strona 33 z 252
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Wkur Fiony jak co miesiąc / 2024-09-07 04:35Ocena: 1.00 / 5
Co miesiąc to samo. Wpłacam kasę na pakiet i zamiast aktywować pakiet to mi zjada kasę z konta niby za internet. PRZEZ CO NIE MOGĘ AKTYWOWAĆ PAKIETU BO BRAKUJE ZAWSZE PARĘ ZŁOTYCH. TAKA SYTUACJA JEST PRAKTYCZNIE CO MIESIĄC. MAM NADZIEJĘ ŻE WEŹMIE SIĘ ZA TO KTOŚ BO TO JEST JAKIŚ ŻART. NIBY NIE SĄ TO duZE KWOTY ALE DLACZEFO MAM PŁACIĆ ZA NIC. Dodam że od informacji o braku internetu minęło 5 min - nie korzystałem w ogóle a potrafiło mi zjeść 5zl.... -
-
~play to gowno 123 / 2024-09-04 23:53Ocena: 1.67 / 5
najgorszy syf jaki moze byc nie polecam nie da sie miec nic gorszego niz siec play pzdr ZaletybrakWadyWszystko -
~Gustaw / 2024-09-04 21:42Ocena: 1.00 / 5
Play najgorszą siecią, slaby zasięg (mieszkam 150m od nadajnika i zasięg 1 lub 2 kreski) Internet ledwie 1 MB. Opryskliwi konsultanci. Dno i wodorosty. Sieć do likwidacji. ZaletyBrakWadyIstnienie tej sieci to wada. -
~Alina / 2024-09-04 15:41Ocena: 1.00 / 5
Nie da się dać zero! odradzam1!!!! Nie ma internetu, nic na to nie poradzą fakturka Wadyobsługa brak internetu umowa bez możliwości zerwania -
~Patryk / 2024-09-04 02:31Ocena: 1.00 / 5
Po przejęciu firmy UPC przez play w centrum krakowa w godzinach nocnych brakuje internetu prawdopodobnie muszą go dawkować szkoda gadac lepiej zmienic operatora choć i z tym będzie ciężko złodziejska firma ZaletyNie tutajWadyKontakt
Usługa -
~ANP / 2024-09-02 07:39Ocena: 1.00 / 5
kontakt z PLAY utrudniony, reklamacji nie można przesłać na maila bo ok@pomocplay.pl. nie działa. Brak profesjonalizmu, chęci rozwiązania problemu i stawianiu ściany. Pomimo rozwiązania umowy ze strony PLAY, nadal przesyłają rachunki -
~Nękanie! / 2024-09-01 15:57Ocena: 1.00 / 5
Po rejestracji na kartę w sieci PLAY nastąpił atak spamu i spamu na mój telefon nękanie codzienne z różnych zgłaszanych przez ludzi. Nerwy nie do opisania. Nienawidzę PLAY za nękanie. ZaletyŻadnychWadyInternet muł, cały czas nekanie telefonami zglaszanymi przez ludzi. Nękanie! Nękanie! Nękanie! Nękanie!!!!!!!! -
~Polak / 2024-09-01 15:49Ocena: 1.00 / 5
Po rejestracji numerów zaczyna się nękanie po kilka tel na dzień z niebezpiecznych zgłaszanych numerów. Najgorsza sieć w Polsce. WadyNękanie -
-
~Inka / 2024-08-31 05:00Ocena: 1.00 / 5
Zapłaciłam karę zerwałam umowę z ich winy i ich pożegnałam .
Trzaski w telefonie, rozłączanie,wyłączanie internetu.
Teraz jestem szczęśliwa.
Komórkę mam w Premium Mobile,super,a internet w T-Mobile.
Bez nerwów
I taniej i super.
To jest firmą DNOZaletyZalety ???? Śmiechu warte????????????????WadyWszystkie,psucie nerwów i brak wszystkiego. -
~sim / 2024-08-30 18:12Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj w Łodzi, od godz. 14 plajt wyłączył internet stacjonarny.
Nigdzie nie ma informacji, kiedy włączy.
-
~Kesoyu / 2024-08-30 12:33Ocena: 1.33 / 5
Po przejęciu UPC przez firmę Play, niestety jakość świadczonych usług znacząco się pogorszyła. Regularne spadki jakości internetu i nagłe poprawy po kontakcie z obsługą klienta sugerują działania dalekie od prokonsumenckich standardów. Jest to szczególnie frustrujące, gdy problemy z połączeniem powracają po kilku dniach, co sprawia wrażenie tymczasowych i nieuczciwych rozwiązań. Zalecam, aby na wszelki wypadek mieć dodatkowe usługi internetowe od innego dostawcy, gdyż Play potrafi zawieść nawet w godzinach pracy, odłączając sieć bez uprzedzenia. Taka postawa nie sprzyja budowaniu zaufania. ZaletyNicWadyWszystko -
~Marek / 2024-08-30 11:49Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem wszystkie możliwe startery, zarejestrowałem, chciałem zrobić test 5G w Mławie i Ciechanowie, bo mnie szlag trafia z Orange. I co się okazało? I to, że 5G w Polsce to kant i sciema. U wszystkich w szczycie przez kilka godzin prędkości na poziomie od 5 do 30 Mb/s! Kpina i tyle a ja płacę podatki na utrzymywanie UOKiK i innych.
