Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4411 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewelina / 2023-12-20 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści. Nadciągająca firma. Chciałam złożyć wypowiedzenie z umowy. Konsultant powiedział abym dokonała tego przed ostatnim doładowaniem konta. A jak pojechałam do salonu to pani nałożyła na mnie karę za wypowiedzenie o czym konsultant nie wspominał podczas rozmowy telefonicznej ...
    ZaletyBrak zalet
    WadyPlay jest jedną wielką wada. Kłamią ciągle
  • ~Julia / 2023-12-19 14:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet w tej sieci to porażka. Zdecydowałam się niecałe dwa tygodnie temu na wzięcie internetu światłowodowego w tej sieci tylko ze względu na bardzo dobre opinie UPC, które zostało połączone z Play. Niestety od tygodnia nie mam internetu i nikt nie potrafi stwierdzić dlaczego. Jeden konsultant mówi, że w mojej okolicy jest chwilowa awaria, inny konsultant mówi, że nie ma awarii. Przyjęte zgłoszenie wisi od dwóch dni, zero jakiegoś kontaktu z ich strony o czym zapewnili. W dzisiejszych czasach ludzie studiują, pracują online i bez internetu jest to niemożliwe. Zastanawiam się w takim razie za co płacę, za brak internetu?????????‍♀️
  • ~seba / 2023-12-19 11:10
    Ocena: 2.00 / 5
    To co ostatnio mnie (kilkunastoletniego użytkownika) spotkało od play to jest niewyobrażalne, próbowałem zmienić kartę SIM na eSIM, niestety aplikacja play24 się wykrzaczyła, i powodowała błędy przez cały czas, nie mogłem dokończyć nigdy tej wymiany a stara karta SIM została już dezaktywowana, to jakich ludzi spotkałem na czacie infolinii play to prostu przeraża, to są ludzie z łapanki, przygłupy, którzy nawet nie wiedzą gdzie pracują a co dopiero żeby pomóc w sprawach technicznych. kilkunastu ludzi, do których cały czas mnie przekierowywano nie potrafiło po prostu zrozumieć co to znaczy wygenerować kod QR by wgrać go jako wirtualną kartę eSIM do smartfona, za to spotkałem się z takim zeszmaceniem że kazano mi jeździć ponad kilkadziesiąt km do salonu by wyrabiać sobie starą kartę SIM. w Czasach gdy wszystko idzie załatwić zdalnie jest to nie do pomyślenia co ta firemka odwala. Ja w ciągu 2 dni potrafiłem załatwić kartę u innego konkurencyjnego operatora i zarejestrować ją (wszystko zdalnie, przesyłka i rejestracja na nowe dane, bez łażenia po salonach itp) i cieszę się z nowych lepszych usług a to co zrobił play to przechodzi ludzkie pojęcie, na koniec dostałem wiadomość że chciano do mnie zadzwonić by wyjaśnić sprawę, ja nie wiem ale ci ludzie są pierd...ęci bo jak inaczej zrozumieć taką głupotę że gość chce dzwonić na kartę która po prostu nie działa bo się uszkodziła przez tą wymianę, on w ogóle czytał moje zgłoszenie, widział screeny, zajrzał do systemu i sprawdził jak sytuacja wygląda?
    Zaletywięcej nadajników od innych operatorów
    Wadybrak 5G w miejscach gdzie to oczekuję, porażająca niekompetencja, ludzie brani z ulicy, którzy na niczym się nie znają, ja wiem więcej od nich, marne oferty w porównaniu z innymi
  • ~Niezadowolony użytkownik / 2023-12-19 07:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam usługę wiosną tego roku . Do tej pory internet nie działa poprawnie . Pomimo tego że monter przyszedł ,pomierzył i uznał że internet będzie miał dobry zasięg . Na infolinii za to konsultant powiedzial wprost że jestem w miejscu gdzie Play nie ma zasięgu ,czasami pojawia się ale słaby . W odpowiedzi na reklamację otrzymałam odpowiedź że no przecież dane są pobierane i wysyłane ..nie wspomnieli tylko że nie w godzinach w których chce żeby to się odbywało a nie w godzinach , w których wszyscy śpią
    ZaletyWg mnie brak
    WadyNiekompetencja konsultantów , beznadziejny kontakt , brak poszanowania klienta
  • ~Biuro / 2023-12-18 23:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam całkowicie - najpierw wyłączyliśmy z bólem obsługę Via Play - a potem okazało się że na końcu zaczęli sobie doliczać za to co wyłączone bo zrezygnowaliśmy z ich usług. To gorzej niż złodzieje. Załamka jakaś. Zanim zakupicie cokowliek zastanowcie sie.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyObsługa, wiarygodnośc, zaufanie, doradztwo
  • ~Aleksandra / 2023-12-18 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaba jakość usług, słaba obsługa klienta, problemy z załatwieniem spraw przez infolinię, Nie polecam
  • ~Wściekła / 2023-12-18 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiem coś o tym,walczyłam 3 miesiące konsultant mnie wprowadził w błąd,miałam płacić i mieć 5G i odbierać na ruterze 4G. Jedno wielkie kłamstwo.Pomógł mi Urząd Telekomunikacji Elektronicznej w 6 dni.Zaraz rozwiązałam umowę i poszłam do T-Mobile i mam spokój,jeszcze mam telefon w Play.Często zrywa mi połączenie. Nikomu nie polecam
    ZaletyJakie zalety ? Chyba wady
    WadyWszystkie
  • ~Małgosia / 2023-12-18 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawarcie umowy na jakiekolwiek usługi w Play to rosnące kłopoty i całkowity brak niekompetencji że strony Zespołu Play. Począwszy od usług konsultantów w salonach, którzy powinni być odpowiednio przeszkoleni i nie powinni wprowadzać klientów w błąd z którego miesiącami nie można się wyplątać. Usługi konsultantów na infolinii,którzy prócz ponaglenia i wysłuchania uwag klientów nic zrobić nie mogą w porządku.Sprawdzają informują i do następnego kontaktu i tak do skutku.
    Moja sprawa ciągnie się od 13 listopada, prosta umowa zawarta,z winy pracownika salonu i braku rzetelnych informacji, rozwiązana, decyzje wydane i... Wciąż przysyłane rachunki za rozwiązane umowy i nieistniejące usługi a należności za opłacone nienależne opłaty brak.Kwota nieduża ale gdyby to Play trzeba było zapłacić, telefonów, ponagleń i innych form dobrowolnego przymusu.... byłoby kilkanaście w ciągu doby, bo trzeba dodać że e-maile i SMS przychodzą całą dobę.

