Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ek / 2023-09-22 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Polityka tej firmy jest nie poważna. Nasyłają na mnie windykację incaso za 57 zł wraz z odsetkami 12 % :) . Informacja przyszła po roku i kilku miesiącach! Sam nie otrzymałem od Play info. Zemsta że zrezygnowałem po kilku latach współpracy.
    ZaletyBrak
    WadyZła polityka
  • ~Selene / 2023-09-21 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszego badziewia w życiu nie miałam, jakim cudem światłowód mógłby być wolniejszy od zwykłego internetu? Niech powie wam to Play! Bo tylko oni są w stanie zdziałać coś takiego. pakiet 600 Mb/s? HAHAHAHAHAA w przerwach od posiadania zerowej prędkości może i tak, szkoda że te przerwy trwają minutę. Posiadaliśmy wcześniej ten sam pakiet od
    UPC i nie było żadnych problemów dopóki Play nie wykupił UPC. Życzę szybkiego upadku, o sam rów mariański, bo to że spadek prędkości nie jest na minusie to chyba cud.
    ZaletyŻadnych, absolutnie, nabazgrałabym tu gigantycznego minusa na pół strony ale sie nie da
    WadyWszystko, od podstaw.
  • ~Artur / 2023-09-21 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie 20 zł płace 3 lata. Zbita szybka chroniąca jeden z dwóch obiektywów w IPhone 13 mini. Urządzenie ma ponad rok. Bardzo dbam o sprzęt. Zwykle ślady użytkowania. Wysłany do Digital Care z prośbą o wymianę szybki obiektywu ( wyłącznie). Odpowiedź po ocenie ,, Przednia szyba: głębokie i liczne zarysowania przedniego panelu, które mogą wpływać na wyświetlanie obrazu. Szkło tylnej kamery ( uszkodzony aparat). Brak zgody na kosztorys” Uszkodzenie przyjął pracownik 44, wykonał pracownik 285. Nr naprawy 269926.
    Propozycja firmy - wymiana na nowy z dopłatą ok 1160 zł. Przyjrzałem się ekranowi - dwie rysy dł. po pół centymetra ledwo widoczne pod światło, zbita szybka chroniąca obiektyw. Obiektyw nienaruszony.
    Wniosek: płać ubezpieczenie a jak przyjdzie do naprawy drobnego elementu obudowy to zaproponujemy ci JEDYNE rozwiązanie jakim jest wymiana na nowy sprzęt z dużą dopłata.
    Zadzwoniłem do jednego z serwisów Appla w Poznaniu - koszt wymiany szybki 400 zł.
    Ja mam taką poradę dla Digital Care w celu zaoszczędzenia czasu i środków- zanim klient wyśle sprzęt do naprawy mówcie, że cokolwiek by nie było uszkodzone to i tak wymieniacie na nowy z dopłatą.
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie niemożność skorzystania z ubezpieczenia
  • ~Michal / 2023-09-21 11:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem starter Play fresh w 2014roku. I miałem rozmowy za 0.29gr teraz od 2020roku beż poinformowania mnie i wogóle za minutę mam 0.59zl. Jak ich poinformowałem to mi odpisali ze operator nie musi mnie informować o zmianie. Wszystko jest na stronie Play? To sami państwo sobie zadajcie pytanie czy to uczciwa sieć?
    ZaletyZasieg
    WadyHipokryzja i zlodziejstwo
  • ~Dominika / 2023-09-21 11:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Podpisałam umowę z Play na usługi internetu, chciałam korzystać ze światłowodu w nowym mieszkaniu, dostałam termin 3 dni po tym jak podpisałam umowę. Kiedy przyszedł Pan monter okazało się, że kable od internetu są niepospawane (błąd dewelopera, mój poniekąd też ale nie znam się na tym więc nie wiedziałam, że coś jest nie tak). Powiedział, że deweloper najpierw musi zrobić z tym porządek i dopiero wtedy można założyć internet. Tak też się stało, ale umówić się na kolejny termin to jakiś żart. CODZIENNIE dzwoniłam na infolinię i codziennie przez tydzień byłam informowana, że terminu nie ma i że jutro dadzą znać - oczywiście nie dali, sama dzwoniłam i mnie zbywali. Ciekawe, że po podpisaniu umowy termin był za 3 dni a potem nie ma nagle terminu! Odstąpiłam od umowy w ostatnim momencie, bo internet był potrzebny na cito a tutaj zero zainteresowania się klientem, po prostu pozwolili sobie stracić klienta. Beznadziejne podejście
    WadyCiężko doprosić się o termin montażu internetu
  • ~Andrzej / 2023-09-20 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo przykre doświadczenia w związku z zawarciem umowy z Play.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Norbert / 2023-09-20 21:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, odką Play połączyło się z UPC nie można normalnie pracować na necie, co chwilę rozłączenia, x razy dziennie... Nikt się tym nie przejmuje bo i po co? Ale wydzwaniać regularnie do mnie to regularnie potrafią z nowymi ofertami bo umowa się już dawno skończyła... Ostatni raz w tej sieci.
    ZaletyStara umowa
    Wadyj.w.
  • ~Michael / 2023-09-20 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsze gowno,brak internetu przez tydzień,niczego na infolinii nie da się zalatwic,omijać szerokim łukiem
    Wadydramat
  • ~..... / 2023-09-20 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma to jakiś cyrk. Brany był telefon s22 dodatkowo dodali słuchawki Galaxy buds2. Kwota startowa to miało być 159 zł co Pani w salonie pokazywała wielokrotnie podczas omawiania szczegółów umowy. Gdy umowa została podpisana ostateczna umowa wyszła na ponad 1000 zł co zaskoczyło nawet ekspedientkę. Po telefonach do swoich przełożonych dowiedziała się że to jakiś błąd ale i tak trzeba to zapłacić bo umowa była podpisana. Pani złożyła wniosek o reklamacje z którym były problemy przez ponad 2 miesiące. Zero odzwu od firmy trzeba było samemu dzwonić dopytywać. Po miesiącu po telefonie z naszej strony okazało się że zgłoszenie zostało zamrożone bez żadnej informacji dla nas. Po wielu telefonach były tylko odpowiedzi "nie mamy do tego wglądy", "nie wiemy ile to będzie trwać" ipt. Ostatecznie dali nam dwie opcje: zerwanie umowy i oddanie wszystkich rzeczy po czym dostaniemy zwrot wszystkich środków( nie wiadomo kiedy) lub zniżka 250 zł xDDD. Na koniec się okazało że trzeba dołączyć jakiś paragon którego nie dostaliśmy na początku i po który musimy jechać 400 km do miejsca w którym umowa została podpisana. Kompletna kpina a nie firma.
    ZaletyBrak
    WadyBrak komunikacji.
    Konsultanci kompletnie nie świadomi niczego.
    Brak organizacji.
    Oszustwa na umowach.
  • ~Ilewa / 2023-09-20 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiliśmy internet i telewizję w Play. Umówili technika. Trzy godziny czekania i technik nie dotarł. Pani w Play umówiła kolejny termin i powtórka z rozrywki - technika nie ma. Pani na infolinii ma wszystko w głębokim poważaniu - mówi, że może anulować termin i umówić kolejną wizytę, a jeśli nie chcemy czekać na technika, to możemy zrezygnować z usług.

    Żenada.
    WadySame
  • ~Użytkownik play / 2023-09-20 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia jak zwykle nic nie wie, w trakcie dzwonienia i prowadzenia rozmowy rozłącza się. Niekompetentne osoby. Pakiet został wykupiony, który odnawiał się co miesiąc po czym zostało doładowane konto (gdy pakiet nadal był ważny miesiąc), nie przyszedł mi żaden sms o informacji, że pakiet się skończył po czym pobrało mi z konta wszystkie pieniądze (te które zostały doładowane za wczasu), lecz nie na nowy pakiet. Po prostu. Pieniędzy brak, a infolinia gówno wie.
    Zaletybrak
  • ~Ewa / 2023-09-19 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa Play udzielała mi kilkukrotnie nieprawidłowych informacji dotyczących niedziałającego routera (rzekomo był kilkukrotnie zdalnie restartowany zdalnie, ale ani razu po kilkunastu dniach nie udało się go uruchomi. Niestety nie otrzymałam również ani na infolinii ani na czatach z konsultantami aktualnych informacji dotyczących zwrotu serwera ani oraz warunków jego zwrotu. Nie doczekałam się również żadnej odpowiedzi telefonicznej ani pomocy Pana, który instalował router.

    W efekcie Play zażądał ode mnie po 3 miesiącach użytkowania (przez ten czas połączyłam się na samym początku z siecią kilkukrotnie - z przerwami) zwrotu kosztów za router w wysokości dwudziestokrotnego miesięcznego abonamentu.

    Nie polecam nikomu usług tej firmy.
    Brakuje tu rzetelnej obsługi klienta, komunikacji, jakiejkolwiek chęci pomocy i skutecznego rozwiązywania problemów.
    Zaletybrak
    Wadybrak spójnej i prawidłowej komunikacji, zła obsługa klienta, nierzetelność, traktowanie klienta przedmiotowo
  • ~WOJTAS / 2023-09-19 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    JAWNA LICHWA ! UMOWY FORMUŁOWANY W TAKI SPOSÓB BY NIKT NIC NIE WIEDZIAŁ ABONAMENT STAŁY ZMIENIA SIĘ CAŁY CZAS PO ODEJŚCIU JEDNEGO TELEFONU ABONAMENT W CUDOWNY SPOSÓB JESZCZE WYŻSZY MIAŁ BYĆ NIZSZY NIKT NIC NIEWIE ZŁODZIEJSKIE PRAKTYKI W TYCH CZASACH ŻE NIKT NIE CHCE SIĘ TYM ZAJAĆ TO ŻGROZA OGÓLNIE TO ZŁODZIEJE OSZUŚCI A ICH USŁUGI W MOJEJ OKOLICY TO PONIZEJ GODNOĄĆI ZERO ZASIĘGU ! SZKODA CZASU NA OSZUSTÓW PRZECHODZĘ DO ORANGE MAM DOSĆ SZARPANIA SIĘ Z DEBILAMI !!!
