Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Плей - говно / 2023-12-15 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Пидорасы ёбаные! Интернет вечно не работает, поддержка - тупые ебланы, которые врут. Я рот ваш ебал, мрази
  • ~Amber / 2023-12-15 06:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Miałem wcześniej internet i telewizję z UPC i nie było problemów. Teraz z Play to porażka. Router grzeje jak farelka, po 2 miesiącach coś go trafia a Pani oznajmia że mają 3 dni na interwencję. Za każdym razem jak już odbiorą to 8 przekierowan za każdym razem weryfikacja i żebranie o ocenę SMSa na tak bo to spełni realizację ich celów, żałosne. Zawsze odpowiadam że moim celem jest działający internet jeżeli będę miał internet zanim dostanę SMSa to ocenię na tak.
    ZaletyDużo programów, i w przerwach między reklamami można coś zobaczyć.
    WadyCót mniut i fizdaszki
  • ~Paradox / 2023-12-14 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Z większym syfem chyba nigdy nie miałem styczności. Internet po prostu nie działa, muli, nie potrafi załadować niczego. Nawet w tym momencie do pisania opinii muszę sobie udostępnić internet z telefonu od Orange. Umowy rozwiązać się nie opłaca bo kary takie że głowa mała. Do oglądania filmów na yt się nie nadaje a co dopiero do gier. jakbym w lolu miał stałe 100 ms to by było dobrze, niestety zwykle mój ping to rozstrzał między 100 a 1000. Nie polecam. kij im w oko i kotwica w plecy
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Wkurwiony / 2023-12-14 16:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Po przejęciu przez play UPC internet to istna katorga. Chcąc zmienić adres dostarczania internetu skontaktowałem się z infolinią UPC która zapewniła mnie, że istnieje możliwość przeniesienia usług pod dany adres, niestety Pani nie udało się umówić technika na podłączenie internetu z powodu problemów z systemem. Firma miała się ze mna kontaktować w następnych dniach. Z racji braku kontaktu oraz zbliżających się świąt postanowiłem ponownie po 2 dniach zadzwonić na infolinię.

    Wtedy do gry wkroczył "Specjalista z 12 letnim stażem" z UPC. Pan poinformował mnie, że to nie wina systemu lecz pod adresem jest inna infrastruktura i będę musiał zmienić umowę na 'bardziej korzystną'. Umowa ta zawierała w sobie internet ŚWIATŁOWODOWY!!!!!!!! z prędkością 600/100, co według Pana specjalisty jest lepszym internetem niż ten który miałem (stabilne 750/40) i to za jedynie +25zł więcej. Pan poinformował mnie, że aby zmienić adres musze w pierwszej kolejności podpisać nowa umowe, która on przygotuje, a następnie zrezygnować z obecnej. Powiedziałem że procedura wydaje się strasznie skomplikowana i czy nie dałoby się tego zrobić inaczej. Jak Pan mnie zapewnił cytuje "Pracuje tutaj od 12 lat i nie wprowadzam klienta w błąd". Po jakże cudownym zapewnieniu Pan utworzył nowa umowę i umówił mnie z technikiem. Następnie przekierował mnie do innej osoby która miała pomoc mi ze zwrotem poprzedniego routera.

    Połączony zostałem z miłą Panią również w UPC, która była bardzo zaskoczona, że chce zerwać umowę. Dowiedziałem się, że takie sprawy załatwia się przez inaczej, owszem była potrzeba utworzenia nowej umowy i wygaszenia poprzedniej, jednak za pomocą transferu usługi a nie wypowiedzenia umowy oraz nowa usługa nie będzie kosztować +25zł więcej a +45zł więcej. Wykonując procedurę "Specjalisty z 12 letnim doświadczeniem" czekałby mnie okres miesięcznego wypowiedzenia umowy przez co musiałbym zapłacić za internet z którego już bym nie korzystał. Pani poradziła mi abym anulował utworzone przez "Pana specjalistę z 12 letnim doświadczeniem" zamówienie (umowę), a następnie ona do mnie odzwoni.

    Ponownie połączyłem się z infolinią, tym razem PLAY, w celu anulowania już w tym momencie 2 zleceń. 1 zlecenie przeniesienia zgłoszone 2 dni wcześniej na które Pani nie mogła umówić wizyty technika z powodu problemu z systemem oraz zlecenie nowej umowy stworzone przez "Pana specjalistę z 12 letnim doświadczeniem". W tym momencie pojawił się pierwszy problem i konsternacja. Pani chcąc zweryfikować moje dane sprawdzała adres do korespondencji i co ciekawe w systemie widniał adres to którego dopiero zamierzałem się przeprowadzić. Nie ukrywam troche byłem zdziwiony aczkolwiek udało się z Panią przywrócić prawidłowe dane. Niestety następnie dowiedziałem się, że aby anulować zlecenie 1 muszę zostać przekierowany. Po kolejnej weryfikacji udało się anulować 1 zlecenie. NIESTETY znowu okazało się że aby anulować zlecenie "Pana specjalisty z 12 letnim doświadczeniem" znowu muszę zostać przekierowany. Po KOLEJNEJ weryfikacji danych Pan poinformował mnie, że niestety nie może anulować zlecenia, widać "Pana specjalista z 12 letnim doświadczeniem" zhakował płytę główną. Pan polecił mi abym po prostu w momencie przyjazdu kuriera zgasił światło i udawał że nikogo nie ma w domu. Zapisując ten jakże złowieszczy plan podziękowałem Panu za pomoc i rozłączyłem się.

    Następnie odzwoniła do mnie Pani z UPC, która zasugerowała anulowanie powyższych zleceń. Poinformowałem ją że niestety zlecenia nowej umowy nie udało się anulować bo tak. Pani była bardzo zaskoczona i poinformowała mnie, że niestety dopóki zlecenie istnieje to nie może założyć nowego zlecenia na transfer internetu. Poinformowała mnie że skontaktuje się z przełożonym aby tą sprawę eskalować. W między czasie postanowiłem zadzwonić ponownie na infolinię PLAY, może tym razem będę miał szczęście i trafie na kogoś jak miła Pani z UPC. I owszem udało się, dodzwoniłem się do Pani z PLAY która w 30 sekund anulowała zlecenie nowej umowy. Podziękowałem Pani za pomoc lecz w tym momencie straciłem już wiarę w to co jest prawdą, a co fikcją. Każde następne słowo dobierałem bardzo uważnie, a każde odebrane weryfikowałem przez minutę.

    Pani z UPC chyba zauważyła, że zlecenie udało się anulować i przysłała mi SMSa z informacją, żeby zadzwonić ponownie na infolinie UPC i dograć szczegóły. Po modlitwie do wszystkich bogów, splunięciu trzy razy przez lewe ramię, raz przez prawe i stojąc na jednej nodze wykręciłem numer błagając abym trafił na kogoś rozgarniętego. Modlitwy zostały wysłuchane. Odebrał Pan, który powoli od samego początku do samego końca przeprowadził mnie przez proces. Poinformował mnie jakie są warunki nowej umowy w PLAY, zapytał czy wyrażam zgody marketingowe i był bardzo zaskoczony, że nie ponieważ o dziwo miałem już wszystkie zaznaczone. Otrzymałem sms przez który musiałem potwierdzić wszystkie wybrane zgody. Następnie dostałem mail z umowa która różniła się od maila wysłanego przez "Specjalistę z 12 letnim doświadczeniem". W tym mailu musiałem potwierdzić swoje dane oraz zgodzić się na umowę poprzez dodatkowe uwierzytelnienie. Pan zapytał czy wszystko jest dla mnie jasne. Poinformował mnie, że kurier przywiezie nowy router a następnie przyjdzie technik który router zamontuje i koszt kuriera to 19.99. Informacja bardzo ważna którą "specjalista z 12 letnim doświadczeniem" nie przekazał. Pan ustalił ze mną wysyłkę w takich datach abym na pewno mógł ją odebrać. Następnie Pan potwierdził że zrozumiałem wszystkie warunki umowy oraz przekazał mi instrukcje jak odesłać poprzedni router (i co dokładnie oprócz routera powinienem odesłać).

    Podsumowując, jeżeli traficie na ogarniętych ludzi to są bardzo pomocni, ale biada wam jak traficie na "specjalistę z 12 letnim doświadczeniem" taka osoba:
    - nie przedstawi wam oferty
    - poda zły koszt nowej oferty
    - nie pomoże wam, a wręcz wam zaszkodzi
    - bez waszej wiedzy i zgody zmieni wasze dane
    - bez waszej wiedzy i zgody zmieni wasze zgody marketingowe
    ZaletyMożna trafić na pomocnych ludzi
    WadyNiestety firma posiada "specjalistów z 12 letnim doświadczeniem, który nie wprowadzają klienta w błąd" lub takich którzy mówią że nie da się czegoś zrobić bo system coś tam
  • ~Marek / 2023-12-13 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć podają do windykacji nie informując klienta o zadłużeniu podają klienta do windykacji
    ZaletyBrak zalet
    Wadybrak kompetencji pracowników ogółem brak wszystkiego
  • ~Poszkodowany przez PLAY / 2023-12-13 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg jest tragiczny, co chwila brak połączenia z internetem mimo że jest 5 kresek!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2023-12-13 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć z jaką miałam doczynienia, nie dość że robią ludzi w ... z płatnościami, to do tego w placówce w centrum handlowym Skorosze siedzi tak nie miła i hamska obsługa, że omijajcie z daleka.
    ZaletyŻadnych
    WadyLekceważenie klienta, kosmiczne ceny, oszukiwanie przy rachunkach
  • ~111 / 2023-12-12 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z którą kiedykolwiek miałem do czynienia! Przez swój własny błąd wyłączyli internet 3 tygodni temu. Przyznali się, że to był ich błąd i obiecywali naprawić. Ale nadal po trzech tygodniach internetu nie ma, a przy każdym kontakcie słyszę tylko, że zgłoszenie jest priorytetowe i że "jeszcze chwilka cierpliwości".
    ZaletyZaro
    WadyWszystko
  • ~Zniesmaczony / 2023-12-12 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Wymiana uszkodzonego pilota do dekodera urasta do rangi państwowej. W kontakcie poprzez infolinię informacja, że można to załatwić w oddziale niezależnie od tego na kogo jest umowa.W oddziale zupełnie odrębną praktyka w której dowiadujesz się że potrzebne jest upoważnienie. Próby wyjaśnienia sprawy na nic. Pełna indolencja
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta
  • ~Max / 2023-12-11 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo, którego nie polecam ! Klienta mają za nic i grają nie wiem co. Złożyłam reklamacje a każda interwencja w jej sprawie to nadanie numeru jakby nowej reklamacji także można nie doczekać końca. Co więcej zablokowali mi połączenia wychodzące bo tak ich widzi mi się bez podstawy prawnej, zablokowali usługę którą wykupiłam bo tak bez podstawy, dodam, że nie mam żadnych zobowiązań finansowych wobec firmy. Daleko od Play
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Kuba / 2023-12-11 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam w miescie internet który dostałem na kartę to jakas tragedia a ponoć to najszybszy pakiet to jakas kpina jest ????????????
  • ~Tomasz / 2023-12-11 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa 172 kanały + internet 1gb i dostałem stary model dekodera. Na zdjęciach pięknie Play chwali się najnowszym modelem dekodera oryginalny design , podświetlany , dzwięk dolby vision itp.
    Nabijają klientów w butelkę.
    Konsultant na infolinii nie powiedział nic o modelu jaki dostanę ciekawe dlaczego?
    Czuję się oszukany UWAŻAJCIE !!!!! i pytajcie jaki dekoder dostaniecie.
  • ~Filip / 2023-12-11 08:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce. Włączenie pakietu nie działa automatycznie po doładowaniu przez co zanim włączysz pakiet ucieknie Tobie kasa z konta jak chcesz od razu zadzwonić poza tym nie odbierają telefonów na infolinii. Siedziałem na słuchawce 28 min. Jeden z najsłabszych zasięgów.
    Zaletynie ma
    Wadywiele
  • ~Niekompetentna konsultantka / 2023-12-10 21:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Przeniosłem do Pały 3 nr telefonu, po opłaceniu rachunku operator Play wyłączył mi te 3 numery!!!!!
  • ~Żaneta / 2023-12-10 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Sprzedają produkt telewizja i mówią że internet który posiadam wystarczy na doskonały odbiór. Gówno prawda. Teraz twierdzą że mam za mała prędkość i muszę dokupić dodatkowo. Po za tym obsługa ma zero pojęcia co mówią. Spychają od jednego do drugiego tylko aby się pozbyć klienta jak najszybciej. Powiem tak jak wszystkie umowy mi się skończą czyli telefony i telewizja nigdy więcej nie będę korzystać z Play
    ZaletyZero zalet
    WadySprzedają wszystko co mają w ofercie nie patrząc czy rzeczywiście będzie dobry odbiór
  • ~Ryszard / 2023-12-10 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiejszego dnia już czterokrotnie dzwoniłem do BOK i za każdym razem miałem inną opinię . Świadczy to o bardzo słabym przygotowaniu i wyszkoleniu pracowników. Bardzo źle to świadczy o całej firmie play .
