strona 6 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Jurek / 2025-01-30 17:59
Prosiłem konsultankę o wysłanie mi potwierdzenia zkupu telefonu a ona przez pomyłkę wysłał rezygnnnnację z usługi Po wielu rozmowacz stwierdzono pomyłkę ale w systemie nie mogą cofnąć i mam oddać samsunga s24ultra kuponeg 10 miesięcy temu -
-
~Jojos / 2025-01-29 20:53
Dno i kilometr mulu! Standard obslugi i podejscia do klienta to dramat. Olewactwo na maxa byle sprzedac.
15.12 podpisalem umowe na swiatlowod. Konsultant w salonie obiecywal gruszki na wierzbie i ze 8.01 bedzie montaz i wszystko bedzie ok. Tego 8.01 musialem wziac wolne bo montaz... przyjechal technik i powiedzial ze on tego szpadlem kopac nie bedzie i zalatwi koparke ale bedzie inny termin i nara.... dostalem termin 29.01... 2 dni przed druga wizyta dzwonie do play potwierdzic czy beda - tak, oczywiscie na 100%, potem dzwonia do mnie technicy czy bede w domu it. Nagle o 21 wieczorem przed instalacja dzwoni gosciu i sie pyta czy nie mam moze koparki albo kogos do pomocy przy kopaniu -SERIO!. Na moja odpowiedz ze nie powiedzial ze sie nie podejmie. W dniu montazu nikt sie nie pojawil. Dostalem sms'a e z przyczyn niexaleznych od play termin bedzie za miesiac! Na infolinii spychologia i nic wiecej. Play to dno!ZaletyNicWadyWszystko -
~Janusz / 2025-01-28 19:28
Moja macocha 95 lat poszła dowiedzieć się o nowy telefon. Na miejscu spytali, czy chce nadal płacić osobno za telefon i osobno za TV. Oczywiście nie. Dali jej coś do podpisania. Okazało się że podpisała nowa umowę na TV, numer komórkowy i dwa (!) numery stacjonarne. Na dodatek TV bez audiodeskrypcji, co dla Niej jako osoby z dużym niedosłuchem czyni oglądanie programu bezsensownym. Z dnia na dzień została pozbawiona swojej podstawowej rozrywki przez oszustów z Playa żerujących na nieporadnych staruszkach. DRANSTWO i tyle! -
~Mariusz / 2025-01-25 22:15
Brak internetu od 5 dni, obsługa klienta żarty sobie robi udając że coś tam zrobili i że zacznie działać za 15min, potem za 2h a teraz niby że dział techniczny analizuje...czyli siedzi w kolejce i nikt nic z tym nie robi i już tak od 5dni. Zobaczymy jak długo to potrwa. Porażka a nie firma! WadyObsługa kliena, naprawa awarii -
~Marcin / 2025-01-25 12:11
Najgorsze gówno jakie miałem. UPC się sprzedało najgorszej firmie telekomunikacyjnej ZaletyŻadnych zaletWadyNajgorszy internet świata -
~Natalia / 2025-01-24 17:18
Żeby podłączyć internet - oni sami piszą i dzwonią. A kiedy chcesz zrezygnować trzeba tyle cierpliwości i na urlopie spędzić żeby czas mieć tam pisać/ dzwonić. E-mail od play nie otrzymałam, dzwonię na infolinię, Pani baaaardzooo ostro rozmawia , i mówi że otrzymałam. Ciężko z nimi się dogadać WadyKontakt z klientem -
~E. / 2025-01-23 15:35
NAJGORSZY OPERATOR ever! Kłamią, oszukują, nie dotrzymują umów- z ich stron! Przedłużyłam w salonie Play umowę w listopadzie 2024 r.jako aneks na kolejne miesiące, dobrałam tv( to włączyli od razu) , zwiększyłam prędkość, dostałam rabat ( ..I tu jest chyba ból operatora). Do dnia dzisiejszego nie wdrożyli w życie nowego aneksu, na nowych warunkach na internet światłowodowy,a jest styczeń 2025. Mało tego przysyłają rachunki na stary, niekorzystny abonament, dzwonią z ofertami nowymi, chociaż ja mam na PAPIERZE umowę i system to widzi, ale ta umowa " wisi" nikt jej nie wdraża. Piszę, dzwonię, składam reklamacje, zgłoszenia.. w salonach, prze, internet...NIC!! Zero odzewu, każdy rozkładana ręce. Ktoś " na górze " blokuje i tyle!!! Koszmar. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta, do UOKiK, czekam na odp. ZaletyBRAKWadyJ.w. -
~Duna / 2025-01-19 10:59
Trzy dni bez Internetu w XXI wieku - taki mamy klimat. ZaletyWydają dużo na reklamę telewizyjnąWadyZa mało miejsca aby opisać ich działanie -
-
~Internet / 2025-01-19 10:47
Najgorsza sieć komórkowa w Polsce. Najpierw przez telefon sprzedają karte internetową ,później jak to nie działa mówią że nikt nie zmuszał zgadzać się na zakup.Ze nie odpowiadają za to. -
~Andrzej / 2025-01-18 12:12
Po przedłużeniu umowy na telewizje nie dostałem dekodera ten który mam zawiesza się w punkcie nie chcą mi wymienić fajna firma poradzili mi zerwać umowę super ZaletyZadneWadyNie przysłano mi dekodera -
~xdomowa / 2025-01-14 16:13
pogoda super internet:brak beznadzieja ZaletynicWadywszystko -
~Cwel.pl / 2025-01-12 17:33
Organizacja terrorystyczna gorsza od Al-Qaedy. Nienawidzę play polska z całego serca, życzę wszystkiego najgorszego. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Darek / 2025-01-11 14:57
Kompletne dno do dekodera tv dostałem nie pasujący zasilacz.Internet światłowodowy nie działa (brak sygnału).
Instalator doprowadził tylko przewód do domu i nic nie sprawdził.Pracownicy infolonii nie kompetentni.
Zdecydowanie nie polecam.ZaletyZadnychWadyInstalator nie podłącza routera żeby sprawdzić czy wszystko działa(a powinien) -
~Darek / 2025-01-11 14:56
Kompletne dno do dekodera tv dostałem nie pasujący zasilacz.Internet światłowodowy nie działa (brak sygnału).
Instalator doprowadził tylko przewód do domu i nic nie sprawdził.Pracownicy infolonii nie kompetentni.
Zdecydowanie nie polecam.ZaletyZadnychWadyInstalator nie podłącza routera żeby sprawdzić czy wszystko działa(a powinien) -
~Edyta / 2025-01-10 14:48
Przy przepięciu z UPC do PLAYA odcięli mi Internet. Od dwóch dni walczę o przywrócenie. Żenada ZaletyNie widzęWadyBrak rzetelności i kompetencji -
~Katarzyna / 2025-01-10 12:42
Play to jakaś porażka, płace 300 zł miesięcznie,a tu nic nie działa, brak tv, brak internetu światłowodowego, brak jakichkolwiek checi na rekompensate czy pomoc zeby zaczęło działać. Awarie albo prace techniczne przynajmniej raz w tygodniu z wylaczaniem tv i neta?! Jak czlowiek ma pracowac? Korzystac? Jeden konsultant twierdzi jedno i trzyma się swojej wersji mimo,ze nie ma racji i kłóci się z klientem,ze nie musi sprawdzać awarii i prac technicznych, a drugi jak usłyszał,ze wiem o ponad 100 zgłoszeniach przyznał mi rację i powiedział, że zrobi zgloszenie. Paranoja jakas, ostrzegam przed play. Ja zrobiłam błąd,bo żaden inny dostawca nie może podłączyć światłowodu w moim bloku ZaletyBrakWadyCiągłe Awarie, brak tv, brak internetu, prace techniczne i inne bajki -
-
~sekol / 2025-01-08 20:24
Oferta MiX w Play to dno i złodzieje. Infolinia to banda niekompetentnych idiotów. -
~Jan bajtel / 2025-01-08 18:17
30.12.24 zamówiłem online światłowód 600Mb/s 04.01.25 przybył technik i zaprezentował mi ruter FTTH-XGS od razu powiedziałem że tego rutera nie chcę technik że innego nie ma to kazałem mu uruchomić był problem bo za Chiny kod był błędny i zmienił kod na inny i pojechał pomiar był 500Mb/s a na drugi dzień Internetu brak zero zgłosiłem na info linę i zresetował ruter i ruszył ale pomiary były super 133Mb/s 68Mb/s prawdziwe dno Internet 600Mb/s w umowie dobrze że umowa obowiązuje od razu wypowiedzenie bo online to mnie uratował musiałem ponieś wydatek odesłać do Warszawy ruter ludzie odradzam to jest żenada nie polecam ZaletyżadnychWadystare rutery z 2018r -
~Latina / 2025-01-08 13:30
Ludzie lgną do Playa jak muchy do g...a. Motłochowi wystarczy puścić dziennie 100 reklam z celebrytami i już jest orgazm w majtkach. Play operator, który od miesięcy w speed testach jest tylko przed Plusem, ma jedyny dodatni wynik w przenoszalności numerów. To piękny przykład zerowego myślenia ich klientów. -
~Twardy / 2025-01-08 13:21
PLAY TO SIEĆ DLA PLEBSU CZYLI LUDZI NA NAJNIŻSZEJ KRAJOWEJ Z ZAZWYCZAJ NISKIM IQ. PLAY TO KIEDYŚ BYŁA POTĘGA, A TERAZ TO TAKI PLUS TYLE, ŻE Z WIĘKSZĄ ILOŚCIĄ NADAJNIKÓW. JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA, BACK-UP I JAKOŚĆ ŚWIADCZONYCH USŁUG TO JUŻ LIPA (POPATRZCIE M.IN. NA DAWNE UPC). WYBIERAJCIE GLOBALNYCH GRACZY CZYLI ORANGE LUB T-MOBILE. JAK KOMUŚ NIE PASI ŻADEN OPERATOR Z TZW. W4, NIECH SZUKA SZCZĘŚCIA U MVNO LUB ZA GRANICĄ. Zaletywymarły jak dinozauryWadywszystko
strona 6 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »