Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4811 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2025-07-29 17:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam światłowód z Play w domku jednorodzinnym. Jak działa to działa super, ale każdy kontakt z ich pracownikami to masa nerwów. Kłamią bezczelnie i w salonach i przez telefon, np. względem ukrytych opłat. Konsultantka przy zgłaszaniu awarii zarzekała się, że ma dobre połączenie z moim urządzeniem.. od którego odpiąłem kabel. Nie mają podstawowej wiedzy o rzeczy nt. których recytują odpowiedzi. Od przeniesienia z UPC, nie mogę się zalogować do panelu klienta i nie potrafią tego naprawić.
    Zalety99% czasu działa jak powinno
    WadyNiekompetencja
    Ukryte opłaty
  • ~Słąwek / 2025-07-28 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Play dla mnie od zawsze była nieporozumieniem. Pracowałem w branży. Pech chciał, że UPC zostało przez nich przejęte i od razu stwierdziłem, że się będzie działo. Ostatecznie zrezygnowałem 25.07 z internetu z żądaniem skrócenia okresu wypowiedzenie na fakt, iż usługa nie działa. Dziś 28.07 otrzymuję że usługa działa prawidłowo, usterki nie stwierdzono. Reklamację oddalono. Co ciekawe miałem z PLAY 2 głuch telefony - po co ?
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~niezadowolony / 2025-07-26 08:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Nieprawdopodobna granda. Nic tylko wyciąganie pieniędzy. 5 dni temu zamontowali mi sprzęt, ma internet ale... nie mam włączonego tv. pani z BOK wysyłają notkę do działu technicznego i absolutnie nic się nie dzieje. Co więcięce, nie mają one możliwości bezpośredniego kontaktu z działem technicznym. Dowiedziałem się przy okazji, że jeśli w przyszłości posuje mi się tv, to Pasły nie przysyła technika. Trzeba sobie poradzić samemu. Zastanówcie się czy podpisywać z nimi umowę.
    ZaletyŻadnych
    WadyWady, jakie tylko możecie sobie wyobrazić w obsłudze klienta
  • ~Kobieta / 2025-07-25 18:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet światłowodowy podłączony dzisiaj, więc ocena wyśrodkowana ze względu na krótki czas. Pan instalator...Kabel światłowód w nowym wynajmowanym mieszkaniu w skrzynce z kablami i przełącznikami. W skrzynce jest też zwykły kontakt, więc pan wpiął tam zasilacz, chociaż został poinformowany, że w innym miejscu też jest gniazdko. Skrzynki nie dało się zamknąć ze względu na wystające kable, więc pan powyginał brzeg drzwiczek. Po chwili okazało się, że i tak nie da się zamknąć, bo zasilacz wystaje. Pan postawił router na podłodze w przedpokoju na pudełku z routera, gdyż kabel zasilacza nie dostaje nawet do podłogi, tak że można się o niego potknąć, do tego pokrzywiona metalową szafkę, której nie da się zamknąć, muszę ją sama prostować. A wystarczyło pomyśleć i wpiąć zasilacz do innego gniazdka, co zrobiłam później. Szkoda, że pan instalator ma ograniczone możliwości myślenia i przez to straciłam dużo nerwów i zostałam z zepsutą szafka, co będę musiała tłumaczyć właścicielom mieszkania i prawdopodobnie ponieść koszty, którymi powinien być obciążony instalator.
    ZaletyNie jestem w stanie określić na dzień dzisiejszy
    WadySłaba obsługa
  • ~Ela / 2025-07-24 20:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Zanim opiszę problem przekażę ważną informację: SKŁADAJCIE SKARGI DO UOKiK ORAZ URZĘDU KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ. Właśnie się dowiedziałam, że nie możemy złożyć wniosku o kontrolę działań firmy, ale większa liczba podobnych skarg może taką kontrolę spowodować. Nie dajmy się oszukiwać. Jeżeli nie zostaną na nich nałożone kary za takie praktyki, to nic się nie zmieni.
