Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Slot / 2023-11-30 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytam wpisy i cały czas zastanawiam się dlaczego ludzie idą do punktu danego operatora i podpisują umowy z kredytem na telefon. To tylko udowadnia, że Polacy kompletnie nie potrafią liczyć swoich pieniędzy. Każdy myślący i umiejący liczyć kupi nowy telefon w sieciowyn sklepie RTV (gotówka/kredyt), a po umowę pójdzie osobno (tj. only sim). Niewiarygodne.
  • ~niezadowolona / 2023-11-30 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji jakiegokolwiek pracownika w tej firmie z kartonu przeraża.
    Oszuści i partacze!
    Dostałam ofertę na telefon z abonamentem na 24 miesiące. Pani w punkcie zapewniała że to jedyne koszty, że żadnych miesięcy dodatkowych nie będzie - finalnie się okazało , że umowa to 24 miesiące + ukryte 15 (!!!!) miesięcy. Telefon warty około 5000 zł okazał się być przyjemnością za ponad 7000. Jakież było zdziwienie Pani z Playa ( która mi to sprzedała) kiedy przyszłam zgłosić reklamacje - ona nie nie wie, to nie ona , ona nic nie może itp. Kiedy przeszłam na mniej grzeczny ton Pani ze świeczkami w oczach przyznała się do " błędu " .
    Oczywiście nic to nie zmieniło - płacić muszę do końca.

    Kolejna sytuacja , która jak widzę po opiniach nie zdarzyła się tylko mnie. Otóż doliczanie do rachunku wyimaginowanych usług, z których rzecz jasna nie korzystam. Hitem dla mnie było doliczenie usługi " Player bez reklam " i "Player z reklamami " do jednego numeru. Jak ? Nie wiem. Płacić trzeba.
    Odpowiedź tej samej "Gwiazdy" co w przypadku umowy ? Mogę Pani zablokować zakupy przez aplikacje.
    O doliczaniu kwot rzędu 100-150 zł do rachunku nie wspomne. I pod groźbą wyłączenia usług należy płacić.

    Wiele by się znalazło sytuacji, które bez końca opisywałabym na różnych forach, stronach ... Ale po co ? Ludzie zachęceni reklamami z najważniejszymi w tym kraju i tak pójdą do słynnego fioletowego sklepu z telefonami.

    Mam nadzieje że ktoś szukając odpowiedniego operatora dla siebie trafi na tę stronę i zastanowi się 2 razy czy chce być kolejną ofiarą firmy Play.

    PS. Infolinia z łapanki - nikt nic nie wie - lub po prostu każdy wie coś innego na jedne temat.
    Nieuprzejme, niedouczone, niekompetentne katarynki.
    Zaletybrak
    WadyPARTACZE, OSZUŚCI, ZŁODZIEJE , WSZYSKO TAM JEST NIE TAK. ŻAŁOSNA FIREMKA Z KARTONU.
  • ~STANISŁAW / 2023-11-29 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    naciągacze , oszuści i mają wszystko najdroższe, bo miliony zł. dla celebrytów występujących w reklamach, płacą oczywiście klienci.
  • ~marek / 2023-11-29 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    już po kilku miesiącach przestała działać kablówka. zacina się obraz, wyłącza. obsługa tragiczna i pozorna. omijajcie z daleka
    Zaletyzero
    Wadyjak powyżej
  • ~An / 2023-11-29 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna sieć . Telewizja , internet nie idzie cały czas ino się kręci kółko a rachunki wyższe . Przed wystawieniem faktury nie idzie telewizja wogóle . Jak przychodzi się do siedziby to pięknie to wyglada jak mówią a w rzeczywistości jest inaczej NIE POLECAM PLAY
  • ~Michał / 2023-11-29 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsi kłamcy z jakimi się spotkałem.
    Sprzedawcy w salonie kłamią , nie znają zasad działania sprzętów , nie informują o ograniczeniach.
    Telewizja pod innym dostawcą internetu nie ma pełnego pakietu programowego.
    Dekodery trudne do konfiguracji oraz wymagające dodatkowych działań zewnętrznych.
    Technik montujący usługi nawet nie zaprezentował działania.
    Biuro obsługi nie znające rozwiązań problemów zbywa lakonicznym " Przykro nam ".
    Tragiczne sprzęty , kłamcy w salonach , niekompetentne biuro obsługi , technicy z łapanki.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa sprzętów , kłamstwa ,brak pomocy merytorycznej , ograniczeni wiedzą technicy, sprzedawcy nastawieni na sprzedaż,
  • ~Anna / 2023-11-29 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Krętacze i oszuści .Naliczają opłaty za nie korzystanie z usług .Ciągle dodatkowe opłaty za ich nie kompetentne informowanie klienta .Masakra
    .Niech mi się skończy już ta umowa i nie sobie w d...wsadzą swoje usługi
  • ~Aneta / 2023-11-29 12:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka! W poniedziałek montowali mi kablówki i internet dziś mi wysłali odstąpienie od umowy gdzie po rozmowie z konsultantem chciałam dobrać multiroom. Dogadać się nie da z nimi 2h rozmów i tylko przełączanie do następnych konsultantów.
  • ~Dawid / 2023-11-29 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczny problem z zasięgiem , prędkość internetu jak 20 lat wstecz , dramat nie polecam , oczywiście oni nie widzą żadnego problemu i zamykają zgłoszenia reklamacyjne
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość Internetu , zasięg , obsługa
  • ~Don / 2023-11-29 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpinam się pod innych. Naprawdę, nie jestem z tych co komentują w sieci, ale Play już mnie tak wyprowadziła z równowagi ,że nie wiem co robić. Katastrofa!! Jak w Pl jeszcze jako tako funkcjonuje to w DE już tragedia. Wiecznie zanikanie sieci, rozłączanie podczas rozmowy, zasięg niby jest a go nie ma, smsów nie idzie wysyłać a co dopiero korzystać z internetu!!! Nie polecam nawet wrogowi!!
    WadyWszystko
  • ~Patrek / 2023-11-29 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.

