Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz / 2023-12-10 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo od trzech tygodni nie mogę wysyłac wiadomości a dzwonić mogę tylko dlatego że co tydzień doładowuje telefon mimo że według umowy powinienem go doładowywać co miesiąc i mieć dostęp do wszystkich usług. Mimo częstych doładowań wiadomości SMS i MMS nadal wysyłać nie mogę dzwoniąc od trzech tygodni od konsultanta dowiaduje się że sprawa jest nadal rozpatrywana wszystko było dobrze przez dwa miesiące. Później niedziałający internet na poziomie 0.5 mb teraz SMS i MMS nie działa a w międzyczasie brak możliwości wykonywania połączeń. Współczuję tylko ludziom którzy przenoszą numery z innych sieci tak jak ja myśląc że tu jest tak fajnie
    ZaletyBrak
    WadyCała sieć to jedna wielka wada wszystko działało przez pierwsze dwa miesiace
  • ~Nara / 2023-12-10 01:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno jakieś a nie internet, nie działa a powinno. Nie pozdrawiam takiego gowna
  • ~Kasica / 2023-12-10 00:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z dostępem do własnego pakietu, słaba jakość usług.
  • ~Marcel / 2023-12-09 21:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Awaria , tydzien nie ma internetu, brak reakcji, dwukrotnie nie przyjeto zgloszenia, po przyjeci po trzecim telefonie, nadal brak internetu.
  • ~Klient / 2023-12-09 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd Play przejęło UPC to jest tragedia. Jedno wielkie dziadostwo! Awarie i problemy - prawie codziennie.
    Zaletybrak
    WadyPodwyżka opłat, Awarie, zrywanie sieci, problemy z tV. I nie dodzwonisz się do konsultanta
  • ~Ewated - stały klient UPC / 2023-12-09 01:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem UPC - współpraca prawidłowa , oferty kiedy się zblizał koniec umowy.
    Play bez podania przyczyny podwyższyło rachunki.
    Zero kontaktu, nie można się dodzwonić
    Po prostu dno a nie operator
    Wadybrak kontaktu - tylko wirtualna sztuczna głupota się pcha na ekran - która się uczy - kpina z klientów i z inteligencji
  • ~Muffon / 2023-12-08 23:59
    Ocena: 2.33 / 5
    PLAY TO ZAKAMUFLOWANA SZARAŃCZA.ZAJECHALI UPC I UDAJĄ, ŻE WSZYSTKO JEST OK.
  • ~prawda / 2023-12-08 20:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Uważajcie na promocje. Przy niepełnych okresach rozliczeniowych nie naliczają rabatów, przez co za krótszy okres płacisz więcej niż za pełny. Złodziejstwo! Dzieje się tak przy przejściu np od innego operatora. W moim przypadku z UPC.
    Zaletykiedyś Play był tani - dzisiaj już nie jest, oferty średnie, zasięg 4-5G zależy gdzie, ale przeważnie średnio.
    WadyObsługa klienta słaba, zależy na jakiego konsultanta się trafi, ale raczej nie pomogą, a pytanie czy mogę w czymś jeszcze pomóc przy braku pomocy na kwestię w której dzwonię to ignorancja.
    Jestem przeciwnikiem BOTów, ale w P4 lepiej by działały niż konsultanci. Albo nie mają doświadczenia, albo mają presing z góry na wyniki.
  • ~Mira / 2023-12-08 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się dodzwonić,od godziny 16 próbuję powiedzieć,że wykonałam wszystkie czynności żeby uruchomić dekoder horizon i nic,że pojawia się komunikat 1001.Monteży będą dopiero w poniedziałek,a kto zapłaci za czas bezczynności dekodera?
  • ~Alicja / 2023-12-08 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Z Playem wiele lat męczę się w pracy, zgłaszałam różne problemy wielokrotnie i nie zrobili nic, zawsze wina sprzętu albo innej sieci. Niestety całkiem dobrze działające UPC które mam prywatnie przeniosło się do Play, i tragedia. Wifi na telefonach komórkowych urywa. Obsługa klienta porażka - konsultant obiecał mi zniżkę do faktury za problemy, faktura przyszła pełna, piszę na czacie z p.Justyną R, która twierdzi, że wifi to dodatkowa usługa i nie zapewniają jej jakości (widać.. dla mnie to podstawowa usługa po jaką z nimi jestem!!) i w związku z tym nie dają upustów i nie odpowiada za innych konsultantów, następnie że przejrzała i nie ma takiej rozmowy o zniżce. Gdy proszę o maila żeby wysłać screeny rozmowy, które mam bo BYŁA taka rozmowa, podaje maila, adresuję go do niej i proszę żeby odświeżyła skrzynkę, na co szanowna Pani odpisuje, że ona jest tylko od czatów i ktoś się do mnie odezwie mailem. Cyrk na kółkach.