    Mój problem dotyczy przedłużenia umowy w salonie stacjonarnym. Konsultant zaproponował nam 3 "gratisy", których nie chcieliśmy. Powiedział, że jak nic nie wybierzemy to i tak przyślą 3 rzeczy wybrane losowo. Po przyjściu pierwszego rachunku okazało się, że mamy płacić za "gratisy" po 10,34 zł przez 25 miesięcy. Zaproponował również telewizję Internetową (na szczęście nie możemy mieć od nich kablówki i Internetu). Również nie chcieliśmy, mamy z innej firmy wszystko. Konsultant stwierdził, że warto spróbować, bo przez 10 miesięcy jest za 10 zł, a zrezygnować możemy w każdej chwili. Oczywiście okazało się, że umowa obowiązuje nas na dwa lata. Wszelakich dokumentów, cenników i regulaminów przyszło mailem około 30. Tym razem nie czytaliśmy, ale kiedyś na pytanie dlaczego na umowie jest co innego otrzymywałam odpowiedź, że to warunki bez promocji, a z promocją wychodzi tak jak mówią. I wtedy tak było, teraz już nie. Zapytałam konsultanta, gdzie mogę złożyć skargę na pracownika. Poradził mi, żeby porozmawiać z kierownikiem w tym salonie (śmieszne). I tak złożyłam reklamację telefoniczną. Rozpatrzyli w 4 dni, oczywiście negatywnie. Sposób weryfikacji zgłoszenia - rozmowa z pracownikiem, który zawierał z nami umowę. Oczywiście pracownik powiedział, że o wszystkim zostaliśmy poinformowani.
    W weekend piszę zgłoszenie i w przyszłym tygodniu składam w urzędzie.
    ZaletyJestem zadowolona z jakości usług w zakresie abonamentu telefonicznego
    WadyOszukiwanie klientów przez konsultantów w salonach (nie można udowodnić im, że mówili co innego), brak możliwości zgłoszenia sprawy do jakiegokolwiek menedżera, brak jakichkolwiek chęci załatwienia sprawy dla dobra klienta
  • ~Pit / 2025-07-24 12:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Podpisaliśmy umowę przez infolinię, na dwa numery i internet. Podkreślaliśmy przez i infolinię że potrzebujemy esim ponieważ nasze telefony nie obsługują fizycznych SIM kart. Po otrzymaniu fizycznych kart na infolinii powiedziano nam że teraz mamy szukać salonu i zmienić SIM na esim. To jakieś nieporozumienie! Spędziłem prawie godzinę na telefonie podpisując głupie umowy ii zapewniali mnie że wszystko można zrobić online lub przez infolinię a teraz i tak mnie wysyłają do salonu! Strata mojego czasu. Teraz w salonie znowu będę z godzinę lub więcej. Dlaczego oferujecie coś online jak i tak trzeba jechać do salonu. Dlaczego wprowadzacie w błąd? Odrazu powiedzcie że wszystko załatwiacie w salonie!
  • ~Zybi / 2025-07-24 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa totalna spychologia i brak chęci do usunięcia problemu. Ciągle smsy że zgłoszenie przyjęte czeka do rozpatrzenia. Tak od miesiąca!
    ZaletyZero zalet!
    WadyTylko wady totalna olewka klienta spychologia
  • ~Błażej Ilczuk / 2025-07-22 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawcie ten zjebany Internet chodzi jak totalne gówno od początku tych Wakacji, CO TO JEST?
    ZaletySą jebnięci
    WadyBrak jakichkolwiek
  • ~Zly / 2025-07-22 10:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Promocja 990 GB przez rok.Wzieli pieniądze dali 200GB i powiedzieli że 800GB co jest w promocji nie dostanę.Jawne oszustwo.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Katarzyna / 2025-07-20 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pół roku korzystamy z internetu światłowodowego od Play i tyle awarii co mieliśmy to przez 20 lat nie mieliśmy gdy korzystaliśmy z usług innych firm
    WadyBrak reakcji na zgłoszenia
  • ~V / 2025-07-19 19:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem skrajnie niezadowolony z usług Państwa firmy. Ukradliście mi pieniądze w ciągu dwóch dni.
    Zadzwoniłem do działu inflacji, żeby dowiedzieć się, co jest przyczyną, pobrali mi jeszcze 10 zł.Korzystam z tej sieci od 5 lat, ale teraz jestem w szoku jakością usług i tym, że wypłacają pieniądze, kiedy chcą. Moja zamówiona usługa nie była podłączona, ale oni z radością wypłacają pieniądze już drugi dzień.
  • ~Katiwajdi@gmail.com.com / 2025-07-19 11:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Salony nie przystosowane do potrzeb klienta niepełnosprawnego ruchowo.Brak możliwości rozmowy z pracownikiem z pozycji siedzącej. Może warto to zmienić, bo też jesteśmy waszymi klientami
  • ~jan / 2025-07-18 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    internet jest drogi za to tragiczny nie da sie grać oglądać a nawet pisać
  • ~Bart / 2025-07-18 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak rozwiązywania problemów, zgłoszenie dotyczące nie działającego internetu konsultant nie widzi problemu i zamyka zgłoszenie nie bez rozwiązania. Żenada.
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy ze strony obsługi
  • ~glezo55 / 2025-07-18 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia po dzisiejszym kontakcie jest po 20 latch bycia z tą siecią. Nachalne namawianie do oferty, pomimo poszukiwania pomocy, mówienia wielokrotnie, że nie jestem zainteresowany, prośby o szybkie przełączanie aby załatwić sprawę, takiego HAMSTWA naciągania i próby wyłudzenia w życiu nie miałem. Po rozłączeniu, próby połączenia kolejnego z biurem obsługi są odrzucane, że wszystkich moich numerów telefonów. Słowa takie jak"nie jestem zainteresowany, czy nie dziękuję" są odmowa, każda kolejna próba z wciśnięciem oferty, powinna być traktowana jako wyłudzenie i ścigana sądownie.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko, od obniżania transferów danych, po wyłudzenia i Hamskie nachalne naciagania
  • ~John / 2025-07-17 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    powiem tak Internet w Play po prostu nie działa jak na 2025 rok to po prostu słabo od ponad roku problemy z zasięgiem i szybkością internetu mobilnego niezależnie od pory dnia pogody itd operatorzy tłumaczą się tym że z ich perspektywy nie widać żadnych błędów zmieniają ustawienia sieci które nic nie dają (z 20 razy już to robili) reklamacja odrzucona pod pretekstem spełniania minimalnych wymaganych a ile to jest te minimalne wymagane co? 0.10mbs tak? to trochę bida. Zamiast wziąć się w garść to wysyłają sms z nowymi ofertami
    Żenada
    ZaletyNie wiem żadnych
  • ~Edyta / 2025-07-16 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Odradzam. Drogi internet który nie działa. Brak zasięgu. Przerwa połączenia
    ZaletyBrak
    WadyDrogo. Dziadostwo nie działa, Brak zasięgu
  • ~Arczi / 2025-07-16 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa nie kompetentna spycha klienta do innych czynności aby problem nie był rozwiązany. Przerost formy nad treść. Zasięg słaby gubi się siec rozłącza na Warki. Nie polecam nikomu i zamierzam zmieiemic operatora
    ZaletyŻadnych zalet
  • ~Krzysztof / 2025-07-16 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka na Ukraine. Za 7 mega bajtów danych . Obciążyli mi konto kwota 260 zł. Nawet nie korzystałem z telefonu. Skrajne złodziejstwo. Trzeba z nimi się rozstać.
  • ~Klientka / 2025-07-15 16:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Po 17 latach chyba por zmienić sieć, Play się popsuł,żadnych zniżek,żadnych dodatkowych dodatków,jak to miało miejsce 2 lata temu. Obsługa nie potrafi opisać dokładnie funkcji telefonu,nie podaje wszystkich informacji,jednym zdaniem masakra,dobrze że jest możliwość odstąpienia od umowy
    ZaletyBrak
    WadyDużo wad
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4811
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4022
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3111
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2665
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1197
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187