Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4725 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mario / 2018-06-04 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć na rynku. Omijać szerokim łukiem!!!!!!!
  • ~Piotr / 2018-05-31 00:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia o firmie Play jest bardzo zła. Automatycznie przedlużaja sami umowe. Nie majac prawa do tego. Wysylaja rachunki za nic... Tragedia
    ZaletyNie ma
    WadyWszystmo
  • ~Nikata / 2018-05-27 19:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety znowu przedłużyłam umowę z play(na duże litery nie zasługują) i mam ochotę strzelić sobie w łeb że znowu mnie oszukali. Kiedyś była to całkiem dobra firma, teraz tragiczna. Strzeżcie się przed tą firmą. Miesiąc i 1 dzień, specjalnie pilnowałam, bo potem nie można się ich pozbyć, zadzwoniłam do nich aby rozwiązać umowę, ale niestety dałam się naciągnąć aby mi przedstawiono ew.nową ofertę. Oczywiście konsultantka zadzwoniła w parę sekund, a normalnie nie można się z nimi skontaktować w żaden sposób, chyba że chce się wywalić kilkadziesiąt złotych i tak nic nie uzyskując. Więc ja kretynka, wysłuchałam pięknych słówek i obietnic i po kilku rozmowach, chyba 5, tak dzwoniła jak na sraczkę by mnie przekonać. Boże strzeż mnie od play. Nie chciałam dużej opłaty za tel.abonament mam 50 zł. Pinda nie miała, teraz to wiem, pojęcia co sprzedaje, w końcu dałam się namówić na q6 dual sim ze smart watchem, katastrofa zżera baterię w 5 min. Nie kupujcie ani tel ani watcha. Komórkę mam od 1998r. I w każdej miałam nfc nawet kiedy w Pl. Nikt nie wiedział co to jest. Więc kiedy się zorientowałam chcąc zapłacić w slepie, panicznie próbując włączyć nfc przekonałam się że tel nie posiada tej funkcji! Druga dekada XXIw!!! Przeżyłam szok. Miał być jeszcze showmax na rok, też nie było, tel tak kiepski że nawet nie przypuszczałam że takie są w sprzedaży. Lte mało gdzie działa, mimo że to gigantyczne miasto, chcąc przejrzeć gazetkę blix, promocje sklepów, zanim otworzy się I str. Mija 3/4 sec. Dźwięk tragiczny. Zdjęcia jeszcze gorsze, bateria leci i przegrzewa się totalnie, gruby i ciężki, itd. W gry nie gram więc nie drenuję go. Składałam 6 skarg, na żadną nie dostałam odpowiedzi.prosiłam o kontakt tel. Nikt nie zadzwonił, wczoraj dostałam odpowiedz: dziękujemy za zgłoszenie przedstawione przez panią kwestie zostały już wyjaśnione w 11111111, następne to samo. To jest odpowiedź???? Na co i o co w tym chodzi??? Przedłużyłam miesiąc przed końcem więc ratę za poprzedni tel. 70zł miałam płacić jeszcze raz(to było w lutym) oni do dziś przysyłają mi rachunki 90 aktualny + 70 za stary!!!! Złodzieje i oszuści! I oczywiście kiedy poszłam do punktu, pracownicy złapali się za głowę: dlaczego kupiła pani przez tel. Z nimi jest tak zawsze...skąd miałam to wiedzieć, punkt ok. Telefon nigdy. Przecież to ta sama firma! Czy oni posiadają monopol na robienie z klienta dupka. Niech ta firma zacznie odpowiadać za własne postępowanie, za oszustwa i przekręty. Mogłabym jeszcze długo pisać o tej ostatniej umowie ale mnie już szlag trafia. NIE DLA PLAY!!!!!
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
  • ~Krzysztof / 2018-05-24 19:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej sieci. Konsultanci kłamią jak z nut aby podpisać umowę potem okazuje się że warunki umowy są daleko odbiegające od tego co mówił konsultant który wygenerować mi link do zakupu telefonu z abonamentem ktry złożyłem. Nie sądziłem że ludzie pracujący w tej sieci dla kilka zł prowizji potrafią nie mieć sumienia i kłamać prosto w oczy. Poza tym dostęp do pomocy praktycznie zerowy. Zasięg jak fale Dunaju. Tle to mają chyba w miastach powyżej 100000 tyś mieszkańców. Ceny telefonów zawyżone lecz w ratach tego nie widać wystarczy podsumować lacznie doliczyć abonament i wyjdzie pokaźną suma gdzie telefon można kupić od producenta i dokupić abonamnet bez obowiązku czasowego za 20zl czy 30 zł. Poza tym dużo lepiej ma klient ktry przechodzi z innej sieci niż ci co są już kilka lat w Play. Stałych klientów się nie szanuje patrzą tylko jak by 57 nowego zwerbować.kilka lat wstecz owszem Play bym numerem jeden lecz teraz mu daleko do tego. Przechodzę do plusa tam nawet telefony są o połowę tańsze lub w dużo tańszych abonamentach. Jest możliwość ratalna gdzie razem z abonamentem miesięcznie jest znacznie tanio w porównaniu do Play gdzie dobry telefon kosztuje przynajmniej 180zl w abonamencie plus opłata poczatkowa z kosmosu.
