strona 25 z 242
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Marek / 2024-08-30 11:49
Kupiłem wszystkie możliwe startery, zarejestrowałem, chciałem zrobić test 5G w Mławie i Ciechanowie, bo mnie szlag trafia z Orange. I co się okazało? I to, że 5G w Polsce to kant i sciema. U wszystkich w szczycie przez kilka godzin prędkości na poziomie od 5 do 30 Mb/s! Kpina i tyle a ja płacę podatki na utrzymywanie UOKiK i innych.
Teraz w tej chwili (Motorola G54 Power Edition) cały czas 5G oscyluje między 6 a 15 mega a LTE++ to w ogóle jakieś 3G jest. Kto tym ujom koncesje dał, nie wiem... -
-
~Marek / 2024-08-29 18:31
Przeszedłem z UPS do pLeya i gorzko żałuję. Dzisiaj rozmawiałem z konsultantką , która miała akcent wschodnii była totalnie nie kumata i zadzwoniłem drugi raz , już była polska pani i i tak nie była kumata i w niczym mi nie pomogła ???????????? ZaletyBRAK !!!!!!!!WadyTotalne g.....o!!!!!!!! -
~Oburzonyklient / 2024-08-29 11:55
Swojego czasu kupiłem usługę internetową w play. Jakie było moje zdziwienie kiedy przyjechał monter rozpakował pudełka ja patrzę a to używany sprzęt. Skrzynka na zewnątrz była już poprostu żółta od starości. A ruter był zepsuty. Na złożoną reklamację w salonie w galerii w Kędzierzynie kierownik byl bardzo nieuprzejmy delikatnie ujmując sprawę. ZaletyNie widzęWadySprzedają stare używane graty nawet nie informują klienta że otrzyma używany sprzęt. -
~nienawidzeplaya / 2024-08-28 21:56
najgorszy internet świata. non stop po pare tysięcy pingu. nie da sie grać. pomimo że mam 5GHz to i tak mam 5tys pingu. ping cały czas skacze. 5k ms a 5 sekund później 20ms. co ja mam do jasnej cholery z takim internetem zrobić? co chwile mam bany na wyszukiwanie gry bo mnie wyrzuca w środku meczu. nie polecam. ZaletyzeroWadywszystko -
~anna / 2024-08-28 12:12
Dramat! multum odebranych telefonów, ludzie kompletnie nie przeszkoleni. Zero nastawienia pro klient. Każdy z konsultantów przedstawia inną ofertę. Trzeba wysłuchać monologów bo"mają swoje procedury". Zero słuchania potrzeb klienta. Ostatecznie przy zakupie pomimo widniejącej pełnej oferty na stronie-instalator przyjechał ze sprzętem sprzed kilku lat. Kolejna ciekawa rzecz, bo niby jest się klientem play a jednak się nim nie jest w momencie przedłużania umowy. Jakiś koszmar. Usługi porównując do wcześniejszego UPC-koszmar. Nie wiem, =kto zarządza tymi ludźmi ale robi to na tyle źle że ma nieprzeszkolonych, kompletnie nie przygotowanych pracowników -
~Ryszard / 2024-08-28 00:05
Play to jedno wielkie oszustwo. Osobie głuchoniemej wciśnięto pakiet internet + tv obiecując że będzie odbierać programy z napisami dla niesłyszących.
Okazuje się że nie ma możliwości wyświetlania tych napisów a Play umywa ręce od roku twierdząc że nad tym pracuje. Jest to perfidne oszukańcze wykorzystywanie osób niepełnosprawnych. Najwyższy czas by tą firmą zajął się prokurator. -
~Rozczarowana / 2024-08-27 19:27
Jakiś czas temu wykupiłam pakiet HBO z max ,w zeszłym tygodniu zrezygnowałam ,dostałam smsa że wyłączą usługę z ostatnim dniem okresu rozliczeniowego a następnego dnia już było wyłączone ,kasę wzięli max wyłączyli dwa tygodnie przed końcem okresu rozliczeniowego,niedługo kończy mi się umowa na szczęście nigdy więcej Play ZaletySzybko wysyłają faktury do zapłaty ha,haWadyInternet do kitu i w telefonie i przez router -
~Niezadowolona / 2024-08-26 21:47
Nic nie działa, załadowanie filmu trwa wieki, ciągły brak internetu ZaletyBrak zalet, od dawna jestem w tej sieci i poważnie zastanawiam się nad zmianąWadyInternet, telefon szybkie zużycie pakietu internetu mimo minimalnego korzystania z usługi -
-
~com / 2024-08-26 21:25
Bardzo żałuję, że dałem się namówić na przejście z UPC do Play. Teraz nie mogę się nawet zalogować (komunikat Ups... nie działa), na infolinii ludzie niekompetentni i kłamliwi. Byle wcisnąć umowę kolejnemu. Telewizję założyli mi na wf-fi nie na kablu i cały czas są przerwy. Niestety minął czas na odstąpienie 14 dni i muszę znaleźć jakiś sposób żyby się ich pozbyć. Nigdy nie przeniosę do nich abonamentów na telefony ! Zaletyszybki internetWadyBardzo nieprzyjazne strony do logowania po migracji z UPC. Nie da się wybrać programów TV głosowo jak w UPC. Nie da się powrócić do oglądanego z odtworzenie programu TV w miejscu którym się przerwało jak było w UPC, tylko trzeba oglądać od nowa. Na infolinii mają słodkie głosiki ale nic się nie załatwi - podają nr rozwiązania mojej sprawy na stronie na której nie mogę się zalogować :) -
~Grzegorz z Krakowa / 2024-08-26 15:56
Cześć,
Obsługa - katastrofa.
Chciałem podpisać umowę na dwa telefony. I światłowód . Wreszcie się dogadałem , bo kłamią podczas rozmowy , że aż …..
Wysłali umowę pod zły adres !!!!!!
Po czym anulowali umowę i zlecenia.
Ciekawe jest to , że komunikują się przez sms tylko w jedną stronę, bez możliwości odpowiedzi.
„FAJNA” firma!!!!!!
Klient to jest chyba na końcu i tylko do płacenia.
Grzegorz
Wreszcie -
~Agnieszka / 2024-08-26 11:09
Najgorsza firma z jaka do tej pory mialam do czynienia. Wczesniej bylam w UPC i namowili mnie na przejscie na PLAY. Nie polecam. Zła Obsługa do niczego, dekoder ciagle traci połączenie i muszę go cały czas resetowac, obsługa klienta nie jest w stanie pomóc. Dostaje dwie faktury , musze sie na stronie logowac na dwa różne konta, nie sa w stanie połączyc uslug na jednym koncie klientowski. Na stronie nie widze historycznych faktur, strona jest bardzo nieprzyjazna dla klienta. Radze jak najszybciej uciekac od tej firmy. Żenada. ZaletyZadnychWadyCała usluga jest jedna wielka wadą. -
~Wełna / 2024-08-24 08:15
Dziadostwo,nie oddałam sprzętu na czas po internecie mam firmy windykacyjne, przez rok naliczyli ponad 5000 zł kary. Oszuści i złodzieje. Nie polecam. Dobrze,że zachodzą zmiany w prawie na korzyść klientów.???? ZaletyNicWadySporo -
~Gabi / 2024-08-22 22:49
Ciągłe problemy, mimo terminowych opłat abonamentu i dostępnych środków do wykorzystania brak internetu. Obsługa infolinii nie potrafi zdiagnozować i rozwiązać problemu. -
~Playek / 2024-08-22 09:52
Totalne cwaniactwo i dziadostwo. Na siłę wciskają najdroższy pakiet telewizyjny bez poinformowania o innych pakietach. A dekoder 4K jest do bani, siadły mi kolory w telewizorze w poprzednim z UPC były idealne.
W ciągu miesiąca wysyłają po dwie faktury do zapłaty.ZaletyNie ma żadnych.WadyZa wszelką cenę zdobyć klienta.plajek -
~murek / 2024-08-21 18:55
Żenada, Przy prostym nie przedłużeniu umowy okazuje się, że to nie takie proste, bo są naliczane przeróżne koszty, żeby umowa wygasła. Przy wyjaśnieniu sprawy rozmowa z 7 konsultantami, którzy nic nie mogą i mówią każdy co innego i przełączają do następnego. Oczywiście przy każdym razem obowiązkowa identyfikacja. Wadypolityka polegająca na niewypuszczeniu klienta przez nakładania dodatkowych opłat, a nie ciekawej oferty cenowej -
~solk / 2024-08-20 19:19
Dziadostwo , brak kompetentnych osób , przy podpisaniu Umowy chcieli przyjechać w tym samym dniu aby założyć ruter , od tygodnia mam awarię i proszę codziennie o przyjazd technika , jestem tylko zbywany że to już jutro , nie potrafią mi powiedzieć konkretnie kiedy to nastąpi . To mój pierwszy i ostatni kontakt z firmą PLAY -
-
~Daro / 2024-08-19 19:24
Uciekać od tego PLAY jak najdalej!! Banda oszustów krętaczy. Podpisałem umowę z PLAY po jakimś czasie PLAY wyłączył nadajnik bez żadnej informacji, straciłem dostęp do usług, po reklamacji do PLAY stwierdzili że wszystko działa jak należy i moją reklamację odrzucają, bo oni nie gwarantują sygnału po podpisaniu umowy! Sprawa znajdzie swój finał w sądzie!!! NIE POLECAM PLAY!!!!!!!!!! ZaletybrakWadywyłączają nadajniki, wyłączają usługi, klient ma płacić za gówno po podpisał umowę z gównem! -
~O / 2024-08-19 14:51
Masakra w Kraśniku starym obsługa masakryczna ludzie nie miiłe -
~Cezary / 2024-08-18 12:43
Banda przypadkowych osób, które nie znają się na tym co robią. Mam problem z internetem od pół roku. Korzystam z usług 6 rok. Wcześniej wszystko było prawie dobrze. Teraz jest dramat bo nie da się nic zrobić. Obejrzeć instagrama czy filmu czy czegokolwiek załadować. Ludzie którzy się tym zajmowali twierdzą, że wszystko jest okej . Pani Izabela Zamora jest jednym z tych konsultantów, którzy nie widzą problemu w tym że płacę ponad 100zl i nie mam Internetu i twierdzi, że wywiązują się z warunków umowy. Nie przypominam sobie, żebym zgadzał się na płatność za usługi braku Internetu. Nie pakujcie się w to gówno i poszukajcie dostawcy który dba o klientów. ZaletyBrakWadyBrak reakcji obsługi na problemy
Długi czas oczekiwania (5 miesięcy)
Nadal brak rozwiązań -
~szymon / 2024-08-16 11:36
Nie wiem skąd takie złe opinie o play, mam od nich światłowód tv i telefon i usługi od ponad roku działają bardzo dobrze. Ani raz nie dzwoniłem na infolinie. Za wszystko płace poniżej 200 zł. Internet cały dzień ma duże osiągi ponad 200 Mbit/s. Treści oglądam na 4 urządzeniach jednocześnie i żadnej przycinki. Mieszkam na wsi. Czytając poniższe komentarze mam wrażenie że pisze je konkurencja. ZaletyCena, jakośc usługWadybrak
strona 25 z 242
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »