strona 46 z 247
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »
-
~Styron / 2024-02-12 06:38Ocena: 3.33 / 5
Do poniższej wypowiedzi: dać małpie brzytwę. Gościu jakie masz IQ? -
-
~Tom / 2024-02-11 23:08Ocena: 1.00 / 5
Mam play na kartę, ważność konta na rok, pieniądze na koncie, a oni blokują mi konto, nie mogę prowadzić rozmów, cały czas komunikat, doładuj konto, doładuj konto, to kpina! ZaletyŻadnychWadyLitania wad -
~Tomasz / 2024-02-11 22:55Ocena: 1.00 / 5
Mam na koncie pieniądze ale są blokowane, cały czas pojawia się komunikat doładuj swoje konto, nie mogę prowadzić, rozmów, to jest kpina, Będę musiał zmienić operatora, bo ten jest do niczego! ZaletyŻadnychWadyTylko doładuj i doładuj -
~Twoja stara / 2024-02-11 16:04Ocena: 1.33 / 5
Zasrani oszuści już drugi raz mi zajebalo z konta pieniądze chociaż włączyłem pakiet to okazało się że się nie włączył ale dwa razy debile zasrane potrafili przysłać mi wiadomość że doładowałem telefon za 30 zasięg spoko tylko obuga i system tej firmy jest do dupy nie polecam WadyKłamcy kłamcy -
~Mariuszucobra / 2024-02-11 13:54Ocena: 1.33 / 5
Witam serdecznie. Nie polecam wszystkim. Tego operatora ,obsługa całkowite dno ,wciskanie do abonamentu, telewizji płatnej ,przy przenoszeniu numeru ,wyłączyć inne numery ,obsługa kłamie i liczy się tylko ich pieniądze, wybierz innego operatora. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. ZaletyBrakWadyBardzo dużo -
~Artur / 2024-02-11 11:37Ocena: 1.00 / 5
Kłamcy Kłamcy i bandyctwo brak kompetentnych
konsultantów zatrudniają nie odpowiednie osoby na stanowisku kłamią i nie mają pojęcia o niczym. Telewizja tragedja,internet nie działa brak predkosci jak najdalej od tych ludzi i oszustów. -
~Marta / 2024-02-10 12:41Ocena: 1.00 / 5
Do mojej poprzedniej opinii ze zmianą numeru telefonu bez mojej zgody: Pracownicy bez mojej zgody wypisali wypowiedzenie i straciłam swoje dane dowiadując się o tym dzisiaj rano. Pracownicy nie powinni pracować na swoim stanowisku skoro wypisują co sami chcą i stwarzają problem klientowi. ZaletyBrakWadyBardzo dużo -
~Ja / 2024-02-10 09:36Ocena: 1.00 / 5
Inna informacja jest podczas rozmowy, zupełnie inna cena przy podpisaniu umowy, a potem to tylko już niemiła rozmowa, dzisiaj rozmawiałam z panią bardzo niegrzeczną, nie polecam???????????????? ZaletyBrakWadyWszystkie -
-
~Halina / 2024-02-09 18:36Ocena: 1.00 / 5
Pan co najmniej maku uprzejmy zniecierpliwiony cedził zdania przez zęby. ZaletyW obsłudze brak zaletWadyZniecierpliwienie -
~Marta / 2024-02-09 15:11Ocena: 1.00 / 5
Kiedy chciałam zostać przy swoim obecnym numerze telefonu to obsługa nie liczyła się z moim zdaniem i próbowali wcisnąć nowy numer nie patrząc na to czy klient tego chce czy nie, pokazując brak szacunku do klienta. Obsługa miała gdzieś moje zdanie i po wielu rozmowach z pracownikami dalej próbują mi wcisnąć nowy numer telefonu. Obecnie dalej wyczekuję co się stanie z tą sprawą. ZaletyBrakWadyDużo -
~odzo / 2024-02-09 11:38Ocena: 1.00 / 5
SYF nad syfami omijajcie z daleka. Nawet na kartę potrafią oszukiwać. Aktywacja pakietu trwa baaardzo długo (2 dni), i po długim kilku godzinnym czekaniu na aktywacje pakietu gdzie powinno być to max 2 godz, włączająć dane pakietowe lub też wykonasz połączenie, możesz nawet nie wiedzieć że pakiet się nie aktywował i zżera Ci kasę która miała iść na aktywacje Pakietu, i znowu musisz dopłacać do pakietu bo zżarło Ci trochę
OSZUSTWO!! Za takie traktowanie klientów i ich oszukiwanie powinni płacić wysokie KARY. Inne usługi też są do dupy Przykład . Parę lat temu przenosiłem numer który był na firmę na indywidualny numer , i po paru latach dowiaduję się że ten numer nadal jest firmowy :DD PARANOJA , w odpowiedzi : tamte osoby które to wykonywały już tu nie pracują. :D śmiech na sali.WadyDuuuużżóóó -
~Damian Kowalczyk / 2024-02-09 10:15Ocena: 2.33 / 5
Niestety po wieloletniej klientem tego operatora i niestety ostatni raz podpisalem z nim umowe. Przy ostatnim przedłużeniu nie chciałem telewizji ze wzgledu ze mam internet swiatlowodowy z telewizja w cenie wynajmowanego mieszkania, ale Pani powiedziala ze ta telewizja jest ZA DARMO i nie ma opcji podpisania umowy bez wyzej wymienionej telewizji. Po dwóch miesiacach okazalo sie ze do faktury jest doliczone 35 zlotych w imie nie używanej usługi. Jest to dramat i wprowadzanie klienta w błąd. Polecam przy podpisywaniu umowy nagrywac rozmowe z konsultantem i do sadu z dziadami. ZaletyDobry zasiegWadyInternet tragedia
