Sprzęt wadliwy, internetu brak, trzeba czekać tydzień na przyjazd serwisanta. Internet FIRMOWY, firma stoi. Zero pomocy w jakiejkolwiek postaci, nawet w zasugerowaniu kompatybilnego sprzętu tymczasowego, który mógłbym zakupić na własny koszt. TRAGEDIA!
ZaletyBRAK
WadyCała lista, od produktu, przez usługę, aż po serwis
~Paweł / 2024-01-29 17:05
Ocena: 1.67 / 5
Poprawa do mojej wcześniejszej opini za dużo gwiazdek jak dla was
ZaletyŻadne
WadyNajgorszy internet jaki miałem już z Orange chyba lepiej działał niż play
~Paweł / 2024-01-29 16:58
Ocena: 2.33 / 5
Za co im płacę żeby dawali internet czy lecieli w kulki. Nie dość że szybkość nie powala to jeszcze wyrzuca mnie z większości gier online bo internet nie jest w stanie tego uciągnąc. Nie umiecie dawać dobrego i stabilnego internetu to wogóle nie będę wam płacić :) nie pozdrawiam
~NIE DLA PALY / 2024-01-29 11:38
Ocena: 1.33 / 5
Ludziska, na wstępie informacyjnie NIE DAJ SIĘ NABRAĆ NA INTERNET OD PLAY, i tu możecie przestać czytać, ale powiem Wam, że takiego gniota jak usługa internetu od Play to przez ostatnie 15 lat nie uświadczyłem ( był u mnie UPC, dałem się namówić na migrację do Play ). Przez pierwsze dwa tygodnie usługa działała "przyzwoicie" można by z nią żyć ale kolejne tygodnie to już jest tortura. Play do reklamacji wymaga pomiarów certyfikowanych ... tylko jak je wykonać, jeżeli jest brak internetu lub łącze jest na tyle słabe, że nie zapisuje i nie certyfikuje pomiarów. Ping 3000 ... prędkości poniżej 10, na łączu 1000, w wiadrze więcej z rzeki doniosę internetu niż Play jest w stanie dostarczyć kablem. NIE zastanawiaj się, od razu znajdź innego dostawcę! Oczywiście PLAY nie widzi problemu, nie ma podstawy do rozwiązania umowy z ich winy, wielka technologiczna firma na papierowej podstawie. Jeżeli nie uzyskam wypowiedzenia za porozumieniem stron, cóż spodziewajcie się nowego kanału na YT, codzienne relacje z działania łączy PLAY, testy, poświęcę na to trochę czasu ale najważniejsze, że może uchronię kilka osób przed błędem, który sam popełniłem.
ZaletyBRAK !
WadyWSZYSTKO
~Klient / 2024-01-29 09:28
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiąca zgłaszam awarie internetu nikt nie raczył się pojawić play to porażka nie dbają o klienta trzeba zgłosić ich w odpowiednie miejsce.Konczy się umowa nie przedłużam z nimi.
ZaletyŻadnych zalet
WadyBeznadziejna firma
~Monika / 2024-01-28 10:20
Ocena: 1.67 / 5
Od 11 dni mam problem z internetem i telewizją, zgłaszam problem codziennie, proszę o technika a oni tylko każą uzbroić się w cierpliwość.
Każdy odbierający mówi co innego. Umowa podpisana w grudniu 2023 przejęli mnie z UPC zapewniając, że mają lepszy sprzęt i obsługę. Jedno wielkie kłamstwo.
Od 11 dni nie naprawili usterki ani nie odpowiedzieli czy mogę rozwiązać umowę bez ponoszenia kosztów z ich winy. Prosiłam o kontakt z kierownikiem, który miał oddzwonić do dziś żadnej reakcji
Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyTraci się internet a popołudniu i wieczorem jest całkowity brak co za tym idzie brak telewizji.
Nie można się doprosić naprawy i odpowiedzi na reklamacjaę.
