Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2023-11-03 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam serio, najgorsza firma w jakiej miałam internet, obsługa awarii to jedna wielka porażka
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Jaga / 2023-11-02 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Przejście z UPC gdzie wszystko działało do Play, gdzie nic nie działa. I smaczek na koniec, obsluga Play zaproponowala przejscie z powrotem do UPC skoro oni nie zapewniają odpowiedniego poziomu usług. I tu niespodzianka. Wizyta technika z UPC umówiona na 6. 11 a Play odcina swoje usługi 2.11. Jak można zostawić klienta kompletnie bez usług na 4dni?????????? Brak słów.
  • ~Roksana / 2023-11-02 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! Nie dość że cena jak za złoto, to jeszcze na dodatek internet po dwóch tygodniach od zamontowania nie działa... A jedyne co mogą poradzić to zresetowanie routera i czekanie 24h aż internet wróci! Nie polecam!
    ZaletyBrak
  • ~Krzysztof / 2023-10-31 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEŻENIE DLA WSZYSTKICH KLIENTÓW UPC

    Witam,
    W poniższej wiadomości chciałbym ostrzec wszystkich aktualnych użytkowników UPC przed migracją do firmy PLAY. Jako wieloletni użytkownik UPC, kilka dni temu otrzymałem telefon od firmy PLAY, aby przedłużyć istniejącą umowę w UPC, ponieważ umowa, którą wcześniej zawarłem z UPC jest na czas niekreślony i nie obejmuje już żadnych promocji czy aktualnych ofert. Pragnę wspomnieć, że firma UPC od pewnego czasu połączyła się z firmą PLAY i wszystkie nowe usługi są świadczone z ramienia firmy PLAY. Pani, z którą rozmawiałem telefonicznie zaoferowała mi Internet światłowodowy wraz z telewizją. Parametry Internetu to 1Gb/s oraz pakiet telewizyjny MAX wraz z 165 kanałami. W trakcie rozmowy z mojej strony zostały poruszone kwestie techniczne dostarczonych usług. W tym zakresie upload na poziomie 60 Mb/s, adres wyjściowy IPv4, router z możliwością konfiguracji ustawień sieciowych oraz kwestie dekodera: możliwość nagrywania, cofania oraz pauzowania kanałów w czasie rzeczywistym. Po uzgodnieniu tych warunków, wspomniałem Pani, aby zawarła w umowie wzmiankę na temat adresu wyjściowego IPv4, ze względu, że większość czasu pracuję z domu, a mój pracodawca udostępnia usługę VPN, która pozwala mi się łączyć tylko w powyższej technologii. W trakcie dalszej rozmowy Pani odpowiedziała, że zawarła wszystkie moje wzmianki w umowie oraz że z dniem kolejnym umówi technika, który zabierze stary sprzęt (router i dekoder) i wymieni go na nowy. Dane techniczne nowych urządzeń - Router Play BOX NET i Dekoder Play BOX TV.
    W dniu kolejnym o wyznaczonej godzinie pojawił się technik, który wymienił osprzęt. W trakcie rozmowy z technikiem wspomniałem, że chciałbym, aby mój adres brzegowy sieci był w puli adresów IPv4 ze względu na mój zakres pracy. Technik wspomniał, że wszystkie kwestie techniczne poza montażem sprzętu uzgadnia się z centralą techniczną przez telefon. Po podpisaniu dokumentów, odbioru i zdania starego sprzętu, postanowiłem przetestować obecny sprzęt zaczynając od Internetu. W trakcie pierwszych testów zauważyłem, że typ połączenia z siecią WAN, to dynamiczny adres IP [DHCPv6], mimo że wcześniej prosiłem Panią w trakcie zawarcia umowy, aby dopisała do umowy, że jest to dla mnie punkt nadrzędny zmiany obecnych usług. Pani w trakcie rozmowy powiedziała też, że jeżeli adres nie będzie bezpośrednio zmieniony, to mogę go zmienić na infolinii technicznej. Czym prędzej, że był to środek tygodnia postanowiłem zadzwonić do działu technicznego PLAY w celu zmiany puli adresowej na IPv4. Po dodzwonieniu się do działu technicznego, przedstawiłem zaistniałą sytuację oraz poprosiłem o zmianę adresu. Pani, która odebrała telefon mówiąc, że jest z działu technicznego powiedziała mi, że wszelkimi zmianami sieciowymi zajmuje się dział techniczny. Poprosiłem więc o przekierowanie do działu technicznego, abym mógł przedstawić zaistniałą sytuację. Pani słysząc to uparcie twierdziła, że jestem połączony z działem technicznym i innego działu technicznego nie ma, a ona jest osobą w pełni techniczną. Kolejny raz poprosiłem o w/w zmianę, lecz tym razem usłyszałem, że dział techniczny w PLAY odpowiada na zgłoszenia tylko mailowo. Po kilkuminutowej rozmowie poprosiłem Panią, aby w takim razie otworzyła zgłoszenie techniczne, ponieważ powyższy problem uniemożliwia mi pracę i nie jestem w stanie nic zrobić z zaistniałą sytuacją. Wspomniałem też, że wszelkie wymogi, jakie chciałem, co do świadczonych usług są zawarte w mojej umowie. Po utworzeniu zgłoszenia Pani oznajmiła, że czas podjęcia przez dział techniczny zgłoszenia wynosi do 14 dni roboczych, ale może on ulec zmianie w zależności od trudności zgłoszenia. Po około 2 godzinach od poprzedniego telefonu, postanowiłem, że jeszcze raz zadzwonię do działu technicznego, ponieważ wraz z dniem kolejnym nie będę mieć możliwości wykonywania swojej pracy. Po ponownym dodzwonieniu się do działu technicznego, także telefon odebrała Pani, która przedstawiła mi się, jako dział techniczny PLAY. Po krótkim opisaniu mojego problemu, Pani powiedziała, że zaraz zmieni mi pulę adresową na IPv4. Po około 2 min. wróciła do mnie z wiadomością, że puli adresowej nie da się zmienić, ponieważ ma zablokowany przełącznik na stronie. Kontynuując rozmowę, chciałem się dowiedzieć, co jest przyczyną, że Pani nie może zmienić opcji, ale niestety każda próba wyjaśnienia brzmiała, że się nie da i koniec. Zaproponowałem, żeby przełączyła mnie do działu technicznego, abym mógł się dowiedzieć, czemu nie może zmienić tej opcji. W rezultacie po 5 min. otrzymałem od Pani informację, że jest awaria w sieci i to ona uniemożliwia jej zmianę mojego adresu wyjściowego. Zapytałem się, co to za awaria i ile może potrwać, usłyszałem tylko, że aktualnie jest awaria i może potrwać do kilku dni. Pani wspomniała też, że mogę utworzyć wniosek do działu technicznego i ktoś się ze mną skontaktuje w ciągu 3 dni roboczych. Wyjaśniłem, że wcześniej składałem wniosek i proszę o jego rozpatrzenie. Pani dalej mówiąc, że jest awaria zakończyła ze mną rozmowę twierdząc, że dział techniczny na pewno się ze mną skontaktuje. Nie mogąc dalej wykonywać swojej pracy postanowiłem, że zadzwonię tego samego dnia wieczorem, ponieważ jest to dla mnie temat pilny i narusza warunki mojej umowy. Dzwoniąc po raz trzeci do działu technicznego, kolejny raz zostałem poproszony o opisanie zaistniałej sytuacji. Pan, który aktualnie zajmował się moją sprawą powiedział, że potrzebuje chwili czasu, aby przenalizować mój przypadek z działem technicznym. Po około kilku minutach Pan wrócił do mnie z wiadomością, że niestety PLAY nie jest w stanie zagwarantować puli wyjściowej IPv4 ze względu na moje połączenie internetowe, które wykorzystuje kabel koncentryczny. Próbując dowiedzieć się czegoś więcej, co ma wspólnego kabel koncentryczny z pulą adresową IP, otrzymałem tylko informację, że mogę zgłosić wniosek do działu technicznego i na pewno rozpatrzą mój wniosek.
    Podsumowując mój przypadek muszę stwierdzić, że jestem zażenowany świadczonymi usługami przez PLAY. Nie dość, że dział techniczny nie potrafi rozwiązać problemu, to na dodatek jest w pełni niekompetentny podczas wykonywanej pracy. Żadna z osób z działu technicznego nie powiadomiła mnie, że PLAY nie posiada wyjściowej puli adresowej IPv4. Dopiero przeszukując Internet natrafiłem na informacje na forum, że PLAY aktualnie nie ma w swojej ofercie puli IPv4. Powyższa informacja jest także niezgodna z tym, co mówiła Pani, która zawierała ze mną umowę. Jeszcze raz chciałbym wszystkim klientom UPC odradzić przejścia do PLAY, ponieważ nie są wywiązywane kwestie zawarte w umowie, a dział techniczny opiera swoje SLA usług na czymś, co nie istnieje np. wspomniana awaria. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem telefonu ze wsparcia technicznego oraz rekompensaty, mimo iż nadal nie jestem w stanie wykonywać swojej pracy.

    OSTRZEŻENIE NR 2 – ŚWIADCZENIE USŁUG TELEWIZYJNYCH
    Nawiązując do powyższej umowy, muszę się także odnieść do świadczonych usług telewizyjnych. Zawierając umowę na telewizję z Pakietem MAX zostałem poinformowany, że dekoder, który mam otrzymać (Play BOX TV), jest w stanie nagrywać, przewijać i pauzować wyświetlane aktualnie programy. Niestety, po otrzymaniu i skonfigurowaniu sprzętu okazuje się, że większości programów to nie obejmuje (m.in. TVN, TVN24, TVP, Discovery, itp.). Tylko znikomą pulę programów da radę nagrywać, przewijać i pauzować. Jest to kolejna niezgodność z tym, co jest przedstawiane klientom.

    Mam nadzieję, że moja opinia przysłuży się innym dotychczasowym klientom UPC i nie będą oni wprowadzani w błąd w trakcie zawierania umowy. Dodatkowo osoby pracujące na infolinii PLAY zostaną bardziej wyedukowaniu w zakresie swoich obowiązków, reprezentując tym samym usługi PLAY.
    Zalety- Szybka instalacja sprzętu
    Wady- Brak puli adresowej IPv4
    - Niekompetentny personel techniczny
    - Brak wsparcia technicznego
    - Brak nagrywania, pauzowania i przewijania kanałów
  • ~anna / 2023-10-31 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam zmuszona korzystać z play po połączeniu z UPC, wcześniej UPC nic nie mogłam zarzucić, ale od kiedy Play przejął UPC, prędkość spadła do żałosnego poziomu nawet po kablu, ping niestabilny, resety routera nie pomagają. Chciałam być wyrozumiała, może to przejściowe, bo przecież przejęcia firmy to logistycznie niełatwa sprawa. Minęły dwa miesiące i jest tak samo źle, awarie ciągłe, łącze beznadziejne, a za internet płacę prawie 100zł miesięcznie. Czuję się, jakby napluto mi w twarz.
    Zaletymożna zrezygnować
    Wadyistnieje
    średnia prędkość internetu na śmiesznym poziomie mimo światłowodu
    ping skacze jak ciśnienie pacjentowi z guzem nadnerczy
  • ~Sebastian / 2023-10-30 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymajcie się z daleka od tej sieci,totalna dezinformacja ,przy sprzedaży mówią co innego a potem zaskakują rachunkiem z kosmosu,no le trzeba pseudo gwiazdy opłacić z reklam....
  • ~Anna / 2023-10-30 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko na NIE!
    Okropna konsultacja, nie informują o wszystkim a później okazuje się że jest już za późno aby cokolwiek zmienić w ofercie. Najgorsza sieć
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Kasia / 2023-10-30 10:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzwonił do mnie pan z Play. Na początku rozmowa miła ale później gdy nie zgodziłam się na podpisanie umowy ponieważ znalazłam lepszą ofertę u innego operatora, pan obrzucił mnie obelgami. Nie polecam.
    WadyBardzo słaba telefoniczna obsługa klienta. Najpierw pan natarczywie wydzwania, a później obraża klienta.
  • ~Krokus / 2023-10-29 19:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Katastrofa. Od kiedy UPC przejęli (korzystałam kilkanaście lat) tylko same problemy. Codziennie po 2 - 3 godz. brak dostępu do tv (pokazuje "error" i brak połączenia). Internet chodzi bardzo wolno albo wcale. Powinni być zlikwidowani natychmiast. Jedno wielkie oszustwo.
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie same wady. Cena nieadekwatna do poziomu usług.
