Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4596 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zniesmaczony / 2023-12-12 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Wymiana uszkodzonego pilota do dekodera urasta do rangi państwowej. W kontakcie poprzez infolinię informacja, że można to załatwić w oddziale niezależnie od tego na kogo jest umowa.W oddziale zupełnie odrębną praktyka w której dowiadujesz się że potrzebne jest upoważnienie. Próby wyjaśnienia sprawy na nic. Pełna indolencja
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta
  • ~Max / 2023-12-11 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo, którego nie polecam ! Klienta mają za nic i grają nie wiem co. Złożyłam reklamacje a każda interwencja w jej sprawie to nadanie numeru jakby nowej reklamacji także można nie doczekać końca. Co więcej zablokowali mi połączenia wychodzące bo tak ich widzi mi się bez podstawy prawnej, zablokowali usługę którą wykupiłam bo tak bez podstawy, dodam, że nie mam żadnych zobowiązań finansowych wobec firmy. Daleko od Play
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Kuba / 2023-12-11 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam w miescie internet który dostałem na kartę to jakas tragedia a ponoć to najszybszy pakiet to jakas kpina jest ????????????
  • ~Tomasz / 2023-12-11 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa 172 kanały + internet 1gb i dostałem stary model dekodera. Na zdjęciach pięknie Play chwali się najnowszym modelem dekodera oryginalny design , podświetlany , dzwięk dolby vision itp.
    Nabijają klientów w butelkę.
    Konsultant na infolinii nie powiedział nic o modelu jaki dostanę ciekawe dlaczego?
    Czuję się oszukany UWAŻAJCIE !!!!! i pytajcie jaki dekoder dostaniecie.
  • ~Filip / 2023-12-11 08:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce. Włączenie pakietu nie działa automatycznie po doładowaniu przez co zanim włączysz pakiet ucieknie Tobie kasa z konta jak chcesz od razu zadzwonić poza tym nie odbierają telefonów na infolinii. Siedziałem na słuchawce 28 min. Jeden z najsłabszych zasięgów.
    Zaletynie ma
    Wadywiele
  • ~Niekompetentna konsultantka / 2023-12-10 21:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Przeniosłem do Pały 3 nr telefonu, po opłaceniu rachunku operator Play wyłączył mi te 3 numery!!!!!
  • ~Żaneta / 2023-12-10 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Sprzedają produkt telewizja i mówią że internet który posiadam wystarczy na doskonały odbiór. Gówno prawda. Teraz twierdzą że mam za mała prędkość i muszę dokupić dodatkowo. Po za tym obsługa ma zero pojęcia co mówią. Spychają od jednego do drugiego tylko aby się pozbyć klienta jak najszybciej. Powiem tak jak wszystkie umowy mi się skończą czyli telefony i telewizja nigdy więcej nie będę korzystać z Play
    ZaletyZero zalet
    WadySprzedają wszystko co mają w ofercie nie patrząc czy rzeczywiście będzie dobry odbiór
  • ~Ryszard / 2023-12-10 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiejszego dnia już czterokrotnie dzwoniłem do BOK i za każdym razem miałem inną opinię . Świadczy to o bardzo słabym przygotowaniu i wyszkoleniu pracowników. Bardzo źle to świadczy o całej firmie play .
    Chcecie nas kasować ale pomocy żadnej z waszejstroy. Niestety firma play nie umie wywiązać się z umów.
    Od 23.11.2023 do dnia dzisiejszego nie mam umowy , co tej firmie wydaje się za skuteczne w sytuacj gdybym chciał ją zerwać . Oni nagrywają... Ja też
  • ~Ryszard / 2023-12-10 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny frajer nabity w butelkę .
    18 zeszłego miesiąca podpisałem z play umowę na odległość bo połączenie telefonu na kartę z internetem było beznadziejne . Mam nadajnik play w prostej linii ok 1300 m . Myślałem , że jeżeli założę radiówkę będzie ok .I tak było do wczoraj .22 listopada przyjechał kurier dał mi do podpisu świstki i paczkę a zapytany o umowę dla mnie - powiedział , że jest w kartonie , w którym był ruter , antena i dekoder do telewizji . Oczywiście w kartonie umowy nie było.Na drugi dzień przyjechał monter , zainstalował antenę itp.itd. , konfigurację musiałem sam zrobić bo inaczej dodatkowe koszty . Ok .zrobiłem , internet działa ale telewizja tylko do wczoraj - 8.12.2023 . W międzyczasie kilkakrotnie dzwoniłem do obsługi w sprawie umowy , kilka dni temu dostałem pocztą ale tylko część - nie obejmującą cen , limitów i tym podobnych a muszę zaznaczyć , że wybrałem opcję najdroższą - bez limitu . Sprytnie to uknuli , bo minęło już 14 dni od możliwości rezygnacji przeze mnie z usługi bez finansowych konsekwencji. W dniu wczorajszym t.j. 8.12.2023 nagle telewizja przestaje działać - dzwonię dzisiaj i słyszę:proszę zrobić reset systemu : ok. robię - i tak kilku krotnie w ciągu godziny .
    Nie wytrzymuję i dzwonię ... jakie było moje zaskoczenie ::: kupił Pan internet bez limitu ale po przekroczeniu 250 gigabajtów ma Pan internet zwolniny (do opcji ślimaka na dystansie 100 metrów). ??? Jakierz było moje zdziwienie gdy to usłyszałem ??? Podsumujmy : brak wglądu do umowy w dniu jej formalnego podpisania przy kurierze,po interwencji-umowa nie pełna,bez istotnych szczegółów.
    Dobrze , że wszystkie rozmowy mam nagrywane na osobnym nośniku ... , każdy sąd obali ich argumenty a odszkodowanie będzie spore .
  • ~Izi / 2023-12-10 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakiś koszmar. Nie mam tv. Internet działa. Stwierdzili, że jest problem i go naprawią. Po 5 godz. nic. Znów mój tel. Sprawa przekazana dalej. Potem, że na tą chwilę nic nie mogą zrobić. To jakiś kiepski żart. Za co ja płacę. I tak już 5ty raz przez dwa miesiące. Mają klientów za nic. Ciekawe ile razy jeszcze będę musiała dzwonić i słuchać: sprawa przekazana do działu technicznego. Czekać na tel., którego i tak nie ma. Nigdy więcej nie podpiszę umowy z tą firmą.
  • ~Edward / 2023-12-10 11:50
    Ocena: 2.67 / 5
    no coz, zasieg poza miastem to tragedia. Zrywanie polaczen, internet liczony w kilobajtach na sek.
    Oferta cenowa jest ok jak sie ma kilka numerow ale to jest u kazdego dostawcy. moze mam pecha bo zadna siec u mnie nie dziala dobrze.
    Zaletyceny dla kolejnych numerow
    Wadykiepski zasieg, kiepski internet, zrywanie polaczen
  • ~Raff / 2023-12-10 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultant Play nie wie co się dzieje w firmie. Nie chcę połączyć z działem odpowiedzialnym za aplikację, gdyż sądzi że nie pomoże mi w niczym. Strona płatności play/upc padła więc nie mogę zapłacić rachunku przez co posiadam zobowiązanie. Pracownik na tyle mało inteligentny że nawet nie sprawdził w systemie kiedy kończy mi się umowa i straszył naliczeniem kary jak ją rozwiąże wcześniej (pozostały mi 2 miesiace). Żałosne typy bez szkoły i wiedzy teoretycznej z działania systemu i obsługi klienta. Dodatkowo rozłączył się bez uprzedzenia.
  • ~Mateusz / 2023-12-10 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo od trzech tygodni nie mogę wysyłac wiadomości a dzwonić mogę tylko dlatego że co tydzień doładowuje telefon mimo że według umowy powinienem go doładowywać co miesiąc i mieć dostęp do wszystkich usług. Mimo częstych doładowań wiadomości SMS i MMS nadal wysyłać nie mogę dzwoniąc od trzech tygodni od konsultanta dowiaduje się że sprawa jest nadal rozpatrywana wszystko było dobrze przez dwa miesiące. Później niedziałający internet na poziomie 0.5 mb teraz SMS i MMS nie działa a w międzyczasie brak możliwości wykonywania połączeń. Współczuję tylko ludziom którzy przenoszą numery z innych sieci tak jak ja myśląc że tu jest tak fajnie
    ZaletyBrak
    WadyCała sieć to jedna wielka wada wszystko działało przez pierwsze dwa miesiace
  • ~Nara / 2023-12-10 01:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno jakieś a nie internet, nie działa a powinno. Nie pozdrawiam takiego gowna
  • ~Kasica / 2023-12-10 00:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z dostępem do własnego pakietu, słaba jakość usług.
  • ~Marcel / 2023-12-09 21:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Awaria , tydzien nie ma internetu, brak reakcji, dwukrotnie nie przyjeto zgloszenia, po przyjeci po trzecim telefonie, nadal brak internetu.
  • ~Klient / 2023-12-09 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd Play przejęło UPC to jest tragedia. Jedno wielkie dziadostwo! Awarie i problemy - prawie codziennie.
    Zaletybrak
    WadyPodwyżka opłat, Awarie, zrywanie sieci, problemy z tV. I nie dodzwonisz się do konsultanta
  • ~Ewated - stały klient UPC / 2023-12-09 01:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem UPC - współpraca prawidłowa , oferty kiedy się zblizał koniec umowy.
    Play bez podania przyczyny podwyższyło rachunki.
    Zero kontaktu, nie można się dodzwonić
    Po prostu dno a nie operator
    Wadybrak kontaktu - tylko wirtualna sztuczna głupota się pcha na ekran - która się uczy - kpina z klientów i z inteligencji
  • ~Muffon / 2023-12-08 23:59
    Ocena: 2.33 / 5
    PLAY TO ZAKAMUFLOWANA SZARAŃCZA.ZAJECHALI UPC I UDAJĄ, ŻE WSZYSTKO JEST OK.
  • ~prawda / 2023-12-08 20:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Uważajcie na promocje. Przy niepełnych okresach rozliczeniowych nie naliczają rabatów, przez co za krótszy okres płacisz więcej niż za pełny. Złodziejstwo! Dzieje się tak przy przejściu np od innego operatora. W moim przypadku z UPC.
    Zaletykiedyś Play był tani - dzisiaj już nie jest, oferty średnie, zasięg 4-5G zależy gdzie, ale przeważnie średnio.
    WadyObsługa klienta słaba, zależy na jakiego konsultanta się trafi, ale raczej nie pomogą, a pytanie czy mogę w czymś jeszcze pomóc przy braku pomocy na kwestię w której dzwonię to ignorancja.
    Jestem przeciwnikiem BOTów, ale w P4 lepiej by działały niż konsultanci. Albo nie mają doświadczenia, albo mają presing z góry na wyniki.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186