Nie da się grać w fortnite ten internet to jakieś gowno dupy jeża wyciągnięte
ZaletyNie ma zalet same minusy
WadySłaby zasięg
~gojtek / 2023-11-11 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Światłowód internet nie działał od ponad 10 godzin i dopiero po telefonie uznali że faktycznie tak jest i że na następny dzień usterka będzie usunięta. Rabat 10zł bo o się ich złapało za rękaw . Co by było gdyby usterka nie została zgłoszona ?!!! Operator nieuczciwy konfliktowy nie skory do pomocy .
ZaletyBrak
WadyNiezetelnosc
~Michał / 2023-11-11 19:43
Ocena: 2.00 / 5
Mam cztery numery od kilku lat. Zasięg, prędkość danych coraz gorsza. Internet nie działa, nie mogę pracować.
WadyCoraz wolniejszy przesył danych
~Rafał / 2023-11-11 09:48
Ocena: 1.67 / 5
Iferta średnia jakość uslugi fatalna.internet cały czas się tnie słaby sygnał masa zakłóceń dużo by pisac najgorszy operator z.jakim.sie spotkałem
ZaletyOferta
WadyJakość sygnału sprzęt dekoder tv i router
~Zetor / 2023-11-11 00:08
Ocena: 1.00 / 5
DLATEGO JA NIGDY NIE KUPIĘ NA RATY ŻADNEGO SPRZĘTU U JAKIEGOKOLWIEK OPERATORA.
~dobry samarytanin / 2023-11-10 11:23
Ocena: 1.33 / 5
Rachunek wzrasta z czasem choć nic sie nie dobiera do abonamentu. Po splaceniu telefonu zamiast zmalec, to zostal ten sam. Internet to tragedia. Czasami chodzi dobrze, a czasami tego samego dnia w tym samym miejscu nagle 0. Totalne 0. Postanowilam przeniesc numer do innego operatora, nagle sie okazalo że i sie da zmniejszyc rachunki o co najmniej polowe i ze oferty mają lepsze. Stalych klientow maja w dvpie.
~Ani / 2023-11-10 09:19
Ocena: 1.00 / 5
Pan Bóg powiedział że ugryzł mnie w zerówce Richard i że on jest prawdziwym Drakulom nie zabijajcie go to ostatni gatunek wyginie
~Adrian / 2023-11-09 17:52
Ocena: 1.33 / 5
Po zamówieniu światłowodu w Play została umówiona wizyta technika do instalacji, a w zasadzie CZTERY, technik oczywiście nie pojawial się za każdym razem, obsługa umawiała jedynie kolejne wizyty ciągle mówiąc że to nie ich wina i napiszą skargę, brak jakiegokolwiek kontaktu z menadżerem pomimo próśb, obsługa nie ma kontaktu do techników, całą sytuacja trwa trzy tygodnie, za przysłanie paczki z routerem trzeba było zapłacić, rozumiem, za odesłanie również trzeba będzie co jest absurdem w przypadku winy ze strony firmy, poza tym to chyba nie u techników zamawiam internet tylko w Play, więc wytłumaczenie że to nie ich wina nie jest żadnym
Wady-brak realnej pomocy na infolinii
-brak usług
-brak profesjonalizmu, jakiegokolwiek kontaktu z menadżerem
-brak konsekwencji w realizacji usługi
~Jan / 2023-11-09 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Dotyczy Pani Wiktorii. Na niedziałająca kartę , wskazała pójście do pnkt-u i wymianę karty , mimo ,że sprawdziła iż środki na koncie się znajdują a mimo wszystko system przysłał sm-sa , że brak środków i po chwili wyłączył kartę.
Mimo różnych sugestii - myślę , że bez chęci jakiegokolwiek zaangażowania , na co też zwróciłem uwagę.
Będąc konsekwentnym w działaniu , bo co najmniej na logikę wydawał się temat prosty , spróbowałem dalej i na czacie wręcz szybko wykonała Pani Alina synchronizację i poprosiła mnie o restart urządzenia i okazało się szybko , że jest już ok. ( chyba nie zanotowałem - czat z godziny około 10:15 )
Można - można , tylko Pani Wiktorio trochę ....................... .
~Kosa / 2023-11-09 08:49
Ocena: 3.00 / 5
@Patryk zrozum tym swoim przepalonym rozumkiem, że sieci komórkowe na obecnym poziomie technologicznym NIE SĄ I NIGDY NIE BYŁY przewidziane do gier online ze względu na swoją niestabilność w utrzymywaniu parametrów łącza (przepustowości). Może dopiero prawdziwe 5G SA coś zmieni.
