Telewizja i internet w tej sieci to porażka nie działają w ogóle po zainstalowaniu nowego sprzętu ( brak kanałów, przerywa internet) Instalatorzy nie podłączają sprzętu prawidłowo lub dają niekompletny. Na jakikolwiek pomoc ze strony infolinii nie można liczyć. Dodatkowo wprowadzają ludzi w błąd że już nie ma UPC i trzeba zmienić sprzęt na ich. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyNie miła obsługa
Telewizja się zacina lub nie ma jej wcale
~Grzegorz / 2023-12-06 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam to co inni piszą. Obsługa klienta przypomina mi tą z PRL'u. Po wizycie montera (TV+internet) czekałem 1,5 miesiąca aż mi to tak podłączą, że będę mieć to ci zamawiałem. Masa moich telefonów do Play. Zlewka totalna plus kilku konsultantów bezczelnie się rozłączyło podczas rozmowy. Jak widzę te muchy i inne gwiazdeczki reklamujące Play to mój klapek z automatu leci w TV. Czekam tylko do końca umowy (rok szybko zleci) i won z mojego domu. Nigdy więcej!
ZaletyBrak
WadyMasa wad
~polala / 2023-12-06 11:39
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie! Zastanówcie się 100 razy zanim podpiszecie umowę z play. Po podpisaniu umowy mają klienta gdzieś. Nie wywiązują się z umowy. Internet światłowodowy nie działa 5 dzień! Ciężko im wysłać obiecanego na infolinii technika, teraz się dowiaduję że nawet 14 dni mogę czekać, a jak się przedłuży i 30 bez internetu. 14 lat z orange były max godzinne przerwy, a jak trzeba było to technik max na drugi dzień był. To plucie i śmianie się w twarz klientowi. Mam umowy na telefony na 350 zł i tylko czekam do końca. Nigdy więcej play! Uważajcie.
~Tomasz / 2023-12-06 10:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!! Pomimo tak dużej i poważnej firmy to jest jakiś żart. Oszuści którzy tylko naciągają na pieniądze, pomimo nie dostarczania usług jakie oferują. Obsługa klienta to jest jakiś koszmar, nigdy nie spotkałem się z czymś takim...
ZaletyZERO ZALET
WadyMNÓSTWO, UNIKAJCIE FIRMY PLAY, inne sieci dbają znacznie lepiej o klienta
~Korsarz / 2023-12-06 00:27
Ocena: 3.00 / 5
Mam pakiet solo S mówią że wystarczy mieć środki na koncie a pakiet przedłuży się automatycznie, mam te środki ma koncie a pakiet nie zostaje przedłużony z konta znika mi 5 zł ( niby za korzystanie z internetu po skończonym pakiecie, a przecież mam kasę na koncie aby automatycznie się przedłużył) co miesiąc to samo pisze do nich na chacie to dopiero wtedy wracają pieniadze i wlaczaja pakiet... Dramat
ZaletyTani pakiet
WadyBrak automatycznego przedłużenia pakietu, a mają to w ofercie
~Lidek1234 / 2023-12-05 22:00
Ocena: 1.67 / 5
Nie dość że internet działa tragicznie, to naliczają za rozmowę której nie było jako opłata rezerwowa ( pierwsze słyszę coś takiego) jak sieć może naliczyć koszty rozmowy której nie było, takie rzeczy tylko w Play.
~Michał / 2023-12-05 20:37
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują klientów przy nowych umowach na tv. Wciskają super nowy sprzęt który w trakcie oglądania tv robi stop klatkę. Mam nagrywarki dwie w domu i dowiedziałem się dopiero po czasie że na wszystkich programach nie jest możliwe nagrywanie ponieważ niby Play niema koncesji. UPC bez problemu ją posiadało a Play już nie. W nowym sprzęcie niema też możliwości przewijania do tyłu. To istny drama. Już nie mówię o reklamacjach i obsłudze klienta z którymi walczę od prawie miesiąca
ZaletyBrak
WadyNaciągają klientów
~Hania / 2023-12-05 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Światłowód w Play to porażka. Nie działa, nie jest stabilny, żałuję,że podpisałam umowę i teraz mam gigantyczny problem , ponieważ mam też u nich tv . Nie dzialajacy i nie stabilny internet powoduje , że tv też nie działa. Składam skargę na Play do Urzędu Komunikacji Elektronicznej i mam nadzieje, ze to pomoże w rozwiązaniu umowy beż kary. Tak tak Play nie dostarcza usługi a jak chcesz rozwiązać umowę to masz zapłacić kare . Złodzieje !!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Peach / 2023-12-05 14:45
Ocena: 1.00 / 5
Najwięksi scamerzy w Polsce.
Mam ofertę na kartę, niestety mój telefon obsługuje tylko e-sim a Play jest jedynym operatorem który oferuje e-sim w ofercie na kartę.
Obsługa klienta, cała oferta i jakość usług to jakaś kpina. Nigdy nie miałam takich problemów z doładowaniem konta jak w PLAY. Wiele razy pobrali mi ok. 50zł które było przeznaczone na doładowanie, już po dostaniu sms-a o aktywacji pakietu - PLAY twierdzi, że mój telefon pochłania internet wart 50zł w ciągu 2 minut, czyli podczas aktywacji pakietu. Dodatkowo, nie mogę doładować konta poza domem, ponieważ kończy się tak samo. Doładowanie konta musi być koniecznie dokonane przy połączeniu do wifi.
W ten sposób PLAY wyłudził ode mnie już około 200zł dodatkowych doładowań.
W żadnym innym operatorze nie zdarzało się aby telefon dosłownie zjadał doładowanie za 50zł w ciągu 2 minut.
SCAM SCAM SCAM!
~Lepszy sort / 2023-12-04 15:22
Ocena: 3.00 / 5
Ha ha ja mam od lat telefon na kartę z super nowoczesnym smartfonem i mam gdzieś jakość danej sieci bo jak coś zacznie się krzaczyć to przenoszę swój numer do innego opa. A wy męczcie się ze swoimi umowamami i ratami za drogi telefon. Co za ludzie bez rozumu!
~Syla / 2023-12-04 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Sieć Play zrobiła się jednym wielkim koszmarem. Stałych klientów traktuje się jak zło konieczne a dużo lepsze i korzystniejsze oferty są dla nowych klientów. W dodatku od kilku miesięcy mam problem z internetem bezprzewodowym, który użytkowany jest w domu i z tym w tel. Rozłącza się, zasieg jest tak słaby że nie można się połączyć np. z YT czy Netflix, a jak się to uda to w najniższej rozdzielczości... Zgłoszenia na infolinię czy w salonie nie przynoszą rezultatów. Wręcz dostaję odpowiedzi, że zgłoszenie nie jest zasadne i innych nie mieli. Siostra mieszka dwie ulice dalej i ma ten sam problem, również zgłasza. Kłamstwo sieci Play goni kłamstwo. Konsultanci nastawieni tylko na sprzedaż a nie na pomoc. Ze swoich prywatnych ustaleń wiem, że został zlikwidowany jeden z nadajników, ale nawet się do tego nie przyznają. Odradzam, stanowczo odradzam. Chyba, że macie Państwo dużo siły i cierpliwości na walke z nimi!
ZaletyNa tą chwilę BRAK
WadyBrak profesjonalnego podejścia do problemu
Proponowanie tylko najwyższych abonamentów
~Kuba / 2023-12-04 07:54
Ocena: 1.33 / 5
Dramat. Zero pomocy technicznej, naciąganie na dodatkowe doładowania konta w celu nieudolnych prób kontaktu z obsługą klienta
~Zetor / 2023-12-04 06:52
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli coś jest dodatkowo uruchamiane bez dodatkowych opłat, to nie masz absolutnie nic do gadania. Śmiało rozwiązuj umowę dziwna kobieto.
~Maria / 2023-12-02 23:02
Ocena: 2.33 / 5
Dlaczego bez zgody abonentów uruchomiono tv trwam Rydzyka jak rok temu podpisywalam umowę to nie było tej opcji czyli z moich oplat jakieś złotówki idą do kieszeni tego złodzieja a ja jako emerytka nie zapłacę nawet 1 grosza więc chce skończyć umowę z playem.
~Gosia / 2023-12-01 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Byłam klientką UPC. Zadzwonił pracownik Play z propozycją wymiany sprzętu dekodera i rutera. Umowa miała być taka sama jak w UPC łącznie z telefonem stacjonarnym. Po wymianie brakuje mi kilka kanałów, nie ma funkcji pełnych dekodera/przewijania i nagrywania/ złożono rezygnację z telefonu bez mojej zgody. Po złożeniu zgłoszenia reklamacyjnego już ponad dwa tygodnie dostaję informacje że moja sprawa wymaga dłuższego rozpatrzenia. Nie ma z kim rozmawiać bo konsultanci nie potrafią sensownie odpowiadać na pytania. Całkowity brak profesjonalizmu. Dla mnie to jest naciąganie ludzi a teraz szczególnie gdy doszło do połączenia UPC z Play. Dla mnie to jedno wielkie kłamstwo i oszustwo.
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu, wiedzy technicznej na temat sprzętu. Konsultanci tylko od sprzedaży. Co innego mówią a co innego robią. Rozmowy nagrywane ale później okazuje się że nie potwierdzają przebiegu faktycznego rozmowy.
~Kuba / 2023-12-01 22:13
Ocena: 1.00 / 5
Internet tragiczny , stabilność łącza dosłownie jeszcze gorsza 25% utrata pakietów co chwile ścinki mając światłowód , dziękuje bogu że mam umowe z orange jeszcze przepiąłem wsyzstko i jak ręką odjął każdy problem a play trafił do pudła i niech zabierają to w p****
Zaletybrak
Wadywszystko co związane z jakością internetu
~Doświadczony / 2023-12-01 15:57
Ocena: 1.00 / 5
Chciwi i cwani pseudo konsultanci (głównie ci dzwoniący) są w stanie sprzedać każde kłamstwo typu: mega szybki internet, 5G wszędzie, prędkości kilkaset mega bitów aby tylko sprzedać. To mafia powiązana często z zewnętrznymi firmami (tzw. call center), które odwalają najgorszą czarną robotę. Nigdy nie bierzcie nic przez telefon.
Wadymafia
~Inka / 2023-12-01 09:06
Ocena: 1.00 / 5
Też miałam przykre doświadczenia z Play,odradzam.
Nic nie wiedzą,ale wszystko mogą załatwić.
BZDURA,kłamstwo goni kłamstwo.
Moją sprawę załatwił mi Urząd Telekomunikacji Elektronicznej,tam trzeba się zgłosić, człowiek sam nic nie zrobi.
Uciekać.
Przeniosłam internet do innego Operatora i jestem zadowolona.
Podpisałam dalszą umowę w Play przez telefon i to wielki błąd
Nie miałam 5 G,ani rutera,ale płacić musiałam,podobno na zapas.
W moim mieście nie ma 5 G
Szkoda gadać,co się z nimi porobiło
ZaletyJakie zalety,chyba same wady
WadyMusiała bym pisać cały dzień i to jeszcze za mało
~Trep / 2023-11-30 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa/sprzedaż na zasadzie: bierz i spie....aj i nie zawracaj już mi głowy.
Wadyobsługa jak w mięsnym za komuny
~Kaczy / 2023-11-30 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Play ma najgorszą obsługę telefoniczną. Tam jest same szczeniactwo bez podstawowej wiedzy. Omijać.