Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Patrick / 2023-10-03 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu - pomoc techniczna to kompletne zero
  • ~Patrick / 2023-10-03 11:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Technik nie przybył a po 2 tygodniach rozmów nie były w stanie przysłać kolejnego. Odradzam kazdemu.
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2023-10-03 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mialam UPC - wszystko super, i cena i jakosc. Tylko play przejelo UPC jakosc spadla, codzienne przerwy w dostawie interetu, ceny z dupy, obsluga FATALNA. Takze niby siec i infrasruktura ta sama ale jednak udalo im sie spieprzyc. Co w zasadzie mnie nie dzwili, patrzac na opinie o tej firmie juz od wielu lat. Trzyma mnie jedynie stara cena jeszcze sprzed tych kretynskich fuzji. Ale w niedalekiej przyszlosci na pewno zmiana na inna firme. PLAY TO DRAMAT.
    ZaletyBRAK
    Wadycena, jakosc, obsluga klienta, brak wiedzy elementarnej konsultantow
  • ~Annija / 2023-10-03 03:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów na umowie o abonament jest 150zl a rachunki przychodzą na 300zl naciągacze i nic więcej sami włączają usługi premium po czym kaza sobie płacić i sprawę oddają do komornika.Bylam stała klijentka w Play nigdy więcej żadnego telefonu od Was nie wezmę
  • ~Azb666 / 2023-10-02 21:51
    Ocena: 1.33 / 5
    - długi czas weryfikacji zgłoszeń
    -.pracownicy na infolinię nie chcą przyjąć zgłoszenia gdy są problemy
    - 4 awarie w miesiącu po 11h (nie działa internet)
    - gdy uda się zgłosić problem z internetem pracownicy "weryfikują od 5 do 14 dni" zgłoszenie po czym widząc że internet już działa piszą w odpowiedzi na zgłoszenie że internet działa, nie widzą problemu I zamykają zgłoszenie bo sprawa nieaktualna. Więc przy awarii 0 poromcy
    ZaletyCena
    WadyWszystko inne
  • ~Chudy0504 / 2023-10-02 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści zwykle chamy nie mam zasięgu place abonament 250 zł jeszcze został rok a na adresie zamieszkania nie ma zasięgu w promieniu 5km naprawiali nadajniki i nagle się okazało że ich nie będzie i w miejscowości nie ma zasięgu pisze z nimi z tym bydłem to co chwilę do innego dział UJ mnie wysyłają nie polecam i wszędzie będę to pisał ludzie uciekajcie od mnich
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko jedno wielkie gowno
  • ~Iza / 2023-10-02 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni. Nieuzciwi. Oszukuja. Wrowadzają klienta w błąd. Wpłacane pieniądze znikają. Uwaga też starsze osoby płacące gotówka za doładowanie, pracownik salonu przyjmuje gotówkę, lecz nie wprowadza jej do systemu. A klient otrzymuje SMS, że nie ma środków na koncie. W salonach Play pracownicy udzielają błędnych informacji, co bardzo komplikuje zycie. Niestety, nawet obsługujący infolinię bywają niekompetentni i trzeba dzwonić kilka razy żeby zweryfikować podane przez nich informacje. Nie polecamy.
  • ~Robert1313 / 2023-10-02 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem Play od 10 lat. Do tej pory raczej nie miałem problemów z siecią. Dwa lata temu zawarłem umowę na internet stacjonarny z Play / Vektra / 4.10bm upływa termin umowy.28.08 br wypowiedziałem umowę z dniem jej wygaśnięcia i zawarłem nową umowę na internet światłowodowy Play / UPC/ 29.09 miałem umówioną wizytę montera. Monter nie podjął instalacji ponieważ stwierdził że nie ma czasu - dosłownie. Złożyłem skargę na montera w salonie i na infolinii z prośbą o wyznaczenie niezwłocznie nowego terminu gdyż do 4.10 pozostanę bez internetu. W salonie w Szczecinie dowiedziałem się że moja sprawa jest bezdnadziejna i nic nie da się zrobić. Konsultant wyjaśnił mi że firma instalująca światłowód to firma zewnętrzna i oni nie mają wpływu na nic, a poza tym instalator nie zamknął zlecenia i ono jest otwarte więc nie można wyznaczyć nowego terminu. Po moim naleganiu na określenie przybliżonego terminu konsultant z biura obsługi stwierdził że to prawdopodobnie będzie przyszły tydzień. Rozmowa była rejestrowana o czym nie zapomniano mnie uprzedzić. Mam wrażenie że obudziłem się w świecie z powieści Kafki Nie polecam sieci Play
  • ~Mariusz / 2023-10-02 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez przypadek włączyłem jaką gamę plej na drugi dzień przyszła mi informacja o tym kupnie chciałem zrezygnować dzwoniłem na infolinię Pan poi formowal że niemusze płacić w przyszłej fakturze dzisiaj byłem w Pey pani mówi że mam to do zapłaty komu wiezyc
  • ~klim / 2023-10-02 10:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Agenci telefoniczni wciskają masę promocji o wartości większej niż abonament play. Rzekomo darmowy miesiąc okazuje się opcją opt-out. Rzekomo zegarek za 1zł okazuje się +10 zł do każdego abonamentu. Dla mnie to oszustwo.
  • ~Janusz / 2023-10-01 17:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Negatywna. Umówiony instalator nie pojawił sie w umuwionym terminie. Żadnych informacji. Złożyłem skargę i dowiedzialem się zeby czekac do skutku... Żenada
    WadyBrak szacunku dla klienta!!!
  • ~Czuj / 2023-10-01 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć.
    Internet w duzym mieście skacze pomiedzy 2mb/s do 0kb/s
    Tragedia i dramat
    ZaletyBrak
    WadyWszystko inne
  • ~Olinek / 2023-09-30 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam UPC ,no miałam,było ok. Teraz odkąd właścicielem jest play ręce opadają. Prędkość internetu obniżono do najniższej,a tv słaba ,ciemnosc albo piksele.Powiedziano mi że powinnam podpisać nowa umowę.Nagrywarke mi wyłączono chociaż za nią place.Ta firma to oszuści,okradają bezczelnie klientów.Skladam skargę bo tak wygląda pokłosie wyprzedaży Polski przez poprzedników.
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja i oszustwo nowych włascicieli
  • ~Olinek / 2023-09-30 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam UPC ,no miałam,było ok. Teraz odkąd właścicielem jest play ręce opadają. Prędkość internetu obniżono do najniższej,a tv słaba ,ciemnosc albo piksele.Powiedziano mi że powinnam podpisać nowa umowę.Nagrywarke mi wyłączono chociaż za nią place.Ta firma to oszuści,okradają bezczelnie klientów.Skladam skargę bo tak wygląda pokłosie wyprzedaży Polski przez poprzedników.
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja i oszustwo nowych włascicieli
  • ~Fantomas / 2023-09-30 16:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo zły zasięg internetu reklamacje nie pomagaja
    WadyZły zasięg słaby internet reklamacje niespecjalnie przynoszą skutek Jak przełączam na transmisję danych z innych sieci telefon z powrotem przerzuca mnie najsłabszy czyli Play
  • ~anony / 2023-09-30 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłem karte sim do telefonu z "5G" ale praktycznie zawsze mam albo LTE albo 3G. na mapie ookla pokazuje ze najblizsze 5g jest 400km od mojej lokalizacji, jak z plus jest co 10km. tak samo z routerem domowym. niby 5g a zawsze mam maximum 10mbps i 100ping.
    Zaletybrak
    Wadyokłamywanie klienta, bardzo słaba jakość produktu
  • ~Groszek / 2023-09-28 23:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałam dostać dodatkowo do telefonów router i dekoder… oczywiście router dostałam i przez moje niedopatrzenie podpisałam umowę na której jest ze dobieram taki i taki sprzęt a nie tylko router. No i czas teraz to oddać i zapłacić (400 zł)za dekoder którego nie dostałam ale w systemie go mam. Drugi temat to jest tragiczny internet, wystarczy ze idę po klatce i już go nie ma… byle do marca i uciekam z tej śmiesznej sieci
  • ~kamil / 2023-09-28 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    internet tragiczny pisałem z podłogą to zostało mi napisane że mój internet powinien wynosić 100 mb/s a ma może 1 mb/s rozwiązania nic nie dają, jeszcze piszą w chamski sposób
    Zaletyżadne
    Wadycena **** internet Jplay
  • ~Marek / 2023-09-28 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    I jeszcze raz dla potwierdzenia tego co pisałem poniżej dziś był ponownie umówiony serwis między godziną 15-18 i co? 3 godzinki minęły a technik się nie pokazał kolejny raz, ale zlecenie było nadal otwarte o godzinie 20:40 sam zadzwoniłem do Play zapytać się czy mam jeszcze czekać czy mogę już sobie wyjść z domu, BRAWO PLAY oby tak dalej. Nie polecam
    ZaletyJakieś są?
    WadySame wady po przejęciu od UPC
  • ~Marek / 2023-09-28 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś UPC teraz Play, banda oszustów i nieudaczników wysyłająca serwisantów, którzy nie mogą dojechać ponad 20 dni do klienta, aby wymienić kartę w telewizorze.
    Na domiar złego jeszcze oszukują perfidnie, że nikogo nie było pod wskazanym adresem w dniu ustalonej wizyty a później przepraszają i umawiają następną wizytę u klienta, która znów nie dochodzi do skutku.
    Reklamacji złożonych z 6 a Oni dalej sobie robią jaja z klienta, bez wyroku ma zapewniony areszt domowy na 3godziny lub po wiadomości SMS następne 3 godziny aresztu poczym po 6 godzinie automatycznie wizyty są odwołane. Niestety jeszcze rok muszę się z tą pseudo firmą która wydaje krocie na reklamę teraz wiadomo dla czego szukają nowych naiwnych klientów na swoje oferty. A Ja muszę się z nimi bujać jeszcze rok bo nie chcą rozwiązać umowy ze swojej winy.
    NIE POLECAM Nikomu tego dziadostwa a serwisu jak nie było tak niema.
    ZaletyBrak
    WadySame wady tv w części wysiadło po przejęciu już 3 razy był problem z internetem rwie co chwila i to wszystko na przestrzeni tylko 20 dni.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183