Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sebas / 2023-10-13 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Play kupiłem antenę i nie działa ???? każda siec tylko nie ta..
    Zaletywentasebastian01@gmail.com
    Wadywentasebastian01@gmail.com
  • ~Staszek / 2023-10-13 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka katastrofa, omijać firmę Play szerokim łukiem , na montaż internetu czekałem 3 tyg. i 3 razy był przekładany termin ponieważ montażysta nie zdołał dojechać a co najlepsze nawet nie poinformował mnie otym. 2 razy brałem urlop z pracy żeby przyjąć godnie montażystę a on nie raczył nawet mnie o tym fakcie poinformować.Po założeniu internetu jest jeszcze gorzej z 600mb mam tylko 40mb skladana reklamacja od 3 tyg i dzwonienie na infolinię nie przynosi efektu. Ludzie którzy tam pracują wogole nie wiedzą gdzie jest problem , brak kompetencji i doświadczenia, próbuje przez prawnika wypowiedzieć umowę. OMIJAC PSEUDO FIRME PLAY !!!
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~Klaudia / 2023-10-13 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałam umowę w czerwcu i już od pierwszego dnia nie działa mi internet z Play gdy łączę się z VPNem potrzebnym do pracy. Zgłaszam problem juz prawdopodobnie 6/7 raz ale olewają klienta. Konsultanci nie wiedzą ile czasu powinno rozpatrywane być zgłoszenie, jeden mówi 2 tygodnie inny, że miesiąc. Ostatecznie musiałam po tych 4 tygodniach przypomnieć o mojej sprawie… nie komentuje już jakości internetu. Nie polecam nikomu, klient jest ważny aż do podpisania umowy a potem unikają odpowiedzialności, nie potrafią poradzić sobie z problemem który leży po ich stronie. Każda inna sieć działa prawidłowo z moim laptopem więc tym bardziej cała sytuacja jest mocno niepoważna.
  • ~Marianna / 2023-10-13 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    04.10.23r przeszlam z UPC do Play i zrobilam wielki blad. podlaczono telewizor do uszkodzonego rutera do dzis nie mam telewizji ale faktura juz przyszla do zaplaty. Chodze do punktu Play z reklamacja ale oni nie maja zapasowych ruterow zeby wymienic a kiedy beda to niewiadomo i telewizji dalej brak. Zadnych zalet same wady nie orzechodzcie do Play.
    Zaletyzadnych
    Wadysame wady i klopoty
  • ~Hwdpplay / 2023-10-12 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej zjeb... ana sieć w kraju. Brak zasięgu nawet w centrum miasta. Kto może niech zmienia sieć. Nie polecam nikomu. Płacisz za coś z czego nie masz możliwości korzystać. Naciągacze jednym słowem. Żałuję że nr tel przeniosłem bo wciąż korzystam z zasięgu innych sieci.
    ZaletyBrak zalet !!!
    WadyBrak zasiegu
  • ~Błażej / 2023-10-12 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno 21 wieku nie ma co to opisywać firma jednym słowem jest do dupy wciskają kity, a ty jak debil łykasz to jak kakao.
    Tom firmę powinni dawno już zamknąć, a nie sieje zamęt na rynku internet z dupy firma do dupy i na dodatkowo jebanie kilentów.
    ZaletyMNIE NIŻ ZERO 0
    WadyZałożenie tego związku.
  • ~Michal / 2023-10-12 22:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam do wykorzystania 12.89 GB internetu a ty nagle x na zasięgu się pojawia jpd
  • ~Michał / 2023-10-12 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu światłowodowego.Czekalem na montaż 2ty czasu były umawiane 3 terminy nikt się nie zjawił. Szkoda tylko czasu. Była składana reklamacja nawet nie została rozpatrzona... porażka totalna...
