strona 223 z 237
- « poprzednia
- 1 ...
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- nastepna »
-
~Gosia / 2018-09-19 17:45
Oszuści!!!!!!!! Płaciłam 2 lata ubezpieczenie na wyświetlacz i co? Oszuści telefonu nie oddają od 3 miesięcy, mało tego każą dopłacić 300 zł. To jakiś żart! Nie przedłużę umowy nigdy w życiu! Nadal płace za telefon, którego nie mogę odzyskać!!!!!!! -
-
~Asia / 2018-09-19 12:48
Najgorsza sieć podpisać z nimi umowę to po Tobie! Ale wiem podpisałam z nimi umowę to mogę tylko sobie podziękować;) Mam internet w taryfie BIZBOX internet ok byłam zadowolona ale jeżeli chodzi o płatności to nie, zaproponowali mi internet do biura bez limitu ale zapomnieli powiedzieć jeżeli wezmę tą opcje to będę musiała dopłacać 24,59;););)postanowiłam przenieść nr do play i co się okazało pan konsultant mnie zapewniał że będę płaciła za dwa numery około 60 zł fajnie sobie pomyślałam ale niestety muszę jeszcze dopłacać około 30 zł więcej do internetu śmiech na sali!!!! Czyli mój rachunek ze 119 zł wynosi teraz około 150 zł super promocja. ZaletybrakWadycała sieć -
~Swietlana / 2018-09-18 13:50
Jestem oburzona SOLO. Doladowalam konto na 25zl, aktywuwalam, otrzymalam sms,ze mam do konca wrzesnia min nielim+internet. I co? Dalej otrzymalam sms 16 wrzesnia, ze powinnam doladowac. Wrzystko zablokowano.Co sie stalo? Co za bzdury? ZaletyNie widze zaletowWadyNikt nie moge mi pomóc, tylko mową doladujMiejscowośćBydgoszcz -
~GokuSan / 2018-09-09 13:09
Przeniosłem dwa numery ze względu na atrakcyjniejszą cenę i tutaj zastrzeżeń żadnych nie mam. Jednak jak wziąłem sobie jeszcze internet, to totalnie się zawiodłem. Średnia prędkość 400kb/s przez router a nie ma nawet wejścia żeby przez kabel podłączyć, po prostu tragedia. Korzystam z WiFi tylko na konsoli i laptopie a nawet YouTube przycina tak, że muzyki się nie da posłuchać. Miałem już od kilku operatorów internet i zawsze było ok ale tutaj jestem bardzo zawiedziony a płacić trzeba. -
~N. / 2018-09-01 07:35
W Play byłam od dobrych 7-8lat. Co roku abonament zamiast się obniżać (patrząc na zmieniające się oferty i spadające ceny połączeń, transferu itd) rósł. Najgorszy poziom usług osiągnęli w tym roku: za dwa numery w duecie, kartę do neta która miała być gratis i 15GB danych, BEZ TELEFONÓW, rachunki urosły mi do 140-150zł! Celowo wprowadzają klienta w błąd! Za użycie karty internetowej (która korzysta ze wspólnego pakietu GB)od razu dolicza się 10zł, serwis Tidal, który miał być darmowy na okres trwania umowy +20zł, wszelkie playNow i inne, które deklarowali na okres abonamentu za free też nagle zaczęły się doliczac.W salonach jak się trafi, czasem mili pracownicy, acz ostatnio chcąc wypowiedzieć umowę panie celowo nie dopelnialy formalności, żeby utrudnić mi przejście do innej sieci (nie zmieniły nowego dowodu, choć im go dałam, nie wysłały wniosku). Wracać się musiałam 4x. Najwięcej czasu zajęło im dzwonienie na centralę "dlaczego kara za zerwanie umowy jest tak niska!?" Biuro obsługi niczego nie wyjaśnia, przełącza między różnymi osobami za co ostatecznie przychodzi dodatkowy koszt połączeń. Zasięg słaby: raz jest LTE+ który nagle znika do zera i nie ma sieci. Między sieciami przełącza się bardzo powoli przez co na długo trzeba kończyć rozmowy i czekać aż coś wychwyci.dodam że mam szybkiego flagowca HTC, to nie wina sprzętu. Ogólnie odchodzę z hukiem, ponosząc karę za zerwanie umowy, bo i tak bardziej mi się opłaci niż te dramatyczne rachunki Zalety BrakWady Obsługa klienta, nie dotrzymywanie warunków umowy/celowe wprowadzanie w błąd, naliczanie dodatkowych opłat, słaby zasięg i powolne przelaczanie między sieciami, -
~Nick / 2018-08-31 12:45
Częste problem z zasięgiem a właściwie zbyt wolnym przełączaniem pomiędzy BTSami. Szczególnie uciążliwe jest do podczas jazdy samochodem - nagle tracimy rozmówcę i konieczne jest ponowne dzwonienie :/
Ogólnie jakość tak ta 4-. Nie mam aktualnego porównania z innymi operatorami - od kilku lat jestem w PlayZaletyCałkiem niezła ofertaWadyJ.w. -
~grzegorz1111 / 2018-08-26 12:40
operator ma problemy zasięgiem w wielu miejscach stosunek ceny do jakości kiepski Zaletybrak -
~Magda / 2018-08-23 19:25
W październiku podpisałam umowę na połączenie dwóch numerów. tzw duet. W kwietniu miał być podłączony drugi numer do pierwszego. I od tamtej pory są problemy. Co miesiąc otrzymuję coraz wyższe rachunki. Faktura, która comiesięcznie miała opiewać na 90 zł za obydwa numery pokazuje kwoty co miesiąc to wyższe, teraz już doszło do bagatelnej kwoty 180 zł (pomimo opłacania wszystkiego terminowo i co do złotówki oraz nie mam w wykazie dodatkowych kosztów - naliczają podwójny abonament na jeden numer, który wisi na solo i w duecie naraz). Co miesiąc trzeba się upominać. Mają bałagan w papierach. Potem oczywiście mam korekty tych dziwni naliczonych faktur ale za miesiąc jest to samo. Rozważam zerwanie umowy. Na pewno kolejnej umowy nie podpiszę. ZaletyGdzieniegdzie miła obsługa, która wysłucha klienta ale niekoniecznie zrealizuje prośby tegoż klienta, więc to chyba nie zaleta jednakWadyZła jakość sygnału, przerywane rozmowy -
-
~Andrzej / 2018-08-23 15:15
Nigdy wiecej nie zakupie tego badziewia.
Polasilem sie na polską kartę zaladowalem w piątek za 30 zł a juz we wtorek nie bylo środków na koncie. Wykonałem 4 rozmowy na 5 minut. Szok jak można naciągac tak klientów. Parę minut na Internecie i to wszystko. Włożyłem swoją kartę z U.K. i zero dodatkowych kosztów dzwonię serfuje żadnych problemów. Nigdy wiecej sie juz nie nabiore na tą dziadowska pseudo-firme.ZaletyŻadneWadyWszystkio -
~J. / 2018-08-21 21:06
Dzis bez zadnych informacji zlikwidowano mój numer telefonu. Bedąc w salonie nie mogli go doładowac. Podobno brak było doładowań. Ale czy tak mozna się zachowywać ? Bez żadnego poinformowania czy ostrzeżenia zlikwidować ? Co za / aż się prosi żeby nazwać po imieniu/ nawyki ? Ja jestem obrażony. Jakiejś ogłady należałoby wymagać od takiej firmy i szacunku do klienta. -
~Oszukany przez play / 2018-08-21 11:22
Złodzieje oszukują niepodpisywajcie z nimi umow.ide do biura i słyszę ze mam wszystko nielimitowane policzenia SMS mms internet 10 g a się okazuje ze mnie oszukali dzwonic na numery stacjonarne człowiek dostaje 50 zł ekstra do rachunku ZaletyNie mówić tego ze człowiek ma wszystko nielimitowaneWadyOszukują nie mówią wszystkiego podczas podpisywania umowy -
~Bea / 2018-08-20 16:47
Banda naciągaczy, która wciska klientowi dodatkową kartę do internetu jako nr główny na który przychodzą faktury. W momencie przeniesienia nr tel do innego operatora należy pamiętać o rezygnacji z nr internetowego, inaczej faktury na pełną kwotę nędą przychodziły nadal. Bardzo niejasne informacje przy podpisywaniu umowy i wprowadzanie klienta w błąd. Zdecydowanie nie polecam firmy play, dla mnie jest niewiarygodna i żeruje na naiwności ludzi. Zalety BrakWadySame wady -
~Andrzej / 2018-08-19 11:55
tresowane pieski w salonach zrobią wszystko żeby wcisnąć wam umowe z której (nawet nie biorąc aparatu), nie można się wycofać tuż po po podpisaniu. żerują na naiwności ludzkiej. wysłałem do salonu żonę której wciśnięto kosmiczną umowe której frajery po godzinie nie chcieli już wycofać,można sie tam tylko ywroku przez przypadek nabawić. Grrrr... -
~Wojciech / 2018-08-13 15:29
Fatalne działanie operatora w centrali PLAY, koszmarnie długi czas reakcji i rozwiązywania problemów.
Czekam ponad 30 dni na telefon który zamówiłem z centrali, ponieważ nie było danego modelu na magazynie u lokalnego przedstawiciela w Rzeszowie... po kilkunastu zgłoszeniach moich i pracownika lokalnego salonu mija 30 dzień jak centrala nic z tym nie zrobiła. Kolejny abonament na pewno przeniosę do innego operatora. Masakra!ZaletybrakWadyczas realizacji zamówień
problemy z reklamacjami
czas działania centrali
kilkumiesięczne rozwiązywanie problemów -
~Iwona / 2018-08-13 07:17
Problemy z Internetem.Syn na koncie ma 12giga intetnetu,od roku co miesiąc wykorzystuje jeden i dalej nie ma.przychodzi sms że wykorzystuje pakiet.za który oczywiście muszę płacić.Play po kontakcie próbują to zdiagnozować lecz niestety dwa dni temu usłyszałam że nie przyznali pakietu i będą to naprawiać.to jest kpina i naciaganie kasy.przez ten rok raz w ramach rekompensaty dostałam rachunek o 10 zł niższy.chcąc zrezygnować z ich usług czeka mnie kara finansowa więc muszę tkwić w tym bałaganie do końca umowy.nigdy więcej tego operatora.pozdrawiam -
~DARIUSZ / 2018-08-11 21:42
7 lat na abonamencie ze złodziejskimi usługami i złym traktowaniem ajentów.
Rok na kartę.
Rano o godzinie 6:00 próbowałem włączyć usługę unilimited.
O godzinie 22:00 Play jeszcze jej nie włączył.
Drugi dzień bez internetu.
To nie jest pierwszy raz.
Tak jest często.
Z przyzwyczajenia nadal niestety korzystam z tej usługi. -
-
~Kamil / 2018-08-11 11:02
Zasięg tragiczny ! Jakość obsługi klienta tragiczna! Rachunki wysokie ! Obecnie płace abonament 80-90zl, w chwili gdy znalazłem tańszy u innego operatora Pan z obsługi nagle znalazł abonament na takich samych warunkach jak mam Za.... 25zl ! A jak się dowiadywałem w sieci to najtańszy był za 50zl ! Zrobią wszystko by zatrzymać klienta. U innych operatorów wiele taniej ! ZaletyBrakWadyCała sieć to jedna wielka WADA ! -
~Zażenowany / 2018-08-03 11:08
Okropna aplikacja której dane nie pokrywają się ze stanem rzeczywistym. Ciągłe błędy w aplikacji np. na aplikacji widnieje napis że pakiet jest włączony podczas gdy dostałem sms-a od operatora że pakiet wygasł. Telefony przynależące do rodziny w Play miały wyłączony pakiet dzień wcześniej niż powinno to nastąpić. stan konta na aplikacji nie pokrywa się ze stanem konta pod *101#. Jedyne czego możemy dowiedzieć się od konsultantki na infolinii to że wszystko będzie w porządku ,prosimy zrestartować aplikacje , albo że nie mogą nic na ten temat zrobić. Odradzam siec i aplikacje . ZaletyBrakWadyCiągle błędy aplikacji
Niezgodności informacji między moim telefonem a ich serwerem
Infolinia się.do niczego nie nadaje , nie są w stanie pomóc -
~Tomassetto / 2018-08-01 19:00
Brak zasięgu. Internet niby bez limitu ale co z tego jak nie można z niego korzystać bo zasięg na to nie pozwala. ZaletyBrakWadyZła jakość telefonów oraz zasięgu. -
~Klientka od 2010 / 2018-07-30 12:10
Kiedy kupowałam u nich pierwszy starter na kartę, wszystko było OK, ale to był rok 2010. Tu, gdzie się przeprowadziłam, rozmowy można było prowadzić z każdego punktu domu. Od 3-4 lat jest coraz gorzej. Zaczęłam brać w abonamencie smartfony i jakość połączeń jeszcze się pogorszyła, zwłaszcza od ostatniej umowy podpisanej w maju 2017 i kiedy wzięłam smartfon Lenovo. I nie chodzi o ten mój egzemplarz, czy potencjalne wady dość nowej karty sim. Play - nie dość, że ma coraz gorszy zasięg zwłaszcza na terenach poza miastami, to jeszcze wciska telefony, które pogarszają dodatkowo całą sytuację i chodzi o modele, a nie p=o poszczególne felerne egzemplarze. Kilkukrotne zgłoszenie problemów nie przyniosło efektów: "sygnał do pani dochodzi". Druga gadka: "Play wzbogaca swoją infrastrukturę, buduje nowe nadajniki". Ciekawe gdzie, bo na pewno nie w mojej okolicy. Proponowaliśmy postawienie nadajnika na terenie należącym do członka naszej rodziny, żeby poprawić zasięg w naszej okolicy (sprowadzają się tu ludzi, a inni przyjeżdżają na wakacje i spędzają każdy weekend od wiosny do jesieni, więc to się opłaca) - nikt nie odpisał, choćby odmownie.
Obecna umowa jest więc moją ostatnią.Wadyceny usług, coraz gorszy zasięg, słaby rozwój infrastruktury, bezradność konsultantów, ciągle te same gatki w odpowiedzi na zgłoszenia złego zasięgu nic nie wnoszące do sprawy i nie poprawiające sytuacji zgłaszającego
strona 223 z 237
- « poprzednia
- 1 ...
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- nastepna »