Nie polecam firmy Plej ponieważ dałam tel na gwarancję z pamięcią ponad 200 g a proponują mi w zamian same praktycznie tel z małą pamięcią a jak z większą to znowu najgorszych nieznanych firm pomimo że płacie ubezpieczenie tel.i do tego nie spłaciłam jeszcze tego tel co dałam na gwarancję! To teraz proponują cały czas same badziewa !Teraz to postawili mnie pod ściana i wylecieli mi z tym że albo biorę tel z małą pamięcią wart tylko 600zl bo muszą już zamknąć to zgłoszenie ! albo oddadzą mi ten stary co już w nim grzebali !Wogóle każdy operator mówił mi że jest tam co innego do naprawy a na końcu że to płyta główna !A ja zgłaszałam to że co jakiś czas niedziałal dotyk i głośnik!Moim zdaniem to jest najgorsza firma telefoniczną jaka miałam do czynienia !W innych firmach jak np Plus to mimo w jakim stanie dawałam tel do naprawy to za każdym razem oddawali mi tel tej samej firmy albo z tą samą pamięcią zawsze zbliżony oprogramowaniem do tego co miałam wcześniej!A tu to operator robi z ludzi durni zamiast pokazać że są dobra i solidna firma! Ale widocznie bardziej im zależy na złych opiniach ludzi niż na dobrych ! Ostatni raz wzięłam co kolwiek z tej firmy bo co do niej to bardzo się pomyliłam bo naprawdę myślałam że to dobra solidna firma! Masakra
ZaletyŻadnych
WadySzkoda pisać
~Pier play / 2023-11-14 09:49
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder nie działa te ich 4K gorsze od siatkowej dachowej internet się tnie mobilny już lepszy niż ten ich światłowód
ZaletyNie ma
WadyDekoder do dupy niema przewijania przełączenie kanałów z długim zastanowieniem router się wiesza
~Play / 2023-11-14 08:16
Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze oszuści nic nie jest tak jak w reklamie
ZaletySzybkie podpisanie umowy bez czytania najlepiej
WadyDekoder niedziala internet się zacina
~Rozbawiony / 2023-11-13 12:31
Ocena: 1.00 / 5
~Pokot / 2023-11-08 15:03 - tu wypowiadają się klienci nie autochtoni Play :)) Nie ma takiej opcji aby klient ocenił firmę na więcej niż 2. Po kontakcie z Play wypowiedziałem umowę jeszcze z UPC momentalnie :)
Zaletyfajne logo
Wadysame - poza logo :)
~Jebany PLAY / 2023-11-13 12:04
Ocena: 1.00 / 5
Poj*b*ne gowno.
14 dni "darmowy test internetu" i co? I huj dostalem w leb. 110 zl za to ze uzywalem internet i "instalacja jeb**a. Nigdy nie polece tych debili...
WadyGOWNO I OSZUSCI...
~kasia / 2023-11-13 11:51
Ocena: 2.33 / 5
nie polecam telewizji play dekoder sie zawiesza czesto trzeba aktualizowac i uwazajcie na pracownokow salonu gdyz oferuja abonamenty na telewizje nie wiedzac czy beda naliczane rabaty wskutek czego z malej kwoty abonamentu place teraz wiecej i rowniez nie uwzgledniaja reklamacji bledow swoich pracownikow
~Izabela / 2023-11-13 11:09
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję za naprawienie telefonu jestem bardzo wdzięczna że w tak krótkim czasie został naprawiony . . Jestem bardzo zadowolona z usługi Play korzystam z telefonu i internetu i telewizji. Pozdrawiam.
Zalety...
Wady...
~Aleksander / 2023-11-13 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza obsługa. Uszkodzili mi telefon bo zapewne nie opłacało im się wymienić wadliwego głośniczka. Oddałem telefon na naprawę głośniczka a zamiast mi go naprawić to go uszkodzili. Banda oszustów.
ZaletyBrak
WadyMnustwo
~Paweł / 2023-11-12 15:19
Ocena: 1.00 / 5
Brak Internetu od 10 godzin. Programy w telewizji nie działają lub zacinają się. Internet nie działa płynnie. Według zapewnień miał być 2 razy szybszy od UPC które wykupili, niestety internet nie dość że potrafi nie działać sprawnie przez kilka godzin to ponadto jest dużo wolniejszy. Nie polecam nikomu tej firmy.
ZaletyBrak
WadyCiągłe awarię, wolny przesył danych.
~Jakub / 2023-11-12 14:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie da się grać w fortnite ten internet to jakieś gowno dupy jeża wyciągnięte
ZaletyNie ma zalet same minusy
WadySłaby zasięg
~gojtek / 2023-11-11 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Światłowód internet nie działał od ponad 10 godzin i dopiero po telefonie uznali że faktycznie tak jest i że na następny dzień usterka będzie usunięta. Rabat 10zł bo o się ich złapało za rękaw . Co by było gdyby usterka nie została zgłoszona ?!!! Operator nieuczciwy konfliktowy nie skory do pomocy .
ZaletyBrak
WadyNiezetelnosc
~Michał / 2023-11-11 19:43
Ocena: 2.00 / 5
Mam cztery numery od kilku lat. Zasięg, prędkość danych coraz gorsza. Internet nie działa, nie mogę pracować.
WadyCoraz wolniejszy przesył danych
~Rafał / 2023-11-11 09:48
Ocena: 1.67 / 5
Iferta średnia jakość uslugi fatalna.internet cały czas się tnie słaby sygnał masa zakłóceń dużo by pisac najgorszy operator z.jakim.sie spotkałem
ZaletyOferta
WadyJakość sygnału sprzęt dekoder tv i router
~Zetor / 2023-11-11 00:08
Ocena: 1.00 / 5
DLATEGO JA NIGDY NIE KUPIĘ NA RATY ŻADNEGO SPRZĘTU U JAKIEGOKOLWIEK OPERATORA.
~dobry samarytanin / 2023-11-10 11:23
Ocena: 1.33 / 5
Rachunek wzrasta z czasem choć nic sie nie dobiera do abonamentu. Po splaceniu telefonu zamiast zmalec, to zostal ten sam. Internet to tragedia. Czasami chodzi dobrze, a czasami tego samego dnia w tym samym miejscu nagle 0. Totalne 0. Postanowilam przeniesc numer do innego operatora, nagle sie okazalo że i sie da zmniejszyc rachunki o co najmniej polowe i ze oferty mają lepsze. Stalych klientow maja w dvpie.
~Ani / 2023-11-10 09:19
Ocena: 1.00 / 5
Pan Bóg powiedział że ugryzł mnie w zerówce Richard i że on jest prawdziwym Drakulom nie zabijajcie go to ostatni gatunek wyginie
~Adrian / 2023-11-09 17:52
Ocena: 1.33 / 5
Po zamówieniu światłowodu w Play została umówiona wizyta technika do instalacji, a w zasadzie CZTERY, technik oczywiście nie pojawial się za każdym razem, obsługa umawiała jedynie kolejne wizyty ciągle mówiąc że to nie ich wina i napiszą skargę, brak jakiegokolwiek kontaktu z menadżerem pomimo próśb, obsługa nie ma kontaktu do techników, całą sytuacja trwa trzy tygodnie, za przysłanie paczki z routerem trzeba było zapłacić, rozumiem, za odesłanie również trzeba będzie co jest absurdem w przypadku winy ze strony firmy, poza tym to chyba nie u techników zamawiam internet tylko w Play, więc wytłumaczenie że to nie ich wina nie jest żadnym
Wady-brak realnej pomocy na infolinii
-brak usług
-brak profesjonalizmu, jakiegokolwiek kontaktu z menadżerem
-brak konsekwencji w realizacji usługi
~Jan / 2023-11-09 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Dotyczy Pani Wiktorii. Na niedziałająca kartę , wskazała pójście do pnkt-u i wymianę karty , mimo ,że sprawdziła iż środki na koncie się znajdują a mimo wszystko system przysłał sm-sa , że brak środków i po chwili wyłączył kartę.
Mimo różnych sugestii - myślę , że bez chęci jakiegokolwiek zaangażowania , na co też zwróciłem uwagę.
Będąc konsekwentnym w działaniu , bo co najmniej na logikę wydawał się temat prosty , spróbowałem dalej i na czacie wręcz szybko wykonała Pani Alina synchronizację i poprosiła mnie o restart urządzenia i okazało się szybko , że jest już ok. ( chyba nie zanotowałem - czat z godziny około 10:15 )
Można - można , tylko Pani Wiktorio trochę ....................... .
~Kosa / 2023-11-09 08:49
Ocena: 3.00 / 5
@Patryk zrozum tym swoim przepalonym rozumkiem, że sieci komórkowe na obecnym poziomie technologicznym NIE SĄ I NIGDY NIE BYŁY przewidziane do gier online ze względu na swoją niestabilność w utrzymywaniu parametrów łącza (przepustowości). Może dopiero prawdziwe 5G SA coś zmieni.
~Telekomy to mafia / 2023-11-09 08:40
Ocena: 1.33 / 5
Każdy wie, że telekomy to oszuści i krętacze. Teraz aby zrozumieć w 100% umowę np. na kilka usług w ramach jedej faktury, potrzeba prawnika. Często sami sprzedawcy nie do końca dobrze rozumieją co sprzedają. Jak złożysz swój podpis i coś przeoczysz albo uwierzysz sprzedawcy na piękne oczy, to już prawnie umarłeś i pozostaje tylko: płacz i płać. Amen.