Odkąd UPC przejęło play to jest jedną wielka tragedia.
Infolinia/konsultanci nie są przeszkoleni, Nie potrafią pomóc, wiedza zerowa.
Mailowo traktują tym bardziej kiepsko " Nie będą odpisywać bo to dział zamówień' to przepraszam bardzo kto ma mi pomóc??
Juz nie wspomnę o tym, że z moją umową wprowadzono mnie w błąd.
Jeśli chcecie prowadzić spokojne życie omijajcie szerokim łukiem ich usługi.
ZaletyBrak
WadyJak wyżej
~niebawem były abonent / 2024-02-29 11:35
Ocena: 1.00 / 5
Banda naciągaczy nie zawierać żadnych umów przez telefon po wielu latach nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.Firma dno nie polecam
WadyNaciągacze uważać na umowy
~Ania / 2024-02-29 02:43
Ocena: 1.00 / 5
Do kitu co dziennie rano brak glosu a p0 12 w nocy brak tv prace serwisowe kozwa zrobcie cos i my za to placimy niech zrobia prace serwisowe o 4 rano bo do k ..nedznej nawet filmu nie mozna obejrzec a wszystko powtazaja co dziennie i na weekend te same filmy juz od 2 miesiecy
ZaletyNic
WadyWszystko do dupy
~Krzysiek / 2024-02-28 21:26
Ocena: 1.67 / 5
Telewizja i internet to po prostu porażka. Notorycznie po południu połączenie jest zrywane a transfer na poziomie 0-2mb. Problem zgłaszałem wielokrotnie telefonicznie i mailową a odpowiedz dostawałem że jest wszystko ok. Kompletne oszustwo. Żałuję, że dałem się namówić.
~Adam / 2024-02-27 22:08
Ocena: 1.00 / 5
Jakość obrazu w TV katastrofalna,internet zrywa co chwilę. Co chwilę trzeba resetować. Po tygodniu zgłosiłem rezygnację i mam nadzieję,że przebiegnie bezproblemowo. Szkoda nerwów na to dziadostwo. UPC przy tym, to było mistrzostwo Świata.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~GHOST / 2024-02-27 18:26
Ocena: 2.00 / 5
Operatorzy wciskają wszystko co można, internet działa tak jakby nie działał, jedyne co w Play jest dobre to w niektórych przypadkach oferta
ZaletyBrak
WadySzybkość internetu, obsluga klienta
~Inez / 2024-02-27 08:11
Ocena: 1.67 / 5
Operatorzy play za wszelką cenę próbują wciskać klientowi niepotrzebne oferty wprowadzając go świadomie w blad ,mówiąc że na przykład aktualny nr do internetu będzie nieaktywny i należy wziąć Nowy,co nie jest prawdą Oczywiście reklamacji nie uwzględniając, klient nie ma nagrania rozmowy więc jest na przegranej pozycji .Ale istnieje jeszcze ktoś taki ,jak rzecznik praw konsumenta
~Haluś / 2024-02-26 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Uciekać jak najdalej od Playu to się to po prostu nie da się tyle razy zgłaszałam że mam przerywa takie jest że tamta osoba mnie słyszy A ja nie słyszę i nic nie daje nic po prostu oni mają normalnie wnosi ludzi tylko płacić i nic więcej jak się płaci to się płaci ja bym chciała wyjść z tego dziadostwa i nie mogę nie wiem nie wiem będę musiała się jeszcze męczyć z tym odwracam wszystkich żeby nikt tam nie szedł to powinno być zamknięte nawet i tyle
ZaletyNie ma
WadyWszystkie jakie tylko mogą być
~Ezo / 2024-02-26 20:35
Ocena: 1.00 / 5
Internet tragiczny po odnowieniu pakietu chodzi jak dziadostwo 0.52 mb/s to są żarty nie pozdrawiam
~Kamil / 2024-02-26 18:01
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka. Brak internetu. Twierdzą, że przecież mam dużo internetu (300gb na dwóch kartach) tylko co z ilości skoro jakość jego jest taka że nawet obrazek się nie ładuje.
Najśmieszniejsze w tym jest to, że pomimo 20 zgłoszeń twierdzą, że wszystko jest okej. Zrobiłem więc pomiary z pomocą ich aplikacji, gdzie wynik wynosił 0-1/5 a i tak uważają że to nie ich wina
ZaletyBrak totalny
WadyZasięg, obsługa, kontakt
~Korcorz / 2024-02-26 08:54
Ocena: 3.00 / 5
Erni biedaku którego nie stać na światłowód tylko kopcisz na mobilnym i narzekasz. Kup se 5G ale i tak z pewnością zasięgu nie masz.
~Drawk / 2024-02-26 01:21
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego operatora. Oszukują i po kilku zglosEniach okazuje się nie nie mogą znaleźć nagranej rozmowy
ZaletyZadnych
WadyMnóstwo
~Bob / 2024-02-25 23:34
Ocena: 3.33 / 5
Na mobilnym masz 15 mega i to nie wystarcza? Pornosy w 4K oglądasz??? Żenada.
~Erni / 2024-02-25 21:12
Ocena: 1.00 / 5
Ten ich internet do niczego się nie daje 15 mb/s za 80zl na miesiąc , kpina żeby w tych czasach płacić tyle za taki złom
~Franek / 2024-02-25 21:02
Ocena: 2.00 / 5
internet do dupy kużwa. grać się nieda i czasami wywala z internetu i mam 0 fps
Gówno płace za internet a ten działa jakby bo go nie było to jest chyba najgorsza sieć jaka istnieje jeszcze chwila i wymienię to gówno na Orange albo T-Mobile nie wiem zeóbcie coś z tym Albo będę spamił takimi opiniami codziennie nie pozdrawiam przez playa mam choroby psychiczne bo nie mogę normalnie grać
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~Zdenek / 2024-02-25 17:55
Ocena: 2.33 / 5
Play ZDYCHA. W każdy weekend internet LTE chodzi jak w Plusie czyli prawie wcale. Omijać.
Wadyprzereklamowana prędkk2internetu
~Bardzo Niezadowolony Klient / 2024-02-25 06:50
Ocena: 1.00 / 5
Personel niekompetentny, chamski, nie znający własnych procedur. Ja zrobiłem głupotę, że w ogóle podpisałem umowę z tym czymś. Przez wiele lat byłem klientem UPC - i było jak było. Natomiast po przejęciu UPC przez playa dno i pół metra mułu. Nie wywiązują się ze świadczenia usług, najlepiej co chwilę robić przywracanie ustawień fabrycznych urządzeń, bo sprzęt jest do dupy. Infolinia nie działa - chyba, że chcesz coś dokupić, to wtedy tak. Pomoc techniczna nie istnieje. Chciałem wymienić niedziałający sprzęt, to się okazało, że kabel HDMI, który mi technik podłączył nie jest oryginalny, jakie dołącza play - szok i niedowierzanie. A przy chęci rezygnacji straszą wielkimi karami za zerwanie umowy, chociaż to oni się nie wywiązują ze świadczenia usług, z mojej strony wpłaty za usługi są terminowe.
ZaletyNie ma
Wady- więcej niedziałający niż działający sprzęt
- internet nie osiąga 1/10 prędkości z umowy
- chamski i niekompetentny personel
- ogólnie dno i porażka
~adrian / 2024-02-24 20:39
Ocena: 1.33 / 5
nie polecam nie da sie nic zrobic nqjgorszy dostawca w polsce zaraz po t-mobile
Zaletybrak
Wadynje da sie nic zrobic
~PC / 2024-02-22 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Dawno temu odeszłam od playa, dziś sobie przypomniałam dlaczego. Jestem dawnym klientem UPC, mam starą umowę, nieprzedłużaną od lat, na genialnych warunkach. Dziś nastąpił ten dzień, że musiałam podłączyć nowy tv. Jako laik poległam na strojeniu kanałów. Dwie godziny i trzech konsultantów play później, od miłego pana z media ekspert dowiedziałąm się, że nie muszę nic stroić, bo mam kanały ustawione na dekoderze. Że wystarczy wybrać na tv źródło kabel hdmi i wszystko hula. A konsultanci play już mi wciskali ciemnotę, że dekoder mam niekompatybilny z tv, że trzeba kupić nowy z nową umową najlepiej, że mi zrobią zdalny reset dekodera. Podziękowałam...Nie polecam