebujesz realnego wsparcia play w ważnych dla konsumenta sprawach, nie ma bata, że ja otrzymasz. Wyrachowani. Dużo okrągłych słów, zero rozwiązań
  • ~kwsk / 2023-04-14 16:23
    Ocena: 5.00 / 5
    no jest to na chwilę obecną najlepszy i najpewniejszy internet w polsce, a do tych co obrazaja cala firme za to ze im jedna baba zle powiedziala do sluchawki, to powiem tak - ważne, że internet jak i zasieg dobrze dziala. Bo np w plusie nie dość ze bedzie niemiła baba, to jeszcze w dodatku dostaniecie (a raczej nie dostaniecie) dobrego internetu i zasięgu. Dodatkowo w playu jest korzystnie cenowo.
    Zaletyinternet, zasięg, dział techniczny
    Wadybrak
  • ~Gummi / 2023-04-14 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po smierci Mamy, ktora miala w Playu abonament, zalatwilam wszystko w salonie z jej aktem zgonu, tzn tak mi powiedziano. Przyszla nowa faktura smsem, za co mnie na czacie przeproszono. Niby zostala automatycznie wygenerowana. Miesiac pozniej w skrzynce pocztowej u Mamy "ostatnie wezwanie do zaplaty" i grozba windykacji. Dzwonie na infolinie z pytaniem o co chodzi, ale nikt mi nie chce pomoc, bo nie znam hasla. Mogłam podać datę urodzenia, pesel, konto w banku, ale nie, Play wymaga ode mnie podania swojego hasła, którego NIE ZNAM I NIE POZNAM BO NIE POTRAFIĘ SIĘ KOMUNIKOWAĆ ZE ZMARŁYMI OSOBAMI. Pytam, czy chca mnie zidentyfikowac, czy po prostu zachowac sie jak idioci. Odpowiedz: takie mamy zasady. Nastepnego dnia ide znowu do salonu Play z aktem zgonu, a tam.... czlowiek odsyla mnie na infolinie. Dzwonie przy nim i ta sama gadka. Mam podac haslo, ktorego tresc zabrala do grobu ze soba Mama. Groteska, paranoja, sadyzm. Rozmowa trwa 40 minut, 2 razy prosze o przelozonego, ktory odmawia podejsc do telefonu. Prosze o kopie nagrania rozmowy, ale ta nie zostanie mi wydana, bo rozmowa nie dotyczy sprzedazy. Gorzej niz za komuny. Ostrzegam uzytkownikow Play, zeby sie nigdy przenigdy nie odwarzyli umrzec, bo Play na to nie wyraza zgody. SKANDAL!!!
    Wadybiurokracja, brak dobrej woli i zdrowego myslenia
  • ~Katarzyna / 2023-04-13 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam tak jak pozostali kliecnic. W pukcie obsługi pracownicy debilni, nie umiejący rozwiązać prostej sprawy.Na czasie to samo, dno. Ustalmy coś, po czym jakby nie było orzmowy, nic się nie dzieje. Mam mieć korektę faktury i wydłużony czas opłaty, bo to ich wina, a nic takiego nie dostaję i płącę odsetki. DNO
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183