strona 24 z 248
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~klientka play / 2024-12-18 19:32Ocena: 1.00 / 5
Płacisz za coś czego nie używasz, internet to porażka.
1. Idziesz w zaufaniu jako klient, a osoba obslugujaca do internetu daje router, który nie obsługuje 5g, które masz na umowie i za które placisz. Nikt ci nie mówi, że router nie obsługuje 5G, a ty jako klient nie znasz się na tym.
2. Okazuje się, że 5g wtedy jeszcze nie zostało uruchomione w mieście, a oni sprzedawali ta ofertę.
3. Internet momentami osiąga prędkość 1Mb/s.
To się już nadaje do UKE. -
-
~denar11 / 2024-12-17 22:55Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na promocje wciskają z kartą sim jakąś scalającą niewiadomo po co a raczej wiadomo po rezygnacji jeszcze dwa miesiace płacił bedziesz frajerskie bo nie wiesz ze musisz ja wyrejestrować dowiesz się jak dostaniesz rachunek NACIĄGANIE KLIJENTÓW NA KASĘ...... ZaletyżadnychWadywszystko- połączenia zasięg obsługa -
~Roman / 2024-12-17 20:10Ocena: 1.00 / 5
Mają klientów w głębokim poważaniu,obsługa nie ma nic wspólnego z profesjonalizmem. WadyBrak zalet -
~Monika / 2024-12-17 14:49Ocena: 1.00 / 5
Niestety od 29 lipca zmagam się z reklamacją na router. Od 5mc płacę za coś czego nie używam. Skandal. Po złożeniu odstąpienia od umowy router znalazł się w punkcie i oczywiście odstąpienie zostało odrzucone.
-
~JK1954 / 2024-12-17 09:54Ocena: 2.00 / 5
Play jest nieprzyjazna osobom niepełnosprawnym; przynajmniej w niektórych salonach sprzedawcy nie zdają sobie nawet sprawy, że ich firma jest podmiotem gospodarczym. -
~Ostry / 2024-12-16 15:30Ocena: 1.67 / 5
Play to syf. 2025 rok będzie upadkiem wizerunku tej sieci. To już dzieje się i coraz bardziej rozpędza. Noe będzie litości. Zaletynie ma i nie będzie -
~qni mixer / 2024-12-16 14:37Ocena: 1.33 / 5
Cóż,po przejęciu mojego operatora UPC przez PLAY jakość świadczonych usług zeszła na psy.Przed przejęciem nic się nie działo,a po przejęciu ciągle jak nie prace techniczne to przerwy w dostępie do netu i tak w koło Macieju.Dodzwonić się na infolinię praktycznie nie sposób więc obsługa klienta też szoruje po dnie.O słabiźnie play niech świadczy ostatnia awaria ciągnąca się od 8 grudnia 24 r,a trwa do dziś tj 16 grudnia 24 r i końca nie widać -
~Marzena / 2024-12-15 23:01Ocena: 1.67 / 5
Trudno jest nie używać agresywnego języka wobec tv play. Jestem bardzo niezadowolonym klientem. Nie polecam. ZaletyŻadnych zaletWadyBardzo często brak internetu.
Brak funkcji nagrywania, zatrzymywania i przewijania. -
-
~Paweł / 2024-12-15 21:48Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego gówna i przechodzenia na to co nie cały tydzień brak internetu lub tv ZaletyBRAK ZALETWadyWady to cały ten play -
~Nuta / 2024-12-15 20:56Ocena: 1.33 / 5
Obsługi klienta nie ma w weekend.
Człowiek zostaje z problemem.
Nie polecam. -
~Grażyna / 2024-12-15 18:35Ocena: 1.00 / 5
Do wszystkich byłych klientów UPC!
Pod żadnym warunkiem proszę się nie godzić na wymianę dekodera zainstalowanego przez UPC na dekoder Play BOX 4K. W kilka godzin od zainstalowania owego cudu techniki zostałam pozbawiona możliwości korzystania z telewizji, a więc już 10. Dzień.
Wysłałam 6 pism do Play, ale brak reakcji, a ten nowy dekoder z Play ma jedynie wartość złomu. Wysłałam powiadomienia do Ministerstwa Cyfryzacji, Urzędu Komunikacji Elektronicznej i wielu innych instytucji, ale rozpatrywanie może trwać wiele miesięcy. Firma Play zachowuje się jak firma oszustów i złodziei. Proszę uważać i nie popełniać mojego błędu.
Bardzo bym chciała, aby ta opinia została przekazana tej szemranej firmie Play i niech się ta wiadomość rozchodzi po całej Polsce.
ZaletyBrakWadyButa, arogancja i niekompetencja. -
~PP / 2024-12-13 20:15Ocena: 1.67 / 5
Jako klient UPC zostałem przejęty przez PLAY. Jest to najgorsza w mojej ocenie firma z jaką miałem do tej pory do czynienia. Nachalnie wciskają swoje produkty, a gdy już dopną swego zaczynają się schody.
Zostałem praktycznie zmuszony do wymiany dekodera, gdyż ostrzegano mnie, że stary wkrótce przestanie działać. Miałem otrzymać ósmy cud świata, a dostałem TANDETĘ, KTÓREJ DALEKO DO STARUSZKA Z UPC !!!!!!!!!! Nowy dekoder startuje jak żółw, a gdy już zaskoczy to dostarcza sygnał ostry jak imadło. Miało być 4k, a jest K...a!!!!!!!!!!! -
~Monika / 2024-12-13 13:09Ocena: 1.00 / 5
Brak zasięgu, Internetu w telefonie od 15 lipca. Na moje prośby i skargi odpisuje co chwila inny konsultant i odpowiada, że jestem poza zasięgiem sieci no i nie mam powodu do narzekania bo na zewnątrz mogę rozmawiać. Nie rozumieją jak mówię, że ja zasięgu nie mam nigdzie. Kupiłam nowy teflon, wymieniłam kartę sim... nadal nic. A oni swoje. Banda oszustów!!!. Nadmieniam, że korzystam z ich usług chyba 10 lat. Zawsze było słabo ale teraz jest totalna porażka. Konsultanci aroganccy i bezczelni, prosto w oczy się śmieją. Jestem załamana a sieć ma to głęboko w poważaniu. ZaletybrakWadyKŁAMCY!!!!!!!!!!!! Oszuści!!!!!! Mogę pokazać maile od nich, udowodnić że robią sobie żarty!!!!!! -
~MOnika / 2024-12-13 13:04Ocena: 1.00 / 5
Sieć ta jest czymś najbardziej złym co mnie w życiu spotkało. Obsługa arogancka, nie pomagają. Została celowo wprowadzona w błąd, a teraz nie mam możliwości zrezygnowania z umowy. Jestem zawiedziona. LUDZIE uciekajcie z tej sieci. Prędzej czy później doświadczycie krzywdy takiej jakiej ja doświadczyłam ZaletybrakWadyarogancja, oszustwo -
~Ana / 2024-12-13 12:55Ocena: 1.00 / 5
Bardzo zła obsługa. Niekompetentni pracownicy. Nie polecam. Jedna gwiazdką to i tak za dużo. ZaletyBrakWadyCałokształt -
~BaJa / 2024-12-12 10:54Ocena: 1.33 / 5
Byłam klientem UPC z umową na czas nieokreślony: światłowód z telewizją. Cena za pakiet 145 zł/mc , w tym za internet 50zł.
3 miesiące temu zrezygnowałam z telewizji i ku mojemu zdziwieniu przestano słać mi rachunki na maila. W listopadzie weszłam na moje konto w play i okazało sie, że za sam internet naliczają 298,98 zł !!! czyli 2x więcej niż w pakiecie .
Niestety nie można się z nimi porozumieć bo przełączają od doradcy do doradcy. Na czacie tak samo. Dziś złożyłam kolejną reklamację. Zobaczymy co odpowiedzą. Czy ktoś miał podobną sytuację? -
-
~Iko / 2024-12-12 03:39Ocena: 1.33 / 5
Porazka odradzam ta siec poniewaz 3misiac z kolei nie otrzymalem bonusowych GB za uruchmiony pakiet M5G -40GB i wlaczona promocje 1800GB na rok ZaletyZadneWadyOlewaja klienta albo informatykow zmiencie skoro bonusy odrazu nie przychodza po pobraniu pieniedzy na cykliczny pakiet -
~amadeus / 2024-12-11 16:02Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam wszystkie dotychczasowe złe opinie. Ja otrzymałem nowy "cud techniki" mowa o dekoderze dnia 05.12 i od tej pory czyli do dnia 11.12 nie mam możliwości oglądania TV. Wykonałem już dziesiątki telefonów, zgłoszenia reklamacyjne, skargi i w dalszym ciągu nikt nie potrafi rozwiązać problemu!!! Na infolinii twierdzą że mają ręce związane, dział techniczny nie potrafi wskazać przyczyny awarii i daty uruchomienia usługi!!! Jeśli chodzi o kuszenie klientów nowymi umowami jakoś rąk nie mają związanych!!! Wygląda na to ,że święta trzeba będzie odnawiać różaniec (chyba to by było lepsze:)) niż obejrzeć cokolwiek w TV!! Na umowie widnieje zapis aktywacja usługi do 2 dni mija już 7 dzień i mają to w nosie. Trzeba coś z tym zrobić!!! Czy znajdzie się instytucja, która stanie po stronie oszukanych klientów?!!! ZaletyżadnychWadybrak kompetencji pracowników infolinii, ignorancja totalna klienta!!!! -
~Kasia / 2024-12-11 13:16Ocena: 1.00 / 5
Brak słów- tak powinnam zatytułować opinię. Jestem w tej niepełnosprawnej sieci rok i nie umiem wyrazić jak jestem zbulwersowana i zmęczona... Od roku mam internet światłowodowy oraz dwa abonamenty. Nie powiem ile reklamacji złożyłam ale liczyć można w dziesiątkach. I co? Żadnych zmian. Internet w moich telefonach praktycznie nie działa. Dział techniczny nie widzi problemów, inne sieci działają mi w tych telefonach ale niestety jestem związana z tą siecią jeszcze przez rok. Jak macie wybór to przestrzegam przed tą siecią z całego serca. Dla chętnych mogę pokazać całą historię korespondencji.
Dodam jeszcze, że infolinia się często rozłącza po przedstawieniu problemu a w tych czasach jest to nie do pomyślenia.
MasakraZaletyNie ma, serio.WadyBrak słów- tak powinnam zatytułować opinię. Jestem w tej niepełnosprawnej sieci rok i nie umiem wyrazić jak jestem zbulwersowana i zmęczona... Od roku mam internet światłowodowy oraz dwa abonamenty. Nie powiem ile reklamacji złożyłam ale liczyć można w dziesiątkach. I co? Żadnych zmian. Internet w moich telefonach praktycznie nie działa. Dział techniczny nie widzi problemów, inne sieci działają mi w tych telefonach ale niestety jestem związana z tą siecią jeszcze przez rok. Jak macie wybór to przestrzegam przed tą siecią z całego serca. Dla chętnych mogę pokazać całą historię korespondencji.
Dodam jeszcze, że infolinia się często rozłącza po przedstawieniu problemu a w tych czasach jest to nie do pomyślenia -
~GAUL / 2024-12-10 18:26Ocena: 1.33 / 5
Firma wymaga specjalnej troski, 9bsluga klienta leży i kwiczy, kompetencje, jeżeli można tak nazwać, to jak biały kruk. Nikt nie widział. Jak przesyłają ofertę nie chcą później rozmawiać. ZaletyNie jestem abonentem od 2018WadyPrzejęli upc, więc znowu trzeba się z amebami dorabiać.
strona 24 z 248
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