~Telekomy to mafia / 2023-11-09 08:40
Ocena: 1.33 / 5
Każdy wie, że telekomy to oszuści i krętacze. Teraz aby zrozumieć w 100% umowę np. na kilka usług w ramach jedej faktury, potrzeba prawnika. Często sami sprzedawcy nie do końca dobrze rozumieją co sprzedają. Jak złożysz swój podpis i coś przeoczysz albo uwierzysz sprzedawcy na piękne oczy, to już prawnie umarłeś i pozostaje tylko: płacz i płać. Amen.
~OLEK / 2023-11-08 21:00
Ocena: 2.33 / 5
Oferują korzystne warunki, potem okazuje się dużo ukrytych kruczków i uzgodniona cena jest NIEAKTUALNA.Rożne upusty, aby klienta oszukać i złapać do płacenia haraczu. Firma oszust i złodziej!Zaproponujcie właściwą cenę bez różnych kruczków.Może wtedy powiem RZETELNA FIRMA - OBECNIE OSZUST!
Internet na karte 500GB bez limitu (po wyczerpaniu tych 500GB internet osiąga max 10Mbps)
Cena nie fajna osiągi nie fajne mianowicie w trakcie dnia internet działa tragicznie godzinami wieczornymi jest lepiej ale wciąż jeżeli chce pograć w jakąkolwiek grę multiplayer jest to niemożliwe przez to że PING SKACZE JAK...
i to nie z mojej winy próbowałem wszystkiego DOSŁOWNIE ale ping wciąż wieczorami tragedia w dzień nie grywalne.
Generalnie nie polecam bardzo nie polecam.
ZaletyBrak
WadyWysoki i niestabilny ping
Tragiczne osiągi w trakcie dnia
~Pokot / 2023-11-08 15:03
Ocena: 5.00 / 5
Marcello nie rób wstydu. Właśnie pochwaliłeś się, że jesteś nic nie wartym klientem dla telko. Ścigają ciebie za długi człowieku!
~Marcello / 2023-11-08 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wszystkim korzystanie z jakichkolwiek usług tej firmy!
Nieprofesjonalnie nierzetelnie ale za to bardzo słaba obsługa klienta!
Twierdzą przez maile i smsy że „za moment ktoś się skontaktuje w sprawie przedłużenia umowy tymczasem pierwsza odzywa się firma windykacyjna i poleca mi udanie się do salonu play, gdzie zostaje poinformowany że skoro oni to zgłosili to „nie mamy o czym gadać”
Nie polecam, wolałem zapłacić karę i zerwać umowę (chociaż nie musiałem) niż być dalej ich klientem.
Ciekawe jakie mają miesięcznie dochody dzięki ludziom którzy tak jak ja nie chcieli mieć z nimi nic wspolnego. Mam nadzieje że ten proceder ma swój limit.
~Jacek / 2023-11-08 09:11
Ocena: 3.00 / 5
Straszny bałagan. Przejście z UPC do play to tragedia. Niby jedna firma a jak dwie . Wystawiają opłaty beż faktury i trzeba się prosić o fakturę. Nadlata z UPC przepadła a w play liczą za ten sam okres . Konsultant nie widzi UPC a upc już nie istnieje ale jest i go nie ma. Groh z kapustą i grzybami jak na święta.
ZaletyDobra infrastruktura zasięg i stabilność
WadyBałagan i niekompetencja .kompetny bajzel.
~Witoń / 2023-11-07 15:47
Ocena: 2.33 / 5
Uwaga najlepszy smaczek: dzwonię do bok techniki Virgin (Play) i pytam się czy ktoś w bok ma telefon z kartą sim Virgin w celu naocznego przetestowania źle działającej usługi. Odpowiedź konsultanta-robota: my wszyscy mamy karty sim w Play. Buhahaha!
Zaletydawno zżarły szczury na zapleczu
WadyObsługa Virgin (Play) to czysta amatorszczyzna na zasadzie:siedź i klep dzwoniącym ludziom co chcesz. Dno.
~Szybki i Wściekły / 2023-11-07 15:38
Ocena: 1.33 / 5
W BOK technice PLAY pracują niedouczone PAWIANY. Boty, które klepią wyuczone na szkoleniach formułki.
~Kosa / 2023-11-07 15:32
Ocena: 3.67 / 5
@Jerzy - których opcji w telefonie brakowało? Po drugie żaden salon nie wyda nowego telefonu BO TY TAK CHCESZ. MUSI BYĆ OPINIA SERWISU. GDZIE TY HIBERNOWAŁEŚ CO???