strona 55 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »
-
~Roger / 2023-09-24 19:51
Witam,
mieszkam w terenie gdzie nie ma internetu kablowego i zmuszony bylem do podłączenia internetu bezprzewodowego a że trzy kilometry od mojego domu Play postawił antenę przekaźnikową postanowiłem skorzystać z ich usługi początek był satysfakcjonujący o parametrach 75000 Download/Upload-32000 jednak po jakimś czasie, co raz gorsza obecnie nie przekracza 5000-Download/Upload-12000 mimo nowego Routera i anteny zewnętrznej,Telefonia Komórkowa również w Play osiąga w porywach dwie kreseczki. Katastrofa jest przy gorzej pogodzie nie ma już szans na telefonowanie ale ze najprawdopodobniej nie ma zbyt wielu użytkowników w okolicy zasięg nadajnika jest redukowany dla oszczędności energii.
Na to motto podpiszcie umowę a potem się bujajcie. -
-
~Akwarysta / 2023-09-24 19:24
To jest dramat internet w ogóle nie działa czy to po wifi czy lte ZaletyBrakWadyNie działa -
~Siekiera99 / 2023-09-24 17:38
Zasieg jest katastrofalny w mieszkaniu ledwo jedna kreska kur ... w środku miasta. Jeszcze rok umowy jakoś przemęczę i wypad. ZaletyBrakWadyKonsultantka w play bezczelna nic nie idzie załatwić wspomnę jeszcze ze rachunek miał być 120 zł miesięcznie a place 170. Oszusci -
~Dawid / 2023-09-24 13:53
Czekam od 6dni na przywrócenie internetu na Baśniowej 11 w Lublinie,nowy budynek zalozyli a potem przestalo dzialac.i od 6dni nie potrafia mnie podlaczyc spowrotem(byl jeden serwisant powiedzial ze sygnal nie dochodzi do mieszkania i on nie pomoze ,i tyle w temacie obsługi tej firmy) -
~Dupa / 2023-09-23 20:49
Badziewna firma, po ponad 20 latach wylaczyli numer bez powiadomienia, pajace. ZaletyNicWadyWszystko -
~sugar / 2023-09-23 17:38
mimo tego ze place 300ziko miesiecznie za sam internet nadal sa dni w ktorych mam po 25k pingu XD Zaletybrak -
~Natalia / 2023-09-23 15:51
Dramat. Po montażu światłowodu internet najpierw miał działać po 15min, później się okazało ze jest usterka w play, która potrwa cały dzień, później powiedzieli ze trzeba odczekać 24h a później ze 48h jednak i dzwoniłam trzeci raz to powiedzieli ze jak będzie nasza kolej to naprawią usterkę ;_; WadyNie ma internetu, usterka, złe informacje -
~Wku——ny_klient / 2023-09-23 13:38
Jeżeli chcesz się cofnąć w czasie i poczuć jak klient TP S.A. w latach 90 to oferta Play jest dla Ciebie! Dawno się nie spotkałem z tak bezsensownym systemem i cała masą ludzi (w salonach i na infolinii) którzy nic nie mogą. PLAY ogarnijcie się lub zamknijcie tą firmę wydmuszkę. ZaletyNie znamWadySystem - chcesz coś załatwić? Play zrobi WSZYSTKO co możliwe, ale proste rzeczy stale się dla Ciebie udręką! -
-
~Drwal / 2023-09-22 19:47
Porażka zamówiony sprzęt nie dotarł.
Mial dotrzeć po 3 dniach 0 odzewu że strony play
Minęły 2 tygodnie zadzwoniłem o sprawdzenie mojego zamówienia błąd systemu , nic nie przyszło i nic nie przyjdzie dostałem informację
Została złożona reklamacja miało trwać wszystko miesiąc miało być załatwione trą wszystko już ponad 2 miesiące i dalej nic nie otrzymałem A place dużo więcejZaletyObsługaWadyCzas oczekiwania -
~Skyline / 2023-09-22 15:25
"W firmie PLAY konsultanci oszukują ludzi. Przyszedłem, żeby zobaczyć opcje podłączenia światłowodu, była dobra oferta za rozsądną cenę. OD RAZU powiedziałem PANI, która mnie obsługiwała, że za 2 miesiące będę zmieniać mieszkanie na inne, i czy nie będzie problemu z przeniesieniem tego internetu na nowy adres, na co PANI dość spokojnie odpowiedziała, że "W OGÓLE ŻADNYCH PROBLEMÓW", "Internet jest przypisany osobiście do PANA"... Minęły 2 miesiące, już się przeprowadziłem, zadzwoniłem na infolinię, żeby przenieśli mi internet na nowy adres, na co otrzymałem odpowiedź, że to niemożliwe. Kiedy zapytałem dlaczego tak, powiedziano mi, że internet jest przypisany do mieszkania, a nie do MNIE jako OSOBY PRYWATNEJ. Złożyłem 4 reklamacje w tej sprawie, ponad 5 razy dzwoniłem na infolinię, żeby wszystko uregulować, na co odpowiedzieli z opóźnieniem 9-11 dni, że "NIE MOŻEMY NIC ZROBIĆ". Chcę zerwać umowę, odpowiadają mi, że "TEGO NIE MOŻEMY ZROBIĆ"... Po tym nigdy w życiu nie skorzystam z usług PLAY i nikomu ze swoich znajomych nie będę polecał, tylko będę ostrzegał. Dziękuję za uwagę." Zaletyzero -
~Lukasz / 2023-09-22 14:29
Zdecydowanie odradzam Play szczególnie jeśli prowadzisz firmę. W momencie pogorszenia jakości sygnału telefonicznego i internetowego, braku internetu co godzinę i zmuszaniu do wychodzenia przed budynek żeby wykonać polaczenia i tak będą wam wciskać głodne kawałki ze to przecież sieć mobilna. Mam u nich 6 numerów i internet a nie mogę rozwiązać umowy bo zapłacę karę. A jakość świadczonych przez play usług jest żałośnie marna. Odradzam dtanowczo nigdy więcej play . ZaletyBrak zaletWadyWszystkie możliwe -
~Ek / 2023-09-22 11:01
Polityka tej firmy jest nie poważna. Nasyłają na mnie windykację incaso za 57 zł wraz z odsetkami 12 % :) . Informacja przyszła po roku i kilku miesiącach! Sam nie otrzymałem od Play info. Zemsta że zrezygnowałem po kilku latach współpracy. ZaletyBrakWadyZła polityka -
~Selene / 2023-09-21 18:18
Gorszego badziewia w życiu nie miałam, jakim cudem światłowód mógłby być wolniejszy od zwykłego internetu? Niech powie wam to Play! Bo tylko oni są w stanie zdziałać coś takiego. pakiet 600 Mb/s? HAHAHAHAHAA w przerwach od posiadania zerowej prędkości może i tak, szkoda że te przerwy trwają minutę. Posiadaliśmy wcześniej ten sam pakiet od
UPC i nie było żadnych problemów dopóki Play nie wykupił UPC. Życzę szybkiego upadku, o sam rów mariański, bo to że spadek prędkości nie jest na minusie to chyba cud.ZaletyŻadnych, absolutnie, nabazgrałabym tu gigantycznego minusa na pół strony ale sie nie daWadyWszystko, od podstaw. -
~Artur / 2023-09-21 12:22
Ubezpieczenie 20 zł płace 3 lata. Zbita szybka chroniąca jeden z dwóch obiektywów w IPhone 13 mini. Urządzenie ma ponad rok. Bardzo dbam o sprzęt. Zwykle ślady użytkowania. Wysłany do Digital Care z prośbą o wymianę szybki obiektywu ( wyłącznie). Odpowiedź po ocenie ,, Przednia szyba: głębokie i liczne zarysowania przedniego panelu, które mogą wpływać na wyświetlanie obrazu. Szkło tylnej kamery ( uszkodzony aparat). Brak zgody na kosztorys” Uszkodzenie przyjął pracownik 44, wykonał pracownik 285. Nr naprawy 269926.
Propozycja firmy - wymiana na nowy z dopłatą ok 1160 zł. Przyjrzałem się ekranowi - dwie rysy dł. po pół centymetra ledwo widoczne pod światło, zbita szybka chroniąca obiektyw. Obiektyw nienaruszony.
Wniosek: płać ubezpieczenie a jak przyjdzie do naprawy drobnego elementu obudowy to zaproponujemy ci JEDYNE rozwiązanie jakim jest wymiana na nowy sprzęt z dużą dopłata.
Zadzwoniłem do jednego z serwisów Appla w Poznaniu - koszt wymiany szybki 400 zł.
Ja mam taką poradę dla Digital Care w celu zaoszczędzenia czasu i środków- zanim klient wyśle sprzęt do naprawy mówcie, że cokolwiek by nie było uszkodzone to i tak wymieniacie na nowy z dopłatą.ZaletyBrakWadyPraktycznie niemożność skorzystania z ubezpieczenia -
~Michal / 2023-09-21 11:41
Kupiłem starter Play fresh w 2014roku. I miałem rozmowy za 0.29gr teraz od 2020roku beż poinformowania mnie i wogóle za minutę mam 0.59zl. Jak ich poinformowałem to mi odpisali ze operator nie musi mnie informować o zmianie. Wszystko jest na stronie Play? To sami państwo sobie zadajcie pytanie czy to uczciwa sieć? ZaletyZasiegWadyHipokryzja i zlodziejstwo -
~Dominika / 2023-09-21 11:34
Podpisałam umowę z Play na usługi internetu, chciałam korzystać ze światłowodu w nowym mieszkaniu, dostałam termin 3 dni po tym jak podpisałam umowę. Kiedy przyszedł Pan monter okazało się, że kable od internetu są niepospawane (błąd dewelopera, mój poniekąd też ale nie znam się na tym więc nie wiedziałam, że coś jest nie tak). Powiedział, że deweloper najpierw musi zrobić z tym porządek i dopiero wtedy można założyć internet. Tak też się stało, ale umówić się na kolejny termin to jakiś żart. CODZIENNIE dzwoniłam na infolinię i codziennie przez tydzień byłam informowana, że terminu nie ma i że jutro dadzą znać - oczywiście nie dali, sama dzwoniłam i mnie zbywali. Ciekawe, że po podpisaniu umowy termin był za 3 dni a potem nie ma nagle terminu! Odstąpiłam od umowy w ostatnim momencie, bo internet był potrzebny na cito a tutaj zero zainteresowania się klientem, po prostu pozwolili sobie stracić klienta. Beznadziejne podejście WadyCiężko doprosić się o termin montażu internetu -
-
~Andrzej / 2023-09-20 23:13
Bardzo przykre doświadczenia w związku z zawarciem umowy z Play. ZaletyBrakWadySame -
~Norbert / 2023-09-20 21:49
Nie polecam, odką Play połączyło się z UPC nie można normalnie pracować na necie, co chwilę rozłączenia, x razy dziennie... Nikt się tym nie przejmuje bo i po co? Ale wydzwaniać regularnie do mnie to regularnie potrafią z nowymi ofertami bo umowa się już dawno skończyła... Ostatni raz w tej sieci. ZaletyStara umowaWadyj.w. -
~Michael / 2023-09-20 20:48
najgorsze gowno,brak internetu przez tydzień,niczego na infolinii nie da się zalatwic,omijać szerokim łukiem Wadydramat -
~..... / 2023-09-20 14:43
Firma to jakiś cyrk. Brany był telefon s22 dodatkowo dodali słuchawki Galaxy buds2. Kwota startowa to miało być 159 zł co Pani w salonie pokazywała wielokrotnie podczas omawiania szczegółów umowy. Gdy umowa została podpisana ostateczna umowa wyszła na ponad 1000 zł co zaskoczyło nawet ekspedientkę. Po telefonach do swoich przełożonych dowiedziała się że to jakiś błąd ale i tak trzeba to zapłacić bo umowa była podpisana. Pani złożyła wniosek o reklamacje z którym były problemy przez ponad 2 miesiące. Zero odzwu od firmy trzeba było samemu dzwonić dopytywać. Po miesiącu po telefonie z naszej strony okazało się że zgłoszenie zostało zamrożone bez żadnej informacji dla nas. Po wielu telefonach były tylko odpowiedzi "nie mamy do tego wglądy", "nie wiemy ile to będzie trwać" ipt. Ostatecznie dali nam dwie opcje: zerwanie umowy i oddanie wszystkich rzeczy po czym dostaniemy zwrot wszystkich środków( nie wiadomo kiedy) lub zniżka 250 zł xDDD. Na koniec się okazało że trzeba dołączyć jakiś paragon którego nie dostaliśmy na początku i po który musimy jechać 400 km do miejsca w którym umowa została podpisana. Kompletna kpina a nie firma. ZaletyBrakWadyBrak komunikacji.
Konsultanci kompletnie nie świadomi niczego.
Brak organizacji.
Oszustwa na umowach.
strona 55 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »