Tyle lat a teraz badziewie jakich mało,zasięg jak w 18 tym wieku,choć Indianie szybciej się kontaktowali.Cygany jedne jak i reszta
ZaletyBrak
WadySame
~Kh / 2023-08-04 10:16
Ocena: 1.00 / 5
NNIE POLECAM !!!! Kłamia, obiecują złote góry, naciągają a później wychodzi inaczej. Nie ma do kogo się zwrócić z reklamacja, obsługa klienta koszmarna. Nie korzystać z ich uslug! Przestrzegam!
~Nim / 2023-08-04 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć w Polsce. Reklamują się a maja dużo gorsze oferty . Żałuję że się przeniosłam. Na fakturach wyróżniają różne inne opłaty, których w pozostałych sieciach w ogóle nie mają. Zbijają hajs na niedopowiedzeniach. Nie polecam. Czekam do zakończenia umowy i przenoszę się.
~Doris / 2023-08-04 06:37
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta masakra. Dzwoniłam aby zrezygnować tylko z ubezpieczenia telefonu, a pani która mnie obsługiwała źle zaznaczyła i potwierdziła że rezygnuje z nowej umowy która podpisaliśmy z mężem dwa tyg wcześniej. I zadzwonili że musimy oddać im sprzęt i tak zostaliśmy bez telefonów. Nie polecam tej firmy nikomu omijajcie ich jak tylko możecie szerokim łukiem. Obsługa klienta nie sympatyczna wyjaśniali sprawę ponad miesiąc i tak nie wiedzieli o co chodzi po odsłuchaniu nagrań z rozmów swoich i powiedzieli że to nasza wina i musimy zdać urządzenia niekompetentni pracownicy. Tyle lat byliśmy u nich w sieci braliśmy najnowsze telefony , a zostaliśmy potraktowani jak śmieci.
WadyBrak kompetencji pracownikow
~Kamil / 2023-08-03 06:30
Ocena: 2.33 / 5
Tragiczna obsługa klienta,nikt nic nie zrobił, totalny chaos i brak wiedzy. Kiedyś to była obsługa i jakość, dbano o klienta . Teraz trzymać się lepiej z dala - ignorancja , brak postawienia nawet argumentu przez osoby na lini obsługi klienta. Jednym słowem powinni mieć kontrolę i to minimum przez Urzad skarbowy i Ochronę konsumenta
Zalety Zasieg ok
WadyObsługa klienta
~Jestem wieloletnim klientem i niedługo / 2023-08-02 21:08
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa klienta. W ciągu 1 godziny zmiana propozycji oferty jak w kalejdoskopie. Pan twierdził, że z dnia na dzień zmienia się oferta. No ok, ale w ciągu kilkunastu minut? Pan zaproponował mi pewną kwotę za zamawianą usługę. Na takie warunki przystałam. W trakcie wypełniania danych okazało się, że usługa będzie droższa. Pan mi nawet zaproponował "lepszą" cenowo ofertę - zamiast 85 zł/mc miało być 95 zł/mc. Nie wiem co to za Play'owska matematyka. Pojawiły się problemy z systemem, kiedy to miał zostać ustalony termin montażu usług. Czekałam kilka minut na infolinii, po czym Pan powiedział, że bezsensu, żebym czekała, bo nie wiadomo kiedy system zadziała, więc oddzwoni. Była to sobota, do środy zero odzewu. W środę zadzwoniłam ponownie, ponieważ pilnie zależało mi na rozpoczęciu korzystania z usługi i trafiłam na "przemiłą" Panią. Oczywiście, zaproponowała mi jeszcze wyższą kwotę za usługę i ok. tygodniowy okres założenia usługi. Stwierdziłam, że w takim razie się wstrzymam. Pani powiedziała, żebym zadzwoniła zdecydowana, bo jutro może być wyższa cena. Opowiedziałam, że jednak coś jest nie tak, skoro za każdym razem kwota jest wyższa i zmienia się nawet w ciągu jednej rozmowy. Pani stwierdziła, że to jest jak najbardziej tak, bo dopiero jak wpisze moje dane to wie z kim rozmawia. Ok, ale w przypadku rozmowy z Panem to już po tej informacji podał mi kwotę za usługę i w trakcie wypełniania danych do umowy kwota została zmieniona. Z Panią nie miałam zamiaru więcej dyskutować, ponieważ szkoda nerwów na głupotę - założyła swoją teorię i w nią brnęła - jej kulturę. Radzę unikać, jeśli nie chce się tracić energię na takich ludzi i taką firmę
WadyObsługa klienta
~Wkurwiony01 / 2023-08-02 15:19
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEIA, od 4 miesięcy mam źle naliczane faktury, zamiast 10zł abonamentu prychodzą na kwoty 89zł, 70, 58zł. CO miesiąc zmuszony jestem do zgłaszania sprawy na czacie i nadpłacania faktury, która dopiero jest zwracana za miesiąc. To żart żę poważna firma nie potrafi ogarnąć żeby faktury przychodziły prawidłowo. Jednak ta firma to żart.
ZaletyBRAK
WadyChaos w obsłudze klienta, naliczanie zbyt wysokich faktur, brak pomocy z problemem który sam tworzą
~Jarek / 2023-08-01 21:42
Ocena: 1.00 / 5
Mam teraz w tej chwili około 1.3 do 1.5 Mb.s w Warszawie na Mokotowie na otwartym oknie na OppoReno 5G na 4 piętrze 100m od nadajników. Bardzo polecam internet Play wszystkim ekipom z cmentarza północnego i tylko im. Na powązki nie polecam bo tam dołek i za dużo drzew, zasięgu na bank nie będzie.
Boże, co ja zrobiłem kupując Play. Każda złotówka wydana na tą sieć to złotówka wyrzucona w błoto. Ubieram się i idę po jakiś inny starter, tego się nie da używać. Ustawiłem kamerkę przednią na rozdzielczość sd, najniższa, chyba 320p i niestety moja dziewczyna widzi na ekranie tylko kratkę bez głosu, zacinanie, pixelozę i nic więcej. Ona ma iphone Se z 2022 w T-Mobile i u niej działa internet (dzielnice dalej) teraz około 350 mega na sekundę.
U mnie 5g nie działa wcale, wogóle nie pokazuje ikonki 5g, cały czas Lte, jakby 5g nie było.
Zaletydobry bajer w reklamach
Wadywszystkie możliwe
~Aurelina / 2023-08-01 21:32
Ocena: 1.00 / 5
Firma jawnie po wykręceniu wałka śmieje się klientowi w oczy. Sami włączają pakiety, usługi a abonent dowiaduje się o tym dopiero z fakturki na grubo kilka stów. Składasz reklamacje i czekasz, już 39 dzień i cisza. Cisza aż na 4 pisma polecone oraz 8 maili. Po prostu cisza. Jak cegłą w studnię bez dna. Na męża karcie było to samo, zrezygnował ze wszystkich płatnych usług, pozostawił sam abonament i wyłączył sim. Pierwsze trzy miesiące przychodził sam abonament a w czwartym miesiącu byliśmy w Indonezji. Roaming na billingu, natłuczone 8000zł i natychmiastowy nakaz zapłaty pod rygorem skierowania sprawy do Sądu. Mąź lat 71 na wózku inwalidzkim z emeryturką 1710zł z której po wydaniu na leczenie zostaje zero..., ja lat 67, emerytka dorabiająca zmywając gary, emeryturka 1340zł, dochód dodatkowy 1800zł w mycia garów... byliśmy 28 dni w Indonezji i wydaliśmy tam dla Play w roamingu 8000zł.
Wooow!
Tak się kończy kupowanie telefonów na abonament.
Oczywiście, sprawa w prokuraturze. Play twierdzi, że mogłam pozyczyć telefon komuś na wyjazd. Co ciekawe, na billingu nie ma ani jednego połaczenia do Polski, wszystko gdzieś w świat, najczęściej +1 czyli USA.
Nie da się polubownie załatwić sprawy, niestety.
Wadyzłodzieje
~PlaySsie / 2023-08-01 21:30
Ocena: 1.00 / 5
Brak poinformowania klienta o zmienie wysokości abonamentu, życzę wam jak najgorzej.
~Henryk L. / 2023-08-01 21:23
Ocena: 1.00 / 5
NIE KUPUJCIE NIC NA ABONAMENT W POLSCE BO BĘDZIECIE WYĆ. POLSKA, JAK WIDAĆ PO KOMENTARZACH DOT. SIECI PLAY, ORANGE, PLUS I INNYCH... TO KRAJ Z EPOKI KAMIENIA ŁUPANEGO Z PRAWEM I PRZEPISAMI CHOĆBY Z CZASÓW KREDY.
LEGALNIE PROSPERUJĄCA MAFIA WYŁUDZACZY, KANCIARZY I ZŁODZIEJASZKÓW CHRONIONA PAŃSTWOWYMI URZĘDAMI (UKE).
JAKOŚĆ USŁUG NA POZIOMIE DNA I TO TAK MINIMUM Z KILOMETR POD POZIOMEM MUŁU!
TO JEST PRAWDZIWA POLSKA - WYDYMAĆ, WYŁUDZIĆ, OKANTOWAĆ.
Z PRYWATKI PRZESZŁO NA KORPO I TAK PEWNIE JUŻ ZOSTANIE.
Gdyby w Polsce istniało jakiekolwiek uczciwe prawo - cały PLAY siedziałby w kryminale.
PLAY reprezentuje sobą poziom Afryki, właśnie, w Nigerach i podobnych to wszystko działa identycznie.
PL = kraj 5 Świata. Techno-patologia.
Znikają mi gigabajty z karty bez powodu. Telefon stary, nie pobiera już aktualizacji bo to Android 6, aplikacji mam tylko kilka, samsung internet, poczta i gadu gadu. Nic więcej. Według telefonu pobrane za dnia 300 mega, na karcie mam 8GB, wyłączam telefon na noc a rano mam 4GB. I tak od około miesiąca. Nie ma tygodnia aby bez powodu dane nie ginęły. Mam starego Huawei P9, z innymi kartami internet działa z prędkością około 30-40 mega a w Play zawsze do 10. Nigdy więcej. Pora zmienić sieć.
Wadykradną GB, internet do 10Mb/s
~Łukasz / 2023-08-01 18:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego operatora. Składając reklamację, dziś mija 37 dzień i zero jakiegokolwiek kontaktu ze strony operatora. NIE POLECAM.
ZaletyBrak.
WadyBrak informacji.
~Layla / 2023-08-01 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Prosiłam o wyłączenie pakietu za internet a i tak pobrało mi pieniądze i nie chcą ich zwrócić!
ZaletyZero
~Adik / 2023-08-01 00:25
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta w Play jest chyba jeszcze niżej niż Polska reprezentacja w piłce nożnej
~bosco / 2023-07-31 22:08
Ocena: 1.00 / 5
Internet na karte z anteną zewnętrzną działa okropnie mimo że jestem w zasięgu LTE na początku było fajnie przez parę miesięcy a teraz to jakiś żart ping skacze do 3 tysięcy wieczne lagi pobieranie 2Mb śmiech na sali życzę im Wszystkiego najgorszego złodzieje i frajerzy jeszcze 3 miesiące i spierd...lam od nich. KONOWAŁY JEB..ANE
ZaletyAbsolutnie żadnych
WadyTo najgorszy operator tfu ????
~sokin / 2023-07-31 20:45
Ocena: 1.00 / 5
gowno interent ciagle mnie cofa nie moge grac w nic
Zaletyzadne
Wadykazde
~Palina / 2023-07-31 15:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator jaki działa na terenie Wrocław Różanka. Niby płacimy za światłowód, a w domu zwykły kabel podłączony. Telewizja nie działa poprawnie. Czasem w ogóle się wyłącza i jest niebieski ekran. Nie ma jak się dogadać z obsługą. Nikt nie przyszedł żeby sprawdzić w czym jest problem. Internet u córki w pokoju obok nie działa. Nawigacja w podróży również.
~lion / 2023-07-30 21:59
Ocena: 1.00 / 5
Firma kiedyś może dobra, teraz zeszła na psy. Przedstawiciele kłamią, oszukują byleby wyciągnąć od klienta jak największą kasę. Zwykli oszuści. Nigdy więcej. Czekam na koniec umowy i uciekam od tych oszustów. W salonie żeby sprzedać ofertę kłamią prosto w oczy, np że pakiet tv po roku można wyłączyć, a do roku opłata tylko 10 zł. Po roku okazuje się że doliczają 20 zł i nie można tego wyłączyć do konca umowy i trzeba płacić choc się tego nie chce i nie chciało od początku. Na pytanie kiedy po przedłużeniu można odłączyć dodatkowy numer,pan ( bez szacunku) powiedział że już za 3 miesiące. Po 3 miesiącach w salonie inny przedstawiciel tej niby firmy zaczął się śmiać i zapytał kto mi takie rzeczy powiedział i że dopiero za pół roku. Po pół roku dowiedziałam się, że jak teraz odłączę numer to będę płaciła dużo większy rachunek. Kłamią, oszukują. Jeśli chodzi o internet to też szału nie ma bo wiecznie jest z nim problem i wiecznie jest tragiczny mimo dużego miasta. Porażka
Uważajcie jak podpisujecie z nimi umowę bo zrobią wszystko żeby Was oskubac z kasy ile się da.
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet!
WadyWszelkie, a przede wszystkim pracownicy w salonach.
~Agnieszka / 2023-07-29 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś bardzo ceniłam sobie operatora PLAY ale teraz "zeszli na psy" Mieszkam w Jordanii i od kilku miesięcy przestały przychodzić smsy na moje 3 numery. Liczne próby usunięcia problemu nic nie dały. Po jakimś czasie od zgłoszenia dostawałam info, że wszystko jest ok. Ostatnio okazało się, że inne osoby z tutejszej Polonii mają ten sam, nierozwiązywalny problem. Niebawem lecę do Polski i przeniosę numery do innego operatora.