strona 39 z 221
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~OLEK / 2023-11-08 21:00
Oferują korzystne warunki, potem okazuje się dużo ukrytych kruczków i uzgodniona cena jest NIEAKTUALNA.Rożne upusty, aby klienta oszukać i złapać do płacenia haraczu. Firma oszust i złodziej!Zaproponujcie właściwą cenę bez różnych kruczków.Może wtedy powiem RZETELNA FIRMA - OBECNIE OSZUST! -
-
~kasztan / 2023-11-08 20:35
dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno dno ZaletydnoWadydno -
~Patryk / 2023-11-08 17:25
Internet na karte 500GB bez limitu (po wyczerpaniu tych 500GB internet osiąga max 10Mbps)
Cena nie fajna osiągi nie fajne mianowicie w trakcie dnia internet działa tragicznie godzinami wieczornymi jest lepiej ale wciąż jeżeli chce pograć w jakąkolwiek grę multiplayer jest to niemożliwe przez to że PING SKACZE JAK...
i to nie z mojej winy próbowałem wszystkiego DOSŁOWNIE ale ping wciąż wieczorami tragedia w dzień nie grywalne.
Generalnie nie polecam bardzo nie polecam.ZaletyBrakWadyWysoki i niestabilny ping
Tragiczne osiągi w trakcie dnia -
~Pokot / 2023-11-08 15:03
Marcello nie rób wstydu. Właśnie pochwaliłeś się, że jesteś nic nie wartym klientem dla telko. Ścigają ciebie za długi człowieku! -
~Marcello / 2023-11-08 13:59
Odradzam wszystkim korzystanie z jakichkolwiek usług tej firmy!
Nieprofesjonalnie nierzetelnie ale za to bardzo słaba obsługa klienta!
Twierdzą przez maile i smsy że „za moment ktoś się skontaktuje w sprawie przedłużenia umowy tymczasem pierwsza odzywa się firma windykacyjna i poleca mi udanie się do salonu play, gdzie zostaje poinformowany że skoro oni to zgłosili to „nie mamy o czym gadać”
Nie polecam, wolałem zapłacić karę i zerwać umowę (chociaż nie musiałem) niż być dalej ich klientem.
Ciekawe jakie mają miesięcznie dochody dzięki ludziom którzy tak jak ja nie chcieli mieć z nimi nic wspolnego. Mam nadzieje że ten proceder ma swój limit. -
~Jacek / 2023-11-08 09:11
Straszny bałagan. Przejście z UPC do play to tragedia. Niby jedna firma a jak dwie . Wystawiają opłaty beż faktury i trzeba się prosić o fakturę. Nadlata z UPC przepadła a w play liczą za ten sam okres . Konsultant nie widzi UPC a upc już nie istnieje ale jest i go nie ma. Groh z kapustą i grzybami jak na święta. ZaletyDobra infrastruktura zasięg i stabilnośćWadyBałagan i niekompetencja .kompetny bajzel. -
~Witoń / 2023-11-07 15:47
Uwaga najlepszy smaczek: dzwonię do bok techniki Virgin (Play) i pytam się czy ktoś w bok ma telefon z kartą sim Virgin w celu naocznego przetestowania źle działającej usługi. Odpowiedź konsultanta-robota: my wszyscy mamy karty sim w Play. Buhahaha! Zaletydawno zżarły szczury na zapleczuWadyObsługa Virgin (Play) to czysta amatorszczyzna na zasadzie:siedź i klep dzwoniącym ludziom co chcesz. Dno. -
~Szybki i Wściekły / 2023-11-07 15:38
W BOK technice PLAY pracują niedouczone PAWIANY. Boty, które klepią wyuczone na szkoleniach formułki. -
-
~Kosa / 2023-11-07 15:32
@Jerzy - których opcji w telefonie brakowało? Po drugie żaden salon nie wyda nowego telefonu BO TY TAK CHCESZ. MUSI BYĆ OPINIA SERWISU. GDZIE TY HIBERNOWAŁEŚ CO??? -
~Aleksander / 2023-11-07 10:14
