Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4595 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksander / 2023-11-07 10:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Odradzam korzystanie z usług Play. Są niekompetentni, robią masę błędów. Np. faktury przychodziły na nr. telefonu. Po pół roku zaczęły przychodzić na stary numer. Oczywiście nowy podałem wcześniej. Dlatego odradzam i nie polecam.
    ZaletyZasięg.
    WadyNiekompetencja konsultantów. Straszna.
  • ~Jerzy / 2023-11-07 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłurzylem umowę z Play w lipcu nr..Dodatkowo wziąłem telefon Motorola g42
    W trakcie instalacji ustawień w nowym telefonie okazuje się że część opcji nie działa ,po zresetowaniu takżev
    Zwróciłem się do operatora o wymianę telefonu na sprawny...NIE mam się zwrucić do serwisu przerzucać zawartośc na inne urządzenie ...i takie bla bla bla
    Więc jak sądzicie co to za firma ????
    ZaletyBrak
    WadyBrak niektórych obcji w telefonie
  • ~Zbigniew / 2023-11-07 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć ever chociaż plus i play nie sa wcale lepsze
    ZaletyDa sie zadzwonic czasami
  • ~Stalowy / 2023-11-07 00:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Iwona zacznij czytać regulaminy ofert. Nie rób z siebie pośmiewiska na całą Polskę.
  • ~Iwona / 2023-11-06 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Mam 5numerow w play. Place ok.500zl z dwoma telef.dwa mumery przenioslam do innej sieci i teraz place ok 650 zl. Mial ktos problem z wzrastajacym rachunkiem
  • ~Justyna / 2023-11-06 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam pakiet z Play,tv i internet.. 3 raz technik nie pojawił się o umówionej porze,nikt nie raczył do mnie nawet zadzwonić! Nieporozumienie!
  • ~Ryno / 2023-11-06 15:48
    Ocena: 3.00 / 5
    OBSŁUGA KLIENTA W PLAY ZAWSZE KULAŁA ALE TO CO TETAZ SIĘ TAM WYRABIA TO SZAMBO. WYSYŁASZ PROSTĄ REKLAMACJĘ, A ONI ODPOWIADAJĄ OD CZAPY. LUDZIKI NIE DZIAŁA INTERNET MOBILE W ROAMINGU, A WY MI PISZECIE, ŻE JEST OK??? CO JEST??? ĆPACIE CZY CO???
    Wadyobsługa prostej reklamacji na poziomie gruntu
  • ~Sebastian / 2023-11-06 14:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta a raczej jej brak.

    Ostatni przykład - zamówiłem internet, miał przyjść technik w godzinach 9:00 - 11:00. Nikt sie nie pojawił bez żadnej informacji, trzeba było dzwonić i czekać długi czas na infolinii, pracownik infolinii powiedział że instalacja została odwołana przez technika (bez jakiejkolwiek wiadomości) i jedyne co mogą zaproponować to nowy termin instalacji. Gdybym nie zadzwonił prawdopodobnie bym się nie doczekał internetu.
  • ~Gwidon / 2023-11-04 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytając poniższe wpisy to wniosek jest jeden: UPC po przejęciu przez PLAY to mega syf.
  • ~Zergu / 2023-11-04 00:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet pobieranie 0.5. Wysyłanie 0.4. Pomóc z infolinii : " nie widzimy usterki. Zmienimy ustawienia" i nic. To samo dalej. Wywalone pieniądze w błoto na ten scammerski szajs. Odradzam serdecznie.
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Joanna / 2023-11-03 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa na najniższym poziomie z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia, telefon od zawsze mam w Play a internet w domu oraz telewizję od zawsze miałam w UPC i do póki Play nie przejął UPC to obie firmy działały bez zarzutu, niestety nastąpił ten niefortunny moment kiedy to Play przejęło UPC i zaczęły się schody. Kompletnie nic nie działa jak powinno ani Wi-fi ani telefon ani telewizja, słowem jedna wielka porażka i jak tylko skończą mi się wszelkie umowy zrywam z nimi wszelkie kontakty i będę trzymała się jak najdalej od tej niekompetentnej nieprofesjonalnej firmy.
    DRAMAT!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyNic nie działa jak powinno
  • ~Marcin / 2023-11-03 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam serio, najgorsza firma w jakiej miałam internet, obsługa awarii to jedna wielka porażka
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Jaga / 2023-11-02 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Przejście z UPC gdzie wszystko działało do Play, gdzie nic nie działa. I smaczek na koniec, obsluga Play zaproponowala przejscie z powrotem do UPC skoro oni nie zapewniają odpowiedniego poziomu usług. I tu niespodzianka. Wizyta technika z UPC umówiona na 6. 11 a Play odcina swoje usługi 2.11. Jak można zostawić klienta kompletnie bez usług na 4dni?????????? Brak słów.
  • ~Roksana / 2023-11-02 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! Nie dość że cena jak za złoto, to jeszcze na dodatek internet po dwóch tygodniach od zamontowania nie działa... A jedyne co mogą poradzić to zresetowanie routera i czekanie 24h aż internet wróci! Nie polecam!
    ZaletyBrak
  • ~Krzysztof / 2023-10-31 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEŻENIE DLA WSZYSTKICH KLIENTÓW UPC

    Witam,
    W poniższej wiadomości chciałbym ostrzec wszystkich aktualnych użytkowników UPC przed migracją do firmy PLAY. Jako wieloletni użytkownik UPC, kilka dni temu otrzymałem telefon od firmy PLAY, aby przedłużyć istniejącą umowę w UPC, ponieważ umowa, którą wcześniej zawarłem z UPC jest na czas niekreślony i nie obejmuje już żadnych promocji czy aktualnych ofert. Pragnę wspomnieć, że firma UPC od pewnego czasu połączyła się z firmą PLAY i wszystkie nowe usługi są świadczone z ramienia firmy PLAY. Pani, z którą rozmawiałem telefonicznie zaoferowała mi Internet światłowodowy wraz z telewizją. Parametry Internetu to 1Gb/s oraz pakiet telewizyjny MAX wraz z 165 kanałami. W trakcie rozmowy z mojej strony zostały poruszone kwestie techniczne dostarczonych usług. W tym zakresie upload na poziomie 60 Mb/s, adres wyjściowy IPv4, router z możliwością konfiguracji ustawień sieciowych oraz kwestie dekodera: możliwość nagrywania, cofania oraz pauzowania kanałów w czasie rzeczywistym. Po uzgodnieniu tych warunków, wspomniałem Pani, aby zawarła w umowie wzmiankę na temat adresu wyjściowego IPv4, ze względu, że większość czasu pracuję z domu, a mój pracodawca udostępnia usługę VPN, która pozwala mi się łączyć tylko w powyższej technologii. W trakcie dalszej rozmowy Pani odpowiedziała, że zawarła wszystkie moje wzmianki w umowie oraz że z dniem kolejnym umówi technika, który zabierze stary sprzęt (router i dekoder) i wymieni go na nowy. Dane techniczne nowych urządzeń - Router Play BOX NET i Dekoder Play BOX TV.
    W dniu kolejnym o wyznaczonej godzinie pojawił się technik, który wymienił osprzęt. W trakcie rozmowy z technikiem wspomniałem, że chciałbym, aby mój adres brzegowy sieci był w puli adresów IPv4 ze względu na mój zakres pracy. Technik wspomniał, że wszystkie kwestie techniczne poza montażem sprzętu uzgadnia się z centralą techniczną przez telefon. Po podpisaniu dokumentów, odbioru i zdania starego sprzętu, postanowiłem przetestować obecny sprzęt zaczynając od Internetu. W trakcie pierwszych testów zauważyłem, że typ połączenia z siecią WAN, to dynamiczny adres IP [DHCPv6], mimo że wcześniej prosiłem Panią w trakcie zawarcia umowy, aby dopisała do umowy, że jest to dla mnie punkt nadrzędny zmiany obecnych usług. Pani w trakcie rozmowy powiedziała też, że jeżeli adres nie będzie bezpośrednio zmieniony, to mogę go zmienić