To co ostatnio mnie (kilkunastoletniego użytkownika) spotkało od play to jest niewyobrażalne, próbowałem zmienić kartę SIM na eSIM, niestety aplikacja play24 się wykrzaczyła, i powodowała błędy przez cały czas, nie mogłem dokończyć nigdy tej wymiany a stara karta SIM została już dezaktywowana, to jakich ludzi spotkałem na czacie infolinii play to prostu przeraża, to są ludzie z łapanki, przygłupy, którzy nawet nie wiedzą gdzie pracują a co dopiero żeby pomóc w sprawach technicznych. kilkunastu ludzi, do których cały czas mnie przekierowywano nie potrafiło po prostu zrozumieć co to znaczy wygenerować kod QR by wgrać go jako wirtualną kartę eSIM do smartfona, za to spotkałem się z takim zeszmaceniem że kazano mi jeździć ponad kilkadziesiąt km do salonu by wyrabiać sobie starą kartę SIM. w Czasach gdy wszystko idzie załatwić zdalnie jest to nie do pomyślenia co ta firemka odwala. Ja w ciągu 2 dni potrafiłem załatwić kartę u innego konkurencyjnego operatora i zarejestrować ją (wszystko zdalnie, przesyłka i rejestracja na nowe dane, bez łażenia po salonach itp) i cieszę się z nowych lepszych usług a to co zrobił play to przechodzi ludzkie pojęcie, na koniec dostałem wiadomość że chciano do mnie zadzwonić by wyjaśnić sprawę, ja nie wiem ale ci ludzie są pierd...ęci bo jak inaczej zrozumieć taką głupotę że gość chce dzwonić na kartę która po prostu nie działa bo się uszkodziła przez tą wymianę, on w ogóle czytał moje zgłoszenie, widział screeny, zajrzał do systemu i sprawdził jak sytuacja wygląda?
Zaletywięcej nadajników od innych operatorów
Wadybrak 5G w miejscach gdzie to oczekuję, porażająca niekompetencja, ludzie brani z ulicy, którzy na niczym się nie znają, ja wiem więcej od nich, marne oferty w porównaniu z innymi