strona 228 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- nastepna »
-
~kazimierz / 2015-11-24 19:23
otrzymałem fakturę 163 pln .w tym 83pln to abonament reszta to opłata poza abonamentem.na pytanie w punkcie obsługi klienta co to znaczy otrzymałem informację że to opłaty za sms premium .gdy poprosiłem o pokazanie mi na jakiej podstawie otrzymuję niezamówione sms za które mam płacić nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.DZIADOSTWO. -
-
~teleman / 2015-08-21 09:35
Od kiedy przeszedlem na kartę Numer wazny jeden rok ,przestałem mieć problemy z Play.Płace kiedy chće i ile .Nie mam kasy na koncie -nie zatelefonuję.Telefony ZA 1zł we wszystkich sieciach ,to wielkie kanciarstwo.Abonent zapłaci za pelną cenę telefonu podczas trwania abonamenty.Jezdze po róznych zadupiach i faktycznie z zasiegiem czasami sa problemy ZaletybrakWadybrak zalet -
~Antrykot / 2015-07-24 14:28
Co do zasiegu to sie polepszylo zdecydowanie.kiedys byl problem ze zlapaniem uslugi w srodku miasta. Bardziej denerwujace sa telefony calymi dniami o ubezpieczenie telefonu,kota, psa i mieszkania. Oczywiscie lepsze traktowanie nowego Klienta od stalego, ale to chyba standard wszedzie.. ZaletyCenaWadyUpierdliwosc konsultantow2010 -
~Karina / 2015-07-13 19:06
Play to najgorszy operator. To oszuści i naciągacze, nie uznają twojej racji zawsze po ich stronie kończy się spór. nie można wygrać z nimi. Zgnoją wszyskich klientów. Doliczają jakieś kwoty z kosmosu do abonamentu. telefony nie działają. cały czas coś szwankuje.Wiecznie brak zasięgu. smsy nie dochodzą. W salonach pracują niekompetentni pracownicy - celowo nie mówią wszytskiego aby cie na koszty naciągnąć. JAk dla mnie to żenująca firma. Beznadzieja ZaletybrakWadyniekompetentni pracoiwnicy, złodziejska firmarok -
~Jadzia / 2015-03-25 21:32
Uważajcie na salon PLAY w Rzeszowie w Hali Millenium. Oszukują klientów używając nie precyzyjnych sformułowań, aby nabrać i naciągnąć klientów. Walczę z nimi o swoje prawa. Na pewno się nie poddam, bo to Firma bez żadnych skrupułów. Liczy się tylko zaliczenie klienta bez profesjonalnej obsługi. ZaletybrakWadycałe mnóstwo. -
~Sebastian / 2014-10-30 21:49
Bardzo uważajcie na zawieranie umów z firmą play na odległość. Stosują wybiegi w celu pozyskania klienta które są po prostu są OSZUSTWEM. Ja na takie oszustwo dałem się nabrać. Zgodziłem się, niestety, na przeniesienie numeru. PLAY zorganizował to w taki sposób iż naraził mnie na dodatkowe koszta przydzielając numer techniczny na dwa miesiące przed przeniesieniem numeru. Nikt nie poinformował mnie co to jest numer techniczny i co najważniejsze że operator będzie za ten numer naliczał abonament. W efekcie dałem sobie wcisnąć produkt którego nie potrzebowałem i z którego przez dwa miesiące ani razu nie skorzystałem ponieważ ciągle trwała umowa z poprzednim operatorem. Oczywiście 3 razy składałem reklamacje 4 razy kontaktowałem się z działem reklamacji, udało mi się nawet skontaktować kierownikiem. Tak na marginesie cyniczny cham... Generalnie kontakt ze ścianą jest bardziej przyjemny niż z ludźmi z PLAY. Finał jest taki że PLAY oczywiście nie widzi błędu w swoim postępowaniu a ja do sądu o 120zł przecież nie pójdę i oni to wiedzą i dlatego będą dymać kolejnych nieostrożnych klientów . Niesmak zostaje. Uważajcie na tych oszustów. !!! ZaletybrakWadyta firma oszukuje ludzi4 miesiące, 49zł -
~Gatts / 2014-10-29 19:13
Umowa na dwa lata , internet z LTE w telefonie LG G2 dosięga 48Mbits przy pobieraniu oraz 15Mbits przy wysyłaniu , szkoda tylko że ping wynosi 90-200ms i pakiety danych traci podczas lotu.Byłem 10 lat z Era/T-mobile i zrezygnowałem bo nie dość że mieli gorsze oferty to stałego abonenta mają w czterech literach ZaletyCena/MożliwościWadyNarazie żadnych8 miesięcy -
~Ewelina / 2014-10-22 21:21
Umowę mam z siecią od 2 lat. Już drugi raz w ciągu 3 miesięcy zostałam oszukana przez konsultantów play - czy to ze względu na ich brak kwalifikacji czy to ze względu na działanie celowe ale skutek jest jeden - poprzednio straciłam 70zł, w dniu dzisiejszym okazało się, iż straciłam tym razem 100zł przez wprowadzenie mnie w błąd przez kolejnego pracownika play. Niestety tym razem miało to miejsce na żywo w salonie a rzecz jasna nie nagrywałam rozmowy z pracownikiem więc zapewne jak zawsze w tym wypadku klient będzie na straconej pozycji a moloch bezkarny. Zasięg również mam tragiczny mimo, że mieszkam w miejscowości 20tys ludności dodatkowo 12km od miasta wojewódzkiego. Dzięki Bogu niedługo kończy mi się umowa i z pewnością jej nie podpiszę po raz kolejny a wszelkich pracowników przy kolejnych rozmowach będę osobiście uprzedzać, że rozmowa jest nagrywana w celu zapewnienia mi osobistego bezpieczeństwa finansowego. Osobiście stanowczo - Nigdy więcej Play. Nigdy nie czułam się tak oszukana przez żadną firmę. Zaletydobry wybór aparatów telefonicznychWadynierzetelność, pracownicy wprowadzający w błąd, nabijanie rachunków2lata, 69zł/miesięcznie (teoretycznie, ostatnio dla przykładu 160zł) -
-
~klientka / 2014-10-13 10:59
Ostatnio przedłużyłam umowę i tym samym załatwiłam się na 2 lata. Opłaty za sms, mms i połączenia liczone są poza abonamentem, o czym dowiedziałam się dopiero po podpisaniu umowy sprawdzając stan konta. Nie znalazłam wzmianki na ten temat w reklamach tv (według których wszystko jest tak piękne, że trudno się nie nabrać), ani w ulotkach reklamowych ani na stronie internetowej. Klient płaci stały abonament, a oprócz tego płaci dodatkowo za smsy, mmsy i połączenia POZA ABONAMENTEM. Gdyby uczciwie o tym uprzedzali umowy bym nie przedłużyła. -
~Nie polecam / 2014-07-22 02:54
Miałem umowę z tą firmą, 2 lata abonamentu, 80zł miesięcznie. Abonament nie pokrywał kosztów roamingu, i SMSów specjalnych. Dodatkowo, za internet trzeba było dodatkowo płacić (chyba, że klient chciał sie zadowolić 100MB/miesiąc). Zasięg meksymalnie słaby. Wadysłaby zasięg, wysoka cena2 lata, 80zł/mc -
~kasia / 2014-07-19 11:02
PLAY - NIE POLECAM
Chciałam przenieść numer do sieci PLAY, zawarłam umowę telefonicznie z bardzo miłą Panią w bardzo przyjemnej atmosferze. Jednak ktoś anulował moją umowę, bez wypowiedzenia. Od ponad tygodnia mam nieaktywny numer, a pracownicy BOK każą CIERPLIWIE CZEKAĆ. Nie są w stanie podać nawet konkretnej daty rozpatrzenia reklamacji, nie chcą połączyć mnie z osobą kompetentną, która by ich udzieliła. Ponadto to są ironiczni, nieuprzejmi, ignorują mnie, a nawet rozłączają się w trakcie rozmowy.ZaletybrakWadybrak możliwości uzykania jakichkolwiek informacjinumer przenoszę od ponad miesiąca, od ponad tygonia karta nieaktywna -
~tomas / 2012-12-14 04:15
rozstałem się po 12 latach z erą a obecnie t-mobil i przeszedłem we wszystkich wersjach usługowych do Play. Tymczasem same plusy z tego kroku. Spodziewałem się podobnego do "ery" syfu, ale miłe rozczarowanie. Zarówno dostęp do internetu jak i bardzo pozytywnie w przypadku połączeń głosowych. Zaletyjakość połączeń głosowych, net to co obiecane otrzymane w 80% szału nie ma, ale o niebo lepiej niż u t-mobilWadytymczasem brak, no może poza tym, że play online do połączeń głosowych wymaga telefonu 3G i takiego zasięgu sieci. Jednak dziś, to już niewielka przeszkoda3 miesiące net, 4 miesiące abonament na połączenia głosowe. -
~ika / 2012-09-10 10:42
Bardzo żałuję, że zdecydowałam się przenieść do Play. Sprzedali mi bubel SE Live, który zdechł po zaledwie 3 tygodniach używania i teraz od 3 tygodni walczę z nimi, żeby zaproponowali mi jakiekolwiek rozwiązanie. Odmówili rękojmi i mają klienta w d... !!! Nie chcą mi nawet podać nazwiska osoby opowiedzianej za moje zgłoszenie!!! Poprosiłam o telefon zastępczy lub jakąś inną propozycję i nic!!! A mam u nich jak ten frajer 3 nr telefonów... Odradzam tego operatora! Omijać szerokim lukiem! ZaletybrakWadybeznadziejna obsluga klienta
strona 228 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- nastepna »