    WadyJakość wifi
  • ~Grześ / 2023-12-08 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłem na infolinie z innego telefonu niż Play. Jak się o tym operator dowiedział to kazał mi poczekać i puścił muzyczkę. Czekałem 5 min ciekawe ile mi przyjdzie rachunek
  • ~artur / 2023-12-08 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna masakra ,nigdy wiecej ,internet,tv,i dwa teledony komórkowe ,predkosc internetu po świadłowodzie masakraczyna -przepraszam UPC ŻE NARZEKAŁEM,TV SIE WIESZA -KRĘCI SIE KÓŁKO ,brak mozliwosci nagrywania ,cofania ,byleby do końca umowy
    ZaletyNIE MA
    WadyNIE STARCZY MIEJSCA ŻEBY WYPISAC
  • ~Isqs / 2023-12-07 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Połączenie Upc z playem to dramat tysięcy klientów, którym wystawiane są faktury a usługi swiadczone nie są, na szczęście mogliśmy rozwiązać umowę, po dwóch tygodniach bez internetu i totalnej zlewce przez infolinię i techników, którzy nie umieli do nas dojechać dwukrotnie, uciekać kto moze
    ZaletyNie ma
    WadyCała masa, główna wada to brak internetu i brak przejęcia się tym przez firme
  • ~Marcel / 2023-12-07 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Prędkość internetu wacha się od 2mb/s do 100kb/s. W umowaje jest mowa o 20 mb/s nigdy nie widziałem takiej prędości. Miał przyjechać monter zamontować antenę i nie przyjechał. Słaba firma. Strona od rutera wygląda jak by projektował ją bobas.
    Zaletybrak zalet
    Wadywszystko jest wadą w tej firmie
  • ~Małgorzata / 2023-12-07 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Przejęli UPC i co. Przez długie lata byłam w UPC. Jeśli była jakaś awaria to kilka godzin i po sprawie. Dopiero co podpisałam umowę i żenada. Nie mam telewizji ani internetu, a pracownik infolini mówi że mam czekać 10 - 14 dni bo zostało zgłoszone do realizacji. To jest jakaś pomyłka. Wielki Play, wielka firma a klientów mają za nic. Nie podpisujecie z nimi umów, ostrzegam.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszelkie możliwe
  • ~Zenek / 2023-12-07 08:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Napiszę tak (i nie chodzi tu tylko o Play) : tak kończy się zakładanie telewizji przez internet. Polska to nadal biedny kraj ze słabą infrastrukturą. I co z tego, że "pociągnęli" światłowód w wielu miejscach skoro sieć szkieletowa i pynkty styku nie są przygotowane na dużą ilość nowych klientów? Play wie o tym ale dopycha kolanem nowe aktywacje FTTH żeby się nachapać (inni operatorzy też). Ja mam tv z sateelity i tylko bardzo gwałtowne burze psują mi obraz. A internet mam przez sieć komórkową i ma on działać i działa (prędkości do 30 Mbps mi w zupełności wystarczają).
  • ~Po przejściach / 2023-12-07 01:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to obsługowe dnooo. Nie mam pojęcia co robią ludzie na infolinii i za co biorą wypłatę. Ta firma jest w obecnym kształcie do zaorania. To scam. Omijać jeśli zależy Wam na psychicznym zdrowiu i dobrze wydanych pieniądzach.
    WadyDNOOOOOO
  • ~Kropla / 2023-12-06 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja i internet w tej sieci to porażka nie działają w ogóle po zainstalowaniu nowego sprzętu ( brak kanałów, przerywa internet) Instalatorzy nie podłączają sprzętu prawidłowo lub dają niekompletny. Na jakikolwiek pomoc ze strony infolinii nie można liczyć. Dodatkowo wprowadzają ludzi w błąd że już nie ma UPC i trzeba zmienić sprzęt na ich. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNie miła obsługa
    Telewizja się zacina lub nie ma jej wcale
  • ~Grzegorz / 2023-12-06 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam to co inni piszą. Obsługa klienta przypomina mi tą z PRL'u. Po wizycie montera (TV+internet) czekałem 1,5 miesiąca aż mi to tak podłączą, że będę mieć to ci zamawiałem. Masa moich telefonów do Play. Zlewka totalna plus kilku konsultantów bezczelnie się rozłączyło podczas rozmowy. Jak widzę te muchy i inne gwiazdeczki reklamujące Play to mój klapek z automatu leci w TV. Czekam tylko do końca umowy (rok szybko zleci) i won z mojego domu. Nigdy więcej!
    ZaletyBrak
    WadyMasa wad
  • ~polala / 2023-12-06 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie! Zastanówcie się 100 razy zanim podpiszecie umowę z play. Po podpisaniu umowy mają klienta gdzieś. Nie wywiązują się z umowy. Internet światłowodowy nie działa 5 dzień! Ciężko im wysłać obiecanego na infolinii technika, teraz się dowiaduję że nawet 14 dni mogę czekać, a jak się przedłuży i 30 bez internetu. 14 lat z orange były max godzinne przerwy, a jak trzeba było to technik max na drugi dzień był. To plucie i śmianie się w twarz klientowi. Mam umowy na telefony na 350 zł i tylko czekam do końca. Nigdy więcej play! Uważajcie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183