Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4596 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kuba / 2023-12-04 07:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat. Zero pomocy technicznej, naciąganie na dodatkowe doładowania konta w celu nieudolnych prób kontaktu z obsługą klienta
  • ~Zetor / 2023-12-04 06:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli coś jest dodatkowo uruchamiane bez dodatkowych opłat, to nie masz absolutnie nic do gadania. Śmiało rozwiązuj umowę dziwna kobieto.
  • ~Maria / 2023-12-02 23:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Dlaczego bez zgody abonentów uruchomiono tv trwam Rydzyka jak rok temu podpisywalam umowę to nie było tej opcji czyli z moich oplat jakieś złotówki idą do kieszeni tego złodzieja a ja jako emerytka nie zapłacę nawet 1 grosza więc chce skończyć umowę z playem.
  • ~Gosia / 2023-12-01 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientką UPC. Zadzwonił pracownik Play z propozycją wymiany sprzętu dekodera i rutera. Umowa miała być taka sama jak w UPC łącznie z telefonem stacjonarnym. Po wymianie brakuje mi kilka kanałów, nie ma funkcji pełnych dekodera/przewijania i nagrywania/ złożono rezygnację z telefonu bez mojej zgody. Po złożeniu zgłoszenia reklamacyjnego już ponad dwa tygodnie dostaję informacje że moja sprawa wymaga dłuższego rozpatrzenia. Nie ma z kim rozmawiać bo konsultanci nie potrafią sensownie odpowiadać na pytania. Całkowity brak profesjonalizmu. Dla mnie to jest naciąganie ludzi a teraz szczególnie gdy doszło do połączenia UPC z Play. Dla mnie to jedno wielkie kłamstwo i oszustwo.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu, wiedzy technicznej na temat sprzętu. Konsultanci tylko od sprzedaży. Co innego mówią a co innego robią. Rozmowy nagrywane ale później okazuje się że nie potwierdzają przebiegu faktycznego rozmowy.
  • ~Kuba / 2023-12-01 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tragiczny , stabilność łącza dosłownie jeszcze gorsza 25% utrata pakietów co chwile ścinki mając światłowód , dziękuje bogu że mam umowe z orange jeszcze przepiąłem wsyzstko i jak ręką odjął każdy problem a play trafił do pudła i niech zabierają to w p****
    Zaletybrak
    Wadywszystko co związane z jakością internetu
  • ~Doświadczony / 2023-12-01 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciwi i cwani pseudo konsultanci (głównie ci dzwoniący) są w stanie sprzedać każde kłamstwo typu: mega szybki internet, 5G wszędzie, prędkości kilkaset mega bitów aby tylko sprzedać. To mafia powiązana często z zewnętrznymi firmami (tzw. call center), które odwalają najgorszą czarną robotę. Nigdy nie bierzcie nic przez telefon.
    Wadymafia
  • ~Inka / 2023-12-01 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Też miałam przykre doświadczenia z Play,odradzam.
    Nic nie wiedzą,ale wszystko mogą załatwić.
    BZDURA,kłamstwo goni kłamstwo.
    Moją sprawę załatwił mi Urząd Telekomunikacji Elektronicznej,tam trzeba się zgłosić, człowiek sam nic nie zrobi.
    Uciekać.
    Przeniosłam internet do innego Operatora i jestem zadowolona.
    Podpisałam dalszą umowę w Play przez telefon i to wielki błąd
    Nie miałam 5 G,ani rutera,ale płacić musiałam,podobno na zapas.
    W moim mieście nie ma 5 G
    Szkoda gadać,co się z nimi porobiło
    ZaletyJakie zalety,chyba same wady
    WadyMusiała bym pisać cały dzień i to jeszcze za mało
  • ~Trep / 2023-11-30 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa/sprzedaż na zasadzie: bierz i spie....aj i nie zawracaj już mi głowy.
    Wadyobsługa jak w mięsnym za komuny
  • ~Kaczy / 2023-11-30 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Play ma najgorszą obsługę telefoniczną. Tam jest same szczeniactwo bez podstawowej wiedzy. Omijać.