    Chcąc zaktualizować umowę z UPC, gdyż okres obowiązywania się kończy (w tym przypadku muszę przejść do Play), zadzwoniłem żeby przedstawili mi ofertę.

    Dla nowych klientów oferują na swojej stronie pakiet internetu 600mb/s oraz do 165 kanałów za 100 zł / mies. (pierwsze 6 miesięcy za darmo), dla klientów Play ten sam pakiet 80 zł / mies.
    Chcąc przejść z umowy UPC na PLay, Pan zaproponował za powyższy pakiet 135 zł / mies.!!!
    To w zasadzie tyle co mógł mi zaoferować.

    Totalna kpina.
  • ~Hilo / 2023-11-29 01:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza możliwa siec. Połączenia nistabilne, jakość lącza katastrofalna. Wieczne problemy z transferem. Obsługa niekompetentna.
    Zaletybrak
    Wadykoszmarny transfer internetowy, znikanie sygnału, niska jakosc połączen, niekompetentna obsługa
  • ~Doti / 2023-11-28 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani w play namawiała mnieie na abonament 28 zł, nie chciałam, zaproponowała 20 zł wiec się skusiłam , rachunek przychodzi na 25 zł, to są nieczyste zagrania.
    ZaletyBrak
    WadyNiezgodność oferty prezentowanej przez pracownika x tym co przychodzi do zapłaty. Nie polecam
  • ~Mateusz / 2023-11-28 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Gadają bez sensu a jak jesteś na linii to tylko zagadują i jak najszybciej chcą się ciebie pozbyć a żadnej pomocy nie udzielająi jak widzą problem z ich winy to po prostu się rozłączają (brzy ich słowo spadaj)
  • ~Mateusz / 2023-11-28 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Według mnie nie dają żadnej wiarygodności i przede wszystkim nie dotrzymują słowa
  • ~Bartosz / 2023-11-28 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dzisiaj. Tel nr 1 w sprawie wypowiedzenia umowy. To ja Pana przełączę do działu rozwiązywania umów. I co ?! I odzywa się ku... dzban który mi mowi że on się tym nie zajmuję, mam sam sobie rozwiązać na MOJE UPC

    Aha, po każdej rozmowie błaźnią się i proszą o odpowiedź TAK w sms o zadowoleniu klienta !!!
    Szczyt szczytow !!!

    Co do internetu , jak było upc to śmigał, przejęło play i się zesr...!!!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Adam / 2023-11-27 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie ma nie było i nie będzie czyli banda banda nic dodać nic ująć
    Zaletybrak
  • ~SESI / 2023-11-27 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    KOSZMARNE Podejście do klienta masakra, instalacja telewizji i internetu płatna mimo że nie poinformowała mnie pani z infolinii o tych kosztach, multiroom wysiadł na drugi dzień reklamacja rozpatrywana przez tydzień po czym kazali mi jechać do salonu sobie go wymienić brak serwisu dla klientów przy wszelkich awariach. Umowa nie jest spójna z ofertą przedstawiona na infolinii w dziale sprzedaży koszty usług są wyższe niż w przedstawionej ofercie okres trwania umowy niezgodny z uzgodnionym na infolinii. Przy odstąpieniu od umowy kazali odesłać sprzęt na własny koszt po czym wyłączyli usługi natychmiast zostawiając mnie bez internetu domowego. Traktują klienta jak psa.NAJGORSZA SIEC EVER to już moje drugie starcie z PLAY i obie przygody zostawiły po sobie koszmarne doświadczenia STANOWCZO NIE POLECAM
  • ~Agata / 2023-11-27 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno dno Czym dłużej jesteś w Płat tym bardziej mniej dostajesz Masakra jakaś
    ZaletyNIC
    WadyNIC
  • ~Basia / 2023-11-26 21:31
    Ocena: 2.50 / 5
    im dłużej jesteś tym mniej dostajesz, taka jest prawda!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183