strona 58 z 242
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~Zetor / 2023-11-11 00:08
DLATEGO JA NIGDY NIE KUPIĘ NA RATY ŻADNEGO SPRZĘTU U JAKIEGOKOLWIEK OPERATORA. -
-
~dobry samarytanin / 2023-11-10 11:23
Rachunek wzrasta z czasem choć nic sie nie dobiera do abonamentu. Po splaceniu telefonu zamiast zmalec, to zostal ten sam. Internet to tragedia. Czasami chodzi dobrze, a czasami tego samego dnia w tym samym miejscu nagle 0. Totalne 0. Postanowilam przeniesc numer do innego operatora, nagle sie okazalo że i sie da zmniejszyc rachunki o co najmniej polowe i ze oferty mają lepsze. Stalych klientow maja w dvpie. -
~Ani / 2023-11-10 09:19
Pan Bóg powiedział że ugryzł mnie w zerówce Richard i że on jest prawdziwym Drakulom nie zabijajcie go to ostatni gatunek wyginie -
~Adrian / 2023-11-09 17:52
Po zamówieniu światłowodu w Play została umówiona wizyta technika do instalacji, a w zasadzie CZTERY, technik oczywiście nie pojawial się za każdym razem, obsługa umawiała jedynie kolejne wizyty ciągle mówiąc że to nie ich wina i napiszą skargę, brak jakiegokolwiek kontaktu z menadżerem pomimo próśb, obsługa nie ma kontaktu do techników, całą sytuacja trwa trzy tygodnie, za przysłanie paczki z routerem trzeba było zapłacić, rozumiem, za odesłanie również trzeba będzie co jest absurdem w przypadku winy ze strony firmy, poza tym to chyba nie u techników zamawiam internet tylko w Play, więc wytłumaczenie że to nie ich wina nie jest żadnym Wady-brak realnej pomocy na infolinii
-brak usług
-brak profesjonalizmu, jakiegokolwiek kontaktu z menadżerem
-brak konsekwencji w realizacji usługi -
~Jan / 2023-11-09 10:31
Dotyczy Pani Wiktorii. Na niedziałająca kartę , wskazała pójście do pnkt-u i wymianę karty , mimo ,że sprawdziła iż środki na koncie się znajdują a mimo wszystko system przysłał sm-sa , że brak środków i po chwili wyłączył kartę.
Mimo różnych sugestii - myślę , że bez chęci jakiegokolwiek zaangażowania , na co też zwróciłem uwagę.
Będąc konsekwentnym w działaniu , bo co najmniej na logikę wydawał się temat prosty , spróbowałem dalej i na czacie wręcz szybko wykonała Pani Alina synchronizację i poprosiła mnie o restart urządzenia i okazało się szybko , że jest już ok. ( chyba nie zanotowałem - czat z godziny około 10:15 )
Można - można , tylko Pani Wiktorio trochę ....................... . -
~Kosa / 2023-11-09 08:49
@Patryk zrozum tym swoim przepalonym rozumkiem, że sieci komórkowe na obecnym poziomie technologicznym NIE SĄ I NIGDY NIE BYŁY przewidziane do gier online ze względu na swoją niestabilność w utrzymywaniu parametrów łącza (przepustowości). Może dopiero prawdziwe 5G SA coś zmieni. -
~Telekomy to mafia / 2023-11-09 08:40
Każdy wie, że telekomy to oszuści i krętacze. Teraz aby zrozumieć w 100% umowę np. na kilka usług w ramach jedej faktury, potrzeba prawnika. Często sami sprzedawcy nie do końca dobrze rozumieją co sprzedają. Jak złożysz swój podpis i coś przeoczysz albo uwierzysz sprzedawcy na piękne oczy, to już prawnie umarłeś i pozostaje tylko: płacz i płać. Amen. -
~OLEK / 2023-11-08 21:00
Oferują korzystne warunki, potem okazuje się dużo ukrytych kruczków i uzgodniona cena jest NIEAKTUALNA.Rożne upusty, aby klienta oszukać i złapać do płacenia haraczu. Firma oszust i złodziej!Zaproponujcie właściwą cenę bez różnych kruczków.Może wtedy powiem RZETELNA FIRMA - OBECNIE OSZUST! -
-
~kasztan / 2023-11-08 20:35
dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno ZaletydnoWadydno -
~Patryk / 2023-11-08 17:25
Internet na karte 500GB bez limitu (po wyczerpaniu tych 500GB internet osiąga max 10Mbps)
Cena nie fajna osiągi nie fajne mianowicie w trakcie dnia internet działa tragicznie godzinami wieczornymi jest lepiej ale wciąż jeżeli chce pograć w jakąkolwiek grę multiplayer jest to niemożliwe przez to że PING SKACZE JAK...
i to nie z mojej winy próbowałem wszystkiego DOSŁOWNIE ale ping wciąż wieczorami tragedia w dzień nie grywalne.
Generalnie nie polecam bardzo nie polecam.ZaletyBrakWadyWysoki i niestabilny ping
Tragiczne osiągi w trakcie dnia -
~Pokot / 2023-11-08 15:03
Marcello nie rób wstydu. Właśnie pochwaliłeś się, że jesteś nic nie wartym klientem dla telko. Ścigają ciebie za długi człowieku! -
~Marcello / 2023-11-08 13:59
Odradzam wszystkim korzystanie z jakichkolwiek usług tej firmy!
Nieprofesjonalnie nierzetelnie ale za to bardzo słaba obsługa klienta!
Twierdzą przez maile i smsy że „za moment ktoś się skontaktuje w sprawie przedłużenia umowy tymczasem pierwsza odzywa się firma windykacyjna i poleca mi udanie się do salonu play, gdzie zostaje poinformowany że skoro oni to zgłosili to „nie mamy o czym gadać”
Nie polecam, wolałem zapłacić karę i zerwać umowę (chociaż nie musiałem) niż być dalej ich klientem.
Ciekawe jakie mają miesięcznie dochody dzięki ludziom którzy tak jak ja nie chcieli mieć z nimi nic wspolnego. Mam nadzieje że ten proceder ma swój limit. -
~Jacek / 2023-11-08 09:11
Straszny bałagan. Przejście z UPC do play to tragedia. Niby jedna firma a jak dwie . Wystawiają opłaty beż faktury i trzeba się prosić o fakturę. Nadlata z UPC przepadła a w play liczą za ten sam okres . Konsultant nie widzi UPC a upc już nie istnieje ale jest i go nie ma. Groh z kapustą i grzybami jak na święta. ZaletyDobra infrastruktura zasięg i stabilnośćWadyBałagan i niekompetencja .kompetny bajzel. -
~Witoń / 2023-11-07 15:47
Uwaga najlepszy smaczek: dzwonię do bok techniki Virgin (Play) i pytam się czy ktoś w bok ma telefon z kartą sim Virgin w celu naocznego przetestowania źle działającej usługi. Odpowiedź konsultanta-robota: my wszyscy mamy karty sim w Play. Buhahaha! Zaletydawno zżarły szczury na zapleczuWadyObsługa Virgin (Play) to czysta amatorszczyzna na zasadzie:siedź i klep dzwoniącym ludziom co chcesz. Dno. -
~Szybki i Wściekły / 2023-11-07 15:38
W BOK technice PLAY pracują niedouczone PAWIANY. Boty, które klepią wyuczone na szkoleniach formułki. -
~Kosa / 2023-11-07 15:32
@Jerzy - których opcji w telefonie brakowało? Po drugie żaden salon nie wyda nowego telefonu BO TY TAK CHCESZ. MUSI BYĆ OPINIA SERWISU. GDZIE TY HIBERNOWAŁEŚ CO??? -
-
~Aleksander / 2023-11-07 10:14
Odradzam korzystanie z usług Play. Są niekompetentni, robią masę błędów. Np. faktury przychodziły na nr. telefonu. Po pół roku zaczęły przychodzić na stary numer. Oczywiście nowy podałem wcześniej. Dlatego odradzam i nie polecam. ZaletyZasięg.WadyNiekompetencja konsultantów. Straszna. -
~Jerzy / 2023-11-07 10:00
Przedłurzylem umowę z Play w lipcu nr..Dodatkowo wziąłem telefon Motorola g42
W trakcie instalacji ustawień w nowym telefonie okazuje się że część opcji nie działa ,po zresetowaniu takżev
Zwróciłem się do operatora o wymianę telefonu na sprawny...NIE mam się zwrucić do serwisu przerzucać zawartośc na inne urządzenie ...i takie bla bla bla
Więc jak sądzicie co to za firma ????ZaletyBrakWadyBrak niektórych obcji w telefonie -
~Zbigniew / 2023-11-07 09:10
Najgorsza sieć ever chociaż plus i play nie sa wcale lepsze ZaletyDa sie zadzwonic czasami -
~Stalowy / 2023-11-07 00:07
Iwona zacznij czytać regulaminy ofert. Nie rób z siebie pośmiewiska na całą Polskę.
strona 58 z 242
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »