Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4595 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~agnieszka / 2023-10-20 11:13
    Ocena: 5.00 / 5
    miesiąc czekałam na podłączenie internetu, pracuję zdalnie, więc pozbawili mnie tej możliwości. 30 razy dzwoniłam na infolinię, dwa razy był monter. Tę samą usługę Orange ogarnął w dobę: przewiercenie ściany z klatki, zagipsowanie, podłączenie, podpisanie umowy. Szybko, sprawnie, elegancko.
    Zaletybrak zalet
  • ~Slawomir / 2023-10-20 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest totalne dno internet nie działa 2 tygodnie karzą czekać następne dwa tygodnie za co muszę mieć dostęp do internetu . Ludzie nagrywajcie rozmowy siec play kłamie pisze co im się podoba a ja chcecie nagrania nie mogą wydać to są bzdury
    ZaletyBrak
    WadySzczyt bezczelności
  • ~Ola / 2023-10-20 00:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest masakra nie polecam nikomu! Co 3 dzień problemy z internetem, wyłączany od 2 do 6 godzin!!! Chuje nawet infolinię wtedy wylączają żeby się nie dało dodzwonić. Nigdy przenigdy więcej nie skorzystam z tych "usług". Światłowód to chyba w bajkach tylko widzieli.
    ZaletyGówno a nie zalety
    WadyNajgorsza sieć od 17 lat z której w Polsce
  • ~Monikaaa / 2023-10-19 19:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Dla mnie tragedia. Przez kil lat korzystałam z Play i było wszystko dobrze. Od września tego roku zaczęły się poważne problemy z internetem. Przestawał działać (na kilku urządzeniach z osobnym dostępem do internetu Play), potem nagle 200gb zniknęło w kilka dni przy małym zużyciu internetu. Chciałam zerwać umowę bez kary ,z powodu licznych problemów ze strony operatora, ale stwierdzili,że wszystko jest dobrze i nie ma takiej opcji. Co chwilę mam jakieś problemu,który konsultanci nie potrafią rozwiązać. Dramat, a jeszcze umowa na 1.5 roku ????
    ZaletyKontakt z obsługą klienta na czacie 24 h
  • ~J J J J / 2023-10-18 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Na samym początku pięknie słodko.
    Puzniej przyjechał monter amator i partacz i tak niby podłączył że pozbawił nas telewizji internetu i wszystkiego
    A infolinia umywa ręce . Nigdy już nie podpiszę z nimi umowy żadnej dla mnie to nie fachowcy tylko partacze z usterki... zanim
    Cos podpiszecie zastanówcie się 3 razy czy na pewno chcecie w to brnąć bo ja już NIE...
  • ~Bobejt / 2023-10-18 18:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedyna sieć która pobiera opłaty dodatkowe za granicą
  • ~gosia / 2023-10-18 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia. Bardzo żałuję dałam się nabrać na gadane a tę miała konsultantka perfekt . Nic się nie sprawdziło co do wspaniałości. Internet mieli ,zrywa połaczenie Tv dramat zawiesza,przy zmianie kanału info wystapił bład spróbuj ponownie póżniej i tak kilka razy na godzinę.2 dekodery wymienione i to samo. Długo 2 lata umowy ale nigdy więcej .NIKOMU NIE POLECAM PLAY.
    ZaletyKpina z abonenta.
    WadySame wady.
  • ~Paweł / 2023-10-15 21:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce zasięg w sieci PLEY (Orange) działa na samej sieci Play to poraszka czekam na koniec umowy z PLAY i jeśli mój telefon wybiera najlepszą sieć to jest to PLAY(ORANGE) .
    TO PO CO ISTNIEJE PLAY .
    NIEMOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ NA ZAKOŃCZENIE UMOWY.
    ORANGE JEST LEPSZY BO ZASIĘG PLEY TO KPINA
    ZaletyW holandji działa idealnie
    WadyW Polsce zasięg na sieci PLAY (ORANGE)
    BIEDAKÓW NIE STAĆ NA SWOJE NADAJNIKI BO WSZYSKO INWESTÓJĄ W PROMOCJE
  • ~Zgred / 2023-10-15 11:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Gorszego internetu nie używałem . Ciągle się zacina wolno ładują się strony nie polecam
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWolny wolny wolny wolny wolny internet jeżeli można to internetem nazwać
  • ~Monika / 2023-10-14 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od początku użytkowania internetu + TV nie miałam TV. Jak zadzwoniłam .”z problemem kazali mi płacić za przyjazd technika mino ze powinni się upewnić przy instalacji ze mam dostęp.