na infolinii technicznej. Czym prędzej, że był to środek tygodnia postanowiłem zadzwonić do działu technicznego PLAY w celu zmiany puli adresowej na IPv4. Po dodzwonieniu się do działu technicznego, przedstawiłem zaistniałą sytuację oraz poprosiłem o zmianę adresu. Pani, która odebrała telefon mówiąc, że jest z działu technicznego powiedziała mi, że wszelkimi zmianami sieciowymi zajmuje się dział techniczny. Poprosiłem więc o przekierowanie do działu technicznego, abym mógł przedstawić zaistniałą sytuację. Pani słysząc to uparcie twierdziła, że jestem połączony z działem technicznym i innego działu technicznego nie ma, a ona jest osobą w pełni techniczną. Kolejny raz poprosiłem o w/w zmianę, lecz tym razem usłyszałem, że dział techniczny w PLAY odpowiada na zgłoszenia tylko mailowo. Po kilkuminutowej rozmowie poprosiłem Panią, aby w takim razie otworzyła zgłoszenie techniczne, ponieważ powyższy problem uniemożliwia mi pracę i nie jestem w stanie nic zrobić z zaistniałą sytuacją. Wspomniałem też, że wszelkie wymogi, jakie chciałem, co do świadczonych usług są zawarte w mojej umowie. Po utworzeniu zgłoszenia Pani oznajmiła, że czas podjęcia przez dział techniczny zgłoszenia wynosi do 14 dni roboczych, ale może on ulec zmianie w zależności od trudności zgłoszenia. Po około 2 godzinach od poprzedniego telefonu, postanowiłem, że jeszcze raz zadzwonię do działu technicznego, ponieważ wraz z dniem kolejnym nie będę mieć możliwości wykonywania swojej pracy. Po ponownym dodzwonieniu się do działu technicznego, także telefon odebrała Pani, która przedstawiła mi się, jako dział techniczny PLAY. Po krótkim opisaniu mojego problemu, Pani powiedziała, że zaraz zmieni mi pulę adresową na IPv4. Po około 2 min. wróciła do mnie z wiadomością, że puli adresowej nie da się zmienić, ponieważ ma zablokowany przełącznik na stronie. Kontynuując rozmowę, chciałem się dowiedzieć, co jest przyczyną, że Pani nie może zmienić opcji, ale niestety każda próba wyjaśnienia brzmiała, że się nie da i koniec. Zaproponowałem, żeby przełączyła mnie do działu technicznego, abym mógł się dowiedzieć, czemu nie może zmienić tej opcji. W rezultacie po 5 min. otrzymałem od Pani informację, że jest awaria w sieci i to ona uniemożliwia jej zmianę mojego adresu wyjściowego. Zapytałem się, co to za awaria i ile może potrwać, usłyszałem tylko, że aktualnie jest awaria i może potrwać do kilku dni. Pani wspomniała też, że mogę utworzyć wniosek do działu technicznego i ktoś się ze mną skontaktuje w ciągu 3 dni roboczych. Wyjaśniłem, że wcześniej składałem wniosek i proszę o jego rozpatrzenie. Pani dalej mówiąc, że jest awaria zakończyła ze mną rozmowę twierdząc, że dział techniczny na pewno się ze mną skontaktuje. Nie mogąc dalej wykonywać swojej pracy postanowiłem, że zadzwonię tego samego dnia wieczorem, ponieważ jest to dla mnie temat pilny i narusza warunki mojej umowy. Dzwoniąc po raz trzeci do działu technicznego, kolejny raz zostałem poproszony o opisanie zaistniałej sytuacji. Pan, który aktualnie zajmował się moją sprawą powiedział, że potrzebuje chwili czasu, aby przenalizować mój przypadek z działem technicznym. Po około kilku minutach Pan wrócił do mnie z wiadomością, że niestety PLAY nie jest w stanie zagwarantować puli wyjściowej IPv4 ze względu na moje połączenie internetowe, które wykorzystuje kabel koncentryczny. Próbując dowiedzieć się czegoś więcej, co ma wspólnego kabel koncentryczny z pulą adresową IP, otrzymałem tylko informację, że mogę zgłosić wniosek do działu technicznego i na pewno rozpatrzą mój wniosek.
    Podsumowując mój przypadek muszę stwierdzić, że jestem zażenowany świadczonymi usługami przez PLAY. Nie dość, że dział techniczny nie potrafi rozwiązać problemu, to na dodatek jest w pełni niekompetentny podczas wykonywanej pracy. Żadna z osób z działu technicznego nie powiadomiła mnie, że PLAY nie posiada wyjściowej puli adresowej IPv4. Dopiero przeszukując Internet natrafiłem na informacje na forum, że PLAY aktualnie nie ma w swojej ofercie puli IPv4. Powyższa informacja jest także niezgodna z tym, co mówiła Pani, która zawierała ze mną umowę. Jeszcze raz chciałbym wszystkim klientom UPC odradzić przejścia do PLAY, ponieważ nie są wywiązywane kwestie zawarte w umowie, a dział techniczny opiera swoje SLA usług na czymś, co nie istnieje np. wspomniana awaria. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem telefonu ze wsparcia technicznego oraz rekompensaty, mimo iż nadal nie jestem w stanie wykonywać swojej pracy.

    OSTRZEŻENIE NR 2 – ŚWIADCZENIE USŁUG TELEWIZYJNYCH
    Nawiązując do powyższej umowy, muszę się także odnieść do świadczonych usług telewizyjnych. Zawierając umowę na telewizję z Pakietem MAX zostałem poinformowany, że dekoder, który mam otrzymać (Play BOX TV), jest w stanie nagrywać, przewijać i pauzować wyświetlane aktualnie programy. Niestety, po otrzymaniu i skonfigurowaniu sprzętu okazuje się, że większości programów to nie obejmuje (m.in. TVN, TVN24, TVP, Discovery, itp.). Tylko znikomą pulę programów da radę nagrywać, przewijać i pauzować. Jest to kolejna niezgodność z tym, co jest przedstawiane klientom.

    Mam nadzieję, że moja opinia przysłuży się innym dotychczasowym klientom UPC i nie będą oni wprowadzani w błąd w trakcie zawierania umowy. Dodatkowo osoby pracujące na infolinii PLAY zostaną bardziej wyedukowaniu w zakresie swoich obowiązków, reprezentując tym samym usługi PLAY.
    Zalety- Szybka instalacja sprzętu
    Wady- Brak puli adresowej IPv4
    - Niekompetentny personel techniczny
    - Brak wsparcia technicznego
    - Brak nagrywania, pauzowania i przewijania kanałów
  • ~anna / 2023-10-31 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam zmuszona korzystać z play po połączeniu z UPC, wcześniej UPC nic nie mogłam zarzucić, ale od kiedy Play przejął UPC, prędkość spadła do żałosnego poziomu nawet po kablu, ping niestabilny, resety routera nie pomagają. Chciałam być wyrozumiała, może to przejściowe, bo przecież przejęcia firmy to logistycznie niełatwa sprawa. Minęły dwa miesiące i jest tak samo źle, awarie ciągłe, łącze beznadziejne, a za internet płacę prawie 100zł miesięcznie. Czuję się, jakby napluto mi w twarz.
    Zaletymożna zrezygnować
    Wadyistnieje
    średnia prędkość internetu na śmiesznym poziomie mimo światłowodu
    ping skacze jak ciśnienie pacjentowi z guzem nadnerczy
  • ~Sebastian / 2023-10-30 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymajcie się z daleka od tej sieci,totalna dezinformacja ,przy sprzedaży mówią co innego a potem zaskakują rachunkiem z kosmosu,no le trzeba pseudo gwiazdy opłacić z reklam....
  • ~Anna / 2023-10-30 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko na NIE!
    Okropna konsultacja, nie informują o wszystkim a później okazuje się że jest już za późno aby cokolwiek zmienić w ofercie. Najgorsza sieć
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Kasia / 2023-10-30 10:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzwonił do mnie pan z Play. Na początku rozmowa miła ale później gdy nie zgodziłam się na podpisanie umowy ponieważ znalazłam lepszą ofertę u innego operatora, pan obrzucił mnie obelgami. Nie polecam.
    WadyBardzo słaba telefoniczna obsługa klienta. Najpierw pan natarczywie wydzwania, a później obraża klienta.
  • ~Krokus / 2023-10-29 19:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Katastrofa. Od kiedy UPC przejęli (korzystałam kilkanaście lat) tylko same problemy. Codziennie po 2 - 3 godz. brak dostępu do tv (pokazuje "error" i brak połączenia). Internet chodzi bardzo wolno albo wcale. Powinni być zlikwidowani natychmiast. Jedno wielkie oszustwo.
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie same wady. Cena nieadekwatna do poziomu usług.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186