Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4412 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Olo / 2023-06-20 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam internet szybkość zadeklarowani wykupiona w Play 100 a w realu 0,800 dziadostwo, tandeta i złodziejstwo. Robią klienta w jajo.
    ZaletyZaleta jak zrezygnujesz.
    WadyWszystko oprócz reklam w tv
  • ~Wkurzony uzytkownik Play / 2023-06-20 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa zawarta dwa miesiące temu, wzięty "na próbę" modem. Przez pierwszy miesiąc działa wszystko super, wyobraźcie sobie LTE i w dzień transfer 70-80 Mb/s. Na modemie siła sygnału - 4 kreski (max). Po zakończeniu okresu próbnego nagle z dnia na dzień siła sygnału - 1 kreska lub wcale, transfer 1- 20 Mb /s - na tym samym BTSie żeby nie było.
    Kontakt z konsultantem - "oni u siebie problemu nie widzą". Pisze, by ostrzec innych - jak macie możliwość unikajcie takiego internetu i takich firm!!
    ZaletyPrzez 30 dni mialem "normalny" internet
    Wadyprzez pozostałe 23 miesiące umowy "bujaj się frajerze i zapraszamy do dalszego korzystania z naszych usług"
  • ~andżej / 2023-06-20 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieloletni klient dostaje gorsze oferty niż nowy. Po długotrwałej walce o lepszą ofertę przychodzi czas na bezsensowną rozmowę z działem promocji, który przedstawia przez telefon ofertę, którą później trzeba zatwierdzić mailowo, a w przesłanej ofercie zupełnie inne warunki niż obiecywano... Nie polecam
  • ~Kornelia / 2023-06-19 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to jakaś porażka(router oraz komórkowy). Przez pewien czas działał dobrze, później coraz gorzej. Niby za dużo zuzyawlaimsy to dokupiliśmy większy pakiet. Minęły 4 mieiscae i jest coraz gorzej. Telefon a router jest z całkiem innej oferty i na inne osoby więc chyba ogólnie mają problemy z siecią. Zasięg niby dobry a żadna strona nie chce się załadować. Porażka
    ZaletyBrak
    WadyZasięg internetu
  • ~xxx / 2023-06-19 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to najgorsza firma, już żadnej umowy z nimi nie podpiszę ich przedstawicielka skroiła mnie równo, a reklamacji nie uwzględniono.
    Ich przedstawiciele to naciągacze. Płaciłam 65 zł abonament w tym nowy telefon, teraz nowa umowa bez telefonu też 65 zł, a jak się dowiedziałam od innego przedstawiciela tej firmy, że dla mnie mieli umowę taką samą tylko za 35 zł. czy nie oszustka? Mam u nich jeszcze abonament na TV i telefon, kończy mi się w grudniu, jak będą chcieli nowej umowy to już u nich nie przedłużę, a jak się skończy umowa na ten oszukany abonament telefoniczny to też z nimi dalszej nie podpiszę, są naciągaczami tylko prowizja dla nich się liczy. Kiedyś byli o.k. teraz nie, a to dlatego że firma im na to pozwala bo klient taki jak ja umowy nie widzi.
    Reklamacji nie uwzględnili
    Zaletyżadnych, klient dla nich nic nie znaczy takie mam doświadczenie.
    Wadyzła obsługa naciąganie brak umowy na papierze. Uwaga! Do podpisu dają tylko puste pole, umowy klient nie widzi, robią to tak by jej nie czytać ofert też nie mają jak kiedyś były porozkładane dla klienta, teraz jest oferta ustna, taka która daje lepszą prowizję.
  • ~Bartek / 2023-06-19 08:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka razy zgłaszałam problem z telewizja, obsługa play jest fatalna, oszukuje wyłudza pieniądze i w razie problemów piszą ze nic nie są w stanie zrobić. Naprawić nie, pomoc nie, zakończyć umowy nie. Tragedia, płakać się chce
    ZaletyNie ma
    WadyPakiet telewizyjny raz ma kanały raz nie. Obsługa klienta straszna! Chamstwo
  • ~ZYGA / 2023-06-18 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam sieci Play z kilku powodów,od ponad roku jak nie lepiej zaniżają jakość usług zasięg prawie zerowy a opłaty coraz wyższe wykupione pakiety INTERNETU starczają zaledwie na 10 do max 15 dni jeszcze rok temu śmiało starczały na miesiąc,oszukują klientów jak tylko mogą zaniżają jakość internetu czasami w ogóle internetu niema a płacić trzeba i jeszcze doliczają opłatę za utrzymanie numeru tel to już jest totalne chamstwo z ich strony stanowczo odradzam sieć PLAY ZŁODZIEJE OSZUŚCI.
  • ~Pichas / 2023-06-14 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    5 dni na rozpatrzenie sprawy
    Od 3 dni mi mowia ze jest to sprawa prioretytowa i wielkie goowno
    Nie poleca rezygnuje
    Jak juz maja klienta to juz nic ich nie obchodzi
    Obsluga klienta to jakas parodia i zeby do nich zadzwonic to cie policza jak do za polaczenia do australii , a probowalem z numeru play
  • ~Dariusz / 2023-06-14 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacja od operatora sieci Play:

    Twoj bilans roamingowy za ostatnie 4 miesiace: dzwonisz, odbierasz rozmowy, korzystasz z SMS-ow, korzystasz z internetu wiecej i przebywasz czesciej w UE niz w Polsce. Zgodnie z Rozporzadzeniem PE i Rady UE za dwa tygodnie zaczniemy doliczac w UE do pol. wykonywanych 12 gr/min, pol. odebranych 1 gr/min, SMS-ow 1 gr/szt, transmisji danych 10,43 zl/GB jesli Twoj bilans sie nie zmieni. Szczegoly na play.pl/roaming.