    Powiedzieli, ze przed upływem roku mogę wypowiedzieć TV . Zadzwoniłam na linie gdzie czekałam 20 min przy jazgotliwy muzyce i w końcu podłączyli mnie. Zostałam poinformowana, ze jak zrezygnuje z TV to za sam internet będę płaciła 200 zł. Teraz płace 116
  • ~Klient / 2023-10-13 23:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy nie miałem problemu z firmą , do momentu gdy zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta, który mówił, że sam posiada ową ofertę i "u Niego działa i wszystko cacy" obiecywał gruszki na wierzbie - podpisałem umowę na 2 lata (Płacę więcej o 50zł miesięcznie) . Problem zaczyna się w momencie gdy po tygodniu okazuje się, że jednak nie mogę wykonywać pewnych czynności w ramach usługi.. Play nie pozwala na zerwanie umowy i oferuje śmieszną rekompensatę pieniężną niepokrywającą nawet kosztu miesięcznego abonamentu.. Na umowie jestem stratny mimo wszystko niewielką kwotę w skali 2 lat, ale jednak potraktowanie tak klienta który jest nieustannie z firma przez 12 lat jest trochę przykre.

    Oczywiście nie umniejszając ludziom tam pracującym zawsze niezależnie od placówki trafiały mi się świetni konsultanci, personel jest dobrze przeszkolony, zawsze miły i pomocny co świadczy oczywiście pozytywnie o firmie Play
    Tak w niektórych przypadkach polityka firmy mogłaby być nieco bardziej wyrozumiała dla klientów, oczywiście niezależnie od stażu spędzonego w firmie.
  • ~Sebas / 2023-10-13 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Play kupiłem antenę i nie działa ???? każda siec tylko nie ta..
    Zaletywentasebastian01@gmail.com
    Wadywentasebastian01@gmail.com
  • ~Staszek / 2023-10-13 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka katastrofa, omijać firmę Play szerokim łukiem , na montaż internetu czekałem 3 tyg. i 3 razy był przekładany termin ponieważ montażysta nie zdołał dojechać a co najlepsze nawet nie poinformował mnie otym. 2 razy brałem urlop z pracy żeby przyjąć godnie montażystę a on nie raczył nawet mnie o tym fakcie poinformować.Po założeniu internetu jest jeszcze gorzej z 600mb mam tylko 40mb skladana reklamacja od 3 tyg i dzwonienie na infolinię nie przynosi efektu. Ludzie którzy tam pracują wogole nie wiedzą gdzie jest problem , brak kompetencji i doświadczenia, próbuje przez prawnika wypowiedzieć umowę. OMIJAC PSEUDO FIRME PLAY !!!
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~Klaudia / 2023-10-13 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałam umowę w czerwcu i już od pierwszego dnia nie działa mi internet z Play gdy łączę się z VPNem potrzebnym do pracy. Zgłaszam problem juz prawdopodobnie 6/7 raz ale olewają klienta. Konsultanci nie wiedzą ile czasu powinno rozpatrywane być zgłoszenie, jeden mówi 2 tygodnie inny, że miesiąc. Ostatecznie musiałam po tych 4 tygodniach przypomnieć o mojej sprawie… nie komentuje już jakości internetu. Nie polecam nikomu, klient jest ważny aż do podpisania umowy a potem unikają odpowiedzialności, nie potrafią poradzić sobie z problemem który leży po ich stronie. Każda inna sieć działa prawidłowo z moim laptopem więc tym bardziej cała sytuacja jest mocno niepoważna.
  • ~Marianna / 2023-10-13 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    04.10.23r przeszlam z UPC do Play i zrobilam wielki blad. podlaczono telewizor do uszkodzonego rutera do dzis nie mam telewizji ale faktura juz przyszla do zaplaty. Chodze do punktu Play z reklamacja ale oni nie maja zapasowych ruterow zeby wymienic a kiedy beda to niewiadomo i telewizji dalej brak. Zadnych zalet same wady nie orzechodzcie do Play.
    Zaletyzadnych
    Wadysame wady i klopoty
  • ~Hwdpplay / 2023-10-12 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej zjeb... ana sieć w kraju. Brak zasięgu nawet w centrum miasta. Kto może niech zmienia sieć. Nie polecam nikomu. Płacisz za coś z czego nie masz możliwości korzystać. Naciągacze jednym słowem. Żałuję że nr tel przeniosłem bo wciąż korzystam z zasięgu innych sieci.
    ZaletyBrak zalet !!!
    WadyBrak zasiegu
  • ~Błażej / 2023-10-12 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno 21 wieku nie ma co to opisywać firma jednym słowem jest do dupy wciskają kity, a ty jak debil łykasz to jak kakao.
    Tom firmę powinni dawno już zamknąć, a nie sieje zamęt na rynku internet z dupy firma do dupy i na dodatkowo jebanie kilentów.
    ZaletyMNIE NIŻ ZERO 0
    WadyZałożenie tego związku.
  • ~Michal / 2023-10-12 22:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam do wykorzystania 12.89 GB internetu a ty nagle x na zasięgu się pojawia jpd
  • ~Michał / 2023-10-12 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu światłowodowego.Czekalem na montaż 2ty czasu były umawiane 3 terminy nikt się nie zjawił. Szkoda tylko czasu. Była składana reklamacja nawet nie została rozpatrzona... porażka totalna...
    ZaletyBrak
    WadyFchuj
  • ~Janek / 2023-10-12 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak czytam opinie klientów dot.tych operatorów , to się zastanawiam ,gdzie jest Rząd ,Min.Cyfr. ,UOKiK ,UKE itp . do ochrony Obywateli ,konsumentów ,klientów przed niecnymi zakusami naciagannia naszych Obywateli czy firm. Tyle skarg ,reklamacji, zarzutów , złych opinii , do tych operatorów , zaniżania jakości, zakresu usług ,lekceważenia praw Obywateli RP , klientów ,firm, często nie wywiązywanie się z obowiązków jako operatora -wykonawcy zleconych usług ,umów, na masowa skalę , postanowień KC, KK. Stanowi to też naciąganie ,wyłudzanie świadczeń nie należnych czyli oszustwo ścigane wg KK i art. 304 KPK. Na skargi, zażalenia, wnioski ,info sygnalizujące o naruszeniu praw Obywateli,firm , klientów do UOKiK ,odpowiada jakby nic też nie mógł zrobić, nie podejmuje z mocy prawa skutecznej interwencji lub nie chce?!. Stanowi im to parasol ochronny, dla dalszych takich działań w poczuciu bezkarności i bezsilności Państwa Prawa. W urzędowym rozp. Min. Cyfryzacji jak jest wyszczególnione za co strona umowy zlecająca -klient prywatny , ma dokładnie odpowiadać i co może z nim zrobić operator , nie narzucając też równoważnie takich szczegółowych obowiązków dla wykonawcy usługi -operatora jako zleceniobiorcy. Operator ze sztabem prawników ,nagminnie to wykorzystuje , szantażuje , zastrasza klientów, napuszcza agentów od windykacji, sprzedaje długi których nie ma i dąży do nabijania sobie kasy, od strony słabszej w tym procesie czyli klienta bez doradców i sztabu prawników. Operatorzy tym samym zarzucają takimi sprawami e-sądy ,sądy. Wnioski : czy Min.Cyfryzacji z UOKiK, może podjąć działania ukrócenia takiego procederu , systemu ,aby w prawach i obowiązkach ,wpisywanych do ustaw, rozp. , umów była przynajmniej równowaga , a nie wprowadzanie zapisów stawiających z góry w przegranej pozycji tego słabszego czyli Obywatela ,klienta (bez sztabu prawników bo go nie stać ) i tak samo małe firmy . Zmiany konieczne w om. rozp. Min. Cyfryzacji R. Trzaskowskiego dot. tych usług telekomunikacyjnych jako wyjątkowo stronnicze. Operatorzy wpisują do umów i w ofertach usługi np. przy odbiorze szybkość do 300Mbs (nie piszą od -do ), a wykonują rzędy 70-90 Mbs czyli poniżej 30 % i nie ponoszą kosztu swojej nie staranności np. w abonamencie następnego m-ca zmniejszenie opłaty abonamentowej za ten okres do 30% i zwrot tym samym nadpłaty. To samo jest z sygnałami stacji nadawczo -odbiorczych tel. komórkowej , zaniżanie jakości sygnału, połączenia , a nawet często występuje przerywanie , zaniki (była jedna ,dwie kreski lub wcale nie było) itp, nie można było dokonać połączenia czy przeprowadzić wyraźnej rozmowy z klientami , kontrahentami w terenie np. było podlasia czy Sobolewa. Na zgłaszane reklamacje ,była odpowiedź operatora telefoniczna, ażeby udowodnić jaki był tam sygnał moc ,to operator ma aparaturę ruchomą do pomiaru i klientowi powinien podać jaki w danym czasie, terenie jest sygnał moc. Za takie niefrasobliwości wykonawcy usług powinni ponosić konsekwencje w prawie -finansowe, ulgi w abonamencie itp. np. w rozp. Min Cyfryzacji R. Trzaskowskiego , jeżeli ono coś reguluje !!?. Na to mają prawo liczyć , oczekiwać od władzy, Państwa Prawa , Obywatele .
    ZaletyJak zostanie prawo poprawione.
    WadyJak wyżej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186