Spłaciłam telefon w abonamencie za ponad 200 zł miesięcznie i nie wzięłam nowego, bo miałby podobny aparat ( duszne kadry, zniekształcone kolory, czyli taki zabójca radości). Dostałam nową umowę za 60 zł, ale płaciłam nawet 90. Okazało się, że dokładali mi miesięcznie 20 zł ubezpieczenia za telefon w razie np. zbicia szybki, bo po podpisaniu umowwy nie zadzwoniłam w nastepnym miesiącu, żeby zadeklarować, że nie jestem zainteresowana tym, czego nie zamawiałam i oczym nie wiedziałam. To znaczy owszem dostałam karteczkę, cytuję: " 6 stycznia zadzwonić na * 500 i wyłaczyć Play 360", ale bez informacji ,ze ma to związek z jakąś dodatkowa usługą. Kiedyś wyjaśniałam u nich jeszcze inną sprawę i empatyczny sprzedawca chcąc mi jakoś pomóc odliczył mi złotówkę z abonamentu, którą płaciłam na telewziję Nova, której też nie ogładalam prze komórkę, ani w żaden sposón nie kibicowałam ale to juz kolejna historia pt. " To niezręczne,że jestem w Play."
ZaletyTelefoniczna obsługa klienta jest bardzo cierpliwa, empatyczna i profesjonalna, stoi na straży marki, więc czasem ( ale bardzo rzadko ) powie coś niezbyt logicznego, ale jest rozmowa, otwartość, chęć rozwiązania problemu. Daleko im do botów.
WadyTelefoniczna obsługa jest tak zadowalająca, że nie widzę wad.