    Szanowna Dyrekcjo, Zarządzie czym kolejek jesteście koszmar, bałagan i brak kompetencji i nieprzygotowanie na przejęcie klientów UPC. Nastawienie na swoje interesy,które bez nas klientów w dłuższej perspektywie wyprowadza Was poza rynek.
    ZaletyGrzeczni i sympatyczni acz bez kompetencji pracownicy infoliniiw
    WadyBałagan,biurokracja, nastawienie na zysk, brak konsekwencji w reagowaniu na nierzetelny personel, dziura informacyjna, słaba jakość usług
  • ~Anna / 2023-12-18 03:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga przestrzegam przed nieuczciwymi praktykami PLAY! Sprawę zgłaszam do rzecznika praw konsumentów!!!
    Zamawiałam w Play internet swiatlowod i przeniosłam 2 numery, po kilku dniach zrezygnowałam z przeniesienia 1 numeru bo mają słaby zasięg u nas /dziecko nie musi miec super zasiegu wiec moze byc w Play ale ja nie/; wszystko miało być gdy dzwonilam i zglaszamam i UWAGA!!! HIT! Po 2 tygodniach okazuje się że Zmienili sobie w umowie ze nie przenoszę 1 numeru ale zostawili mi w umowie drugi numer za ktory mam płacić!!!!!! Czuje się oszukana!!!! Uważajcie bo czytam na forach w necie ze to częste praktyki!!!!!!!! Ide ostrzegać na forach tez i dołączę chyba tez do pozwu zbiorowego
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Były / 2023-12-17 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY TO FRANCUSKIE GÓWNO. TAK SAMO JAK ORANGE. RADZĘ OMIJAĆ.
    WadyWSZYSTKO. JE...Ć ICH.
  • ~Beata / 2023-12-17 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak najdalej od tej firmy. Nie przedłużę z nimi umowy. Prosisz o biling na e-maila problem nie można!!!. Prosisz o zmianę danych korespondencji problem nie wykonane!!!Pytanie od czego są konsultanci od brania pieniędzy za nic!!!
  • ~Barbara / 2023-12-16 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczają opłaty za usługi,których nie świadczą. Konkretnie za canal+. Pierwszy miesiąc miał być według ofert za darmo. Dalej wedle życzenia za 50zł. Nie korzystałam nawet miesiąc. A Play policzył sobie 80 zł,teraz następna faktura to samo,teraz co miesiąc 50. Wszelkie reklamacje przez salon Play, czaty, rozmowy z "konsultantami", maile nic nie dają. Chyba jedynym sposobem na nich jest zgłoszenie sprawy do Rzecznika Praw Konsumenta. Nie dać się nabrać na super oferty. W Play płacisz więcej. Znacznie więcej. Za nic.
    ZaletyŻadne
    WadyRelacje klient-Play poniżej krytyki.
  • ~Kasia / 2023-12-16 21:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziadowstwo totalne nie dorastają UPC do pięter po świętach składam skargę do UOKIK!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyMilion
  • ~Topaz / 2023-12-16 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to porażka w obsłudze klienta. Od teraz będą tylko tracić. Jak najdalej od tej firmy.
    WadyFATALNA OBSŁUGA KLIENTA
  • ~star. / 2023-12-16 14:03
    Ocena: 1.67 / 5
    niewiarygodne jest to, co tu przeczytałem, a zajrzałem z ciekawości. Czyli nie jestem sam... Koniec UPC - dla mnie po ok. 25 latach - i migracja do PLAY to jest koszmarne nieporozumienie.
    1) konieczność wymiany całego sprzętu (dekoder, router, 2x multiroom) mimo ze wszystko działa.

    2) absurdalna procedura - po godzinie dyskusji i wysłuchiwania wszystkich formułek na infolinii - potwierdzenia tożsamości poprzez konto bankowe, która to czynność została dwukrotnie potwierdzona przez bank, ale PLAY nie dostał takiego komunikatu. Od momentu przejęcia UPC dostają ode mnie 240 zł co miesiąc, ale mimo to muszą potwierdzić tożsamość elektronicznie przez bank

    3) przekazanie do informacji do PLAY, że jest kłopot, którego nie mogę naprawić. Oczywiście, PLAY bombardował mnie przez 3 dni, że brak potwierdzenia. Nawet zadzwonili, aby mnie pogonić. MIałem więc okazję przekazać drugiej osobie z PLAY, żę jest kłopot. Potwierdzam toższamość w banku, a oni nie wiedzą, że to zrobiłem. WHY??? Poradzili mi, abym zadzwonił do banku :)

    4) co zrobiło PLAY - anulowało zamówienie, które wcześniej we wszystkich szczegółach potwierdziłem w rozmowie na infolinii.
    Nawet nie pofatygowali się zadzwonić i napisać, że instalacja 4 dni przed Wigilią się nie odbędzie. Krórki e-mail o anulowaniu.

    5) kiedy zadzwoniłem na PLAY, aby po raz trzeci poinformować, że zawiodła ich procedura, okazało się, że - po anulowaniu zamówienia - nie mają śladu po zdarzeni. Pani na infolinii nie rozpozna tematu ani po numerze ID z UPC, ani po numerze zamówienia, ani po numerze usługi z tego zamówienia, ani po nazwisku!!!

    Dotąd przedłużałem umowę w UPC co dwa lata i zajmowało to 15 minut. Teraz miałoby być co rok. Nie dziekuję. PLAY, poprawiliście mi humor przed świętami.
  • ~Aga / 2023-12-16 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Sami oszuści i naciągacze! Internet szwankuje, ciągle nie ma zasięgu a płaci się tyle za niego! Zgłoszenia rozpatrują tygodniami! Jednym słowem LIPA…
    Zalety Brak
    WadyWszystkie jakie mogą istnieć
  • ~Tomasz / 2023-12-16 12:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Banda niedorozwinietych kredytów
    Stworzyli system, jtoey nie pozwala na kontakt z osobami kompetentnymi i władnymi by rozwiazać problem, np techniczny.
    Nie polecam
    Nie skorzystam.
    Jpis
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Paweł / 2023-12-15 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma nie potrafi od tygodnia usunąć awarii telewizji na dekoderach horizon, obsługa klienta też porażka, pakiety internet+tv u innych dostawców są dużo bardziej atrakcyjne.
  • ~Dydo / 2023-12-15 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, mam internet z Play, przez pierwsze 2miesiące było całkiem optymalnie 40Mb/s coś w okolicach czasami przerywało połączenie ale zdarzało się to żadko i po ok 5 min wszystko wracało do normy jednak teraz to jeden wielki syf. Pobieranie to max 10mb/s internet przy zwykłej aktualizacji na konsoli gdzie to jedyne źródło czerpania internetu wypier#ala co 100mb i nie ma go 10 min. Jak to jest nr.1 w polsce to nie chce wiedzieć co mają inni. Mogę jeszcze dodać że gdy mój kolega, który też ma internet z Play zadzwonił do nich aby rozwiązać umowę usłuszał"proszę pana możemy panu dać lepszy pakiet w takiej cenie jaką pan teraz płaci, a w zamian zostanie pan z nami co pan na to?"
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Magda / 2023-12-15 14:56
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana usługami Play!!!Instalacja internetu oraz telewizji nie może się odbyć przez 1.5 tygodnia od podpisania umowy nie z powodu braku dostępności lub innych utrudnienień tylko osoba która to zakłada nie przychodzi w umówionych prze firmę dniach. Trzeci raz zostałam oszukana i nie potrzebnie brałam wolny dzień w pracy ponieważ nikt się nie zjawił zachowują się jakby to było za darmo i łaskę ktoś zrobi że przyjdzie i podłączy.Wstyd dla takiej dużej firmy????????????
    ZaletyJak na razie brak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183