~Ol / 2024-01-28 09:56
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam montaż internetu w mieszkaniu. Po tygodniu od montażu nadal nie było sygnału. Zgłaszałam codziennie tą informacją - bezskutecznie. Kilkakrotnie podawano mi sprzeczne informacje dotyczące czasu oczekiwania, terminów. Błędnie przyjęto moje zgłoszenie.
Rozwiązałam umowę w ciągu 14 dni od montażu (ani przez sekundę ten internet nie działał).
Dziś dostałam fakturę do zapłacenia. Uważam, że jest to oburzające.
Państwo na infolinii bardzo mili, tylko co z tego?
ZaletyNie znam
WadyNieprofesjonalne podejście i niedostarczenie usługi.
~Arencik / 2024-01-27 22:03
Ocena: 1.00 / 5
po 3 latach dalej sie nic nie zmieniło pod względem internetu, jak chce ktoś brać internet to napewno nie od play.
1. w dzień nie chce sie nic wczytać nawet głupia strona na google
mimo ze internet mi sie nie skonczyl
2.godziny wieczorne to jest katorga, nic sie nie chce wczytać widzisz ze masz internet ale jednocześnie go nie ma.
3.jak na swoja cene a jest ona duza to powinni dac cos od siebie zeby internet dzialal lepiej, bo jak narazie bardzo sie przepłaca bo internet nawet nie chce działać.
*Pewnie będą to czytać też ludzie którzy grają na komputerach czy konsolach, wam tym bardziej nie polecam w kazdej grze korzystającej z internetu jest minimalnie 400 ms co chwile. A jak chcecie sobie zainstalowac gierke jakąs to tez mozecie pomarzyc, poniewaz prędkość jest tak wolna ze gry 2gb instalują caly dzien.
W skrócie nie polecam ludziom o słabych nerwach.
Najgorszy internet.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Blacka / 2024-01-27 19:23
Ocena: 1.00 / 5
Co 2 miesiące wymiana dekodera bo sie psuje. Ciągle awarie sieci, srednio raz w tygodniu. Syf najgorszy w Polsce.
Mam oppo Reno 5g, jestem w zasięgu 5g. Na górnym pasku widzę ikonkę sieci 5g i jestem na mapie w zasięgu sieci 5g.
Niestety prędkości internetu to patologia.
Skusiłem się na 5g bo miało być super, tymczasem przy zwykłych filmikach 50 minutowych w HD można się tylko zdenerwować. Albo to 5g to jakaś ściema marketingowa albo 5g jest znacznie słabsze od LTE. O co tu chodzi?
Zwykły tiktoku po godzinnym stimingu powoduje brak możliwości ładowania stron z teledyskiem na YouTube
ZaletyObsługa miła.
Duży wybór telefonów do abonamentu.
Wszędzie zasięg komórkowy.
WadyKiepska prędkość internetu.
Zacinający się internet.
Długie ładowanie stron z filmikami nawet w rozdzielczości 750 nie wspomnę o HD. Speed test kiepski.
~Iwo / 2024-01-26 21:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć jaką miałam. Infolinia porażka. Internet komórkowy żaden. Odliczam dni do końca umowy i nigdy więcej nie chcę mieć z nimi nic wspólnego! Nie polecam!
ZaletyZero
WadyPodpisana umowa na 2 lata
~Marek / 2024-01-26 17:05
Ocena: 2.00 / 5
Płąci się za SLA 6 godzin, a jak przyjdzie co do czego, to okazuje się, że to nie jest tak naprawdę to, co na całym swiecie nazywa się SLA (Service Level Agreement, SLA czyliu mowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) tylko bezwartościowe "SLA na serwis" i porządnego Internetu nie mam już ponad tydzień.
Załamka.
~Niezadowolony w 100% / 2024-01-25 19:43
Ocena: 1.00 / 5
Mieszkam w Kudowie zdroju. W maju przeniosłem się do PLAY i od tej pory to gehenna.Telefon do centrali to kpina ,żadnej reklamacji nie uznają jako zasadna.Przysyłają instrukcje co mam zrobić bym miał dobry odbiór takie techniczne zawiłości że informatyk nie słyszał takich bzdur . Zalecają bym okablował dom i komputer oraz dwa telewizory podłączył kablami.Przyjmujący zgłoszenia na tel 790 500 500 nie słuchają i zapisują co chcą a potem otrzymuję odpowiedzi nie na temat.Zaproponowano mi wymianę ruterów i to trwa miesiąc. Święta i nowy rok miałem tylko jeden niepełno sprawny telewizor. Napisali że W planach mają postawienie nowego słupa nadawczego i wtedy będę miał dobry sygnał ,lecz ja mam 74 lata . Istniejący słup stoi 480 m od mego domu. Czuję się tak jak bym kradł sygnał a nie płacił za niego. Za każde zgłoszenie otrzymuję maila bym ocenił cz pozytywnie załatwiono me problemy.Zgłaszanie w punkcie Play nic nie da bo ta kobieta jest bezsilna z tą instytucją .NIE POLECAM A GORĄCO ODRADZAM
ZaletyNie ma zalet ale zapewniają 2 lata wzrost ciśnienia bez filiżanki kawy.
Wady100 % porażka
~Jajo / 2024-01-25 10:31
Ocena: 1.00 / 5
internet światłowodowy działał przez 2 tyg. bez zarzutu... na 3 tydzień łączne niestabilne, raz przesył 10mb, raz 30kb/s, wifi w telefonie działa... tak raz w ciągu dnia sprawnie reszte trzeba się modlić żeby się coś odpaliło. Mam internet swiatlowodowy a i tak robie router z telefonu bo lepiej działa mobilny z Plusa niz stacjonarny z Play...
Zaletyzaleta jest taka że jak to tak będzie dalej wyglądać to mam nadzieje że ta firma upadnie ;d
Wadydużo by pisać
~Nie polecam play / 2024-01-24 22:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam totalnie nigdzie nie ma zasięgu internet w podejrzany sposób ucieka nawet jak telefon jest wyłączony a film ładuje się jakieś 4 lata obsługa klienta ma totalnie wywalone na użytkowników
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Tak / 2024-01-24 18:18
Ocena: 1.00 / 5
Maja w d...klijetow a serwisanci to partacze! Jedno co dobrze im wychodzi i spier...robotę.zglaszalem problem już 4 razy i do tej pory cisza.ZREZYGNOWALEM Z POLSATU TERAZ ZALUJE
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie możliwe
~Aliaksandr / 2024-01-24 10:49
Ocena: 2.67 / 5
Jestem mega zawiedziony z Panstwa obsługi klienta i całego serwisu.
15.01.2024 telefonicznie zawarliśmy jako firma umowę z Play na usługę internetu światłowodowego. Na technika czekaliśmy równiutko tydzień.
Pod czas wizyty się okazało, że w biurowcu nie ma odpowiedniego kabla do podłączenia modemu. Technik powiedział, że musimy złóżyć zgłoszenie drogą mailową, w którym mamy opisać całą sytuację i napisać, jaki kabel potrzebujemy do podłączenia internetu.
Zrobiliśmy to niezwłocznie, 22.01. Dziś, po licznych kontaktach z PŁATNĄ infolinią się dowiedzieliśmy, że takie zgłoszenia są rozpatrywane w ciągu 14 dni. Nie jest wykluczone, że po odpowiedzi na zgłoszenie ponownie będziemy czekali na wizytę technika (do kilku dni). No i, oczywiście, nikt nie wyklucza, że coś może pójść nie tak.
Wynik: od momentu zgłoszenia chęci współpracy do faktycznego rozpoczęcia korzystania z usługi może minąć nawet miesiąc.
Zdecydowanie odradzam wchodzenia w to- oszczędzicie sobie czas.
W celu weryfikacji dla Play zostawiam tu nr zgłoszenia 294809940
????
Zaletycena, faktyczna prędkość internetu
Wadyczas na podłączenie usługi, obsługa klienta
~Sergio / 2024-01-23 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie wierzę w zapewnienia o przejściowych problemach z Internetem, zrywa cały czas, na temat innych usług się nie wypowiadam
~Vx / 2024-01-23 13:52
Ocena: 1.00 / 5
Wieczne problemy z internetem, obsługa klienta dno.