Jestem mega zawiedziony z Panstwa obsługi klienta i całego serwisu.
15.01.2024 telefonicznie zawarliśmy jako firma umowę z Play na usługę internetu światłowodowego. Na technika czekaliśmy równiutko tydzień.
Pod czas wizyty się okazało, że w biurowcu nie ma odpowiedniego kabla do podłączenia modemu. Technik powiedział, że musimy złóżyć zgłoszenie drogą mailową, w którym mamy opisać całą sytuację i napisać, jaki kabel potrzebujemy do podłączenia internetu.
Zrobiliśmy to niezwłocznie, 22.01. Dziś, po licznych kontaktach z PŁATNĄ infolinią się dowiedzieliśmy, że takie zgłoszenia są rozpatrywane w ciągu 14 dni. Nie jest wykluczone, że po odpowiedzi na zgłoszenie ponownie będziemy czekali na wizytę technika (do kilku dni). No i, oczywiście, nikt nie wyklucza, że coś może pójść nie tak.
Wynik: od momentu zgłoszenia chęci współpracy do faktycznego rozpoczęcia korzystania z usługi może minąć nawet miesiąc.
Zdecydowanie odradzam wchodzenia w to- oszczędzicie sobie czas.
W celu weryfikacji dla Play zostawiam tu nr zgłoszenia 294809940
????Zaletycena, faktyczna prędkość internetu
Wadyczas na podłączenie usługi, obsługa klienta