Oszuści i złodzieje, doliczają dodatkowe oplaty do każdej z usług i nie da rady tego zareklamować bo nikt nie bierze za to odpowiedzialności ani infolinie ani salon. Reklamację mocno przeciągają żeby klient dal sobie spokój, miałem płacić 140zl za wszystkie usługi a przychodzą mi rachunki 175zl. Różnica na fakturze to Usługi dodatkowe ale nikt nie wie jakie to usługi, po parę złoty doliczone do każdej usług. Jedynie droga sądową. Jeżeli ktoś ma na to czas to niech podpisuje umowy z play. Ja przelaze do innej sieci. A po ich twarzach widać że są szkoleni na takie hieny żeby naciągać ludzi na podpisanie umow.
ZaletyZasieg GSM
WadyWszystko oprócz zasięgu GSM
~Kamil / 2023-12-24 17:09
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i złodzieje, doliczają dodatkowe oplaty do każdej z usług i nie da rady tego zareklamować bo nikt nie bierze za to odpowiedzialności ani infolinie ani salon. Reklamację mocno przeciągają żeby klient dal sobie spokój, miałem płacić 140zl za wszystkie usługi a przychodzą mi rachunki 175zl. Różnica na fakturze to Usługi dodatkowe ale nikt nie wie jakie to usługi, po parę złoty doliczone do każdej usług. Jedynie droga sądową. Jeżeli ktoś ma na to czas to niech podpisuje umowy z play. Ja przelaze do innej sieci. A po ich twarzach widać że są szkoleni na takie hieny żeby naciągać ludzi na podpisanie umow.
ZaletyZasieg GSM
WadyWszystko oprócz zasięgu GSM
~Kasia / 2023-12-24 14:45
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam. Brak internetu i telewizji. Monter może przyjechać dopiero po Nowym Roku czyli ponad tydzień bez usług za jakie Play/ UPC wystawia fakturę. Panie na infolinii zupełnie nie kompetentne. Reklamacja została złożona ale nie mogę dostać jej treści mailowo!?
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Anonim / 2023-12-24 13:30
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zażenowany poziomem obsługi. Monter był przeprowadził instalację i kazał zadzwonić na infolinię Play w celu podania S/N urządzenia i aktywacji. Mówił, że od ręki to załatwią i będzie od razu dostęp do Internetu, potem Pani na infolinii mówi, że do 4 dni. Następnie zdzwonię po 3 dniach i kolejna Pani mówi, że do 14 dni. Widać, że nikt nie zna procedury i podchodzą do obowiązków od niechcenia. Poziom obsługi i podejścia do nowych klientów równy zeru. Nie polecam, właśnie mam zamiar rozwiązać umowę z ich winy.
~Daniel / 2023-12-24 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Dramat zostawili nas bez Internetu na święta. Pomimo monitów nikt nie naprawił nikt się nawet nie skontaktował. Zależy im tylko na tym żeby sprzedać usługę a potem jak będzie tak będzie. Traktują klienta jak zło konieczne.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta ma gdzieś klienta.
~Adam / 2023-12-24 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem, porażka totalna bezapelacyjna porażka. Po przejściu UPC do Play centrum pomocy nic kompletnie nic nie robi prócz zbierania zgłoszeń. Od tygodnia czekam na naprawę sygnału światłowodu wcześniej załatwienie jakiejkolwiek bzdety trwa conajmniej dwa tygodnie mówią że ktoś się z tobą skontaktuje po czym totalna cisza jak dzwonisz znowu udają głupich przyjmują nowe zgłoszenia i tak w kółko . Czekam tylko do możliwości zmiany operatora. Nigdy więcej play.
ZaletyJak działa sygnał jest stabilny ale to też nie zależy od nich.
~Marek / 2023-12-24 11:20
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie radzę zawierać umowy z Play. Często a właściwie bardzo często blokuje się sygnał.Zanika, choć mieszkam a Warszawie.
ZaletyBark
WadySygnał zanika.
~Błażej / 2023-12-23 20:18
Ocena: 1.33 / 5
Streszczając wszystko jednym słowem to napisałbym tragedia chociaż uważam że to i tak za słabe słowo na wszystko co związane z Play.
Internet w każdym urządzeniu porównywalny do połączenia jak z mikrofalówką. Do tego jeszcze drogo i to bardzo, umowy oczywiście wcześniej zerwać nie można pod żadnym pozorem mimo że internet działa jakby go nie było, a o telewizji internetowej to już nie wspomnę bo szkoda nerwów, ale spróbuj się spóźnić chociaż o jeden dzień z zapłaceniem rachunku to wtedy jak tak można. Ogólnie rzecz ujmując nie popełniajcie mojego błędu i nie zawierające z tą chorą firmą żadnych umów bo najprawdopodobniej skończy się tak że wyrzucicie router razem z telewizorem przez okno z frustracji. Dziękuje i pozdrawiam wszystkich oprócz Play.
ZaletyŻadne
WadyNie starczy na to miejsca
~Max / 2023-12-23 17:36
Ocena: 1.33 / 5
Ciekawi mnie z której obory wyopuszczono to co o kobiecym głosie na infolinii?
Zero kultury!!
~Bigsrakaonplayhead / 2023-12-22 22:29
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego gówna płacę 120zł a mam najmniej 60pingu a najwięcej 700. Nie polecam za rok zrywam z nimi umowę pozdrął.
ZaletyNic
WadyWszystko gówno internet
~Dorota / 2023-12-22 20:42
Ocena: 3.00 / 5
Obsługa klienta przez czat na stronie internetowej to kompletna porażka. Pani z którą pisałam wydawała się pisać od niechcenia po czym zakończyła ze mną rozmowę przekierowując do innego działu, nie miałam ochoty wszystkiego na nowo tłumaczyć kolejnej osobie, więc mimo chęci zostania nowym klientem play nie skorzystałam z ich usług. Może w konkurencji pracownicy okażą się bardziej pomocni.
Zaletybrak
WadyNieodpowienia osoba na stanowisku
~am / 2023-12-22 19:23
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo polecam się dokładnie zastanowić, zanim Państwo cokolwiek podpiszecie albo na cokolwiek się zgodzicie.
Robiliśmy cesje z jednej firmy na druga. I tak nas załatwili oszuści z play, że teraz z jednej umowy zrobiły się dwie i dostajemy zamiast 1 faktury też dwie.
Obsługa dramat, zbywanie, brak odpowiedzi na reklamacje. Nie polecam.
~Termos / 2023-12-22 18:59
Ocena: 1.00 / 5
Skandal. Neta zrywa co chwilę, pin w grach 500 ms, infolinia umywa ręcę. Yebac nie płacę za to ścierwo. Omijać
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~zs / 2023-12-22 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Tak totalna negatywna ocena jest słuszna .Dlatego zalecenia klientów ,aby trzymać się daleko od tej sieci są koniecznością ,aby nie dać się złapać w zastawione sieci do kłopotów dla klientów !?. Współpracowali z WhatsApp, przejmowali sfingowane obciążenia dla klientów. Dziś interia informuje w art. że UODO ukarał 100tys. MZ za niezgodne z prawem korzystanie z danych i przetwarzanie( W swojej decyzji zwrócił m.in. uwagę na fakt, że "przekazanie danych pozyskanych z rejestru nastąpiło przy pomocy komunikatora WhatsApp, co stworzyło też możliwość utraty kontroli nad tymi danymi, w tym ich bezpieczeństwem. Nie dość, że ten kanał komunikacji nie został wskazany w przeprowadzonej przez administratora analizie ryzyka, to nie jest on wskazany do komunikacji w administracji publicznej z uwagi na to, iż właściciel tego komunikatora był już karany przez irlandzki organ nadzorczy m.in. za brak przejrzystości w przetwarzaniu danych osobowych). Klienci i władze nadzoru nad operatorami wreście powinni się zając, takim bezprawiem w RP.22.12.23r
WadySame wady w opisie klientów .
