Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4595 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2023-10-06 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Przenieśli nas z Virgin do Play i zaczęły się problemy, nie można było dodać numeru do abonamentu grupowego, mimo,że opcja miała być dostępna już za miesiąc i tak mówili nam co miesiąc.Musiedliśmy miesiącami czekać, by była taka opcja,a ona nie pojawiła się nigdy, dodatkowo za ten sam okres rozliczeniowy były dwie faktury, bo w Virgin płaciło się po miesiącu rozliczeniowymi, a w Play przed. Nie było z kim rozmawiać z Play odsyłali do Virgin, z Virgin do Play, w efekcie byłam w 3 różnych punktach i nic nie załatwiłam.Dopiero na infolinię poinformowali mnie,że mimo obietnic nie będę mogła dodać 3 numeru do abonamentu grupowego, bo mój abonament nie obowiązuje już.Zwodzili mnie przez 7 miesięcy i robili sobie że mnie idiotę. A na koniec wystawili mi fakturę za zerwanie umowy za dwa numery. Naprawdę jest tam jeden wielki syf przez to przeniesienie. Klientów zbywa się miesiącami, albo szantażuje karami.Ciesze się,że nie muszę z nimi już mieć nic wspólnego. Virgin było ok.Play to syf.Nie polecam, odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyZwodzenie klienta miesiącami,
    Nierzetelne iformację,
    Faktury w jednym czasie,przy zmianie operatora z Virgin na Play,
    Niemożliwość dodania nowego numeru do abonamentu grupowego
  • ~Dorota / 2023-10-06 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Było UPC, było OK. Play przejął UPC, zaczęły się problemy, a ostatnio to co chwilę coś się dzieje z TV i Internetem. Gardzę Play, absolutnie nimi gardzę i życzę im wszysttkiego najgorszego.
    ZaletyZero zalet, ZERO.
    WadyWszystkie możliwe, DNO DNA.
  • ~Udobruchany klient / 2023-10-06 10:05
    Ocena: 3.67 / 5
    Play zrehabilitowany. Jeśli rezygnujecie z tej sieci, dopytajcie o wszystkie szczegóły, żeby się nie zdziwić kosztami.
    Zaletywystawia korekty faktury
    WadyNiestety robi to po czasie
  • ~Dominika / 2023-10-05 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo kilkakrotnie zgłaszanych problemów z internetem, dodam, usterka po stronie Play, nie ma żadnej reakcji. Zbywanie klienta, żadnej pomocy. Nie można liczyć nawet na telefon od technika, a co dopiero mówiąc o usunięciu usterki na miejscu.
    Nie polecam! Od 2 tygodni brak reakcji na ciągłe zgłaszanie usterki. Do tej pory nie mam internetu w miejscu w którym prowadzę działalność gospodarczą i internet jest mi niezbędny.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady, obsługa klienta, brak reakcji na usterkę.
  • ~jurek / 2023-10-05 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna dziadostwo to jest PLAY to jest pułapka na nieświadomych ludzi - ludziska zanim coklwiek zaczniecie z PLAY poczytajcie forum na ich temat. Zona przyniosła to świństwo do domu i zaczeły się kłopoty -technik jest od włożenia wtyczi on nic więcej nie będzie robił żadniego przedłużanoia kabla czy przewiertów ścian ,żadnej konfiguracji internetu czy telewizora un ma to w d......ie i poszedł. /spróbujcie coś takiego zrobić na zachodzie pajace z play/.
    Piszę do w-wy -odpowiadają że będą ze mną rozmawiać jak podam im nr. PESEL i ADRES ,czaicie przez internet PESEL i ADRES a gdzie RODO pytam !!!!!!!!!!!??????????? .Opisuje sytuację na czacie play'a odpowiedzi pokrętne wyczuwam niekompetencje ,zaostaję przekirowany do innej pani jeszcze bardziej niekompetentnej PROSI mnie żebym jej pomoc ocenił pozytywnie po czym przerywa czat -nic mi nie pomogła.
    Klient ma sam szukać wykonawcy ,zwrotów nie ma , mimo że ruter jest w dobrym miejscu telewizja i internet nadal przerywa . Nie polecam play będę to powielać znajomym i w internecie.
    Zaletyzero
    Wadylekceważenie klienta
  • ~nie-korzystaj-z-play / 2023-10-05 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie możesz zerwać umowy, automatycznie ją przedłużają i nadal płacisz za router lub telefon, który był wliczony w cenę.

    Teraz za telefonie trzeba odnawiać konto, jakie to irytujące, jak kupujesz pakiet to nie zapomnij aktywować konta za tyle samo.

    Jak zapytałem operatora co zrobić jak nie ma połączenia w domu a mam podpisaną umowę to polecili rozwiązać umowę i zapłacić kare 1700 zł.
    Zaletywygodna aplikacja
    Wady2-letnie niewolnictwo, e-sim
  • ~Bardzo nie zadowolona klientka sieci pl / 2023-10-04 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć play jest beznadziejna. Jak jesteś klientem latami są bardzo milutcy. W momencie wypowiedzenia umowy - beznadziejni! Naliczają dodatkowe opłaty. Uważajcie jeśli wychodzicie z grupy i macie umowę do pierwszego dnia kolejnego miesiąca. Lepiej nie zawierajcie z nimi umowy, bo na pewno Was okroja na kupę kasy. Zdecydowanie nie polecam tej sieci !!!
  • ~Oszukana / 2023-10-03 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w związku z przejściem UPC do Play, zaproponowano mi podpisanie nowej umowy i wymianę sprzętów, dekodery i router. Na tym etapie wszystko było w porządku, problemy zaczęły się po wizycie technika, który zostawił jeden z dekoderów w trakcie łączenia, ponieważ stwierdził, że to może potrwać do 6 h i sobie poszedł. Minęła doba, telewizji brak, a pani na infolinii twierdzi, ze technicy nie zajmują się instalacją dekoderów a ten co dostałam jest zepsuty i mam sama go wymienić w punkcie play i uwaga sama zainstalować ????. Problem polega jednak na tym, że ja obecnie mieszkam 300 km od miejsca, gdzie podłączono mi jak widać nie do końca telewizję i nie mam możliwości przyjazdu, a muszę to zrobić osobiście wg. pani z infolinii, również sama mam sobie go zainstalować. Na miejscu jest tylko moja mama, która nie da rady sama ogarnąć tego tematu. Jednak firma play nie jest na tyle pro konsumencka żeby pomóc rozwiązać ten problem i wysłać technika, tym bardziej, że przywiózł zepsuty dekoder. W UPC nawet kiedy mama coś żle po przełączała, przyjmowali zgłoszenie i wysyłali technika, jeżeli okazywało się, że awaria nie jest z winy UPC wystawiani rachunek za usługę ale nie zostawiano nas bez opieki.
    Dziś wypowiedziałam umowę firmie play, zamierzam też zgłosić skargę na kompetencje pani z infolinii, która więcej mówiła niż słuchała.
    Wypowiedź ku przestrodze dla starszych ludzi, którzy nie są biegli w instalacji urządzeń.
    ZaletyBrak
    WadyOpisane powyżej
  • ~Каріна / 2023-10-03 23:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Дуже поганий інтернет,дуже рідко працює програма
    ZaletyЦіни
    WadyНема інтернету,рідко коли нормально працює програма
  • ~Каріна / 2023-10-03 23:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Дуже поганий інтернет,дуже рідко працює програма
    ZaletyЦіни
    WadyНема інтернету,рідко коли нормально працює програма
  • ~Renata / 2023-10-03 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to pierwsza i ostatnia umowa z tą firmą. I tyle w tym temacie. Przy zgłoszeniu awarii nikt nic nie wie i nit nic nie moze zrobić. Firma play to dno dna.
    ZaletyŻadnej
    WadySame wady
  • ~Patrick / 2023-10-03 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu - pomoc techniczna to kompletne zero
  • ~Patrick / 2023-10-03 11:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Technik nie przybył a po 2 tygodniach rozmów nie były w stanie przysłać kolejnego. Odradzam kazdemu.
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2023-10-03 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mialam UPC - wszystko super, i cena i jakosc. Tylko play przejelo UPC jakosc spadla, codzienne przerwy w dostawie interetu, ceny z dupy, obsluga FATALNA. Takze niby siec i infrasruktura ta sama ale jednak udalo im sie spieprzyc. Co w zasadzie mnie nie dzwili, patrzac na opinie o tej firmie juz od wielu lat. Trzyma mnie jedynie stara cena jeszcze sprzed tych kretynskich fuzji. Ale w niedalekiej przyszlosci na pewno zmiana na inna firme. PLAY TO DRAMAT.
    ZaletyBRAK
    Wadycena, jakosc, obsluga klienta, brak wiedzy elementarnej konsultantow
  • ~Annija / 2023-10-03 03:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów na umowie o abonament jest 150zl a rachunki przychodzą na 300zl naciągacze i nic więcej sami włączają usługi premium po czym kaza sobie płacić i sprawę oddają do komornika.Bylam stała klijentka w Play nigdy więcej żadnego telefonu od Was nie wezmę
  • ~Azb666 / 2023-10-02 21:51
    Ocena: 1.33 / 5
    - długi czas weryfikacji zgłoszeń
    -.pracownicy na infolinię nie chcą przyjąć zgłoszenia gdy są problemy
    - 4 awarie w miesiącu po 11h (nie działa internet)
    - gdy uda się zgłosić problem z internetem pracownicy "weryfikują od 5 do 14 dni" zgłoszenie po czym widząc że internet już działa piszą w odpowiedzi na zgłoszenie że internet działa, nie widzą problemu I zamykają zgłoszenie bo sprawa nieaktualna. Więc przy awarii 0 poromcy
    ZaletyCena
    WadyWszystko inne
  • ~Chudy0504 / 2023-10-02 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści zwykle chamy nie mam zasięgu place abonament 250 zł jeszcze został rok a na adresie zamieszkania nie ma zasięgu w promieniu 5km naprawiali nadajniki i nagle się okazało że ich nie będzie i w miejscowości nie ma zasięgu pisze z nimi z tym bydłem to co chwilę do innego dział UJ mnie wysyłają nie polecam i wszędzie będę to pisał ludzie uciekajcie od mnich
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko jedno wielkie gowno
  • ~Iza / 2023-10-02 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni. Nieuzciwi. Oszukuja. Wrowadzają klienta w błąd. Wpłacane pieniądze znikają. Uwaga też starsze osoby płacące gotówka za doładowanie, pracownik salonu przyjmuje gotówkę, lecz nie wprowadza jej do systemu. A klient otrzymuje SMS, że nie ma środków na koncie. W salonach Play pracownicy udzielają błędnych informacji, co bardzo komplikuje zycie. Niestety, nawet obsługujący infolinię bywają niekompetentni i trzeba dzwonić kilka razy żeby zweryfikować podane przez nich informacje. Nie polecamy.
  • ~Robert1313 / 2023-10-02 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem Play od 10 lat. Do tej pory raczej nie miałem problemów z siecią. Dwa lata temu zawarłem umowę na internet stacjonarny z Play / Vektra / 4.10bm upływa termin umowy.28.08 br wypowiedziałem umowę z dniem jej wygaśnięcia i zawarłem nową umowę na internet światłowodowy Play / UPC/ 29.09 miałem umówioną wizytę montera. Monter nie podjął instalacji ponieważ stwierdził że nie ma czasu - dosłownie. Złożyłem skargę na montera w salonie i na infolinii z prośbą o wyznaczenie niezwłocznie nowego terminu gdyż do 4.10 pozostanę bez internetu. W salonie w Szczecinie dowiedziałem się że moja sprawa jest bezdnadziejna i nic nie da się zrobić. Konsultant wyjaśnił mi że firma instalująca światłowód to firma zewnętrzna i oni nie mają wpływu na nic, a poza tym instalator nie zamknął zlecenia i ono jest otwarte więc nie można wyznaczyć nowego terminu. Po moim naleganiu na określenie przybliżonego terminu konsultant z biura obsługi stwierdził że to prawdopodobnie będzie przyszły tydzień. Rozmowa była rejestrowana o czym nie zapomniano mnie uprzedzić. Mam wrażenie że obudziłem się w świecie z powieści Kafki Nie polecam sieci Play
  • ~Mariusz / 2023-10-02 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez przypadek włączyłem jaką gamę plej na drugi dzień przyszła mi informacja o tym kupnie chciałem zrezygnować dzwoniłem na infolinię Pan poi formowal że niemusze płacić w przyszłej fakturze dzisiaj byłem w Pey pani mówi że mam to do zapłaty komu wiezyc
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186