  • ~francisco danconia / 2023-11-30 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tyle godzin straconych z obsługą klienta i nic, miesiąc bez normalnego internetu, już tydzień jak kompletnie wyłączyli internet przez pomyłkę swojego pracownika do której przyznają się i ciągłe obiecują naprawić ale nic nie robią. Brak szacunku do klientów. Żeby cokolwiek ruszyło z miejsca polecam pisać posty na Linkedin i tagować firmę Play, ich prezesa Jean Marc Harion, ich dyrektora z marketingu Mikkel Noesgaard oraz media biznesowe jak Forbes Polska i inne. Tylko opinia publiczna i media zmuszą ich cokolwiek zmienić.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~dany-dan / 2023-11-30 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z którą miałem doczynienie! Już miesiąc bez normalnego internetu, a obsługa klienta ciągłe mówi, że problem będzie niedługo rozwiązany!
    WadyWszystko
  • ~Asia / 2023-11-30 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę w imieniu dwójki starszych ludzi. Pan ma 80 lat jego żona niewiele młodsza. Oboje schorowani prowadzący własne gospodarstwo domowe. Odwiedziłam ich wczoraj. Wyobraźcie sobie państwo że w Sandomierzu w salonie Play zamiast pomóc starszym ludziom to pracujący tam pan Koksa postanowił ich oszukać. I jak mnie mam zarobić na ich niezrozumieniu sytuacji wynikającej z podeszłego wieku. Podchwytliwie zadał ten człowiek pytanie starszej pani czy ta chciałaby płacić mniejsze rachunki za swój numer. Ta oczywiście zgodziła się ale nie została przy tym poinformowana że równocześnie umowa przedłuży się jej na kolejne 2 lata. Tak naprawdę o niczym nie została poinformowana tylko pracownik salonu kazał jej się podpisać. Pani Stasia jak się zorientowała że ten młody człowiek zwyczajnie ją oszukał naciągnął nabrał sama nie mogła w to uwierzyć ponieważ pamięta tego pana z jego lat dziecięcych. Doskonale go znała oraz jego rodzinę. Ubolewała nad jego ciężką chorobą w dzieciństwie. Dziwiła się że ten mógł ją tak perfidnie oszukać
    W dzisiejszych czasach młodzi ludzie licząc na dwa złote więcej do wypłaty nie mają za grosz empatii. Ten człowiek pracujący w salonie Play w Sandomierzu dokładnie taką okazuje się być postacią. Czy jednak sieć Play jego pracodawcy są dumni czytając taką opinię o tej osobie?. Wątpię. Dlatego z całego serca liczę że ten jego postępek zostanie potępiony a nienagrodzony przez Play. I tego mu serdecznie życzę
    ZaletyBrak
  • ~Slot / 2023-11-30 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytam wpisy i cały czas zastanawiam się dlaczego ludzie idą do punktu danego operatora i podpisują umowy z kredytem na telefon. To tylko udowadnia, że Polacy kompletnie nie potrafią liczyć swoich pieniędzy. Każdy myślący i umiejący liczyć kupi nowy telefon w sieciowyn sklepie RTV (gotówka/kredyt), a po umowę pójdzie osobno (tj. only sim). Niewiarygodne.
  • ~niezadowolona / 2023-11-30 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji jakiegokolwiek pracownika w tej firmie z kartonu przeraża.
    Oszuści i partacze!
    Dostałam ofertę na telefon z abonamentem na 24 miesiące. Pani w punkcie zapewniała że to jedyne koszty, że żadnych miesięcy dodatkowych nie będzie - finalnie się okazało , że umowa to 24 miesiące + ukryte 15 (!!!!) miesięcy. Telefon warty około 5000 zł okazał się być przyjemnością za ponad 7000. Jakież było zdziwienie Pani z Playa ( która mi to sprzedała) kiedy przyszłam zgłosić reklamacje - ona nie nie wie, to nie ona , ona nic nie może itp. Kiedy przeszłam na mniej grzeczny ton Pani ze świeczkami w oczach przyznała się do " błędu " .