~Sylwester / 2023-12-22 12:42
Ocena: 1.67 / 5
Szkoda, że scala zaczyna się od 1 gwiazdki, bo i 1 jest za dużo. Chęć dodania dodatkowego odbiornika przy obecnej umowie z UPC (gdzie nie bylo żadnych problemów) skutkowała podpisaniem nowej droższej umowy za ten sam pakiet (bo UPC zostało przyjęte przez Play i nie ma innej opcji dodania odbiornika płacąc tylko za niego dodatkowo. W końcu z pakietami przy wyszczej cenie zniknęły dodatkowe sportowe kanały, które były poprzednio, Tv zawieszało kilka razy na dzień pomimo zapewnień że będzie drożej, ale lepiejj. Za 2 dni okazało się, że nowym klientom Play przysługuje promocja pierwszy rok bezpłatnie, która nie była ani zaoferowana, ani zastosowana. Zaproponowano zerwać umowę i zawrzeć nową, żeby zastosować promocję. Po zgodzie za 10 min wyłączono wszystkie serwisy (opłatę pobrano oczywiście), przy kolejnym telefonie do obsługi klienta poinformowano, że na nowej umowie podłączą serwisy dopiero po świętach. Super, 7 dni bez internetu i TV bez żadnego uprzedzenia. A wszystko przez chęc tylko dodania dodatkowego odbiornika… obsługa klienta fatalna, zawieranie umowy na odległość trwa 1,20 min przez telefon, pracownicy nie ponoszą odpowiedzialności za działania/informowanie/nieinformowanie innych pracowników działu obsługi (Klientowi bez różnicy kto go obsługuje, dzwoni do Play) i mają 0 chęci rozwiązania problemu. Z żadnym z operatorów nie mieliśmy takiego fatalnego poziomu jakości.
ZaletyNie udało się odnaleźć
WadyFatalna obsługa klienta
~Max / 2023-12-21 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo! Naciągacze, brak kompetencji, złodzieje, reklamacje bez odzewu, brak szacunku dla klientów inaczej brak słów. Proszę daleko trzymać się od tej firmy. Nie polecam!
Zalety Brak
WadyWszystkie możliwe
~Wkurzony klient / 2023-12-21 19:00
Ocena: 1.00 / 5
2 dzień braku dostępu do internetu. Już NIGDY nie skorzystam z oferty tej śmiesznej pseudo formy i odradzam każdemu jakichkolwiek interakcji z nimi. To jest oszustwo a nie firma. Żałosne.
ZaletyBrak
WadyPrzerwy w dostawie internetu.
~Amelia / 2023-12-21 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Play to jakis scam oskamowali mnie na 6GB na 30 dni a skonczyly sie po 1 dniu a uzywalam bardzo malo, skamerzy jestescie i oddawajcie mi moje 10 zl uloze sobie za nie zycie, oddawajcie pieniadze!!
Zaletyzadne
Wadyskamerzy to sa i nie da sie korzystac z ich sieci wszystko odbieraja
~Ariel / 2023-12-20 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza śieć w Polsce problemy z internetem reklamacie składane kilkanaście razy nic poprawy,problemy z dzwonieniem nic z tym nie robią od początku umowy problemy na szczęście kończy już mi się umowa i uciekam z tej pseudo sieci. Ostrzegam zastanówcie się dobrze przed podpisaniem umowy.
ZaletyNie ma
WadyInternet,połączenia,zasięg
~Adi / 2023-12-20 18:21
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam, nie da sie w nic grac bo caly czas 500ms+, przegladarka ledwo co sie laduje. Tragiczny internet