strona 48 z 233
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »
-
~Krzychu / 2023-11-21 14:54
Internet u operatora jest fatalny, nawet w tak dużym mieście jak Poznań. W wielu miejscach jest bardzo słaby bądź niedostępny, mega zamula! Nie polecam nikomu. Opinia obiektywna i z mojego punktu użytkowania. -
-
~Grzegorz / 2023-11-21 14:44
W listopadową sobotę byłem umówiony z technikiem od firmy Play pomiędzy 9-11na montaż internetu światłowodowego w bloku, pan przyszedł i stwierdził l, że nie jest przygotowany obecnie na montaż po czym zaproponował najbliższy poniedziałek pomiędzy 17-19, w poniedziałek o godzinie 16 przyszedł inny technik który stwierdził, że również nie jest przygotowany i skoro umawiałem się z poprzednim to pozostaje na niego poczekać.
Oczywiście pomiędzy 17-19 nikt nie prZyszedł
Czekam już 3tygodnie na montaż internetu...ZaletyŻadnychWadyBrak przekazywania informacji w firmie Play oraz psychologia montażu w nieskończoność -
~zosia / 2023-11-21 13:59
witam nie podoba mi sie ta firma pozdrawiam mam slaby zasieg w telefonie Zaletynie maWadywszystko -
~Skoczylas / 2023-11-21 10:22
Obsługa telefoniczna w Play to amatorszczyzna. Tam nie ma ludzi dobrze wyszkolonych tylko boty powielające te same formułki. Póki wszystko działa to jest ok ale jak jest problem to szybko przekonujesz się, że rozmawiasz z Marsjanami. Infolinia Play czarna Afryka podczas rewolucji. Omijać. Wadypoziom wiedzy jak u małpy w zoo -
~Nina / 2023-11-20 18:16
Nieuczciwy! Począwszy od obietnicy, że będzie nagrywarka, przez jakość telewizji, aż po obsługę klienta, który chce zrezygnować. Mimo odstąpienia od umowy dostałam fakturę na ponad 550 zł. Korekta podobno została wystawiona, ale jakoś do mnie (klienta) nie została wysłana. A czas załatwienia odstąpienia jest porażający. Jak się klient upomni na infolinii, to słyszy, że trzeba czekać i ktoś się zgłosi. Próby przyspieszenia sprawy nie przynoszą rezultatu. Od odstąpienia minęło już osiemnaście dni, a zostałam poinformowana, że muszę czekać jeszcze być może dwa tygodnie! -
~Magda / 2023-11-20 12:08
Dramat odradzam każdemu! Obsługa klienta poniżej wszelkich standardów, skandalicznie długi czas oczekiwania na reakcję w przypadku problemów. Informację od pracowników infolinii i działu reklamacji sprzeczne. Od dwóch miesięcy mam nierozwiązany problem z telewizją - oczywiście Play nie poczuwa się do winy ani nie proponuje rozwiązań. W ich standardach za to mieści się pobieranie opłat za usługę, która nie działa. ZaletyBrakWadyBrak szacunku do klienta, niewiarygodne długi czas reakcji, obsługa klienta to kpina -
~Orange fan / 2023-11-19 20:04
Bardzo słaba sieć, szczególnie zasięg i mam max. 2 g i mam ping 239+. Na szczęście lepsze od t-mobile (gówno-mobile) ZaletyTanie pakiety i apka a tak to nic dobregoWadySzybkość, zasięg, obsługa, ping i oferty (scamy) -
~Rychu / 2023-11-19 13:31
Dno w ch.uj internet niby zajebisty a n tel się muli i zawiesza na szczęście to ostatnie dni u tych nieudaczników. Nie polecam złodzieje i naciagacze WadyWszystkie -
-
~Krystian / 2023-11-18 11:37
Totalny szajs , co chwilę brak zasięgu, tragiczny internet, bardzo słaby zasieg gdziekolwiek jestem, jak skończy się umowa to uciekam bo gorzej być nie może. Dzisiaj np inni do mnie dzwonią i mogą się dodzwonić a ja nie mogę xD ???? jakby co to faktury opłacone. ZaletyZalety? Aplikacja jest ok a tak poza tym to nie ma ????WadySzkoda pisać bo zedrę linie papilarne. -
~pppop998 / 2023-11-17 21:22
play to gowno........................................................................................ Zaletyzalety? ten internet nie ma zadnych zaletXDWadycaly czas mam 200ms k**wa nie da sie grac przez to gowno a nie internet, bo internetem to moznaby to nazwac gdyby to jakoś działało -
~Mariusz / 2023-11-16 18:41