Wciskanie klientom niby darmowej uslugi -
~Monika / 2024-02-08 22:02Ocena: 1.00 / 5
Koszmarna telewizja, jeszcze gorszy internet. Stanowczo odradzam! Dekodery i router resetowane po kilka razy dziennie od 2 miesięcy.. DRAMAT. ZaletyBrakWadySame wady -
~uparta osoba / 2024-02-08 16:46Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, podejście do klientów jest bardzo złe. Mój przypadek jest bardzo prosty - przy podłączaniu internetu specjalista wyrwał całkowicie gniazdko i podłączył przewód modemu bezpośrednio do przewodu ze ściany. Wszystko wepchnął pod szafkę nocną. Przez dwa tygodnie nikt nie zareagował na moją prośbę o uporządkowanie wszystkiego. To po prostu najgorsze podejście do klienta i najgorsza wydajność pracy. Wady To po prostu najgorsze podejście do klienta i najgorsza wydajność pracy. -
~Klaudis / 2024-02-08 15:06Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM! Jestem w Play prawie 10 lat. Ostatnio dowiedziałam się, że mnie tak oszukali z ofertą, że płaciłam przez 2lata 20zl więcej za abonament z urządzeniem. Dopatrzyła się tego po roku konsultantka salonu. Pokierowała jak to mam załatwić. Reklamacji mi nie przyznali, bo była zgłoszona po 12miesiacach. Nic w tym dziwnego, skoro dopiero po 2 latach ktoś się tego dopatrzył. Odrzucili mi reklamacje w sposób taki, że nie oddadzą mi kwoty naliczonej przez te 2lata. Zaproponowali śmieszna rekompensate, w której dalej będę przepłacała za ten nr, albo jednorazowy rabat 250zl. Śmiech na sali. Natomiast jakbym chciała zerwać umowę przez takie oszustwa, to muszę jednorazowo od razu zapłacić karę, prawie 9000zl. Nie można rozłożyć tego na raty. Oszusty i złodzieje. Żerują na uczciwych ludziach, którzy chcą płacić rachunki jak należy. Z dniem końca umowy rezygnuje z ich usług. -
~Sawa / 2024-02-08 12:38Ocena: 1.00 / 5
Witam świeżo zakupiona karta w Play zarejestrowana i tu zdziwienie telefon z firmy ultimo windykacja za przedawniony dług 15 lat temu ale nie z Play dlug a więc wychodzi na to że Play handluję danymi osobowymi na szczęście to tylko karta i została wyrzucona a sieci Play podziękuję i zgłoszę to gdzie trzeba jeżeli ktoś chce aby dane jego były sprzedane to zapraszam do sieci Play ZaletyBrakWadySprzedadzą twoje dane osobowe -
-
~Gabi / 2024-02-08 08:25Ocena: 1.00 / 5
Nie znam drugiej takiej firmy z tak niskim poziomem obsługi klienta i naciąganiem na dodatkowe opłaty.
Nie polecam i nie skorzystam nigdy więcej.WadyNaciąganie, nieprofesjonalna obsługa klienta -
~Kijwasto / 2024-02-07 23:07Ocena: 1.00 / 5
10 lat abonamentu na telefon i coraz gorsze warunki a nowi klienci dostawali masę promocji. Uciekłem stamtąd z uśmiechem na twarzy i się te mendy wpierdzieliły do UPC. I co? Problemy z Internetem, kablówką a ci złodzieje bezczelnie mówią jeszcze, że wszystko jest ok i masz płacić więcej niż dotychczas. Teraz czas uciekać ponownie. ZaletyŻadneWadyCiężko zliczyć -
~Krzysztof / 2024-02-07 22:58Ocena: 1.67 / 5
Play ma oferte tylko dla nowych klientow.Starych maja gdzies.Rata za urzadzenie jest polaczona z abonamentem i naliczana jest w nieskonczonosc.Obsluga to prawie zero.Potrafia klamac ze wina kuriera,a nie wyslali umowy.
Dziwnym trafem umowa po przejsciu na czas nieokreslony spowodowala zwolnienie predkosci w tym samym miejscu z 25 do 7 Mb/s.
Hitem jest propozycja przejscia z numerem na karte do konkurencji zeby wrocic to bedzie 10-15pln taniej,a i tak o 10drozej niz obecnie place za trzy numery.
Play bierze przyklad z plusa ,bo kiedys sie oplacalo teraz jak maja polityke zeby przeniesc do konkurencji to kto przeniesie na miesiac ?
Konkurencja daje to samo i pol roku free przy 24miesiacach.PLACE 155ZL ZA TRZY NUMERY A PROMOCJA DAJE 167 ZA TO SAMO :)ZaletyZalety ?Naklaniaja do przejscia .WadyCzat to totalne dno.Rata za telefon ,naliczana po uplywie abonamentu zgodnie z umową .Zaden operator tak nie ma. -
~Mateusz / 2024-02-07 21:57Ocena: 1.00 / 5
Internet "światłowodowy" to jakaś porażka . Światłowodu to on nie widział. Prędkość w umowie 600 Mbps a w rzeczywistości max 100 Mbps i to przez pół miesiąca działał . Od 1,5 mc jest awaria . Zgłoszone kilka razy , otworzone kilka zgłoszeń i nikt nie zajął się naprawą . Na infolinię nie ma co dzwonić bo i tak nic nie zrobią , zero możliwości załatwienia czegokolwiek . Omijać szerokim łukiem . ZaletybrakWadyzerowa obsługa , zerowy serwis , dno .
strona 46 z 247
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »
