Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Skoczylas / 2023-11-21 10:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa telefoniczna w Play to amatorszczyzna. Tam nie ma ludzi dobrze wyszkolonych tylko boty powielające te same formułki. Póki wszystko działa to jest ok ale jak jest problem to szybko przekonujesz się, że rozmawiasz z Marsjanami. Infolinia Play czarna Afryka podczas rewolucji. Omijać.
    Wadypoziom wiedzy jak u małpy w zoo
  • ~Nina / 2023-11-20 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieuczciwy! Począwszy od obietnicy, że będzie nagrywarka, przez jakość telewizji, aż po obsługę klienta, który chce zrezygnować. Mimo odstąpienia od umowy dostałam fakturę na ponad 550 zł. Korekta podobno została wystawiona, ale jakoś do mnie (klienta) nie została wysłana. A czas załatwienia odstąpienia jest porażający. Jak się klient upomni na infolinii, to słyszy, że trzeba czekać i ktoś się zgłosi. Próby przyspieszenia sprawy nie przynoszą rezultatu. Od odstąpienia minęło już osiemnaście dni, a zostałam poinformowana, że muszę czekać jeszcze być może dwa tygodnie!
  • ~Magda / 2023-11-20 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat odradzam każdemu! Obsługa klienta poniżej wszelkich standardów, skandalicznie długi czas oczekiwania na reakcję w przypadku problemów. Informację od pracowników infolinii i działu reklamacji sprzeczne. Od dwóch miesięcy mam nierozwiązany problem z telewizją - oczywiście Play nie poczuwa się do winy ani nie proponuje rozwiązań. W ich standardach za to mieści się pobieranie opłat za usługę, która nie działa.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do klienta, niewiarygodne długi czas reakcji, obsługa klienta to kpina
  • ~Orange fan / 2023-11-19 20:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo słaba sieć, szczególnie zasięg i mam max. 2 g i mam ping 239+. Na szczęście lepsze od t-mobile (gówno-mobile)
    ZaletyTanie pakiety i apka a tak to nic dobrego
    WadySzybkość, zasięg, obsługa, ping i oferty (scamy)
  • ~Rychu / 2023-11-19 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno w ch.uj internet niby zajebisty a n tel się muli i zawiesza na szczęście to ostatnie dni u tych nieudaczników. Nie polecam złodzieje i naciagacze
    WadyWszystkie
  • ~Krystian / 2023-11-18 11:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalny szajs , co chwilę brak zasięgu, tragiczny internet, bardzo słaby zasieg gdziekolwiek jestem, jak skończy się umowa to uciekam bo gorzej być nie może. Dzisiaj np inni do mnie dzwonią i mogą się dodzwonić a ja nie mogę xD ???? jakby co to faktury opłacone.
    ZaletyZalety? Aplikacja jest ok a tak poza tym to nie ma ????
    WadySzkoda pisać bo zedrę linie papilarne.
  • ~pppop998 / 2023-11-17 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    play to gowno........................................................................................
    Zaletyzalety? ten internet nie ma zadnych zaletXD
    Wadycaly czas mam 200ms k**wa nie da sie grac przez to gowno a nie internet, bo internetem to moznaby to nazwac gdyby to jakoś działało
  • ~Mariusz / 2023-11-16 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Play przejeło UPC i je teraz niszczy! - "Z dniem 15.12.2023 r. kończymy wspieranie funkcjonalności UPC WI-Free. Podyktowane jest to zmianami technologicznymi.Zachęcamy Państwa do skorzystania z Internetu mobilnego Play zapewniającego zasięg i prędkość dostępu do sieci poza domem. "

    Ta sieć to jakaś pomyłka.
    Zaletyżadna
    Wadywszystkie
  • ~Lud / 2023-11-16 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnia umowa zawarta z Play,straszliwe dziadostwo, internet ledwo działa,przerywa czynności w pracy co chwilę,połączenia przez wifi przerywają, pracownicy pomocni na etapie przedłużania umowy,reklamacje olewają i odpisują bzdury. Życzę im upadłości za jakość tych usług.
    ZaletyPrawie żadnych
    WadyInternet spowalnia wszystko odbiór przesyłanie danych ,zacina się zrywa ,utrudnia połączenie telefoniczne ,obsługa klienta fatalna i lekceważąca problemy
  • ~olek / 2023-11-16 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo, Oszustwo i wielka nieuczciwość! Nie potrafią podać konkretnej oferty i konkretną ceną i rozliczać wg podanej ceny abonament. Oferta zawsze zaniżona korzystna , a potem zaczynają się schody i doliczanie bóg wie co do proponowanej ceny. Firma OSZUST I SZMATA!
    ZaletyBRAK
    Wadypodstępna oferta.
  • ~Kemmo / 2023-11-15 23:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałbym przestrzec wszystkich klientów zastanawiających się nad skorzystaniem z usług wyżej wymienionej firmy.
  • ~Ak258 / 2023-11-15 22:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Jednym słowem traktują nas jak by to my chcemy oszukać ich i na dodatek że my jesteśmy wini..Ja czuję się winny że podpisałem z nimi umowę i dla tego wydaje im się że zwykły szarak im nic nie zrobi(nie zaszkodzi)
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie same
  • ~Kolorowy / 2023-11-15 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne nieporozumienie, omijać z daleka, nie przechodzić z ups
    ZaletyŁadny fiolet
    WadyNic nie działa, zacina się co kilka sekund, obsługa jak rozmowa z 2 latkiem, zero rozwiązania problemu, brak wiedzy
  • ~olek / 2023-11-15 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Podła złodziejka firma- brak słów! Ze wszystkich stron zachęcają ,a potem oszukują bardzo nieuczciwa firma
  • ~Despera / 2023-11-15 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Popełniłam WIEEELKI BŁAD przrzechodząc z UPC do Play!! Zapomniałam, zaćmiło mnie, ze zgodnie ze starą zasadą "lepsze jest wrogiem dobrego". Oferta Play to oszustwo oparte m.in na niedopowiedzeniach. Nigdy więcej nie przyjme żadnej oferty przez telefon!
    Szybko zrezygnowałam po zainstalowaniu dekodera i rutera. 1.NAGRYWARKA NIE DZIAŁA, a zapewniano inaczej. Po interwencji w obsłudze klienta okazało sie, ze maja garstkę programów, ktore można nagrac i to głównie Polsat i sportowe, a te interesują mnie najmniej
    2. Z chwilą rezygnacji z usług Play i odstąpieniem od umowy oraz deklaracją powrotu do UPC ODCIĘTO MI INTERNET NATYCHMIAST!! A potem nikt sie nie spieszył z instalacją poprzedniego sprzetu UPC. ZOSTAŁAM NA 7 dni BEZ INTERNETU!! Pracuję w domu i bez internetu nawaliłam - atrakcyjne kontrakty trafił szlak, a bankowe płatnosci nie dawały się zrealizowac poprzez routher stawiany w telefonie czy tablecie!! W związku z tym rozważam wobec Play wyciągnięcie spektakularnych konsekwencji.
    3. Umówić w Play termin powrotnej instalacji sprzetu UPC wydłużają z powodu jakichś dodatkowych analiz, a jak już sie zdarzy, to...instalator nie przychodzi. KLIENT DLA NICH TO WRZÓD NA TYŁKU!
    PLAY TO NAJGORSZA FIRMA NA RYNKU! OSZUKAŃCZA, OBSŁUGA BEZ KOMPETENCJI I LEKCEWAŻĄCA KLIENTA. NIE POLECĘ JEJ NIKOMU!!
    ZaletyŻADNE
    WadyWSZYSTKIE
  • ~Byku / 2023-11-15 14:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: ustaw ręczny wybór sieci na Orange. A jeśli i Orange ma do bani zasięg, to znaczy, że mieszkasz w bunkrze. Pozamiatane.
    Zaletyroaming krajowy
  • ~Weeee / 2023-11-15 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja mam 4nr i ciągłe problemy z zasiegiem. Nie wiem co już robić sms wysyłają się po 10min i przychodzą po czasie dzwonić nie można bo zasieg raz jest raz nie ma a umowa do września. Zgłaszam im i nic to nie daje. Miał ktoś taki problem? Co robić dalej?
  • ~Pawelec / 2023-11-15 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Chciałbym się podzielić moimi przykrymi doświadczeniami z Play i tym samym przestrzec potencjalnych nowych klientów przed fatalną jakością dostarczanych usług internetowych i telewizyjnych i bałaganem jaki panuje w tej firmie.
    Byłem zadowolonym klientem UPC, nigdy nie miałem żadnych problemów z tym dostawcą usług. Z UPC kończy mi się już umowa, a z racji, iż niestety interes przejął Play to z nimi rozmawiałem na temat nowej. W salonie Play doradca klienta przedstawił mi nową ofertę, oczywiście znacznie mniej korzystną od tej z UPC (zmniejszenie prędkości internetu z 750 do 600, zabranie pakietów Viaplay, HBO, Polsat Sport Premium – oczywiście wszystko w tej samej cenie jak dotychczas), „bo promocje się kończą, bo to, bo tamto, bla bla bla…”, zawsze trzeba klientowi nawijać makaron na uszy. Nie od dzisiaj wiadomo, że w tej branży stałych klientów zawsze traktuje się gorzej niż nowych. Niezbyt zadowolony skontaktowałem się telefonicznie z działem utrzymania klienta Play i udało mi się na tym wytargować o 10 zł niższy abonament za to samo, WOW!
    Zawarłem umowę poprzez rozmowę telefoniczną, kilkukrotnie podkreślając konsultantce w jej trakcie, że najbardziej zależy mi na pakiecie Canal+, ponieważ te programy oglądam najczęściej. Tydzień później przyjechał monter, zabrał sprzęt UPC i podłączył Play. Okazało się, że nie działa mi pakiet kanałów Canal+. Złożyłem reklamację i powiedziano mi, że jeszcze tego samego dnia powinno być wszystko tak jak należy. Oczywiście nie było, więc następnego dnia zadzwoniłem ponownie aby się czegoś dowiedzieć i przekazano mi, że jednak potrzebują trochę więcej czasu, bo muszą przeanalizować odsłuch rozmowy, w trakcie której zawierana była umowa.
    Skontaktowano się ze mną dopiero po czterech dniach od złożenia reklamacji. Konsultant powiedział, że reklamacja została uznana, jako Play przyznali się do błędu, ALE przy obecnej umowie nie są w stanie włączyć mi pakietu Canal+, określił to jako pomyłka konsultantki, z którą zawierałem umowę. Strasznie zirytowany postanowiłem odstąpić od umowy w związku z fatalną jakością obsługi klienta oraz dostarczanych usług. Mam teraz czekać na telefon od montera, który przyjedzie zabrać sprzęt Play i podłączyć mi ponownie mój stary sprzęt UPC, z którego będę korzystał jeszcze przez ostatni miesiąc trwania poprzedniej umowy.
    Żeby tego było mało jeszcze tego samego dnia po odstąpieniu przeze mnie od umowy (nie dlatego, że ja się rozmyśliłem, tylko ewidentnie z winy Play i niedotrzymaniu przez was obietnic) odłączono mi 90% kanałów i zostałem praktycznie tylko z kanałami telewizji naziemnej do czasu, aż łaskawie przyjedzie monter z moim starym sprzętem!!!
    I co? Teraz mam czekać tydzień na waszego człowieka mając w telewizorze jedynie TVP?? To jest po prostu skandal. Nigdy w życiu nie spotkałem się z tak żenującą obsługą.
    Dodatkowo pragnę wspomnieć, że w trakcie większości rozmów z waszymi konsultantami słyszałem w słuchawce pogłos, z którym żaden z nich nie potrafił nic zrobić, to było strasznie irytujące.
    Nie pozdrawiam.
  • ~Jerzy / 2023-11-15 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed popełnieniem błędu przejścia z upc do play-a. PO oszukańczym przedstawieniu oferty, zaakceptowałem na swoje nieszczęście ofertę internet światłowodowy 1000mb + telewizja. Warszwa -środek dużego ośiedla (Bemowo). Internet niestabilny ,jeszcze jakoś chodzi,choć w żaden sposób nie spęłnia zqłożonych parametrów. Telewizja - tragedia. Momentami zrywa sygnał co 15 min. praktycznie uniemożliwiqa oglądani programu. Pomoc ze strony playa żadna.a resetowanie niewiele pomaga. Play z pełną świadomością sprzedaje usługi, których nie potrafi spęłnić,wsadzając ludzi na minę. Omijajcie ich z daleka. Ciekawy jestem, dlaczego odpowiednie instytucje nie reagują na ewidentne oszustwo ?!!!
    Zaletyżadne
    WadyW zasadzie do wszystkiego można się przyczepić - zasadnie.
  • ~Były / 2023-11-15 01:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka rad dla klientów play:
    1.Czytajcie umowy i ilu numerów tyczy się cena bo wzrasta lub maleje zależnie od ilości
    2. Nie bierzcie zegarków ,,gratis” bo nie są gratis tylko będziecie płacić
    3. Najlepiej umowy zawierać poprzez stronę internetową, ponieważ wszystko jest tam zapisywane i was nie oszukają. Ewentualnie przez rozmowę telefoniczną, ponieważ jest nagrywana. Nigdy w salonie, ponieważ jeśli będzie błąd na umowie i nie zorientujecie się w ciągu 14 dni to będziecie płacić za kłamstewko sprzedawcy, a jeśli będziecie chcieli złożyć reklamację to nie macie dowodów i nie zostanie ona uwzględniona.
    4 internet w play jest tragiczny nie tylko u was, konsultanci na infolinii będą wam proponować restart i będą kazać czekać 15/30minut, żeby się naprawiło. To typowa zagrywka, żeby was zbyć i żeby z wami nie rozmawiać. Ewentualnie czekajcie 15 /30min na rozmowie, żeby poczuć satysfakcję, że ich przyłapaliście.
    5. Czytajcie regulaminy oraz umowe kilka razy, ponieważ niektóre podpunkty wskazują, że macie coś za darmo , ale… przez miesiąc.
    6. Dział sprzedaży stosuje sztuczki manipulacyjne, na które większość klientów daje sie nabrać i myśli że to dobra oferta.
    7. Jeśli bierzesz urządzenia na raty to pamiętaj, żeby w dzień końca umowy zadzwonić i zrezygnować z tych rat. Inaczej nie wyłącza tych rat i będziesz dalej płacić. Im to na rękę. Klient sam się musi o to prosić
    8. Internet play jest bardzo słaby, a tak naprawdę nie da się go w żaden sposób naprawić, dlatego nawet jak konsultanci piszą zgłoszenie to najpewniej dostaniesz odpowiedź że problemu nie ma i wszystko jest dobrze
    9. Aktywacja usługi np. Internet trwa do 24h, więc musiisz poczekać na sms o potwierdzeniu aktywacji usługi, ponieważ inaczej jak zaczniesz szybciej korzystać z internetu to zje ci środki na koncie, a usługa nie zostanie aktywowana przez niewystarczającą ilość pieniędzy na koncie.
    Jeszcze wiele by wymieniać ale to odp dla klientów play
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183