Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4595 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • / 2024-01-27 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    ????????????????????????????????????????????????????
    Zalety????????????
    Wady????????????
  • ~Łucja / 2024-01-27 01:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam oppo Reno 5g, jestem w zasięgu 5g. Na górnym pasku widzę ikonkę sieci 5g i jestem na mapie w zasięgu sieci 5g.
    Niestety prędkości internetu to patologia.
    Skusiłem się na 5g bo miało być super, tymczasem przy zwykłych filmikach 50 minutowych w HD można się tylko zdenerwować. Albo to 5g to jakaś ściema marketingowa albo 5g jest znacznie słabsze od LTE. O co tu chodzi?
    Zwykły tiktoku po godzinnym stimingu powoduje brak możliwości ładowania stron z teledyskiem na YouTube
    ZaletyObsługa miła.
    Duży wybór telefonów do abonamentu.
    Wszędzie zasięg komórkowy.
    WadyKiepska prędkość internetu.
    Zacinający się internet.
    Długie ładowanie stron z filmikami nawet w rozdzielczości 750 nie wspomnę o HD. Speed test kiepski.
  • ~Iwo / 2024-01-26 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaką miałam. Infolinia porażka. Internet komórkowy żaden. Odliczam dni do końca umowy i nigdy więcej nie chcę mieć z nimi nic wspólnego! Nie polecam!
    ZaletyZero
    WadyPodpisana umowa na 2 lata
  • ~Marek / 2024-01-26 17:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Płąci się za SLA 6 godzin, a jak przyjdzie co do czego, to okazuje się, że to nie jest tak naprawdę to, co na całym swiecie nazywa się SLA (Service Level Agreement, SLA czyliu mowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) tylko bezwartościowe "SLA na serwis" i porządnego Internetu nie mam już ponad tydzień.
    Załamka.
  • ~Niezadowolony w 100% / 2024-01-25 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam w Kudowie zdroju. W maju przeniosłem się do PLAY i od tej pory to gehenna.Telefon do centrali to kpina ,żadnej reklamacji nie uznają jako zasadna.Przysyłają instrukcje co mam zrobić bym miał dobry odbiór takie techniczne zawiłości że informatyk nie słyszał takich bzdur . Zalecają bym okablował dom i komputer oraz dwa telewizory podłączył kablami.Przyjmujący zgłoszenia na tel 790 500 500 nie słuchają i zapisują co chcą a potem otrzymuję odpowiedzi nie na temat.Zaproponowano mi wymianę ruterów i to trwa miesiąc. Święta i nowy rok miałem tylko jeden niepełno sprawny telewizor. Napisali że W planach mają postawienie nowego słupa nadawczego i wtedy będę miał dobry sygnał ,lecz ja mam 74 lata . Istniejący słup stoi 480 m od mego domu. Czuję się tak jak bym kradł sygnał a nie płacił za niego. Za każde zgłoszenie otrzymuję maila bym ocenił cz pozytywnie załatwiono me problemy.Zgłaszanie w punkcie Play nic nie da bo ta kobieta jest bezsilna z tą instytucją .NIE POLECAM A GORĄCO ODRADZAM
    ZaletyNie ma zalet ale zapewniają 2 lata wzrost ciśnienia bez filiżanki kawy.
    Wady100 % porażka
  • ~Jajo / 2024-01-25 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    internet światłowodowy działał przez 2 tyg. bez zarzutu... na 3 tydzień łączne niestabilne, raz przesył 10mb, raz 30kb/s, wifi w telefonie działa... tak raz w ciągu dnia sprawnie reszte trzeba się modlić żeby się coś odpaliło. Mam internet swiatlowodowy a i tak robie router z telefonu bo lepiej działa mobilny z Plusa niz stacjonarny z Play...
    Zaletyzaleta jest taka że jak to tak będzie dalej wyglądać to mam nadzieje że ta firma upadnie ;d
    Wadydużo by pisać
  • ~Nie polecam play / 2024-01-24 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam totalnie nigdzie nie ma zasięgu internet w podejrzany sposób ucieka nawet jak telefon jest wyłączony a film ładuje się jakieś 4 lata obsługa klienta ma totalnie wywalone na użytkowników
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Tak / 2024-01-24 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Maja w d...klijetow a serwisanci to partacze! Jedno co dobrze im wychodzi i spier...robotę.zglaszalem problem już 4 razy i do tej pory cisza.ZREZYGNOWALEM Z POLSATU TERAZ ZALUJE
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Aliaksandr / 2024-01-24 10:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem mega zawiedziony z Panstwa obsługi klienta i całego serwisu.
    15.01.2024 telefonicznie zawarliśmy jako firma umowę z Play na usługę internetu światłowodowego. Na technika czekaliśmy równiutko tydzień.
    Pod czas wizyty się okazało, że w biurowcu nie ma odpowiedniego kabla do podłączenia modemu. Technik powiedział, że musimy złóżyć zgłoszenie drogą mailową, w którym mamy opisać całą sytuację i napisać, jaki kabel potrzebujemy do podłączenia internetu.