  • ~Rafał / 2023-10-29 19:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak słów.Codziennie zamula,nie można nic obejrzeć,do gier zupełnie się nie nadaje.Nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyCodzienny problem z netem
  • ~Jaworzak / 2023-10-28 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszyscy, którzy macie problem z siecią Play podpowiadam, że jedynym słusznym oraz skutecznym rozwiązaniem waszych problemów jest załatwianie waszych spraw poprzez Urząd Komunikacji Elektronicznej. To jedyną skuteczna droga. Piszę na własnym przykładzie. Dzwonienie na infolinię oraz wizyty w salonach nic nie dają. Sprawy ciągną się tygodniami i dostajecie odpowiedzi tupu "proszę zresetować router" który jest zdiagnozowany jako uszkodzony. UKE załatwia takie sprawy w tydzień i to bardzo skutecznie. Później są telefony z przeprosinami od operatora i przyznawanie rabatów za własną nieudolność. Pozdrawiam błaznów z infolinii Play!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Hanna / 2023-10-28 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat !!! Od 15.10 do 28.10 brak kontaktu ws reklamacji. Nie masz w domu tv i światłowodu i mają to w nosie . Jak wyjść z takiej umowy ??? Porażka
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~K.J. / 2023-10-28 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMA PORAŻKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Lukasz / 2023-10-28 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta siec to tragedia. Obsługa klienta leży i kwiczy. Załatwić coś u nich to naprawdę niezła przeprasza. A teraz gdy przejęli UPC to już całkowity koszmar.
    ZaletyBrak
    WadyLedwo działający internet
    Oferta zupełnie niedostosowana do czegokolwiek
    Obsługa klienta to jedynie nazwa działu
    Koszmar z usługami w roamingu
    Po przejęciu UPC płaci się za wieczne awarie
  • ~Andrzej / 2023-10-28 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafią zachwycić do przejścia z innego operatora do siebie dzwoniłem kilka razy do Play i odpowiedzi była wszystko jest napisane w internecie GB szybko się tracą słaby zasięg
  • ~Kris / 2023-10-27 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje od 4 lat za trzy numery place po 200 zł a po przeniesieniu numerów do plusa płacę za 3 karty 89 zł i mam większy internet . Złodziejstwo
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Kacper / 2023-10-27 22:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem roszczarowby że nie potrafią upilnować anteny e Wejherowie bardzo tego nie lubię wygląda to tak jak bym kupił najgorszy internet i z niego korzystał nic nie mogę zrobić pograć po oglądać filmy tylko dla tego że nie da się wtedy z tego korzystać ????????????
    WadyNie potrafią upilnować anteny
  • ~Igor Maj / 2023-10-27 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa 24 miesiące jest niczym więzienie szybkosć pobierania 140kb/s już nie mowiąc o przesyłaniu. Płace 120 złoty miesięcznie od prawie 2 lat bo oczywiście umowy nie zerwę bo kara pieniężna o której oczywiście nikt wcześniej nie wspominał ponieważ dowiedzieć się czegoś od obsługi to istna katorga nie mówie tu tylko o niekompetentnych pracownika jak i niemiłych i upartych w skrócie traktują swoich klientów jak śmieci. Dostaje "500gb po czym internet zwalnia" gdyby miał zwolnić to by się chyba zatrzymał. Jedyne do czego używam go to do wysyłania wiadomości w aplikacji Messenger lub do socjal mediów (Facebook,Instagram) do niczego innego się nawet nie nadaje ani filmu nie obejrzysz ani nawet jakieś krótkiego video jak na tiktoku już nie wspominając nawet o graniu w jakieś gry które wymagają jakiegokolwiek połączenia internetowego. Nie polecam tego internetu dosłownnie nikomu czytając inne opinie można zauważyć że nie tylko ja posiadam taki problem.
    ZaletyBrak
    WadyRaczej wszystko
  • ~Barnaba / 2023-10-27 19:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Bylem klientem przez 11 lat, 4 abonamenty, zawsze traktowany po macoszemu gorzej niz osoba z ulicy, nigdy nie spoznilem sie z platnosciami, z zasiegiem bylo kiepsko a i internet byl slaby. Mialem tez kilka kart prepaid ktore sie przedawnily razem z srodkami zgromadzonymi na nich . Omijac
    ZaletyDzialajaca aplikacja
    WadyTraktowanie obecnych klientow jak smieci
  • ~Barnaba / 2023-10-27 19:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Bylem klientem przez 11 lat, 4 abonamenty, zawsze traktowany po macoszemu gorzej niz osoba z ulicy, nigdy nie spoznilem sie z platnosciami, z zasiegiem bylo kiepsko a i internet byl slaby. Mialem tez kilka kart prepaid ktore sie przedawnily razem z srodkami zgromadzonymi na nich . Omijac
    ZaletyDzialajaca aplikacja
    WadyTraktowanie obecnych klientow jak smieci
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183