Teraz w tej chwili (Motorola G54 Power Edition) cały czas 5G oscyluje między 6 a 15 mega a LTE++ to w ogóle jakieś 3G jest. Kto tym ujom koncesje dał, nie wiem... -
~Marek / 2024-08-29 18:31Ocena: 1.00 / 5
Przeszedłem z UPS do pLeya i gorzko żałuję. Dzisiaj rozmawiałem z konsultantką , która miała akcent wschodnii była totalnie nie kumata i zadzwoniłem drugi raz , już była polska pani i i tak nie była kumata i w niczym mi nie pomogła ???????????? ZaletyBRAK !!!!!!!!WadyTotalne g.....o!!!!!!!! -
~Oburzonyklient / 2024-08-29 11:55Ocena: 1.00 / 5
Swojego czasu kupiłem usługę internetową w play. Jakie było moje zdziwienie kiedy przyjechał monter rozpakował pudełka ja patrzę a to używany sprzęt. Skrzynka na zewnątrz była już poprostu żółta od starości. A ruter był zepsuty. Na złożoną reklamację w salonie w galerii w Kędzierzynie kierownik byl bardzo nieuprzejmy delikatnie ujmując sprawę. ZaletyNie widzęWadySprzedają stare używane graty nawet nie informują klienta że otrzyma używany sprzęt. -
~nienawidzeplaya / 2024-08-28 21:56Ocena: 1.67 / 5
najgorszy internet świata. non stop po pare tysięcy pingu. nie da sie grać. pomimo że mam 5GHz to i tak mam 5tys pingu. ping cały czas skacze. 5k ms a 5 sekund później 20ms. co ja mam do jasnej cholery z takim internetem zrobić? co chwile mam bany na wyszukiwanie gry bo mnie wyrzuca w środku meczu. nie polecam. ZaletyzeroWadywszystko -
~anna / 2024-08-28 12:12Ocena: 1.00 / 5
Dramat! multum odebranych telefonów, ludzie kompletnie nie przeszkoleni. Zero nastawienia pro klient. Każdy z konsultantów przedstawia inną ofertę. Trzeba wysłuchać monologów bo"mają swoje procedury". Zero słuchania potrzeb klienta. Ostatecznie przy zakupie pomimo widniejącej pełnej oferty na stronie-instalator przyjechał ze sprzętem sprzed kilku lat. Kolejna ciekawa rzecz, bo niby jest się klientem play a jednak się nim nie jest w momencie przedłużania umowy. Jakiś koszmar. Usługi porównując do wcześniejszego UPC-koszmar. Nie wiem, =kto zarządza tymi ludźmi ale robi to na tyle źle że ma nieprzeszkolonych, kompletnie nie przygotowanych pracowników -
-
~Ryszard / 2024-08-28 00:05Ocena: 1.00 / 5
Play to jedno wielkie oszustwo. Osobie głuchoniemej wciśnięto pakiet internet + tv obiecując że będzie odbierać programy z napisami dla niesłyszących.
Okazuje się że nie ma możliwości wyświetlania tych napisów a Play umywa ręce od roku twierdząc że nad tym pracuje. Jest to perfidne oszukańcze wykorzystywanie osób niepełnosprawnych. Najwyższy czas by tą firmą zajął się prokurator. -
~Rozczarowana / 2024-08-27 19:27Ocena: 1.00 / 5
Jakiś czas temu wykupiłam pakiet HBO z max ,w zeszłym tygodniu zrezygnowałam ,dostałam smsa że wyłączą usługę z ostatnim dniem okresu rozliczeniowego a następnego dnia już było wyłączone ,kasę wzięli max wyłączyli dwa tygodnie przed końcem okresu rozliczeniowego,niedługo kończy mi się umowa na szczęście nigdy więcej Play ZaletySzybko wysyłają faktury do zapłaty ha,haWadyInternet do kitu i w telefonie i przez router -
~Niezadowolona / 2024-08-26 21:47Ocena: 1.00 / 5
Nic nie działa, załadowanie filmu trwa wieki, ciągły brak internetu ZaletyBrak zalet, od dawna jestem w tej sieci i poważnie zastanawiam się nad zmianąWadyInternet, telefon szybkie zużycie pakietu internetu mimo minimalnego korzystania z usługi -
~com / 2024-08-26 21:25Ocena: 2.33 / 5
Bardzo żałuję, że dałem się namówić na przejście z UPC do Play. Teraz nie mogę się nawet zalogować (komunikat Ups... nie działa), na infolinii ludzie niekompetentni i kłamliwi. Byle wcisnąć umowę kolejnemu. Telewizję założyli mi na wf-fi nie na kablu i cały czas są przerwy. Niestety minął czas na odstąpienie 14 dni i muszę znaleźć jakiś sposób żyby się ich pozbyć. Nigdy nie przeniosę do nich abonamentów na telefony ! Zaletyszybki internetWadyBardzo nieprzyjazne strony do logowania po migracji z UPC. Nie da się wybrać programów TV głosowo jak w UPC. Nie da się powrócić do oglądanego z odtworzenie programu TV w miejscu którym się przerwało jak było w UPC, tylko trzeba oglądać od nowa. Na infolinii mają słodkie głosiki ale nic się nie załatwi - podają nr rozwiązania mojej sprawy na stronie na której nie mogę się zalogować :)
strona 33 z 252
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
