Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4828 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurzona / 2018-11-21 06:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Karta sim przestala dzialac. Wymienili na nowa ktora tez nie dziala. Odmowili mi zlozenia reklamacji w tej sprawie, co juz mnie zagotowalo. Zlozylam ja przez play 24. Nadal nie moge wykonywac polaczen i okres ten zdaniem konsultanta moze trwac do 30 dni. Po moim pytaniu czy ten czas zostanie odliczony od abonamentu, bo co jak co,ale z uslug nie korzystam pracownik odpowiada ze nie...zenada
  • ~Kinga / 2018-11-20 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam internet z routerem przenośnym, jestem niezadowolona z ich usług. Ogólnie bardzo słaby zasięg, a po informacji o nie przedłużeniu z nimi umowy na ten właśnie internet zasięg spadł prawie do zera, tak że już nawet Facebook się wczytuje 5 minut. Nie polecam internetu play. Mają też ograniczone zasięgi, przez co LTE nie działa tak jak powinien w wielu miejscach we Wrocławiu, nawet jeśli chodzi o ten telefoniczny.
  • ~Krzysztof / 2018-11-20 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka może istnieć, banda złodziei i manipulatorów, w wolnych chwilach jako nowe hobby będę ostrzegał innych ludzi i wystawiał takie oceny wszędzie, gdzie się tylko da. Okradli mnie wciskając umowę na drugi internet mimo, że na początku rozmowy powiedziałem że już mam i mi nie potrzebny. W dalszej części rozmowy miała być zamieniona stara oferta na nową. Okazało sie oczywiście że miałem dwa internety mimo że pytałem czy na pewno będzie zamieniona stara oferta na nową. Odpowiedź twierdząca upewniła mnie mimo że była zawiła i nie brzmiała wprost "tak". Złodzieje, oszuści i krętacze - ta firma spadła na samo dno i wyciąga pieniądze od uczciwych ludzi grając w słówka i specjalnie omijając prawdę. Nie wspominam o jakości: internetu, sprzętów, obsługi i cen. Lepiej dać pieniądze biednym, chorym i potrzebującym niż podpisać z Playem cokolwiek ! Gdybym miał wybór podpisać z nimi umowę lub spalić pieniądze - z pewnością wybrałbym to drugie. NIE POLECAM - PODPISUJESZ U NICH UMOWE, BĄDŹ PEWNY/A ŻE BĘDZIESZ Z NIMI WALCZYĆ PRĘDZEJ CZY PÓŹNIEJ !
    ZaletyŻadne
    WadyZłodziejstwo i manipulacja
  • ~peach / 2018-11-19 21:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie potrafią dobrze obsługiwać się własnym systemem - jeśli zapomnimy zapłacić za telefon, to nie zostanie on odblokowany nawet do 24 od zaksięgowania wpłaty. Co więcej, pracownicy z infolinii często nie podają pełni informacji.
  • ~Eryn / 2018-11-19 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Więcej czasu nie działa niż działa
    Internet do d....y
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Gość / 2018-11-13 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei i oszustów. Kantują pobierając nienależne opłaty oraz znacznie przewyższające opłaty niż wynika to z umowy i cennika.
    Z "rękawa" pobierają opłaty za nic. Personel nie potrafi uzasadnić pobranej opłaty. W cenniku i umowie brak takich opłat jak pobierają w rzeczywistości.
    Stanowczo odradzam.
    Na rynku jest dużo innych firm, które dbają o Klienta.
    Ta firma dba widocznie o PiS, żeby uzbierać na 500+ i 300+.
    Firmę radzę omijać z daleka.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie: przede wszystkim złodziejstwo
  • ~Radek / 2018-11-13 14:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam co do samej sieci nie mam większych zastrzeżeń chodź idealnie nie jest ,ale jeśli chodzi o obsługę przez tak zwanych opiekunów biznesowych to dno dna.koncza mi się umowy chcąc je przedłużyć nawiązałem kontakt z takim przedstawicielem ,umawiał się kilkukrotnie na spotkanie i podpisanie nowych umów oczywiście ani się nie stawiał ani nawet nie raczył dać znać ,że go nie będzie.Trudno pomyślałem pewnie niepoważny człowiek, poszedłem do innego okazało się że nie mogę nic zrobić bo bo ten pierwszy zawiesił zadanie sprzedaży i widząc że chcę załatwić tą sprawę już co chyba dziwne nie jest z kimś innym po wygaśnięciu tej blokady znowu blokuje no w głowie się nie mieści.
    Nie mogę nigdzie nic załatwić , próbowałem jakoś wytłumaczyć że pomyślałem że poprostu olał sprawę ten krzyczy odkłada telefon tłumaczy wszystko kłopotami osobistymi . Jestem w szoku
  • ~Monika / 2018-11-12 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, ja też mam taki sam problem jak Pani niżej miałam 3 nr. Z czego korzystałam z 2, napisalam rezygnację do formuły L dla mnie jest logiczne wszystkie karty przypisane do tej umowy, dostałam rachunek za 2 pozostałe nr gdyż nie wypowiedziałam do nich osobnej rezygnacji, proszę o Panią o kontakt monic23.23@o2.pl gdyż jestem ciekawa jakiego tempa sprawa nabrała
  • ~Kasia123 / 2018-11-12 00:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem już wieloletnim klientem sieci Play i obiecuję sobie, że jest to już ostatni (bardzo długi) mój rok korzystania z usług tej sieci.
    Poniżej przedstawiam powody mojego niezadowolenia:
    - po wielu latach nie zaproponowano mi korzystniejszej oferty, niż miałam do tej pory,
    - nie mogę zalogować się na play24, ponieważ mojego numeru i maila nie ma w systemie, w obsłudze klienta przemiła pani powiedziała mi, że nie wie co z tym zrobić i muszę sobie poradzić sama jakoś (serio)
    - zero wiedzy pracowników na temat połączeń poza granicami naszego kraju, pytałam w dwóch punktach i nie dość, że otrzymałam sprzeczne informacje, to żadna z nich nie była zgodna ze stanem faktycznym
    - zasięg i jakość połączeń fatalne, z roku na rok coraz gorsze
    - telefonów z oferty nie opłaca się brać, bo są dużo gorszej jakości, niż modele na półkach sklepowych i ich cena jest zawyżana.
    Zdecydowanie nie polecam.
  • ~Piotr / 2018-11-11 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaką miałem oszustwo złodzieje
    ZaletyBrak
  • ~art123 / 2018-11-10 20:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna oferta. Czekałem 3 lata na coś lepszego, ale ile można czekać, zwłaszcza że na rynku pojawiły się znacznie lepsze oferty od tego co oferuje Play. Na szczęście w końcu uwolniłem się od nich, a za podobną cenę u innego operatora mam kilkukrotnie lepsze usługi.
    ZaletyObsługa klienta... jeszcze jako tako
    WadyDrożyzna!
  • ~Agni / 2018-11-06 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodzieji i nieudaczników Czekam już miesiąc na zwrot moich pieniędzy Najgorsza firma na rynku Osiedlowy mięsny lepiej traktuje klientów
    ZaletyBrak brak brak
    WadyWszystko
  • ~Nazar / 2018-11-06 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis - zero! Przyjmują zlecenia i tyle, bo dalej zleceń nic się nie dzieje - nawet dane osobowe uzupełnić nie dałem rady chociaż byłem w sałonie Play 5 okrotnie.
  • ~Marzena / 2018-11-06 08:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy więcej PLAY. Miałam z nimi umowę - dostałam pakiet rodzinny na 5 numerów, używałam tylko 3 numerów. Z pozostałych 2 kart nigdy nie skorzystałam. Rozwiązałam umowę podając tylko te numery, które fizycznie używaliśmy. Po miesiącu wyłączyli mi wszystko na te 3 numery i przysłali fakturę za te 2, których nigdy nie używałam w takiej samej kwocie jak z 5. Po prostu jedno wielkie ŚWIŃSTWO. Nie zostawię tego tak i odwołam się do Rzecznika Praw Konsumenckich.
    ZaletyŻadnych
    WadyKlient traktowany jak przedmiot
  • ~Padre / 2018-11-01 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Hmm jako klient oczekiwałem bez skutku dziś czyli 1 listopada 2018 na infolinii zenada
    ZaletyBrak
    WadyPlay
  • ~Aneta / 2018-10-31 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem PLAY od 2010 roku, w tym roku zepsuł mi się telefon. Od ponad dwóch miesięcy telefon jest poddawany kolejnym ekspertyzom, które jasno wskazują na obowiązek wymiany telefonu na nowy. PLAY mnie odsyła do serwisu, ten do PLAY - telefonu NIE MAM
    Zaletybrak
    Wadytraktowanie klienta jak śmiecia, który jest głupi i można go zwodzić.
  • ~Adam / 2018-10-30 13:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM korzystać z ich usług. Nie ma mowy o jakimkolwiek szanowaniu klienta. Obsługa klienta poziom żenujący. Nic nie można załatwić.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta,
    Częste problemy, a rozwiązań próżno szukać przy takiej obsłudze
  • ~Wujek Janusz / 2018-10-28 17:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga na sposób rozwiązania umowy z Play. miałem taryfę BIZ box 2 numery przez 2 lata. Oba numery zostały przeniesione do innych sieci, a tu niespdzianka - nadal przychodzą faktury za "kartę do internetu" która jak się okazało była dołączona do umowy mimo że wcale jej nie chciałem i nie korzystałem nigdy Samo przeniesienie numerów nie rozwiązało umowy. Masakra i nieuczciwe praktyki.
    ZaletyBrak
    WadyZagmatwana umowa obliczona na naciąganie kilenta na niepotrzebne i niechciane usługi. Poza tym beznadziejny zasięg poza miastem. Nie polecam.
  • ~Ruda / 2018-10-26 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w historii czekam tylko aż skończy mi się umowa i uciekam od nich jak najszybciej, jestem ich klientem ponad 7 lat jedyne co potrafili mi zaproponować to abonamet za 50 zł, już nowi klienci dostają lepsze oferty. Internet pojawia się i znika, beznadziejny zasięg. Mimo nielimitowanych rozmów i esemesów ciagle naliczają mi dodatkowe opłaty za 30 sekund rozmowy z bankiem naliczyło mi prawie 18 zł. Zwykłe złodziejstwo... Nie polecam.
    ZaletyBrak,brak,brak !!!
    WadyZbyt wysoka cena za tak beznadziejna jakość oferty.
  • ~jonek / 2018-10-23 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra pod kazdym wzgledem. Szczegolnie pakiety internetowe to zwykle zlodziejstwo.Konsultanci brak wiedzy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4828
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4037
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2672
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1198
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187