Odradzam korzystanie z usług Play. Są niekompetentni, robią masę błędów. Np. faktury przychodziły na nr. telefonu. Po pół roku zaczęły przychodzić na stary numer. Oczywiście nowy podałem wcześniej. Dlatego odradzam i nie polecam. ZaletyZasięg.WadyNiekompetencja konsultantów. Straszna. -
~Jerzy / 2023-11-07 10:00
Przedłurzylem umowę z Play w lipcu nr..Dodatkowo wziąłem telefon Motorola g42
W trakcie instalacji ustawień w nowym telefonie okazuje się że część opcji nie działa ,po zresetowaniu takżev
Zwróciłem się do operatora o wymianę telefonu na sprawny...NIE mam się zwrucić do serwisu przerzucać zawartośc na inne urządzenie ...i takie bla bla bla
Więc jak sądzicie co to za firma ????ZaletyBrakWadyBrak niektórych obcji w telefonie -
~Zbigniew / 2023-11-07 09:10
Najgorsza sieć ever chociaż plus i play nie sa wcale lepsze ZaletyDa sie zadzwonic czasami -
~Stalowy / 2023-11-07 00:07
Iwona zacznij czytać regulaminy ofert. Nie rób z siebie pośmiewiska na całą Polskę. -
~Iwona / 2023-11-06 20:59
Witam. Mam 5numerow w play. Place ok.500zl z dwoma telef.dwa mumery przenioslam do innej sieci i teraz place ok 650 zl. Mial ktos problem z wzrastajacym rachunkiem -
~Justyna / 2023-11-06 20:42
Zamówiłam pakiet z Play,tv i internet.. 3 raz technik nie pojawił się o umówionej porze,nikt nie raczył do mnie nawet zadzwonić! Nieporozumienie! -
~Ryno / 2023-11-06 15:48
OBSŁUGA KLIENTA W PLAY ZAWSZE KULAŁA ALE TO CO TETAZ SIĘ TAM WYRABIA TO SZAMBO. WYSYŁASZ PROSTĄ REKLAMACJĘ, A ONI ODPOWIADAJĄ OD CZAPY. LUDZIKI NIE DZIAŁA INTERNET MOBILE W ROAMINGU, A WY MI PISZECIE, ŻE JEST OK??? CO JEST??? ĆPACIE CZY CO??? Wadyobsługa prostej reklamacji na poziomie gruntu -
-
~Sebastian / 2023-11-06 14:32
Beznadziejna obsługa klienta a raczej jej brak.
Ostatni przykład - zamówiłem internet, miał przyjść technik w godzinach 9:00 - 11:00. Nikt sie nie pojawił bez żadnej informacji, trzeba było dzwonić i czekać długi czas na infolinii, pracownik infolinii powiedział że instalacja została odwołana przez technika (bez jakiejkolwiek wiadomości) i jedyne co mogą zaproponować to nowy termin instalacji. Gdybym nie zadzwonił prawdopodobnie bym się nie doczekał internetu. -
~Gwidon / 2023-11-04 13:43
Czytając poniższe wpisy to wniosek jest jeden: UPC po przejęciu przez PLAY to mega syf. -
~Zergu / 2023-11-04 00:08
Internet pobieranie 0.5. Wysyłanie 0.4. Pomóc z infolinii : " nie widzimy usterki. Zmienimy ustawienia" i nic. To samo dalej. Wywalone pieniądze w błoto na ten scammerski szajs. Odradzam serdecznie. ZaletyZeroWadySame -
~Joanna / 2023-11-03 22:09
Usługa na najniższym poziomie z jakim miałam kiedykolwiek do czynienia, telefon od zawsze mam w Play a internet w domu oraz telewizję od zawsze miałam w UPC i do póki Play nie przejął UPC to obie firmy działały bez zarzutu, niestety nastąpił ten niefortunny moment kiedy to Play przejęło UPC i zaczęły się schody. Kompletnie nic nie działa jak powinno ani Wi-fi ani telefon ani telewizja, słowem jedna wielka porażka i jak tylko skończą mi się wszelkie umowy zrywam z nimi wszelkie kontakty i będę trzymała się jak najdalej od tej niekompetentnej nieprofesjonalnej firmy.
DRAMAT!!!!!!!!ZaletyŻadnych zaletWadyNic nie działa jak powinno
strona 39 z 221
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »