Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4595 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~olek / 2023-11-16 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo, Oszustwo i wielka nieuczciwość! Nie potrafią podać konkretnej oferty i konkretną ceną i rozliczać wg podanej ceny abonament. Oferta zawsze zaniżona korzystna , a potem zaczynają się schody i doliczanie bóg wie co do proponowanej ceny. Firma OSZUST I SZMATA!
    ZaletyBRAK
    Wadypodstępna oferta.
  • ~Kemmo / 2023-11-15 23:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałbym przestrzec wszystkich klientów zastanawiających się nad skorzystaniem z usług wyżej wymienionej firmy.
  • ~Ak258 / 2023-11-15 22:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Jednym słowem traktują nas jak by to my chcemy oszukać ich i na dodatek że my jesteśmy wini..Ja czuję się winny że podpisałem z nimi umowę i dla tego wydaje im się że zwykły szarak im nic nie zrobi(nie zaszkodzi)
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie same
  • ~Kolorowy / 2023-11-15 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne nieporozumienie, omijać z daleka, nie przechodzić z ups
    ZaletyŁadny fiolet
    WadyNic nie działa, zacina się co kilka sekund, obsługa jak rozmowa z 2 latkiem, zero rozwiązania problemu, brak wiedzy
  • ~olek / 2023-11-15 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Podła złodziejka firma- brak słów! Ze wszystkich stron zachęcają ,a potem oszukują bardzo nieuczciwa firma
  • ~Despera / 2023-11-15 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Popełniłam WIEEELKI BŁAD przrzechodząc z UPC do Play!! Zapomniałam, zaćmiło mnie, ze zgodnie ze starą zasadą "lepsze jest wrogiem dobrego". Oferta Play to oszustwo oparte m.in na niedopowiedzeniach. Nigdy więcej nie przyjme żadnej oferty przez telefon!
    Szybko zrezygnowałam po zainstalowaniu dekodera i rutera. 1.NAGRYWARKA NIE DZIAŁA, a zapewniano inaczej. Po interwencji w obsłudze klienta okazało sie, ze maja garstkę programów, ktore można nagrac i to głównie Polsat i sportowe, a te interesują mnie najmniej
    2. Z chwilą rezygnacji z usług Play i odstąpieniem od umowy oraz deklaracją powrotu do UPC ODCIĘTO MI INTERNET NATYCHMIAST!! A potem nikt sie nie spieszył z instalacją poprzedniego sprzetu UPC. ZOSTAŁAM NA 7 dni BEZ INTERNETU!! Pracuję w domu i bez internetu nawaliłam - atrakcyjne kontrakty trafił szlak, a bankowe płatnosci nie dawały się zrealizowac poprzez routher stawiany w telefonie czy tablecie!! W związku z tym rozważam wobec Play wyciągnięcie spektakularnych konsekwencji.
    3. Umówić w Play termin powrotnej instalacji sprzetu UPC wydłużają z powodu jakichś dodatkowych analiz, a jak już sie zdarzy, to...instalator nie przychodzi. KLIENT DLA NICH TO WRZÓD NA TYŁKU!
    PLAY TO NAJGORSZA FIRMA NA RYNKU! OSZUKAŃCZA, OBSŁUGA BEZ KOMPETENCJI I LEKCEWAŻĄCA KLIENTA. NIE POLECĘ JEJ NIKOMU!!
    ZaletyŻADNE
    WadyWSZYSTKIE
  • ~Byku / 2023-11-15 14:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: ustaw ręczny wybór sieci na Orange. A jeśli i Orange ma do bani zasięg, to znaczy, że mieszkasz w bunkrze. Pozamiatane.
    Zaletyroaming krajowy
  • ~Weeee / 2023-11-15 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja mam 4nr i ciągłe problemy z zasiegiem. Nie wiem co już robić sms wysyłają się po 10min i przychodzą po czasie dzwonić nie można bo zasieg raz jest raz nie ma a umowa do września. Zgłaszam im i nic to nie daje. Miał ktoś taki problem? Co robić dalej?
  • ~Pawelec / 2023-11-15 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Chciałbym się podzielić moimi przykrymi doświadczeniami z Play i tym samym przestrzec potencjalnych nowych klientów przed fatalną jakością dostarczanych usług internetowych i telewizyjnych i bałaganem jaki panuje w tej firmie.
    Byłem zadowolonym klientem UPC, nigdy nie miałem żadnych problemów z tym dostawcą usług. Z UPC kończy mi się już umowa, a z racji, iż niestety interes przejął Play to z nimi rozmawiałem na temat nowej. W salonie Play doradca klienta przedstawił mi nową ofertę, oczywiście znacznie mniej korzystną od tej z UPC (zmniejszenie prędkości internetu z 750 do 600, zabranie pakietów Viaplay, HBO, Polsat Sport Premium – oczywiście wszystko w tej samej cenie jak dotychczas), „bo promocje się kończą, bo to, bo tamto, bla bla bla…”, zawsze trzeba klientowi nawijać makaron na uszy. Nie od dzisiaj wiadomo, że w tej branży stałych klientów zawsze traktuje się gorzej niż nowych. Niezbyt zadowolony skontaktowałem się telefonicznie z działem utrzymania klienta Play i udało mi się na tym wytargować o 10 zł niższy abonament za to samo, WOW!
    Zawarłem umowę poprzez rozmowę telefoniczną, kilkukrotnie podkreślając konsultantce w jej trakcie, że najbardziej zależy mi na pakiecie Canal+, ponieważ te programy oglądam najczęściej. Tydzień później przyjechał monter, zabrał sprzęt UPC i podłączył Play. Okazało się, że nie działa mi pakiet kanałów Canal+. Złożyłem reklamację i powiedziano mi, że jeszcze tego samego dnia powinno być wszystko tak jak należy. Oczywiście nie było, więc następnego dnia zadzwoniłem ponownie aby się czegoś dowiedzieć i przekazano mi, że jednak potrzebują trochę więcej czasu, bo muszą przeanalizować odsłuch rozmowy, w trakcie której zawierana była umowa.
    Skontaktowano się ze mną dopiero po czterech dniach od złożenia reklamacji. Konsultant powiedział, że reklamacja została uznana, jako Play przyznali się do błędu, ALE przy obecnej umowie nie są w stanie włączyć mi pakietu Canal+, określił to jako pomyłka konsultantki, z którą zawierałem umowę. Strasznie zirytowany postanowiłem odstąpić od umowy w związku z fatalną jakością obsługi klienta oraz dostarczanych usług. Mam teraz czekać na telefon od montera, który przyjedzie zabrać sprzęt Play i podłączyć mi ponownie mój stary sprzęt UPC, z którego będę korzystał jeszcze przez ostatni miesiąc trwania poprzedniej umowy.
    Żeby tego było mało jeszcze tego samego dnia po odstąpieniu przeze mnie od umowy (nie dlatego, że ja się rozmyśliłem, tylko ewidentnie z winy Play i niedotrzymaniu przez was obietnic) odłączono mi 90% kanałów i zostałem praktycznie tylko z kanałami telewizji naziemnej do czasu, aż łaskawie przyjedzie monter z moim starym sprzętem!!!
    I co? Teraz mam czekać tydzień na waszego człowieka mając w telewizorze jedynie TVP?? To jest po prostu skandal. Nigdy w życiu nie spotkałem się z tak żenującą obsługą.
    Dodatkowo pragnę wspomnieć, że w trakcie większości rozmów z waszymi konsultantami słyszałem w słuchawce pogłos, z którym żaden z nich nie potrafił nic zrobić, to było strasznie irytujące.
    Nie pozdrawiam.
  • ~Jerzy / 2023-11-15 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed popełnieniem błędu przejścia z upc do play-a. PO oszukańczym przedstawieniu oferty, zaakceptowałem na swoje nieszczęście ofertę internet światłowodowy 1000mb + telewizja. Warszwa -środek dużego ośiedla (Bemowo). Internet niestabilny ,jeszcze jakoś chodzi,choć w żaden sposób nie spęłnia zqłożonych parametrów. Telewizja - tragedia. Momentami zrywa sygnał co 15 min. praktycznie uniemożliwiqa oglądani programu. Pomoc ze strony playa żadna.a resetowanie niewiele pomaga. Play z pełną świadomością sprzedaje usługi, których nie potrafi spęłnić,wsadzając ludzi na minę. Omijajcie ich z daleka. Ciekawy jestem, dlaczego odpowiednie instytucje nie reagują na ewidentne oszustwo ?!!!
    Zaletyżadne
    WadyW zasadzie do wszystkiego można się przyczepić - zasadnie.
  • ~Były / 2023-11-15 01:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka rad dla klientów play:
    1.Czytajcie umowy i ilu numerów tyczy się cena bo wzrasta lub maleje zależnie od ilości
    2. Nie bierzcie zegarków ,,gratis” bo nie są gratis tylko będziecie płacić
    3. Najlepiej umowy zawierać poprzez stronę internetową, ponieważ wszystko jest tam zapisywane i was nie oszukają. Ewentualnie przez rozmowę telefoniczną, ponieważ jest nagrywana. Nigdy w salonie, ponieważ jeśli będzie błąd na umowie i nie zorientujecie się w ciągu 14 dni to będziecie płacić za kłamstewko sprzedawcy, a jeśli będziecie chcieli złożyć reklamację to nie macie dowodów i nie zostanie ona uwzględniona.
    4 internet w play jest tragiczny nie tylko u was, konsultanci na infolinii będą wam proponować restart i będą kazać czekać 15/30minut, żeby się naprawiło. To typowa zagrywka, żeby was zbyć i żeby z wami nie rozmawiać. Ewentualnie czekajcie 15 /30min na rozmowie, żeby poczuć satysfakcję, że ich przyłapaliście.
    5. Czytajcie regulaminy oraz umowe kilka razy, ponieważ niektóre podpunkty wskazują, że macie coś za darmo , ale… przez miesiąc.
    6. Dział sprzedaży stosuje sztuczki manipulacyjne, na które większość klientów daje sie nabrać i myśli że to dobra oferta.
    7. Jeśli bierzesz urządzenia na raty to pamiętaj, żeby w dzień końca umowy zadzwonić i zrezygnować z tych rat. Inaczej nie wyłącza tych rat i będziesz dalej płacić. Im to na rękę. Klient sam się musi o to prosić
    8. Internet play jest bardzo słaby, a tak naprawdę nie da się go w żaden sposób naprawić, dlatego nawet jak konsultanci piszą zgłoszenie to najpewniej dostaniesz odpowiedź że problemu nie ma i wszystko jest dobrze
    9. Aktywacja usługi np. Internet trwa do 24h, więc musiisz poczekać na sms o potwierdzeniu aktywacji usługi, ponieważ inaczej jak zaczniesz szybciej korzystać z internetu to zje ci środki na koncie, a usługa nie zostanie aktywowana przez niewystarczającą ilość pieniędzy na koncie.
    Jeszcze wiele by wymieniać ale to odp dla klientów play
  • ~Mala / 2023-11-14 14:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam firmy Plej ponieważ dałam tel na gwarancję z pamięcią ponad 200 g a proponują mi w zamian same praktycznie tel z małą pamięcią a jak z większą to znowu najgorszych nieznanych firm pomimo że płacie ubezpieczenie tel.i do tego nie spłaciłam jeszcze tego tel co dałam na gwarancję! To teraz proponują cały czas same badziewa !Teraz to postawili mnie pod ściana i wylecieli mi z tym że albo biorę tel z małą pamięcią wart tylko 600zl bo muszą już zamknąć to zgłoszenie ! albo oddadzą mi ten stary co już w nim grzebali !Wogóle każdy operator mówił mi że jest tam co innego do naprawy a na końcu że to płyta główna !A ja zgłaszałam to że co jakiś czas niedziałal dotyk i głośnik!Moim zdaniem to jest najgorsza firma telefoniczną jaka miałam do czynienia !W innych firmach jak np Plus to mimo w jakim stanie dawałam tel do naprawy to za każdym razem oddawali mi tel tej samej firmy albo z tą samą pamięcią zawsze zbliżony oprogramowaniem do tego co miałam wcześniej!A tu to operator robi z ludzi durni zamiast pokazać że są dobra i solidna firma! Ale widocznie bardziej im zależy na złych opiniach ludzi niż na dobrych ! Ostatni raz wzięłam co kolwiek z tej firmy bo co do niej to bardzo się pomyliłam bo naprawdę myślałam że to dobra solidna firma! Masakra
    ZaletyŻadnych
    WadySzkoda pisać
  • ~Pier play / 2023-11-14 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder nie działa te ich 4K gorsze od siatkowej dachowej internet się tnie mobilny już lepszy niż ten ich światłowód
    ZaletyNie ma
    WadyDekoder do dupy niema przewijania przełączenie kanałów z długim zastanowieniem router się wiesza
  • ~Play / 2023-11-14 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze oszuści nic nie jest tak jak w reklamie
    ZaletySzybkie podpisanie umowy bez czytania najlepiej
    WadyDekoder niedziala internet się zacina
  • ~Rozbawiony / 2023-11-13 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    ~Pokot / 2023-11-08 15:03 - tu wypowiadają się klienci nie autochtoni Play :)) Nie ma takiej opcji aby klient ocenił firmę na więcej niż 2. Po kontakcie z Play wypowiedziałem umowę jeszcze z UPC momentalnie :)
    Zaletyfajne logo
    Wadysame - poza logo :)
  • ~Jebany PLAY / 2023-11-13 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Poj*b*ne gowno.
    14 dni "darmowy test internetu" i co? I huj dostalem w leb. 110 zl za to ze uzywalem internet i "instalacja jeb**a. Nigdy nie polece tych debili...
    WadyGOWNO I OSZUSCI...
  • ~kasia / 2023-11-13 11:51
    Ocena: 2.33 / 5
    nie polecam telewizji play dekoder sie zawiesza czesto trzeba aktualizowac i uwazajcie na pracownokow salonu gdyz oferuja abonamenty na telewizje nie wiedzac czy beda naliczane rabaty wskutek czego z malej kwoty abonamentu place teraz wiecej i rowniez nie uwzgledniaja reklamacji bledow swoich pracownikow
  • ~Izabela / 2023-11-13 11:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję za naprawienie telefonu jestem bardzo wdzięczna że w tak krótkim czasie został naprawiony . . Jestem bardzo zadowolona z usługi Play korzystam z telefonu i internetu i telewizji. Pozdrawiam.
    Zalety...
    Wady...
  • ~Aleksander / 2023-11-13 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa. Uszkodzili mi telefon bo zapewne nie opłacało im się wymienić wadliwego głośniczka. Oddałem telefon na naprawę głośniczka a zamiast mi go naprawić to go uszkodzili. Banda oszustów.
    ZaletyBrak
    WadyMnustwo
  • ~Paweł / 2023-11-12 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak Internetu od 10 godzin. Programy w telewizji nie działają lub zacinają się. Internet nie działa płynnie. Według zapewnień miał być 2 razy szybszy od UPC które wykupili, niestety internet nie dość że potrafi nie działać sprawnie przez kilka godzin to ponadto jest dużo wolniejszy. Nie polecam nikomu tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe awarię, wolny przesył danych.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186