strona 52 z 242
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »
-
~Niekompetentna konsultantka / 2023-12-10 21:40
Przeniosłem do Pały 3 nr telefonu, po opłaceniu rachunku operator Play wyłączył mi te 3 numery!!!!! -
-
~Żaneta / 2023-12-10 21:13
Masakra. Sprzedają produkt telewizja i mówią że internet który posiadam wystarczy na doskonały odbiór. Gówno prawda. Teraz twierdzą że mam za mała prędkość i muszę dokupić dodatkowo. Po za tym obsługa ma zero pojęcia co mówią. Spychają od jednego do drugiego tylko aby się pozbyć klienta jak najszybciej. Powiem tak jak wszystkie umowy mi się skończą czyli telefony i telewizja nigdy więcej nie będę korzystać z Play ZaletyZero zaletWadySprzedają wszystko co mają w ofercie nie patrząc czy rzeczywiście będzie dobry odbiór -
~Ryszard / 2023-12-10 16:58
Dzisiejszego dnia już czterokrotnie dzwoniłem do BOK i za każdym razem miałem inną opinię . Świadczy to o bardzo słabym przygotowaniu i wyszkoleniu pracowników. Bardzo źle to świadczy o całej firmie play .
Chcecie nas kasować ale pomocy żadnej z waszejstroy. Niestety firma play nie umie wywiązać się z umów.
Od 23.11.2023 do dnia dzisiejszego nie mam umowy , co tej firmie wydaje się za skuteczne w sytuacj gdybym chciał ją zerwać . Oni nagrywają... Ja też
-
~Ryszard / 2023-12-10 14:49
Kolejny frajer nabity w butelkę .
18 zeszłego miesiąca podpisałem z play umowę na odległość bo połączenie telefonu na kartę z internetem było beznadziejne . Mam nadajnik play w prostej linii ok 1300 m . Myślałem , że jeżeli założę radiówkę będzie ok .I tak było do wczoraj .22 listopada przyjechał kurier dał mi do podpisu świstki i paczkę a zapytany o umowę dla mnie - powiedział , że jest w kartonie , w którym był ruter , antena i dekoder do telewizji . Oczywiście w kartonie umowy nie było.Na drugi dzień przyjechał monter , zainstalował antenę itp.itd. , konfigurację musiałem sam zrobić bo inaczej dodatkowe koszty . Ok .zrobiłem , internet działa ale telewizja tylko do wczoraj - 8.12.2023 . W międzyczasie kilkakrotnie dzwoniłem do obsługi w sprawie umowy , kilka dni temu dostałem pocztą ale tylko część - nie obejmującą cen , limitów i tym podobnych a muszę zaznaczyć , że wybrałem opcję najdroższą - bez limitu . Sprytnie to uknuli , bo minęło już 14 dni od możliwości rezygnacji przeze mnie z usługi bez finansowych konsekwencji. W dniu wczorajszym t.j. 8.12.2023 nagle telewizja przestaje działać - dzwonię dzisiaj i słyszę:proszę zrobić reset systemu : ok. robię - i tak kilku krotnie w ciągu godziny .
Nie wytrzymuję i dzwonię ... jakie było moje zaskoczenie ::: kupił Pan internet bez limitu ale po przekroczeniu 250 gigabajtów ma Pan internet zwolniny (do opcji ślimaka na dystansie 100 metrów). ??? Jakierz było moje zdziwienie gdy to usłyszałem ??? Podsumujmy : brak wglądu do umowy w dniu jej formalnego podpisania przy kurierze,po interwencji-umowa nie pełna,bez istotnych szczegółów.
Dobrze , że wszystkie rozmowy mam nagrywane na osobnym nośniku ... , każdy sąd obali ich argumenty a odszkodowanie będzie spore .
-
~Izi / 2023-12-10 12:24
To jakiś koszmar. Nie mam tv. Internet działa. Stwierdzili, że jest problem i go naprawią. Po 5 godz. nic. Znów mój tel. Sprawa przekazana dalej. Potem, że na tą chwilę nic nie mogą zrobić. To jakiś kiepski żart. Za co ja płacę. I tak już 5ty raz przez dwa miesiące. Mają klientów za nic. Ciekawe ile razy jeszcze będę musiała dzwonić i słuchać: sprawa przekazana do działu technicznego. Czekać na tel., którego i tak nie ma. Nigdy więcej nie podpiszę umowy z tą firmą. -
~Edward / 2023-12-10 11:50
no coz, zasieg poza miastem to tragedia. Zrywanie polaczen, internet liczony w kilobajtach na sek.
Oferta cenowa jest ok jak sie ma kilka numerow ale to jest u kazdego dostawcy. moze mam pecha bo zadna siec u mnie nie dziala dobrze.Zaletyceny dla kolejnych numerowWadykiepski zasieg, kiepski internet, zrywanie polaczen -
~Raff / 2023-12-10 10:55
Konsultant Play nie wie co się dzieje w firmie. Nie chcę połączyć z działem odpowiedzialnym za aplikację, gdyż sądzi że nie pomoże mi w niczym. Strona płatności play/upc padła więc nie mogę zapłacić rachunku przez co posiadam zobowiązanie. Pracownik na tyle mało inteligentny że nawet nie sprawdził w systemie kiedy kończy mi się umowa i straszył naliczeniem kary jak ją rozwiąże wcześniej (pozostały mi 2 miesiace). Żałosne typy bez szkoły i wiedzy teoretycznej z działania systemu i obsługi klienta. Dodatkowo rozłączył się bez uprzedzenia. -
~Mateusz / 2023-12-10 10:04
Dziadostwo od trzech tygodni nie mogę wysyłac wiadomości a dzwonić mogę tylko dlatego że co tydzień doładowuje telefon mimo że według umowy powinienem go doładowywać co miesiąc i mieć dostęp do wszystkich usług. Mimo częstych doładowań wiadomości SMS i MMS nadal wysyłać nie mogę dzwoniąc od trzech tygodni od konsultanta dowiaduje się że sprawa jest nadal rozpatrywana wszystko było dobrze przez dwa miesiące. Później niedziałający internet na poziomie 0.5 mb teraz SMS i MMS nie działa a w międzyczasie brak możliwości wykonywania połączeń. Współczuję tylko ludziom którzy przenoszą numery z innych sieci tak jak ja myśląc że tu jest tak fajnie ZaletyBrakWadyCała sieć to jedna wielka wada wszystko działało przez pierwsze dwa miesiace -
-
~Nara / 2023-12-10 01:09
Gówno jakieś a nie internet, nie działa a powinno. Nie pozdrawiam takiego gowna -
~Kasica / 2023-12-10 00:43
Problemy z dostępem do własnego pakietu, słaba jakość usług. -
~Marcel / 2023-12-09 21:02
Awaria , tydzien nie ma internetu, brak reakcji, dwukrotnie nie przyjeto zgloszenia, po przyjeci po trzecim telefonie, nadal brak internetu. -
~Klient / 2023-12-09 21:00
Odkąd Play przejęło UPC to jest tragedia. Jedno wielkie dziadostwo! Awarie i problemy - prawie codziennie. ZaletybrakWadyPodwyżka opłat, Awarie, zrywanie sieci, problemy z tV. I nie dodzwonisz się do konsultanta -
~Ewated - stały klient UPC / 2023-12-09 01:46
Byłem klientem UPC - współpraca prawidłowa , oferty kiedy się zblizał koniec umowy.
Play bez podania przyczyny podwyższyło rachunki.
Zero kontaktu, nie można się dodzwonić
Po prostu dno a nie operatorWadybrak kontaktu - tylko wirtualna sztuczna głupota się pcha na ekran - która się uczy - kpina z klientów i z inteligencji -
~Muffon / 2023-12-08 23:59
PLAY TO ZAKAMUFLOWANA SZARAŃCZA.ZAJECHALI UPC I UDAJĄ, ŻE WSZYSTKO JEST OK. -
~prawda / 2023-12-08 20:07
Uważajcie na promocje. Przy niepełnych okresach rozliczeniowych nie naliczają rabatów, przez co za krótszy okres płacisz więcej niż za pełny. Złodziejstwo! Dzieje się tak przy przejściu np od innego operatora. W moim przypadku z UPC. Zaletykiedyś Play był tani - dzisiaj już nie jest, oferty średnie, zasięg 4-5G zależy gdzie, ale przeważnie średnio.WadyObsługa klienta słaba, zależy na jakiego konsultanta się trafi, ale raczej nie pomogą, a pytanie czy mogę w czymś jeszcze pomóc przy braku pomocy na kwestię w której dzwonię to ignorancja.
Jestem przeciwnikiem BOTów, ale w P4 lepiej by działały niż konsultanci. Albo nie mają doświadczenia, albo mają presing z góry na wyniki. -
~Mira / 2023-12-08 17:43
Nie można się dodzwonić,od godziny 16 próbuję powiedzieć,że wykonałam wszystkie czynności żeby uruchomić dekoder horizon i nic,że pojawia się komunikat 1001.Monteży będą dopiero w poniedziałek,a kto zapłaci za czas bezczynności dekodera? -
-
~Alicja / 2023-12-08 17:40
Z Playem wiele lat męczę się w pracy, zgłaszałam różne problemy wielokrotnie i nie zrobili nic, zawsze wina sprzętu albo innej sieci. Niestety całkiem dobrze działające UPC które mam prywatnie przeniosło się do Play, i tragedia. Wifi na telefonach komórkowych urywa. Obsługa klienta porażka - konsultant obiecał mi zniżkę do faktury za problemy, faktura przyszła pełna, piszę na czacie z p.Justyną R, która twierdzi, że wifi to dodatkowa usługa i nie zapewniają jej jakości (widać.. dla mnie to podstawowa usługa po jaką z nimi jestem!!) i w związku z tym nie dają upustów i nie odpowiada za innych konsultantów, następnie że przejrzała i nie ma takiej rozmowy o zniżce. Gdy proszę o maila żeby wysłać screeny rozmowy, które mam bo BYŁA taka rozmowa, podaje maila, adresuję go do niej i proszę żeby odświeżyła skrzynkę, na co szanowna Pani odpisuje, że ona jest tylko od czatów i ktoś się do mnie odezwie mailem. Cyrk na kółkach. WadyJakość wifi -
~Grześ / 2023-12-08 11:35
Zadzwoniłem na infolinie z innego telefonu niż Play. Jak się o tym operator dowiedział to kazał mi poczekać i puścił muzyczkę. Czekałem 5 min ciekawe ile mi przyjdzie rachunek -
~artur / 2023-12-08 08:57
totalna masakra ,nigdy wiecej ,internet,tv,i dwa teledony komórkowe ,predkosc internetu po świadłowodzie masakraczyna -przepraszam UPC ŻE NARZEKAŁEM,TV SIE WIESZA -KRĘCI SIE KÓŁKO ,brak mozliwosci nagrywania ,cofania ,byleby do końca umowy ZaletyNIE MAWadyNIE STARCZY MIEJSCA ŻEBY WYPISAC -
~Isqs / 2023-12-07 22:06
Połączenie Upc z playem to dramat tysięcy klientów, którym wystawiane są faktury a usługi swiadczone nie są, na szczęście mogliśmy rozwiązać umowę, po dwóch tygodniach bez internetu i totalnej zlewce przez infolinię i techników, którzy nie umieli do nas dojechać dwukrotnie, uciekać kto moze ZaletyNie maWadyCała masa, główna wada to brak internetu i brak przejęcia się tym przez firme
strona 52 z 242
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »