strona 5 z 246
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Lidka / 2025-09-12 11:50Ocena: 1.00 / 5
Odłączyli usługi z powodów technicznych, nic się nie dzieje od dwóch tygodni, zero informacji, niczego nie można się dowiedzieć na infolinii, generalnie masz płacić za coś czego nie ma, nikt nie wie kiedy cokolwiek się zmieni. Firma patologiczna???? -
-
~Anonimowy / 2025-09-12 06:37Ocena: 1.00 / 5
MIAŁ BYĆ TANI ABONAMENT A został dwukrotnie naliczony. NIE POLECAM NAJGORSZA SIEĆ. ZaletyNie maWadyNaliczają ogromne sumy za abonament a miał abonament być tylko 300 zł a jest 2 razy mniej -
~Stanisław / 2025-09-11 18:34Ocena: 1.00 / 5
Rozwiązałam umowę w marcu, nie dało się wytrzymać, zapłaciłam karę, oddałam sprzęt nigdy normalnie nie działał to te sk.... jeszcze faktury przez dwa miesiąca wystawiają! Chyba jakiś żart! Zaletynie ma!Wadysamy wady, zasięgu nie ma, na reklamacji żero odzewu, naciąganie na następne faktury. Można długo pisać -
~Taki ktos / 2025-09-11 14:39Ocena: 1.00 / 5
Na moją reklamację w sprawie ciągłych kłopotów w dostawie internetu..pan Patryk z działu obsługi play pisze,żebym wsadziła wykałaczkę w otwor w routerze..Ot FACHOWA porada...moje gratulacje.I na dodatek wysłał mi skale oceny jego pracy w skali 1 do 6..paranoja aaaaaa ZaletyBrakWadyPrzerwy w dostawie internetu,zatrzymywanie obrazu w tv. -
~Nikt ważny / 2025-09-11 10:31Ocena: 1.33 / 5
Czekam tylko aż moja umowa z nimi się skończy bo to jest jakaś katorga!
Najgorszy operator! Co miesiąc płacę za 2 numery ponad 300 zł a miały być ulgi!
GB internetu to jakiś kąpletny żart!
Poza tym operator dolicza do faktury wykupione podobno przezemnie abonamenty na kilku platformach jak: Netflix w ciągu jednego miesiąca 2 razy, SkyShowtime 3 razy i wiele więcej!
Co nigdy nie miało miejsce! Nigdy nie wykupywałam u państwa takich rzeczy bo zawsze wykupuje je osobno! Ktoś oglądał tv za free a ja musiałam zapłacić!Operator nie był w stanie tego wyjaśniać! OSZUŚCI I WYŁUDZACZE
ODRADZAM KOMU KOLWIEK! UCIEKAĆ OD OSZUSTÓW JAK NAJDALEJ!ZaletyŻadnych zalet nie maWadyOszustwa
Kłamstwa
Wyłudzenia
W fakturach do zapłaty znajdą się odpłaty za TV których nie wykupywałam u państwa! OSZUŚCI -
~Niezadowolony / 2025-09-11 03:24Ocena: 1.00 / 5
Wieczne usterki brak korekt w platnosciach.fatalna obsługa. -
~KS / 2025-09-10 09:27Ocena: 1.00 / 5
Ze względu na przeprowadzkę byłam zmuszona przenieść internet z mieszkania do mieszkania aby uniknąć kary za przedwczesne zerwanie umowy. Umówiłam technika na założenie nowej instalacji, oddałam stary sprzęt i wszystko dogadałam w salonie wraz z konsultantem. W dniu instalacji, technik przekazał mi, że nie może założyć internetu przez problemy techniczne. Zapewnił mnie, że zgłosi to do centrali i gdy wszystko naprawią podobnie przyjedzie do mnie podłączyć światłowód. Po kilku dniach ciszy postanowiłam ponownie upomnieć się o usługę, która miała zostać zrealizowana. Byłam przekierowywana łącznie z 20 razy do różnych działów, różnych konsultantów, każdy z nich mówił mi co innego. Finalnie, miałam podpisać KOLEJNĄ i NOWĄ umowę na internet, bo tamtą podobno "skasowali" i miał przyjechać kolejny technik. Umowę podpisałam, czekałam na technika, który zresztą się spóźnił i ponownie przekazał mi, że to dalej nie zostało naprawione i nawet nic się nie ruszyło w temacie mojej awarii!!!!!! Konsultanci zalecają mi podpisywać nową umowę z zastraszaniem mnie karą za anulowanie poprzedniej, gdzie ja byłam chętna przenieść ten internet do nowego mieszkania, ale niestety to PLAY nie jest w stanie zainstalować mi usługi i usunąć problemów technicznych, które zresztą obiecywali zniwelować. Pracuje z domu, przez ten cały czas (około 2 tygodnie) musiałam ciągać się z laptopem po różnych miejscach żeby tylko móc wykonać swoje obowiązki. Kpina, złożyłam reklamację na miejscu w salonie, a Pan konsultant i tak miał jeszcze czelność straszyć mnie karą :). NIE POLECAM! ZaletyBRAKWadypodejście do klienta, brak powagi -
~Robi / 2025-09-09 11:55Ocena: 2.00 / 5
Brałem dwa telefony żenada nie można się pozbyć tych numerów pobierają 5 zł co miesiąc jaki to jest sens plus stracił klientów a teraz próbuje dbać a Pley ma nas w dupie wciska numery na kartę nie wiem po co chyba odejdę ZaletyŻadnychWadyZa duuużo -
-
~Dariusz / 2025-09-08 02:11Ocena: 2.00 / 5
Tv z Play... Żenada... Spróbuj obejrzeć wyścig długodystansowy nawet w kanałach premium... z odtworzenia... Nie dasz rady... Nigdy więcej tv z Play... -
~Grzegorz / 2025-09-07 18:48Ocena: 2.67 / 5
Obłożnie chora osoba musi wg firmy przyjechać i wymienić w salonie zepsuty dekoder. Po zgłoszeniu i prośbie o rozwiązanie problemu odpowiedziano radośnie że problem rozwiązano oświadczając bo przecież można przyjechać do salonu i wymienić dekoder. Na szczęście można trafić na pracowników wykazujących się człowieczeństwem. ZaletyDuża ofertaWadyDramatyczna obsługa klienta brak elatyczności. Skostniały system -
~Andrzej / 2025-09-07 16:10Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć w polsce, wielkie korpo świadczące usługi tak solidne jak erekcja 80 latka ZaletyBrakWadyKażdy aspekt świadczonych uslug -
~Taki ktos / 2025-09-06 17:44Ocena: 1.00 / 5
...ja na szczęście korzystam z dekodera i routera z UPC .I mam juz umowę na czas nieokreślony,więc mogę w każdym momencie ja wypowiedzieć.Wpelni zgadzam się z negatywnymi opiniami innych...bo gdy było UPC..było o wiele lepiej..a teraz nawet na sprzęcie UPC..internet zawiesza się na chwilkę...BEZ przerwy.. właśnie w weekendy,bo wtedy jest zwiększona oglądalność.. ZaletyBrakWadyJw -
~Marcin / 2025-09-06 15:22Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze gówno jakie miałem a obsługa do dupy szkoda gadać -
~Wioletta / 2025-09-03 13:04Ocena: 1.00 / 5
Główny dekoder często się zawiesza. Reset nie zawsze przywraca dostęp do internetu. Obecnie mimo kilkukrotnego resetu brak jest dostępu do usługi. Obsługa na infolinii jest niekompetentną. Jedyne co potrafi zrobić, to przyjąć zgłoszenie i kazać czekać na kontakt technika. Nie potrafią nawet określić czy to potrwa godziny czy dni! Skandal!!
Nie polecam!!ZaletyBrakWadyFatalna obsługa -
~Anna / 2025-09-03 12:46Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu. Włączają płatne funkcje które nie działaj i każą za nie płacić - nie mogę się doczekać końca umowy- nigdy więcej play!! ZaletyBrakWadyNastawienie na zysk nie na zadowolenie klientów którzy i tak nie mało płacą- oszuści -
~Lord Bestia / 2025-09-02 21:01Ocena: 1.00 / 5
żenada. Kiedyś miałem telefon w Play. Fatalna jakość i poziom usług. Uciekłem do innego operatora. Teraz spotkało mnie kolejne nieszczęście. Play przejął dostawcę internetu UPC... to co się zaczęło wyrabiać toi tragifarsa. Usługa internet 1 GB/sek a Ping skacze od 30 ms do 1600 ms wszystko laguje. Na czacie przełączali mnie od jednego do drugiego w końcu jakaś pani stwierdziła, że zmaniła ustawienia routera i powinno być OK... nic nie jest OK.... jedyne co się zgadza to horrendalne gaże wypłacane celebrytom w ich reklamach.... później nie ma pieniędzy na inwestycję w sprzęt oraz infrastrukturę.... -
-
~Anna / 2025-09-02 16:52Ocena: 5.00 / 5
Podpisałam dzisiaj umowę w salonie Play w Pyrzycach. Pani bardzo miła, rzeczowa, konkretna, wysłuchała i dobrze doradziła. Odpowiednio dobrana oferta -
~KRYSIA / 2025-09-02 11:04Ocena: 5.00 / 5
MIŁA I SYMPATYCZNA PANI.WSZYSTKO PRECYZYJNIE OBJAŚNIA.WIĘCEJ NIE MOGĘ NA RAZIE NAPISAĆ,PONIEWAŻ DOPIERO DZIŚ PODPISAŁAM UMOWĘ. -
~Jolanta / 2025-09-01 19:49Ocena: 1.33 / 5
Coraz gorsze dziadostwo.nie polecam.Odkad przejęli telewizję od Playa to jest tradedia; stare dekodery, technik nic nie potrafi.NIE POLECAM -
~SIWY / 2025-09-01 17:31Ocena: 1.00 / 5
Play- nigdy więcej.Technik przy podłączaniu telewizji i internetu nie dokończył podłączenia mówiąc że się spieszy a internet pojawi się u mnie w ciągu 2 godzin.Nie pojawił się przez 4 DNI.Konsultanci na infolini bez odrobiny chęci pomocy.( jeden to powiedział że rozmowa jest bezpodstawna i się rozłączył).Przedstawiciel też przez te dni oczekiwania opowiadał bajki. Przysłali jeszcze w trakcie oczekiwania sms-a że mój problem wymaga dalszej analizy.???????????? Porażka. Play zeszło na psy zupełnie. Ja w końcu z powodu braku zainteresowania klientem oddałem sprzęt i odstąpiłem od umowy. NIGDY WIĘCEJ PLAY. ZaletyBrak.WadySame na każdym kroku
strona 5 z 246
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