Play przejeło UPC i je teraz niszczy! - "Z dniem 15.12.2023 r. kończymy wspieranie funkcjonalności UPC WI-Free. Podyktowane jest to zmianami technologicznymi.Zachęcamy Państwa do skorzystania z Internetu mobilnego Play zapewniającego zasięg i prędkość dostępu do sieci poza domem. "
Ta sieć to jakaś pomyłka.ZaletyżadnaWadywszystkie -
~Lud / 2023-11-16 16:30
Ostatnia umowa zawarta z Play,straszliwe dziadostwo, internet ledwo działa,przerywa czynności w pracy co chwilę,połączenia przez wifi przerywają, pracownicy pomocni na etapie przedłużania umowy,reklamacje olewają i odpisują bzdury. Życzę im upadłości za jakość tych usług. ZaletyPrawie żadnychWadyInternet spowalnia wszystko odbiór przesyłanie danych ,zacina się zrywa ,utrudnia połączenie telefoniczne ,obsługa klienta fatalna i lekceważąca problemy -
~olek / 2023-11-16 12:15
Chamstwo, Oszustwo i wielka nieuczciwość! Nie potrafią podać konkretnej oferty i konkretną ceną i rozliczać wg podanej ceny abonament. Oferta zawsze zaniżona korzystna , a potem zaczynają się schody i doliczanie bóg wie co do proponowanej ceny. Firma OSZUST I SZMATA! ZaletyBRAKWadypodstępna oferta. -
~Kemmo / 2023-11-15 23:54
Chciałbym przestrzec wszystkich klientów zastanawiających się nad skorzystaniem z usług wyżej wymienionej firmy. -
~Ak258 / 2023-11-15 22:39
Jednym słowem traktują nas jak by to my chcemy oszukać ich i na dodatek że my jesteśmy wini..Ja czuję się winny że podpisałem z nimi umowę i dla tego wydaje im się że zwykły szarak im nic nie zrobi(nie zaszkodzi) ZaletyBrakWadyPraktycznie same -
~Kolorowy / 2023-11-15 20:07
Totalne nieporozumienie, omijać z daleka, nie przechodzić z ups ZaletyŁadny fioletWadyNic nie działa, zacina się co kilka sekund, obsługa jak rozmowa z 2 latkiem, zero rozwiązania problemu, brak wiedzy -
-
~olek / 2023-11-15 18:48
Podła złodziejka firma- brak słów! Ze wszystkich stron zachęcają ,a potem oszukują bardzo nieuczciwa firma -
~Despera / 2023-11-15 16:27
Popełniłam WIEEELKI BŁAD przrzechodząc z UPC do Play!! Zapomniałam, zaćmiło mnie, ze zgodnie ze starą zasadą "lepsze jest wrogiem dobrego". Oferta Play to oszustwo oparte m.in na niedopowiedzeniach. Nigdy więcej nie przyjme żadnej oferty przez telefon!
Szybko zrezygnowałam po zainstalowaniu dekodera i rutera. 1.NAGRYWARKA NIE DZIAŁA, a zapewniano inaczej. Po interwencji w obsłudze klienta okazało sie, ze maja garstkę programów, ktore można nagrac i to głównie Polsat i sportowe, a te interesują mnie najmniej
2. Z chwilą rezygnacji z usług Play i odstąpieniem od umowy oraz deklaracją powrotu do UPC ODCIĘTO MI INTERNET NATYCHMIAST!! A potem nikt sie nie spieszył z instalacją poprzedniego sprzetu UPC. ZOSTAŁAM NA 7 dni BEZ INTERNETU!! Pracuję w domu i bez internetu nawaliłam - atrakcyjne kontrakty trafił szlak, a bankowe płatnosci nie dawały się zrealizowac poprzez routher stawiany w telefonie czy tablecie!! W związku z tym rozważam wobec Play wyciągnięcie spektakularnych konsekwencji.
3. Umówić w Play termin powrotnej instalacji sprzetu UPC wydłużają z powodu jakichś dodatkowych analiz, a jak już sie zdarzy, to...instalator nie przychodzi. KLIENT DLA NICH TO WRZÓD NA TYŁKU!
PLAY TO NAJGORSZA FIRMA NA RYNKU! OSZUKAŃCZA, OBSŁUGA BEZ KOMPETENCJI I LEKCEWAŻĄCA KLIENTA. NIE POLECĘ JEJ NIKOMU!!ZaletyŻADNEWadyWSZYSTKIE -
~Byku / 2023-11-15 14:01
Do poniższej wypowiedzi: ustaw ręczny wybór sieci na Orange. A jeśli i Orange ma do bani zasięg, to znaczy, że mieszkasz w bunkrze. Pozamiatane. Zaletyroaming krajowy -
~Weeee / 2023-11-15 11:59
Ja mam 4nr i ciągłe problemy z zasiegiem. Nie wiem co już robić sms wysyłają się po 10min i przychodzą po czasie dzwonić nie można bo zasieg raz jest raz nie ma a umowa do września. Zgłaszam im i nic to nie daje. Miał ktoś taki problem? Co robić dalej?
strona 48 z 233
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »