Dno i wiadro mułu. Po 9 latach przeniosłam numery do innej sieci i nie wrócę do nich choćbym nie wiem jaka ofertę musieli mi złożyć. Nagle się okazało że płaciłam nie za numery które użytkowałam regularnie tylko za numer który po 2 miesiącach wyrzuciłam bo wg ich pracownika mogę z nim zrobić co chce. Play to oszuści, krętacze i naciągacze. Nie dość że podnieśli mi rachunek to jeszcze za tyle lat nie było w stanie zaproponować żadnych porządnych warunków. Ich infolinia to jedna wielka żenada. Kazdy kolejny rozmówca twierdzi że kolejny konsultant pomoże po czym przełącza z powrotem. Na konkretne pytania odpowiadają wymijająco. Szczerze im współczuję takiej pracy bo codziennie muszą świecić oczami słuchać wkurzonych klientów i radzić sobie z czymś o czym nie mają pojęcia.
ZaletyBrak
WadyOferta niedostosowana do rynku
Słaba obsługa klienta
~Marcin / 2025-07-12 00:06
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przed tą firmą. Sprzedałem mieszkanie w którym mam światłowód i telewizję na jeszcze rok. Chciałem zrobić cesja lub przenieść usługi na nową lokalizację. Konsultanci podpowiadali że nie ma problemu. Dzisiaj udałem się do salonu play z nowym właścicielem żeby zrobić cesję. I tu zaczyna się coś czego Bareja by się nie powstydził. W salonie mówią nie można zrobić cesji. Dzwonię w tym samym czasie do infolinii, pytam jak to jest. Konsultant mówi, można. Mówię że porozmawiajmy na głośnomówiącym z pracownikiem salonu. I okazuje się na infolinii że już się nie da. Dowiaduję się od niemiłego konsultanta że mogę zerwać umowę i zapłacić karę którą mi naliczalub zabrać sprzęt i go sobie trzymać w szafie przez rok do końca umowy. Najciekawsze jest dla nowego właściciela, nie będzie mógł mieć internetu światłowodowego przez rok, bo tylko może być jedna usługa na mieszkanie. A dopóki ja nie skończę umowy to nowy właściciel nie podpisze swojej. Brawo play. Największy beton myślowy, brak profesjonalizmu, chamskie podejście do klienta. Brak chęci do rozwiązania sprawy. Nie chciałem rezygnować z usług. Chciałem je mieć na nowej lokalizacji. Play dumnie na stronie ma napisane jak można cesję zrobić, jak postępować przy zmianie lokalizacji. Tylko zapomnial dopisać że nie dotyczy wszystkich usług. Konsultanci są przerażająco nieprofesjonalni i zwyczajnie chamscy. Potrafią mówić że ktoś kto mi obiecywał zmianę lokalizacji, to pomyil się. Rozumiem że jedna osoba mogła. Ale nie conajmniej trzech. Unikajcie jak ognia tej firmy. Szkoda nerwów. Sprawę zgłaszam do wszelkich instytucji które zajmują się takimi praktykami. Złożyłem też szereg skarg na to mnie spotkało do play. Nie liczę na pozytywne zakończenie. Nie będę miał ja ani nowy właściciel. Firmą kogucik a nie play
~chris / 2025-07-11 13:27
Ocena: 1.00 / 5
Niekompetenta firma i pracownicy. Od ponad miesiąca brak internetu, 25 prób kontaktu w celu naprawy internetu, 0 pomocy z ich strony kazdy potrafi powtórzyć tylko formułkę. obecnie 5 kontakt w celu rozwiązania umowy z powodu ich niekompetencji i obie reklamacje odrzucone teraz próbuje porozmawiać z osobą decyzyjną ale takiej brak. Trzymać się z daleka tragiczna firma tragiczna obsługa nigdy wczesniej nie spotkałem się z takim absurdem jakim jest cała firma play.
ZaletyBRAK
Wadyusługa nie działa
konsultanci niepomocni
dział reklamacyjny niekompetenty
dział techniczny niepomocny
~olana klientka / 2025-07-11 12:45
Ocena: 1.67 / 5
Infolinia Play to jakiś niesmaczny żart. Małpa byłaby bardziej kompetentna niż pracujące tam osoby. Na każde zadane pytanie usłyszałam nie wiem lub nie mogę pomóc. Nic nie załatwiłam, problem pozostał a Play ma klientów w dupie
Zaletynie ma zalet
Wadysą tylko wady
~Taki ktos / 2025-07-09 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Co chwilę kilkusekundowe przerwy w dostawie internetu.Play to totalne DNOOOO
ZaletyBrak
WadySame
~Ryszard / 2025-07-09 11:11
Ocena: 1.00 / 5
Problem pojawił się po usunięciu błędu Play z głośnością: Gdy dekoder Play wyłączam pilotem on się wyłącza, a telewizor nie. Dopiero po 15 minutach ekran gaśnie. Dekoder Play przejął kontrolę nad telewizorem, pilot telewizora nie działa. Próba zmiany wejść, kabla, dekodera i pomocy w Play skończyła się niczym. Problem pozostał, a Play twierdzi że to wina telewizora choć wcześniej przez dziesięć miesięcy wszystko działało. Gdy odłączyłem dekoder Play, pilot telewizora dział poprawnie.