    Wcześniej korzystałem z sieci UPC. Pracuję poza granicami Polski przez trzy tygodnie po czym zjeżdżam do miejsca zamieszkania w Polsce na 1-2 tygodnie. Po przejęciu przez Play klientów z UPC zaczynają się kombinacje ze strony Play.
    Zalety0/5
    Wady4/5
  • ~Dariusz / 2023-06-14 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tego operatora.Idą na łatwiznę, jak najtańszym kosztem zgarnąć od klienta jak najwięcej kasy. O wielu wielu sprawach mających wpływ na wysokość opłat nie informują w czasie podpisywania z nimi umowy. Takich kombinatorów jak Pley powinno się wyeliminować z rynku.
    Zalety0/5
    Wady4/5
  • ~Stefan / 2023-06-14 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    obsługa tragedia pani pracująca tam nic nie wie robi babole i nie potrafi później przyznać się do błędu i odkręcić sytuacji
    Zaletybrak
    Wadywysłać panią na szkolenie
  • ~B... / 2023-06-14 07:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Pracownicy Play niewywiazuja sie z warunkow zawartych w umowie... Na twoim koncie robią ca chcą bez twojej wiedzy sa niedouczeni. Zasieg jak reszta uslug bardzo... BARDZO... Kiepske
    ZaletyZadna
    WadyOjj dużo
  • ~Mikołaj / 2023-06-13 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banda złodzieji na koniec umowy duże rachunki telefon w abonament ubezpieczenie dodatkowe kupione a 600 zł doplaty
  • ~Eugeniusz / 2023-06-13 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej Gówniana sieć w jakiejkolwiek byłem nie polecam i ludzie nie dajcie się nabierać na ich promocje bo to największe gówno w Polsce ta sieć
  • ~Marcin / 2023-06-12 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od co najmniej 15 lat.
    Dzisiaj rano wyłączono mi jakiś pakiet o godzinie 16:00 odcięto od świata dwukrotnie dzwoniłem gdzie za każde połączenie za każdą minutę Płacę jak za zboże bo 2,40 Czyli jak za hotline 0 700 najpierw rozmawiałem z panią która nie umiem odpowiedzieć mi na moje pytanie rzuciła słuchawką potem rozmawiałem z panem Bartoszem pytając Gdzie złożyć skargę również rzucił słuchawką Byłem klientem waszym 15 lat w sumie to odkąd powstaliście i to był dzisiaj ostatni dzień z wami. Dla mnie ta firma to jedna wielka kpina omijajcie szerokim łukiem.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady odcinają od świata internetu bez jakiejkolwiek informacji
  • ~MIchał / 2023-06-12 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa w Bok potrafi "rzucić słuchawką". Chciałem aby połączył mnie z kierownikiem, skoro nie umie udzielić mi informacj. Nie poraz pierwszy operator pokazuje swoją max niekompetencję w obsłudze Klienta.
    I o zgrozo z tymi samymi pytaniami zwróciłem sie do Orange, licząc ze będzie jeszcze gorzej i miłe zaskoczenie bo udzielono mi w sposób miły i rzeczowy wszystkich inforamcji, a tam gdzie były wątpliwości skierowano do odpowiednich działów.
    Nigdy więcej bezczelsów i naciagaczy z PLAY!
    WadyKrytycznie słaba obsłua klienta
  • ~Magdalena P. / 2023-06-12 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina. Obsługa klienta fatalna. Kolejne zgłoszenie w dziale technicznym. Notoryczny brak internetu stacjonarnego. Kolejny raz umówiony technik, człowiek bierze dzień wolny z pracy, a technika nie ma. Kolejny raz. Dnia urlopowego ani nerwów nikt nie zwróci. Jak dzwonię na infolinię zapytać co z technikiem bo nie przyszedł, nikt nie wie co się stało. Skontaktować się z technikiem nie mogę bo nie podali numeru ze względu na Rodo, sami też nie raczą się skontaktować z ta osobą.
    ...a rachunki do płacenia za coś, czego nie mam, przychodzą.
  • ~Gabriela / 2023-06-11 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, poziom pomocy na live chat, żenada. Funkcjonalność panelu klienta tragedia.
  • ~Kylo24 / 2023-06-09 23:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy można deklarować SMS-em cykliczne włączenie pakietu, którego operator nie ma już w ofercie od 5 dni. TAK... tylko w Play!
    Zaletywystarczająco długo na rynku, aby klienci poznali się na tragicznej obsłudze
    Wadytragiczna obsługa której głównym celem jest nabijanie klienta w butelkę
  • ~hujwielki / 2023-06-09 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy internet nie pozdrawiam wszystko sie scina nie da sie grac ogladac nic tragedia jedna wielka ogolem
    Zaletynie ma
    Wadypredkosc ping wszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183