    ZaletyBRAK
    WadyZASIĘG INFOLINIA OSZUKAŃCZE PRAKTYKI NA ABONAMENCIE
  • ~rafal / 2023-09-18 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja mogę z czystym sumieniem polecić sieć VIKINGS MOBILE PERFECT MATCH tylko 25zł az 25 GB internetu i ze względu na: •Kumulacja internetu • Możliwość dzielenia się internetem ze znajomymi w sieci • Możliwość obniżenia kosztów za telefon do 0zł (Program Poleceń) •Zachęcam do skorzystania z linku polecającego: https://mobilevikings.pl/referral/LojalnySprytnyZeglarzRafal/
    WadyJa mogę z czystym sumieniem polecić sieć VIKINGS MOBILE PERFECT MATCH tylko 25zł az 25 GB internetu i ze względu na: •Kumulacja internetu • Możliwość dzielenia się internetem ze znajomymi w sieci • Możliwość obniżenia kosztów za telefon do 0zł (Program Poleceń) •Zachęcam do skorzystania z linku polecającego: https://mobilevikings.pl/referral/LojalnySprytnyZeglarzRafal/
  • ~Kamil / 2023-09-18 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    9-4Najgorsza sieć jaka może być. Mam u nich usługi od ponad 2 lat. Do tej pory byłem zadowolony. Teraz płacę 190zł za
    internet mobilny oferta unlimited 110zł i dwa abonamenty na telefony 80zł. Od Sierpnia jakość usług masakra. Pisałem skargi , prośby o obniżenie abonamenty za ten czas gdzie ciężko w ogóle było coś zrobić na tym internecie, ciągle odmowa i tłumaczenie się obciążeniami nadajników itd. A co mnie to obchodzi , że mają nadajniki obciążone płacę i wymagam. Nie po to płacę 110zł za sam internet, żeby jego prędkość była poniżej 1Mbs. No nic operator ma klientów gdzieś ciągłe wymówki. Pora zawiadomić o sprawie UKE, może zrobią z nimi porządek.
    Zaletysame wady
    Wadywszystko , jakość usług, zasięg usług, prędkość internetu, podejście do klienta,
  • ~Nana1876 / 2023-09-18 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to jest jakaś porażka!! Nie dość, że pomylili numer telefonu w systemie by odebrać paczkę z nowym telefonem to jeszcze ponad miesiąc odkręcania sytuacji gdzie nikt nic nie wiem i do dziś nie mamy telefonu gdzie możemy korzystać z abonamentu !!! A oczywiście fakturę wysłali do zapłaty w całości!! A reklamacji nie uwzględniali!!! Banda popaprańców NIE POLECAM !!!
  • ~Jarosław / 2023-09-18 12:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzisiaj t.j 18 września 23 r byłem w salonie Play i chciałem zrezygnować z umowy, którą podpisałem tydzień wcześniej na telefon, tv i internet.Pani powiedziała, że mogę zrezygnować z umowy natv i internet.Montażu nie było. Z umowy na telefon nie mogę zrezygnować przez dwa lata i cena miesięczna wyniosła 70 zł o czym wcześniej nie poinformowano mnie, bo jest to w umowie jak powiedziano.Obsluga była bardzo nieuprzejma.Ostrzegam przed play.
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet wyczytałem z opinii.
  • ~Patrycja / 2023-09-18 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI JAKICH MAŁO!!! PO PRZEJŚCIU DO INNEJ SIECI WYSTAWILI MI KOLEJNĄ FAKTURĘ, ZA MIESIĄC KTÓRY ZOSTAŁ JUŻ DAWNO OPŁACONY
    ZaletyBrak
  • ~Adi / 2023-09-17 23:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno najgorsze internet po skończeniu umowy nie działa wogle.nir ma zasięgu ceny z kosmosu do dupy to.
  • ~Jarek / 2023-09-15 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem sobie internet stacjonarny, najtańszy pakiet światłowodowy, bo i tak lepszego nie potrzebowałem. W pakiecie oprócz internetu była również telewizja, przynajmniej w teorii bo od ponad miesiąca nie mam do niej dostępu. Problem zgłaszałem wielokrotnie ale bez żadnego rezultatu, jeszcze bezczelnie jestem proszony o ocenę obsługi i rozwiązania problemu. Kuriozalne. Play ma w d00pie klientów ale to też raczej typowe dla wszystkich firm telekomunikacyjnych. Przyzwyczaili się do tego że każdy machnie ręką na jakieś niedogodności i ochoczo zapłaci. Trzeba rzetelnie rozliczać ich z umów i w razie problemu skarga do UOKiK albo od razu do sądu. Jakby każdy tak robił to od razu by się oferta poprawiła. Ja w każdym razie ja nie zamierzam się certolić i być dymanym na kasę. Fakturka mi oczywiście przyszła do zapłaty, o tym pamiętają ale aby naprawić problem to już nie. Jak nic się nie zmieni to pożegnam ich z końcem umowy.
    Zaletydymanie na kasę jak ktoś lubi findom
    Wadynie działa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183