OSZUSTWO PRZY UMOWACH.......
CZY TO PRZEZ TELEFON CZY STACJONARNIE.. CO INNEGO MÓWIĄ A CO INNEGO PRZYCHODZI DO PŁACENIA..
PORAŻKA..
ZaletyZERO
WadyZERO
~mika / 2023-09-12 23:01
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo żle..potrafia zablokować telefon z przejścia z abonamentu na karte w play...
Nawet e salonie stacjonarnym nie mogą pomóc..Zero kontaktu..zero pomocy..Jak dzwonie to rozłanczaja .Dzwonie nawet w salonie paly i tez rozłaczają o godzinie 17.15..to raczej pracuja..Zgłoszona reklamacja i zero odpowiedzi.brak zainteresowania..Brak jakiejkolwiek rekompensaty za zablokowanie telefon i rozmów..
Naprawde PORAŻKA..UCIEKAJMY od tego operatora..!!!!
Zaletyzero
Wadyogromne
~Mrok / 2023-09-12 18:50
Ocena: 1.33 / 5
Pięć metrów mułu poniżej dna. Po przejęciu UPC, w ramach oferty dostępu do sieci Internet firma po chamsku wymusza na klientach zakup dodatkowego pakietu TV Start. To zwykłe złodziejstwo, a firma szmatława.
ZaletyDobry opcja dostępu do sieci Internet /spuścizna po UPC/
WadyZłodziejskie wymuszanie na klientach zakupu pakiety TV Start. Pewno po negocjacjach z naszym szmatławym "rządem", który swoją tubę musi jakoś finansować.
~Mateusz / 2023-09-12 18:40
Ocena: 1.00 / 5
Porażka pokazuje zasięg lte a nie działa internet dzwoniłem zgłaszałem to pani powiedziała że powinno być dobrze taka pomoc
ZaletyBrak
WadyZasięg oferty podnoszenie cen usług
~Kamil / 2023-09-12 15:46
Ocena: 1.67 / 5
Cena tak jak indziej. Duzej roznicy nie ma. Przeszedlem z orange nju i żałuje. Internet totalnie zamula, a do anteny 5G z jakies 500 metrów. Porazka, nie polecam.
ZaletyNic co by sie wyróżniało od konkurencji
WadyInternet
~Rozczarowany / 2023-09-12 15:39
Ocena: 2.00 / 5
Fatalny pakiet usług. Nie ma możliwości użycia tego samego numery co na telefonie , na smartwatchu (totalne średniowiecze). Więc jak kupisz smartwatch z cellularem lub z gniazdem sim , to przygotuj się na to , że w Play będziesz musiał do watcha dokupić drugi numer telefoniczny. Więc jak chcesz mieć fona i watcha , to nie w Play'u.
ZaletyW tym przypadku żadne
WadyOpisana usługa , a raczej jej brak
~Małgorzata / 2023-09-12 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Kilka lat byłam w Orange i bardzo żałuję że przeniosłam się do play firmowy. Niestety ale połączenia zrywa, internet to jakieś nieporozumienie. Pracuję zdalnie i praktycznie nie da się na ich internecie pracować. Ostatecznie używam od nich internetu tylko sporadycznie, a resztę działam na wi-fi. Konsultanci tylko udają pomoc w postaci resetowania ustawień, mydlenia oczu, a jak chciałam odstąpić od umowy ze względu na niewywiązywanie się firmy z umowy świadczenia usług to usłyszałam że to mogę tylko w sądzie. Radzę się zastanowić zanim ktoś wybierze od nich ofertę ponieważ nie ma nawet możliwości złożenia reklamacji bo i tak usłyszysz że możesz ich jedynie pozwać. Czekam aż się skończy umowa i wracam do Orange. Nie polecam oferty, działania usług, obsługi, firma ma gdzieś klienta. Mam 3 numery i internet i niestety wszystko zawodzi.
Zaletybrak
~Magdalenn / 2023-09-12 11:39
Ocena: 1.67 / 5
Witam,dokonałam zakupu przez swojego operatora Play pakietu podstawowego za 29 zł,pakiet został pomyślnie aktualizowany,na dowód tego otrzymałam potwierdzenie w formie wiadomości,po jakimś czasie przyszła mi kolejna wiadomość o akywowanym pakiecie ale już z wyższą kwotą czyli pakiet standardowy za 43 zł,co gorsza prognoza kolejnego naliczania rachunku jest powiększona nie o 29 zł a o 43 zł mimo że w aplikacji Play 24 mam włączony pakiet PODSTAWOWY a NIE STADARDOWY….
Jedna firma odwołuje się do drugiej w celu wyjaśnienia sprawy a rozwiązania sprawy jak nie było tak nadal nie ma i otrzymałam tylko informacje,że muszę czekać aż mi przyjdzie oficjalny rachunek w tedy mogę składać reklamacje na tej podstawie,dramat jednym słowem mówiąc…
Sama platforma Netflix w moim przypadku z wcześniejszego korzystania działała pod żadnym zarzutem ale taka sytuacja którą wyżej opisała nie powinna mieć prawa miejsca jeżeli chcą mieć nowych klientów.
Tak,że uważajcie za nim coś zakupicie dodatkowego przez swojego operatora!!!!
ZaletyDotychczas nie miałam żadnych problemów
WadyZłe naliczanie kwoty po aktywacji pakietu!!!
~Jarosław / 2023-09-11 20:19
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo profesjonalna w działaniu p.Sandra z pkt w Jeleniej Górze
ZaletyProfesjonalizm w działaniu
WadyBrak
~Agnieszka / 2023-09-11 18:52
Ocena: 1.00 / 5
15 lat korzystałam z usług Orange w 2022 roku nie wiem co mnie pokusiło na zmianę operatora na Play. Dostajesz w pakiecie 100 GB tylko po co jak sieci nie ma nigdzie. Dodzwonić się do kogoś graniczy z cudem. Mamy 5 numerów i dziennie przychodzi mi kilkanaście SMS "podczas rozmowy ten i ten numer próbował się z tobą skontaktować" mimo, że telefon leży nieużywany. Nie polecam.
ZaletyZadne
WadySieć, internet, połączenia,
~Salon / 2023-09-11 18:01
Ocena: 1.00 / 5
Radze trzymac sie z daleka. Niekompetentny staff orsz obsluga klienta
~Karola420 / 2023-09-11 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, pan który podpisywał ze mną umowę oznajmił że abonament wejdzie mi w życie gdy numer zostanie przeniesiony i pierwsza rata jak i opłata za przeniesienie numeru będzie w następnym miesiącu. Przy podpisaniu umowy wprowadził zły adres mailowy po czym nie miałam dostępu do umowy którą podpisałam była reklamacja umowa pojawiła się po 2tyg i pan z infolinii oznajmił mnie że została wystawiona faktura dnia 15.08 do zapłaty za abonament opłatę aktywacyjną jak i rata za telefon a podpisałam umowę dzień przed. Wprowadził w błąd bo nie poinformował że na drugi dzień ja już musze płacić za telefon który dopiero dostałam w formie ratalnej również oznajmił że abonament wejdzie w życie w dniu przeniesienia numery ale opłata abonamentowa została naliczona za 1 dzień zostałam z dwoma abonamentami a pan do niczego się nie przyznaje.
W dziale reklamacji oznajmili że mogą dać mi rabat za ten 1 dzień abonamentu ale no chce na tej podstawie odstąpić od umowy, pani powiedziała że wysyła dalsze rozpatrzenie które może zająć do 30 dni. Serio kpina ten cały Play same problemy nic nie umieją rozwiązać dzwonią ale oni dokładnie nie wiedzą
~Sylwester / 2023-09-10 19:22
Ocena: 2.67 / 5
Tragedia Tragedia z play w domu mi nie działa internet i na dodatek za 45 zł żeby nie działa internet przeniosę 22 września spowrotem do t mobile tam przynajmniej mam internet a tu podziękuję za drogo powinni oni zrobić ani mówią że wszystko jest dobrze a w rzeczywistości nie działa i raming się włącza mam wyloczony a sam się włącza w t mobile szkoduje ze przeniosłem nie można nawet oglondac w domu na dworze to mi nie jest potrzebny powinno wszędzie działać
ZaletyNa dworze jest ok
WadySłaby internet w domu na dworze jest w porządku
~Dariusz / 2023-09-10 18:15
Ocena: 1.33 / 5
Mam pakiet ,a 9 zł ,gówniana prędkość te 3 Giga a potem nic,wchodząc w gooogle to lepiej wyjć nim zaczekać god,inę,nie polecam sieci Play bardziej wirtualne bo dają dużo więcej za rozsądną cenę heyka
~Mentor / 2023-09-10 11:39
Ocena: 3.00 / 5
Halo tu piszemy o Play, a nie dogorywającym Plusie.
~Gregor81 / 2023-09-09 23:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie dawno zmieniłem operatora na play z myślą o lepszej jakości usług itp ale już drugi miesiąc mamy abonament z internetem plus tv i bardzo żałujemy ponieważ internet zacina się a tv nie jest najlepszej jakości. Nie dawno wyremontowałem pokój dla córki i dokupiłem mediabox ale po skonfigurowaniu i podłączeniu dekodera nie ma obrazu więc poprosiłem o montera aby sprawdził. Przy pierwszej wizycie monter wszedł do pokoju I wyszedł bez slowa. Po złożeniu skargi wyznaczyli drugi termin na wizytę montera i nawet nie przyjechał a do działu wysłał fałszywe informacje jakoby my nie zgadzaliśmy na montowanie kabla. Normalnie szok i niedowierzanie
ZaletyŻadnych
WadySame problemy z internetem i nie można liczyć na pomoc
~Paubrz / 2023-09-09 21:14
Ocena: 1.00 / 5
Mamy wykupiony internet i telewizje , internet tragedia , telewizja non stop się zacina nie idzie nic obejrzeć , nawet jeśli mam swój internet wykupimy jest to samo, zacina się . Wiele razy byliśmy w Play i nic z tym nie robią . Człowiek płaci a nic z tego nie ma . Nie polecam Play !! Tragedia !!!
ZaletyBrak
WadyInternet się non stop zacina
~Janusz / 2023-09-09 18:00
Ocena: 1.00 / 5
HORROR PLEY to SERWIS Oszustow
Makabryczne opinie klientów. Otrzymałem fakturę pomimo
ańulowania umowy w terminie
Liczne kontaktu ańulowania bez skuteczne -Konsultanci oklamują
że załatwione i anulowane
Tak kilka krotnie się powtarza
Bez rezultatu -Tam pracują same Kurw???
~Marzena / 2023-09-09 16:01
Ocena: 2.00 / 5
Podpisałam telefonicznie umowę na widniejący na stronie pakiet tv+internet za 100 zł. Aktywacja za 1 zł, zero kosztów za ruter czy box. Naliczanie miało się rozpocząć od dnia instalacji rutera.
Pierwszą fakturę dostałam z kosmosu. Doliczona aktywacja, zamiast opłat za jedną umowę policzone osobno tv i internet i przekroczone 100 zł. Policzone od podpisania umowy, a nie instalacji. Kwota za niepełny okres rozliczeniowy wieksza, niż za pełny miesiąc. I niekończąca się droga przez mękę w celu korekty, bo za każdym razem rozmowa czy maile z komś innym. Każdy konsultant mówi co innego. Mówię: aktywacja miała kosztować złotówkę, a oni: ale pobieramy 50 zł tylko raz. Kpina i totalna olewka klienta. Mimo nie zakończonego procesu reklamacji, kolejna faktura z karą za zaległość. W końcu uznali moje racje, zrobili korektę, obiecali, że kolejne faktury będą wystawiane na 100 zł, po czym dostaję na 112 zł. To jakieś chore. A podobno odsłuchali rozmowę, podczas której podpisywalam umowę.I tam mają wszystko, moje pytania i odpowiedzi konsultanta. Jak koleś dał ciała, to firma powinna ponosić tego konsekwencje, a nie klient. A tu totalna olewka, podejście, jak do intruza. Zrezygnuję z nich, bo nie mam siły na comiesięczną walkę.
ZaletyJuż żadnych nie widzę
WadySame, nawet kształt rutera jest tragiczny. Grzmot zajmujący mnósto miejsca i nie mieszczący się do skrzynki z przyłączeniami
~Eustachy / 2023-09-08 17:35
Ocena: 1.33 / 5
Oszuści z nich. W Grecji włączyłem sobie internet i zgodnie z prawem miałem mieć 5gb, okazało się że doliczyli mi 270 zł do rachunku, bo niby już zużyłem to 5gb plus 200 kolejnych za przejazd przez Macedonię. Jednakże miałem wtedy wyłączone wszelkie funkcje internetowe oraz włączony tryb samolotowy. Jakieś 30 km za granicą łączyli mnie jeszcze z siecią macedońską, tymczasem jakiś pracownik mówił że już 5 km za granicą mogę włączyć. Odradzam tych idiotów.