    ZaletyNiestety nie widzę żadnych zalet raczej ich przeciwności
    WadyKonsultanci bezkarni
    Klient nic nie może zrobić pomimo wyprowadzania w błąd gdzie koszt takiego błędu wynosi kilka set zł w moim przypadku 800zł
    Obsługa klienta trasznie trydna i niezrozumiala niekompetencja ludzi pracujących na czatach online.
    Wprowadzanie manupilowanie osób starszych naciaganie w celu własnych korzyści
  • ~Bevel / 2018-05-18 14:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Nielimitowany internet jak u innych. 10gb i koniec. Trzeba to ciągle tępić.
    Po zwolnieniu zamiast 1mbs jest 0.2 mbs...
    ZaletyW miarę dobra oferta
    Nie blokują telefonów
    WadySłaby zasięg
    Oszukują z transferem
    "Nielimitowany" internet
    Dodatkowe opłaty nie wiadomo skąd
  • ~Mack / 2018-05-18 08:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Mieszkam za granicą,trzy razy w roku w Polsce i zawsze play na kartę, ale tym razem przeszli samych siebie. W tym sezonie zakupiłem ostatni raz kartę od nich. Nigdy więcej Playa! Karta o której mowa miała zawierać w sobie internet bez limitu LTE na tydzień, upłynęło trzy dni użytkowania i necik zmulil się do 1mb, przyszło również powiadomienie SMS że prędkość spada w dół, limit wykorzystany? Więc dzwonie na info pytając o jaki limit chodzi? Skoro reklama mówi tydzień bez limitów, głos na to że tak jest bez limitu MB ale w praktyce po przekroczeniu 30 Giga danych prędkość spada, ale NIKT o tym nie informuje. Od dzisiaj przenioslem całą rodzine mieszkająca w Polsce do konkurencji, i sam więcej karty od magików nie zakupie. Niech tak dalej działają chłopaki, szczęścia pomyślnośći życzę...
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Lilith / 2018-05-09 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Pieniądze uciekały same z konta. Oferta nieatrakcyjna, obsługa byle jaka, drogie ceny. Nie polecam, jak tylko skończyła mi się umowa to od razu zmieniłam operatora. Przereklamowana sieć.
    Zaletysygnał
    Wadydrogo, obsługa klienta, słaba oferta, są na rynku lepsze oferty
  • ~Bolo / 2018-05-05 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam przy pod pisywaniu umowy zlote góry później oplaty kolosalne
    ZaletyBrak
    WadyWysokie faktury
  • ~Ola / 2018-05-04 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaba jakość internetu,zakłucenia nie mówiąc ukrytych kruczkach.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo
  • ~Monte / 2018-05-03 23:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Po wielokrotnych telefonach z ofertami zdecydowałem się z jednej z nich skorzystać. Internet do domu oraz telefon. Pomimo zapewnień, że wszystko będzie działało jest cały czas problem. Internet w domu działa z taką prędkością, że pojedyncze strony internetowe ładują się z minutę. Do tego trzeba co chwilę odświeżać, bo przeglądarki przy zbyt długim ładowaniu wyświetlają błąd połączenia. Przy telefonach na obsługę klienta raz mówią, że nic nie da się zrobić, bo stacje bazowe są przepełnione, a innym razem bezczelnie wmawiają, że widzą szczytowe prędkości sięgające 14Mb/s. Szczytowe... trwające ułamek sekundy i znowu prędkość 0,05 Mb/s.
    Stanowczo nie polecam.
    WadyZła obsługa klienta, bardzo zła jakość połączeń, a internetu właściwie brak.
  • ~Janusz / 2018-04-25 09:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie można zakończyć umowy z tą siecią, zaprzestali świadczenia usług już od 1 kwietnia 2018 a ciągle otrzymujemy fakturę w pełnej wysokości (na firmę), czyli płacimy dwa razy: nowemu operatorowi i poprzedniemu (Play). Na infolinii jak tylko poruszam ten temat to natychmiast konsultant mówi że ma awarie systemu i żeby zadzwonić za godzinę (czyli "spadaj pajacu")
    ZaletyBrak
    WadyOszuści zwykli i tyle
  • ~Jan / 2018-04-01 13:54
    Ocena: 2.33 / 5
    W Play jestem całą rodziną od samego początku i byliśmy bardzo zadowoleni z jasnego czytelnego opisu ofert jak i cen za usługi. Aż do stycznia 2018 r. kiedy to weszło w życie ,opłaty roamingowe i tu dostałem szoku gdyż moja ulubiona sieć Play okazał się MISTRZEM złodziejstwa i oszustwa. Po 2,5 miesiąca (podróżowałem kamperem po Portugaki i Hiszpani) włączono mi płatny roaming i naliczenia nie raz za nieodebrane połączenia, internet rzekomo (tak wynikało z przysłanych smsów) 1,5 GB na miesiąć w roamingu. Przykładowo w jeden dzień zużycie 16 MB za krótką rozmowę na Messenger ,taka sama rozmowa na drugi zień i ściągnięta kwota z konta ok.4 zł. a inter. 0. Tych przypadków różnych było dość sporo (np. ktoś przysłał smsa a ja miałem w odbiorze mmsa) podstępne smsy sugerujące że nie mam już płatnego roamingu. Miałem w sieci formę wszystko bezlimitowe ,rozmowy,smsy,inter. 6 GB za 25 zł. Więc co miałem za granicą za to ,każdy może sobie dopowiedzieć sam. Postanowiłem przenieś wszystkie nr. rodzinne do innej sieci.
    ZaletyJuż nie widzę zalet w tej sieci
    WadySłaby zasięg w wielu miejscach, brak profesjonalizmu pracownikach w punktach, totalne oszustwo, złodziejstwo w płatnym roamingu.
  • ~Anbra / 2018-03-28 19:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w Play drugi miesiąc i już żałuję. W momencie podpisywania umowy (w lutym) sprzedawca w salonie zachwalał ofertę oraz możliwość bezpłatnego dzwonienia za granicę przez Wi-Fi Calling. I to najbardziej przekonało mnie do wybrania oferty Play. Dzisiaj niespodzianka. Zadzwoniłam do jednego z krajów UE i naliczyło mi 56 zł. Pani z infolinii twierdzi, że regulamin Wi-Fi Calling zmienił się od 1 marca i że zostałam o tym poinformowana SMS-em. Szkoda tylko że ten SMS do mnie nie dotarł. Arogancko stwierdziła tylko, że mogę wyłączyć tę usługę i że jest to bezpłatne.
  • ~Niezadowolony klient / 2018-03-25 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Play najgorsza firma świadcząca usługi telekomunikacyjne na rynku. Banda oszustów. Konsultanci do niczego się nie nadaja, każdy udziela innych informacji, nie idzie się z nimi dogadać.. omijać szerokim łukiem. Najlepszy chyba jest Orange.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Adam / 2018-03-13 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny poziom obslugi klienta, płaci się więcej niz miało, zasięg tez do bani! Wbrew temu co obiecuja. Masakra i jak najdalej od play.
  • ~KrisB / 2018-02-07 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej Play. Kończyła mi się umowa na internet, złożyłem wypowiedzenie osobiście w punkcie i mam to na piśmie. Firma PLAY samodzielnie jednak anulowała moje wypowiedzenie i próbowali mi wmówić, że ja dzwoniłem do nich i sam chciałem! Jak im wytłumaczyłem, że to nie mogłem być ja, to czepili się mojej rodziny, że ktoś inny dzwonił... ani to zabawne ani smaczne z ich strony... Nerwy mam w strzępach, reklamacji/skarg złożyłem kilkanaście, przez telefon mówią, że anulowali te zamówienie, idę do punktu, pani zdziwiona, nie ma informacji o anulowaniu... TO JAKAŚ TRAGIKOMEDIA! Tylko przyjmują moje reklamacje, a nic się nie dzieje! Ale fakturka do opłacenia przyszła oczywiście! Myślę czy nie wynająć adwokata i do sądu bo sam sobie chyba nie poradzę tymi oszustami z PLAY!
    ZaletyInternet działał ok - w Warszawie...
    Wady-zakończenie umowy z firmą PLAY, samodzielnie przedłużają a do tego próbują wmówić, że się do nich dzwoniło,
    -reklamację/skargę można złożyć, odpiszą, może nawet przeroszą...tylko nic z tego nie wynika!
  • ~Katarzyna / 2018-01-09 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci wciskaja umowy wprowadzajac w blad. Jestem wiele lat klientem Play i wpadlam w ich pulapke i musze jeszcze 1.5 roku placic abonament. Czekam na koniec umowy zeby zmienic operatora.
    Zaletyzadnych zalet
    Wadywprowadzanie w blad prze konsultatow
    MiejscowośćTeraz nie korzystam poniewaz mieszkaw we Francji i doliczaja mi oplaty
  • ~Αχιλλεύς / 2017-12-02 02:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Blisko DEKADĘ mam to gufno!!
    LUDZIE dlaczego jesteście tacy-naiwni?!
    Wciskają Wam co ono chcą a Wy wszystko łykacie jak Pelikany..jak to się mawiało w '80-tych he

    Powiem tak..na mnie zapewne zbudowali jeden lokal w kraju.
    Nie korzystam z niczego bo celowo chcę być WOLNY!!
    Żadnego internetu czy innych-płatności przez Comórkę lub pochodne sprawdzanie gdzie co i za ile!
    KAŻDA czy to sieć czy to w Przychodni..pytają o numer tel.potem sprzedają numer.
    Cena waha się od 10-100zl za numer + dane..wiem co piszę!
    Pooglądajcie sobie mądre programy które są robione na zasadzie właśnie opinii-użytkowników.
    CZYLI WAS MOI DRODZY-NAIWNI ( ja też )

    Dali mi 100zł za to co zrobili.
    Czyli jak trzeba było zarejestrować numer..to celowo Wam & me ..dali od 100-500zł.
    Tylko po co komu 500zł na miesiąc??!
    Nikt by nie wydzwonił..chyba że jakieś wróżki czy inne XXX ;-)

    Jak mi się skończy 100zł na rozmowy..przechodzę do jednej-takiej firmy gdzie nikt nie dzwoni
    nikt nie męczy i wszystko jest za 29,90zł łącznie z internetem bez limitów + MMS + SMS + ROZMOWY
    ŁĄCZCIE SIĘ..piszcie wymieniajcie doświadczeniami i na Boga! spróbujcie-myśleć!
    ZaletyNa WC-cie mogę sobie grać w prosta gierkę z XVIIw..bo taki mam sprzęt ;)
    Wady..od początku do samego końca ( MIEJMY NADZIEJĘ ŻE FLEY'e z nich!!
  • ~Klientka od 2010 roku / 2017-11-27 12:58
    Ocena: 1.67 / 5
    W 2010 roku zakupiłam pierwszy starter - numer na kartę. Przez wiele lat wszystko było OK. Osobiście korzystałam jedynie z telefonii komórkowej, także po przeniesieniu się na wieś, gdzie w latach 2010-2014/15 zasięg Play (telefon, a nie Internet!!!) był naprawdę dobry. To spowodowało, że przeszłam na abonament.
    Mamie, mieszkającej w mieście, wzięłam Internet - w mieście działa - jak na potrzeby mojej Mamy - OK.
    Natomiast w miejscu mojego zamieszkania, jak zasięgu Internetu nie było, tak nie ma, choć od lat słyszę o rozbudowie infrastruktury, a zasięg telefoniczny jest coraz słabszy w domu i od strony podwórka. Sprawę zgłaszałam, ale co dwukrotnie mi odpisano (podkreślam: odpisano, nie oddzwoniono!!! ciekawe czemu, czyżbym była cały czas "poza zasięgiem" będąc w domu? ;)), że sprawdzono i z sygnałem wszystko jest OK.
    Płacę tej sieci za 4 numery + internet elastyczny + telefon - jest to ok. 135-145 zł / mc. Płacąc aż tyle muszę też płacić za połączenie z infolinią i to całkiem słono, bo często zgłoszenie, rozmowa i ewentualna próba załatwienia problemu od razu zawsze trochę trwa.
    Zaletykiedyś wiele, dziś tylko obsługa w salonie Play, w którym podpisywałam umowy ostatnimi laty
    Wadycoraz gorszy zasięg; operator nie przyjmuje do wiadomości, że klient ma problem z zasięgiem, bo "sprawdziliśmy i sygnał dochodzi"
  • ~greg / 2017-10-14 15:36
    Tam gdzie mieszkam w Szczecine zasieg jest tragiczny, obsluga klienta sklada sie ze stada niekompetentnych imbecyli ktorzy przy najmniejszym problemie sie strasznie gubia. Rozmawialem z kilkoma (osmioma konsultantami) i prosze sobie wyobrazic ze kazdy na zadany temat mowil zupelnie cos innego. Niekonczace sie rozwiazywanie problemu i 4 wizyty w salonie i do tej pory numery ktore mialy byc przeniesione na karte z roznych wydumanych powodow nie sa nadal aktywne.

    W skrocie odradzam ta siec z uwagi na bardzo slaba obsluge klienta (potrafia tylko wcisnac abonament pozniej juz nic dobrego z ich strony), niestety mysle ze sieci komorkowe sa jak partie w naszym kraju, nie ma w czym wybierac.
    Zaletybrak
    Wadymnostwo, szkoda pisac
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.84, ilość opinii: 1169
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187