    Zrobiliśmy to niezwłocznie, 22.01. Dziś, po licznych kontaktach z PŁATNĄ infolinią się dowiedzieliśmy, że takie zgłoszenia są rozpatrywane w ciągu 14 dni. Nie jest wykluczone, że po odpowiedzi na zgłoszenie ponownie będziemy czekali na wizytę technika (do kilku dni). No i, oczywiście, nikt nie wyklucza, że coś może pójść nie tak.
    Wynik: od momentu zgłoszenia chęci współpracy do faktycznego rozpoczęcia korzystania z usługi może minąć nawet miesiąc.
    Zdecydowanie odradzam wchodzenia w to- oszczędzicie sobie czas.
    W celu weryfikacji dla Play zostawiam tu nr zgłoszenia 294809940
    ????
    Zaletycena, faktyczna prędkość internetu
    Wadyczas na podłączenie usługi, obsługa klienta
  • ~Sergio / 2024-01-23 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wierzę w zapewnienia o przejściowych problemach z Internetem, zrywa cały czas, na temat innych usług się nie wypowiadam
  • ~Vx / 2024-01-23 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne problemy z internetem, obsługa klienta dno.
  • ~Michał / 2024-01-21 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad 10 lat w Play w pakiecie "rok ważności konta" telefon rzadko używany ale co roku doładowywany aby utrzymać numer. Teraz sobie coś pozmieniali i już nie roku ważności konta i zaje**li wszystkie pieniądze z konta. A więc żegnam ozięble taką złodziejską firmę.
    ZaletyBrak
  • ~Mari / 2024-01-20 19:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet mobilny tragicznej jakości.Zacina się przez cały czas, bez względu na ilość GB.
    Zdecydowanie nie polecam !!!
    Ocena oferty i obsługi klienta nie maja wpływu na to że internet jest praktycznie nie do użytku.
  • ~A. / 2024-01-19 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet mobilny to żart, obsługa klienta to drugi żart. Jeszcze nigdy nie miałam tylu nerwów na jakąś usługę. Z internetu mobilnego korzystam tylko w domu, a i tak permanentnie nie działa. Zrobiłam kilka zgłoszeń i dwie reklamacje, w końcu mi napisali, że wg nich wszystko działa i generalnie jakość internetu zależy od ilości użytkowników w sieci więc mam się gonić. A najlepiej to jak jestem niezadowolona z tej usługi to mam sobie u nich kupić inną w postaci internetu stacjonarnego. Na pewno zaufam takiej "rzetelnej" firmie.
    Dodatkowo obsługa klienta rzuca słuchawką zanim zdążę zadać pytanie. Pani na czacie odpisuje w żółwim tempie i odmawia spisania reklamacji, w końcu po 40 minutach spisuje błędnie i niekompletną. Dramat. Nie polecam.
    Zaletyobsługa w salonie
    usługi telefoniczne
    Wadyinternet
  • ~Barbara / 2024-01-19 13:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam pana który dziś odebrał odemnie telefon i mi pomógł bardzo dziękuję za pomoc ,miły uprzejmy ,bardzo poważnie podchodzi do swojej Pracy i Kocha to co lubi ,Bardzo dobre telefony mają w pały na kartę
    ZaletyBardzo dobry ,pomoc ,zagazowanie miły
    WadyNie ma
  • ~Paweł / 2024-01-19 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwukrotnie zostałem wprowadzony w błąd podczas podpisania umowy. Kiedy zwróciłem na to uwagę dostałem odpowiedź że nic nie można zrobić.
    Szkoda Nerwów na tych oszustów
  • ~Adam / 2024-01-18 11:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Przed wylotem do Nowego Jorku wykupiłem dla siebie i żony internet świat 5GB po 150 zł.za pakiet .Po przylocie internet nie działał .Córka zgłaszała problem ,pan z serwisu play coś sprawdzał ,kazał wyłączyć nasze telefony na 20 minut i załączyc ponowniw .Pan napisał że gdyby to nie pomogło mamy próbować i połączyć się sie z dostępną siecią.W moim przypadku wyłączenie telefonu nic nie dało a każda próba połączenia z siecią(pokazały się 3 sieci) została odrzucona .Podobnie było w przypadku telefonu żony.Po przylocie do polski zgłosiłem reklamację prosząc o zwrot pieniędzy .Reklamacja została przzyjęta i kilka razy dostałem SMS z informacją że jest wnikliwie rozpatrywana.Trwało to prawie 3 tygodnie .Dzisiaj dostałem powiadomienie że po wnikliwym rozpatrzeniu nasza reklamacja została odrzucona a wina była po naszej stronie.
  • ~Antek / 2024-01-17 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem w umówionym terminie na instalację TV+internet, technik nie dotarł.
    Zaletynie znam
    Wadybrak instalacji w umówionym terminie
  • ~M...... / 2024-01-17 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet dno poprostu żenada co z tego że zresetują ustawienia jak nic nie chodzi jak trzeba.Play!!!! chyba czas się wziąć do roboty i cos zrobić żeby poprawić opinie klientów
    ZaletyKontak
    WadyInternet dno
  • ~S / 2024-01-17 19:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam sieci Play po podpisaniu umowy sieć działała ok 3 miesięcy dobrze nie miałem większych problemów po tym czasie jakość sieci zasięgu i internet drastycznie spadła mimo reklamacji zgłaszania problemów męczę się z tym zasięgiem już prawie rok czasu bez zmian.
    WadyZasięg
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186