Proszę o pomoc
Może ktoś ma doświadczenie z tym temacie
Dzięki
ZaletyMoże kiedyś będzie miał
WadyWadliwy produkt eksperyment na klientach
~Endriu / 2025-07-08 12:47
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej dziadowska firma codziennie trzeba resetować aby można oglądać programy narmalne ,że w czasie trwania programu filmu wyskakuje informacja utracone połączenie z z internetem i kręci się kółko wielokrotnie zgłaszałem i zero reakcji należy odradzać w swoim środowisku z korzystania z tej stacji i w postępie geometrycznym spadnie imilość abonentów najgorsza stacja odradzam wszystkim
Zaletynie ma zalet
Wadywszystko jest wadliwe
~Nie polecam play!!!! / 2025-07-07 23:08
Ocena: 1.00 / 5
Blisko 5 lat placenia poteznych rachonkow 520 zl za rzeczy ktorych nie mialem.( bo przestaly dzialac i play sie wypial na to... telefon za 7 tys zloty i splacany az do teraz ) internet domowy robili ze mna co chcieli wlaczali wylaczali a ja placilem .... teraz moge odetchnac z ulga bo rozwiazalem wiekszosc kontraktow ktore mi sie wlasnie koncza .... totalna porazka !!!!! Klamcy i oszusci dla mnie i tyle ... szczyca sie ze sa najlepsi ale gdzie pomoc i rzetelna pomoc ... pozdrawiam was i nie dozobaczenia w waszych salonach
~Janina / 2025-07-07 14:53
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo życzliwy i pomocny konsultant w sprawie awarii dekodera (mediabox) .Szybka wizyta technika i wymiana dekodera.
~Dariusz / 2025-07-05 16:24
Ocena: 1.33 / 5
Od pewnego czasu oglądając telewizję kablowa PLEY coraz częściej się zawiesza się oglądanie telewizji PLEY i filmów co to się dzieje przepraszam ale chyba mam prawo wiedzieć co się dzieje w końcu płace 190 złotych miesięcznie nie wiem takich rzeczy nie było nigdy za czasów UPC Polska SA i też bywały duże upały jak 2 lata temu ale takich rzeczy nie było dziękuję
ZaletyBrak
WadyPrzerwy w oglądaniu telewizji i filmów oraz ich nagrywanie filmów
~Taki ktos / 2025-07-04 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Od kiedy play przeją UPC, to porażka.. samoresetujacy się router ,trzeba później samemu ustawiać WiFi w telefonie,bo znika.Dobrze,ze mam umowę na czas nieokreślony,to mogę w każdej chwili ja wypowiedzieć.Całe szczęście,że jestem wciąż na urządzeniach z UPC,bo na ich urządzeniach,to w ogóle jest brak usług.
ZaletyTo,że wciąż mam urzadzenia z UPC
WadyJw
~Jarosław / 2025-07-04 10:49
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator.Przez 24 godziny nie potrafią usunąć usterki. DZIADOSTWO DO POTĘGI
ZaletyBrak zalet
WadyWszystko co najgorsze
~Atu / 2025-07-03 13:42
Ocena: 2.00 / 5
Przy przenoszeniu numeru do innego operatora jest mnóstwo telefonuw z różnymi ofertami byleby zostać w play. Żaden nieodezwal się ze na umowie jest karta internetowa z której też trzeba zrezygnowac. Nie polecam zlodziejskiej sieci!!!
~Beata / 2025-07-03 13:19
Ocena: 1.00 / 5
Czy UOK mógł by przyjrzeć tej firmie? Przepraszam lojalnych pracowników. Jednak ja osobiście mam złe doświadczenie x
Z przedstawicielami tej firmy znajdującej się w Rawiczu woj. Wielkopolskie. Krętactwo, naciąganie, przeznaczanie faktów. Zawsze klient jest ten nierozważny. można nie zapłacić zawyżonej faktury to albo Windykacja albo zablokowanie telefonu ewentualnie wolno działający internet lub jego brak.laczenie różnych usług w jednej umowie i fakturze to raj do rozpisywania wszystkiego w taki sposób że oni sami nie wiedzą jak to rozczytać. A w dodatku ZIELONA FAKTURA człowiek się laszczy bo będzie taniej a w sumie wychodzi drożej. NIE ZADOWOLONA klientka
ZaletyBrak
WadyTylko WADY
~Blu / 2025-07-02 16:15
Ocena: 1.33 / 5
Zostałem naciągnięty (okradziony) finansowo za rzekomo nie zwrócony dekoder
Który został odesłany inpostem pod wskazany adres po pół roku stwierdzili, że dekodera nie mają, choć posiadam potwierdzenie odbioru PAJACE grożą windykacją zgraja naciągaczy
ZaletyŻadne
WadyObsługa klijenta brak kompetencji
~ROMAN / 2025-07-02 09:44
Ocena: 1.00 / 5
Takiego gówna jeszcze nie miałem , co chwila kolejne problemy , a na infolinii , dzieci zwane konsultantami , nie mają nic do powiedzenia , odnośnie problemów technicznych
~ROMAN / 2025-07-01 16:22
Ocena: 1.00 / 5
Syf , jeden wielki syf ta usługa , nie polecam nikomu tej usługi , jeden wielki , nieustający problem
~ROMAN / 2025-07-01 16:16
Ocena: 1.00 / 5
Takiej kupy to nie widziałem a jestem klientem takich usług od ponad 20 lat , z daleka od firmy play , celowo z małej ...
~ROMAN / 2025-07-01 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Lata korzystam z takich usług , gorszej oferty na rynku nie ma - nie polecam !!!
~ZIRYTOWANY / 2025-06-29 12:47
Ocena: 1.00 / 5
TOTALNE DNO TOTALNE GÓWNO ZERO ZALET OISOOI;G[I VEW[QT[IQ EWPUQVTNOY[Q