    Chcecie nas kasować ale pomocy żadnej z waszejstroy. Niestety firma play nie umie wywiązać się z umów.
    Od 23.11.2023 do dnia dzisiejszego nie mam umowy , co tej firmie wydaje się za skuteczne w sytuacj gdybym chciał ją zerwać . Oni nagrywają... Ja też
  • ~Ryszard / 2023-12-10 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny frajer nabity w butelkę .
    18 zeszłego miesiąca podpisałem z play umowę na odległość bo połączenie telefonu na kartę z internetem było beznadziejne . Mam nadajnik play w prostej linii ok 1300 m . Myślałem , że jeżeli założę radiówkę będzie ok .I tak było do wczoraj .22 listopada przyjechał kurier dał mi do podpisu świstki i paczkę a zapytany o umowę dla mnie - powiedział , że jest w kartonie , w którym był ruter , antena i dekoder do telewizji . Oczywiście w kartonie umowy nie było.Na drugi dzień przyjechał monter , zainstalował antenę itp.itd. , konfigurację musiałem sam zrobić bo inaczej dodatkowe koszty . Ok .zrobiłem , internet działa ale telewizja tylko do wczoraj - 8.12.2023 . W międzyczasie kilkakrotnie dzwoniłem do obsługi w sprawie umowy , kilka dni temu dostałem pocztą ale tylko część - nie obejmującą cen , limitów i tym podobnych a muszę zaznaczyć , że wybrałem opcję najdroższą - bez limitu . Sprytnie to uknuli , bo minęło już 14 dni od możliwości rezygnacji przeze mnie z usługi bez finansowych konsekwencji. W dniu wczorajszym t.j. 8.12.2023 nagle telewizja przestaje działać - dzwonię dzisiaj i słyszę:proszę zrobić reset systemu : ok. robię - i tak kilku krotnie w ciągu godziny .
    Nie wytrzymuję i dzwonię ... jakie było moje zaskoczenie ::: kupił Pan internet bez limitu ale po przekroczeniu 250 gigabajtów ma Pan internet zwolniny (do opcji ślimaka na dystansie 100 metrów). ??? Jakierz było moje zdziwienie gdy to usłyszałem ??? Podsumujmy : brak wglądu do umowy w dniu jej formalnego podpisania przy kurierze,po interwencji-umowa nie pełna,bez istotnych szczegółów.
    Dobrze , że wszystkie rozmowy mam nagrywane na osobnym nośniku ... , każdy sąd obali ich argumenty a odszkodowanie będzie spore .
  • ~Izi / 2023-12-10 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakiś koszmar. Nie mam tv. Internet działa. Stwierdzili, że jest problem i go naprawią. Po 5 godz. nic. Znów mój tel. Sprawa przekazana dalej. Potem, że na tą chwilę nic nie mogą zrobić. To jakiś kiepski żart. Za co ja płacę. I tak już 5ty raz przez dwa miesiące. Mają klientów za nic. Ciekawe ile razy jeszcze będę musiała dzwonić i słuchać: sprawa przekazana do działu technicznego. Czekać na tel., którego i tak nie ma. Nigdy więcej nie podpiszę umowy z tą firmą.
  • ~Edward / 2023-12-10 11:50
    Ocena: 2.67 / 5
    no coz, zasieg poza miastem to tragedia. Zrywanie polaczen, internet liczony w kilobajtach na sek.
    Oferta cenowa jest ok jak sie ma kilka numerow ale to jest u kazdego dostawcy. moze mam pecha bo zadna siec u mnie nie dziala dobrze.
    Zaletyceny dla kolejnych numerow
    Wadykiepski zasieg, kiepski internet, zrywanie polaczen
  • ~Raff / 2023-12-10 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultant Play nie wie co się dzieje w firmie. Nie chcę połączyć z działem odpowiedzialnym za aplikację, gdyż sądzi że nie pomoże mi w niczym. Strona płatności play/upc padła więc nie mogę zapłacić rachunku przez co posiadam zobowiązanie. Pracownik na tyle mało inteligentny że nawet nie sprawdził w systemie kiedy kończy mi się umowa i straszył naliczeniem kary jak ją rozwiąże wcześniej (pozostały mi 2 miesiace). Żałosne typy bez szkoły i wiedzy teoretycznej z działania systemu i obsługi klienta. Dodatkowo rozłączył się bez uprzedzenia.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183