    ZaletyBrak
    WadyFchuj
  • ~Janek / 2023-10-12 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak czytam opinie klientów dot.tych operatorów , to się zastanawiam ,gdzie jest Rząd ,Min.Cyfr. ,UOKiK ,UKE itp . do ochrony Obywateli ,konsumentów ,klientów przed niecnymi zakusami naciagannia naszych Obywateli czy firm. Tyle skarg ,reklamacji, zarzutów , złych opinii , do tych operatorów , zaniżania jakości, zakresu usług ,lekceważenia praw Obywateli RP , klientów ,firm, często nie wywiązywanie się z obowiązków jako operatora -wykonawcy zleconych usług ,umów, na masowa skalę , postanowień KC, KK. Stanowi to też naciąganie ,wyłudzanie świadczeń nie należnych czyli oszustwo ścigane wg KK i art. 304 KPK. Na skargi, zażalenia, wnioski ,info sygnalizujące o naruszeniu praw Obywateli,firm , klientów do UOKiK ,odpowiada jakby nic też nie mógł zrobić, nie podejmuje z mocy prawa skutecznej interwencji lub nie chce?!. Stanowi im to parasol ochronny, dla dalszych takich działań w poczuciu bezkarności i bezsilności Państwa Prawa. W urzędowym rozp. Min. Cyfryzacji jak jest wyszczególnione za co strona umowy zlecająca -klient prywatny , ma dokładnie odpowiadać i co może z nim zrobić operator , nie narzucając też równoważnie takich szczegółowych obowiązków dla wykonawcy usługi -operatora jako zleceniobiorcy. Operator ze sztabem prawników ,nagminnie to wykorzystuje , szantażuje , zastrasza klientów, napuszcza agentów od windykacji, sprzedaje długi których nie ma i dąży do nabijania sobie kasy, od strony słabszej w tym procesie czyli klienta bez doradców i sztabu prawników. Operatorzy tym samym zarzucają takimi sprawami e-sądy ,sądy. Wnioski : czy Min.Cyfryzacji z UOKiK, może podjąć działania ukrócenia takiego procederu , systemu ,aby w prawach i obowiązkach ,wpisywanych do ustaw, rozp. , umów była przynajmniej równowaga , a nie wprowadzanie zapisów stawiających z góry w przegranej pozycji tego słabszego czyli Obywatela ,klienta (bez sztabu prawników bo go nie stać ) i tak samo małe firmy . Zmiany konieczne w om. rozp. Min. Cyfryzacji R. Trzaskowskiego dot. tych usług telekomunikacyjnych jako wyjątkowo stronnicze. Operatorzy wpisują do umów i w ofertach usługi np. przy odbiorze szybkość do 300Mbs (nie piszą od -do ), a wykonują rzędy 70-90 Mbs czyli poniżej 30 % i nie ponoszą kosztu swojej nie staranności np. w abonamencie następnego m-ca zmniejszenie opłaty abonamentowej za ten okres do 30% i zwrot tym samym nadpłaty. To samo jest z sygnałami stacji nadawczo -odbiorczych tel. komórkowej , zaniżanie jakości sygnału, połączenia , a nawet często występuje przerywanie , zaniki (była jedna ,dwie kreski lub wcale nie było) itp, nie można było dokonać połączenia czy przeprowadzić wyraźnej rozmowy z klientami , kontrahentami w terenie np. było podlasia czy Sobolewa. Na zgłaszane reklamacje ,była odpowiedź operatora telefoniczna, ażeby udowodnić jaki był tam sygnał moc ,to operator ma aparaturę ruchomą do pomiaru i klientowi powinien podać jaki w danym czasie, terenie jest sygnał moc. Za takie niefrasobliwości wykonawcy usług powinni ponosić konsekwencje w prawie -finansowe, ulgi w abonamencie itp. np. w rozp. Min Cyfryzacji R. Trzaskowskiego , jeżeli ono coś reguluje !!?. Na to mają prawo liczyć , oczekiwać od władzy, Państwa Prawa , Obywatele .
    ZaletyJak zostanie prawo poprawione.
    WadyJak wyżej.
  • ~Jonatan / 2023-10-12 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu od 13 dni. Problem zgłoszony tego samego dnia co awaria. Po 9 dniach reakcja od Play by umówić technika, technik się nie pojawił w umówionym terminie.
  • ~jan / 2023-10-12 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma tylko dba ,aby jej kasa wpływała nic więcej(jak mało to coś dopisze !!), na zarzuty 4 -krotne o złym wykonywaniu usług nie odpowiada. Wcisnęła na siłę ze 150 Mbs , na 300 Mbs niby mało być super jak w ich reklamie . Po 4 reklamacjach o tym nic nie zrobili tak UPC jak i teraz Play, żadnej poprawy usługa jest w granicach nawet w Warszawie , ok.70-90 Mbs , czyli wykonują w poprzednim niższym abonamencie a biorą większą opłatę (bez zwrotu nadebranej kwoty) w abonamencie do 300Mbs. W umowy masowej szablonowej dla tys. klientów wciskają kit, że do 300Mbs , ale wtedy od np. 10- do 300 Mbs , czyli wg takiej umowy mogą klienta naciągać jak chcą i za nic nie ponoszą odpowiedzialności . Traktują te korpo zagraniczne nasz kraj i klientów jak w kolonii Afrykańskiej , tylko gdzie jest tu do obrony organ RP jakim jest UOKiK, URE , Rząd czy one wywiązują się ze swoich obowiązków, nadzoru , kontroli i ochrony naszych klientów Obywateli RP ??!!. Z takim nadzorem czekają do Wyborów ,tu sprawdza się skuteczność władzy przez Obywateli !!!!.
    ZaletyBraki jak wyżej.
    WadyWady jak wyżej.
  • ~Alex / 2023-10-12 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY telewizor internet dawne UPC. Ponad 2 tygodnie czekanie na usuniecie awarii. Internet i tv nie działają bo jest awaria na słupku. Internet działa przez 5 minut,ktoś włączy telewizor lub drugi komputer i wszystko przestaje działa. Co ciekawe wykupiona najwyższa prędkość internetu. Na infolinii robot a na stronie chat, który dopiero po kilkunastu minutach przełącza do kogoś na infolinii. Oczywiście nie przeszkodziło to PLAY w wystawieniu faktury za cały okres jakby ich usługi działały. Technik był raz, stwierdził awarię an słupku i cisza :D Podsumowując: Nie polecam korzystania z usług PLAY.
    ZaletyŻe co proszę?
    Wadylekceważenie klientów, brak wywiązania się z zapisów umowy.
  • ~Andrzej / 2023-10-11 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Odłączają ci nr. telefonu a potem czekasz nie wiadomo ile na włączenie.
    WadyObsługa
  • ~Ivdbx / 2023-10-11 19:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Potwierdzam trudności z odbiorem zgłaszam awarie podziała 3 dni i znowu nie działa zaoferowali bezpłatna wymianę sprzętu na nowy zobaczę czy to pomoże ale moja ocena tej sieci komórkowej i teraz po wejściu po UPC w skali 1-10 to ja daję 2
    ZaletyCos by tam może bylo
    WadyCiągle awarie
  • ~House pokus / 2023-10-11 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakiś burdel jest. Każdy mowi na infolini co innego. Na cesje czekam dwa miesiące. Na tej infolini pracują jakieś ameby intelektualne. Arogancją poziom master a jak zapytałam konsutanta o nazwisko to się nie przedstawił mówiąc że nie musi. Odradzam wszystkim
  • ~Marek / 2023-10-10 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy do klienta może zadzwonić jakąś osoba która się zna na zeczy a nie nic nie doradzi nic nie podpowie zero komunikacji z ta panią
  • ~Michał / 2023-10-10 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    3 tyg po instalacji telewizji i nadal brak usługi. zgłoszenie, ponalglenia i dalej nic. Odradzam każdemu.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Jacek / 2023-10-09 23:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem.
    Oferta przedstawiona przez operatora jest udostępniana wedle ich widzimisię.
    ZaletyPrzyzwoita oferta
    WadyOferta ofertą ale aby ją otrzymać to musisz reklamować i stoisz przed ścianą. Dosłownie okradają użytkowników.
  • ~Tomek / 2023-10-09 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to nieśmieszny żart. Jakoś internetu - Play Netbox to porażka. Prędkości rzędu 1-4 Mb/s tak takie prędkości w 21 wieku :) - firma na reklamacje uznaje za niezasadne bo przecież świadczą świetne usługi :) Zgłaszaj za każdym razem problemy z internetem wtedy od razu masz podać jak długo trwały niedogodności. Szczerze odradzam, czekam aż umowa się zakończy
    ZaletyBRAK
    WadyPrędkość, Obsługa klienta,
  • ~Jacek / 2023-10-09 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to dno. Kiepski zasięg telefoniczny. Zmieniłem kilka lat temu na T-Mobile. To teraz mnie znowu dziady dopadły kupując UPC. Oczywiście wiecznie nie ma tv i internetu. Oby padła ta pseudo firma i zniknęła raz na zawsze
    ZaletyBrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183