    Oczywiście nic to nie zmieniło - płacić muszę do końca.

    Kolejna sytuacja , która jak widzę po opiniach nie zdarzyła się tylko mnie. Otóż doliczanie do rachunku wyimaginowanych usług, z których rzecz jasna nie korzystam. Hitem dla mnie było doliczenie usługi " Player bez reklam " i "Player z reklamami " do jednego numeru. Jak ? Nie wiem. Płacić trzeba.
    Odpowiedź tej samej "Gwiazdy" co w przypadku umowy ? Mogę Pani zablokować zakupy przez aplikacje.
    O doliczaniu kwot rzędu 100-150 zł do rachunku nie wspomne. I pod groźbą wyłączenia usług należy płacić.

    Wiele by się znalazło sytuacji, które bez końca opisywałabym na różnych forach, stronach ... Ale po co ? Ludzie zachęceni reklamami z najważniejszymi w tym kraju i tak pójdą do słynnego fioletowego sklepu z telefonami.

    Mam nadzieje że ktoś szukając odpowiedniego operatora dla siebie trafi na tę stronę i zastanowi się 2 razy czy chce być kolejną ofiarą firmy Play.

    PS. Infolinia z łapanki - nikt nic nie wie - lub po prostu każdy wie coś innego na jedne temat.
    Nieuprzejme, niedouczone, niekompetentne katarynki.
    Zaletybrak
    WadyPARTACZE, OSZUŚCI, ZŁODZIEJE , WSZYSKO TAM JEST NIE TAK. ŻAŁOSNA FIREMKA Z KARTONU.
  • ~STANISŁAW / 2023-11-29 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    naciągacze , oszuści i mają wszystko najdroższe, bo miliony zł. dla celebrytów występujących w reklamach, płacą oczywiście klienci.
  • ~marek / 2023-11-29 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    już po kilku miesiącach przestała działać kablówka. zacina się obraz, wyłącza. obsługa tragiczna i pozorna. omijajcie z daleka
    Zaletyzero
    Wadyjak powyżej
  • ~An / 2023-11-29 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna sieć . Telewizja , internet nie idzie cały czas ino się kręci kółko a rachunki wyższe . Przed wystawieniem faktury nie idzie telewizja wogóle . Jak przychodzi się do siedziby to pięknie to wyglada jak mówią a w rzeczywistości jest inaczej NIE POLECAM PLAY
  • ~Michał / 2023-11-29 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsi kłamcy z jakimi się spotkałem.
    Sprzedawcy w salonie kłamią , nie znają zasad działania sprzętów , nie informują o ograniczeniach.
    Telewizja pod innym dostawcą internetu nie ma pełnego pakietu programowego.
    Dekodery trudne do konfiguracji oraz wymagające dodatkowych działań zewnętrznych.
    Technik montujący usługi nawet nie zaprezentował działania.
    Biuro obsługi nie znające rozwiązań problemów zbywa lakonicznym " Przykro nam ".
    Tragiczne sprzęty , kłamcy w salonach , niekompetentne biuro obsługi , technicy z łapanki.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa sprzętów , kłamstwa ,brak pomocy merytorycznej , ograniczeni wiedzą technicy, sprzedawcy nastawieni na sprzedaż,
  • ~Anna / 2023-11-29 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Krętacze i oszuści .Naliczają opłaty za nie korzystanie z usług .Ciągle dodatkowe opłaty za ich nie kompetentne informowanie klienta .Masakra
    .Niech mi się skończy już ta umowa i nie sobie w d...wsadzą swoje usługi
  • ~Aneta / 2023-11-29 12:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka! W poniedziałek montowali mi kablówki i internet dziś mi wysłali odstąpienie od umowy gdzie po rozmowie z konsultantem chciałam dobrać multiroom. Dogadać się nie da z nimi 2h rozmów i tylko przełączanie do następnych konsultantów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186