Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4726 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Padre / 2018-11-01 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Hmm jako klient oczekiwałem bez skutku dziś czyli 1 listopada 2018 na infolinii zenada
    ZaletyBrak
    WadyPlay
  • ~Aneta / 2018-10-31 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem PLAY od 2010 roku, w tym roku zepsuł mi się telefon. Od ponad dwóch miesięcy telefon jest poddawany kolejnym ekspertyzom, które jasno wskazują na obowiązek wymiany telefonu na nowy. PLAY mnie odsyła do serwisu, ten do PLAY - telefonu NIE MAM
    Zaletybrak
    Wadytraktowanie klienta jak śmiecia, który jest głupi i można go zwodzić.
  • ~Adam / 2018-10-30 13:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM korzystać z ich usług. Nie ma mowy o jakimkolwiek szanowaniu klienta. Obsługa klienta poziom żenujący. Nic nie można załatwić.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta,
    Częste problemy, a rozwiązań próżno szukać przy takiej obsłudze
  • ~Wujek Janusz / 2018-10-28 17:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga na sposób rozwiązania umowy z Play. miałem taryfę BIZ box 2 numery przez 2 lata. Oba numery zostały przeniesione do innych sieci, a tu niespdzianka - nadal przychodzą faktury za "kartę do internetu" która jak się okazało była dołączona do umowy mimo że wcale jej nie chciałem i nie korzystałem nigdy Samo przeniesienie numerów nie rozwiązało umowy. Masakra i nieuczciwe praktyki.
    ZaletyBrak
    WadyZagmatwana umowa obliczona na naciąganie kilenta na niepotrzebne i niechciane usługi. Poza tym beznadziejny zasięg poza miastem. Nie polecam.
  • ~Ruda / 2018-10-26 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w historii czekam tylko aż skończy mi się umowa i uciekam od nich jak najszybciej, jestem ich klientem ponad 7 lat jedyne co potrafili mi zaproponować to abonamet za 50 zł, już nowi klienci dostają lepsze oferty. Internet pojawia się i znika, beznadziejny zasięg. Mimo nielimitowanych rozmów i esemesów ciagle naliczają mi dodatkowe opłaty za 30 sekund rozmowy z bankiem naliczyło mi prawie 18 zł. Zwykłe złodziejstwo... Nie polecam.
    ZaletyBrak,brak,brak !!!
    WadyZbyt wysoka cena za tak beznadziejna jakość oferty.
  • ~jonek / 2018-10-23 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra pod kazdym wzgledem. Szczegolnie pakiety internetowe to zwykle zlodziejstwo.Konsultanci brak wiedzy.
  • ~Ernest / 2018-10-22 10:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Złodzieje, 3 razy reklamowałem niekompetencję pracowników, przez co moja firma straciła sporo pieniędzy. Za każdym razem odrzucili próbując mi wmówić, że tego chciałem. Efekt był taki, że płaciłem za coś co miałem za darmo wcześniej. Konsultantka nie kompetentna wprowadza w błąd. System Play nie działa prawidłowo. W warunkach napisane, że można zwiększyć ofertę zawsze o ile nie jest niższa od obecnej, a i tak mimo zapewnień że strony obsługi musi być po izwj pół roku. Uważajcie. Nie polecam...
  • ~Agnieszka / 2018-10-21 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć z dostępnych na rynku. Szybkość Internetu zarówno odbiór i przesyłanie danych bardzo wolna, często brak połączenia z Internetem przez długi czas, zasięg sieci tragiczny, jakość połączeń - najgorsza.
    ZaletyBrak
    WadySzybkość Internetu zarówno odbiór i przesyłanie danych, zasięg sieci, jakość połączeń - najgorsza.
  • ~Monika / 2018-10-20 00:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem w play dobrych 10 lat..
    Przedłużyłm umowę pley mix ..
    Oczywiscie z dopłata do tel.
    Same problemy od kiedy podpisalam umowe..
    A gdy tel sie zepsuł po 2 mies.
    Serwis chcial naprawic tel za 890zl.
    (A tel warty 700)
    Diagnoza tel zalany..
    Na 100% tel nie byl zalanyy,zamokniety itd..
    CZEKAM TYLKO NA ZAKOŃCZENIE UMOWY,PRZENOSZE NR. DO KAZDEJ INNEJ SIECI..
    NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    WadyNapisane w tresci..
  • ~A / 2018-10-18 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kilkulatach latach dostałam najgorszą ofertę w odróżnieniu od konkurencj.
    Pani w salonie z przyjemnością przygotowała wypowiedzenie umowy.
    Dziękuję, "naraaa"
  • ~Foal / 2018-10-16 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałam umowę 1,5 tyg temu, potwierdzam, "miły" sprzedawca tylko przy wciskaniu oferty, później rażący brak kompetencji i niespotykane nigdzie chamstwo. "Usługi" dodatkowe typu TIDAL są nieistniejącą "wydmuszką" - arogancki, bezczelny pracownik stwierdził ze sobie mam pisac do Tiidal support - co dla mnie nie jest problemem (pare zdań w j.angielskim) ale czy każdy użytkownik Play ma obowiązek - jesteśmy w kraju z urzędowym j.polskim.
    Żałuje ze - skuszona zasięgiem w okolicy, dokąd się przeprowadzam, wybrałam tę cholerną sieć - mie czytając opinii .
    Szczerze odradzam
    ZaletyNie dostrzegam
    WadyJakość usług, kompetencja i "kultura" (czuli totalny brak) kultury
  • ~Anna / 2018-10-11 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałam umowę w salonie z prośbą o przeniesienie numeru z innej sieci. Zaznaczyłam kilkakrotnie że numer jest zarejestrowany na firmę. Pracownik stwierdził że to nie stanowi problemu. Po dwóch tygodniach kiedy byłam już za granicą, otrzymałam smsa że nie ma możliwości przeniesienia numeru ponieważ numer jest zarejestrowany na firmę. Zadzwoniłam do Play w celu anulowania umowy na tej podstawie, iż zostałam wprowadzona w błąd. Nie było takiej możliwości. Nie mam czasu na pisanie do rzecznika praw konsumenta, więc stwierdziłam że jakoś te 30zl miesięcznie przez 2 lata przeżyje. Ponieważ nie korzystam z numeru w Play, zapominam o terminowych płatnościach. Płacę rzadziej, większą kwotę. Ostatnio zapłaciłam 21.09 350zl, co miało pokryć dwa zaległe rachunki oraz 9 kolejnych. 26.09 jeszcze normalnie wystawiono fakturę, po czym 04.10 dostałam karę za zerwanie umowy. Zadzwoniłam do Play celem wyjaśnienia pomyłki. Moje wpłaty zostały odnotowane prawidłowo, natomiast konsultant bardzo niemiły, stwierdził że nie cofną decyzji bo abonament trzeba płacić w terminie skoro się do tego zobowiązałam. No cóż... najgorsza obsługa klienta z jaką się do tej pory spotkałam. Nigdy więcej nie chcę mieć kontaktu z tym operatorem.
    ZaletyBrak
    WadyTragiczna obsługa klienta, pracownicy salonów niekompetentni.
  • ~Anna / 2018-10-09 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwuletnia umowa z play to same problemy. Tylko przy podpisywaniu umowy pracownicy play byli mili. potem wszystkie działania były skierowane na oszukanie i naciągnięcie klienta. Zakończyłam z nimi umowę i jeszcze na sam koniec zostałam oszukana . Wystawiają faktury za nieistniejące usługi. NIE INFORMUJĄ O SPRAWACH ISTOTNYCH DLA KLIENTA , rachunki NACIĄGAJĄ na własną korzyść.
    ZaletyBRAK !!!
    WadySAME WADY
  • ~Anna / 2018-10-08 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam z zawieraniem umów z PLAY
    umowy są tak zawierane,że przy przenoszeniu numerów trzeba wypowiadać ją dwa razy niestety konsultanci celowo o tym nie informują w efekcie czego trzeba dalej płacić abonament. Konsultanci celowo wprowadzają w błąd.
    Obsługa niekompetentna i celo wprowadzająca w błąd klienta. Dotyczy to zarówno obsługi salonowej jak i telefonicznej.
  • ~Kris / 2018-10-08 20:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Po 4 latach dziękuję za współpracę play. Sprzedali ochronę wyświetlacza w firmie x. Okazało się to wielkim Gównem. Przenoszę 3 numery do konkurencji
  • ~W.K / 2018-10-04 15:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam z zawieraniem umów z PLAY
    Operator podstępnie zawiera umowy które należy w przypadku przenoszenia numerów wypowiedzieć dwa razy /raz wypowiedzenie z numerów - drugi wypowiedzenie karty łączącej te numery/ w innym przypadku wg. PLAY nadal należy płacić abonament
    Wadykiepski internet
  • ~Shokz / 2018-10-02 13:48
    Ocena: 3.33 / 5
    Środa, 26 września 2018. Odwiedziłem salon Play w Gdynia Riviera celem zakupu słuchawek Afterskokz Air. Play miał cenowo najkorzystniejszą ofertę – 630 zł. Pani w salonie sprawdziła dostępność, cenę, najkorzystniejszą opcję zakupu itp. Wahałem się co do koloru więc Pani dała mi swoją wizytówkę abym zadzwonił jak podejmę decyzję. Zapomniała powiedzieć, że Play sprzedaje je tylko w jednym kolorze – szarym. 15 minut później dzwonię, kilkukrotnie, nikt nie odebrał. Napisałem SMS bo wiem, że Pani będzie miała profit ze sprzedaży. Bez odpowiedzi.

    Tego samego dnia wieczorem próbuję zamówić słuchawki poprzez stronę Play. Wypełniałem formularz 7 razy (w różnych wariantach bo myślałem, że robię coś nie tak) i za każdym razem w momencie próby przejścia do płatności wyrzucało mnie z powrotem do wypełniania danych osobowych. Próbowałem z telefonu to znowu nie pojawiało się pole do wpisania danych do faktury. 1 raz się pojawiło ale wyskoczył inny błąd. Straciłem cierpliwość. Postanowiłem zadzwonić na infolinię.

    Po ok. 5 minutowej rozmowie Pan stwierdził, że jest to zakup poza abonamentem i przełączy mnie do kolegi. Kolejny sprzedawca, po kolejnych 5 minutach stwierdził, że on nie może mi ich sprzedać – przełączy mnie… Ten trzeci stwierdził, że on też nie może – mam zamówić słuchawki przez chat.

    Zamawiam przez chat, Pan twierdzi, że ma ten sam błąd co ja, więc nie może mi pomóc. Zrobił zgłoszenie awarii strony + dyspozycja do dodania większe ilości sztuk słuchawek aby nie zabrakło. Mam spróbować następnego dnia. To była godzina ok. 22:00 Ok. godziny 8:00 następnego dnia próbuję ponownie zamówić słuchawki na chacie. Pan sprzedawca z kolei stwierdził, że słuchawek nie ma na stanie. Mówię mu, że ich obecność na stanie potwierdziła mi Pani w salonie, 2 sprzedawców telefonicznych, sprzedawca na chacie. On twierdzi, że mają różne magazyny i on nie widzi….

    Próbuję przez stronę – miała już działać. Owszem udało się zamówić, przekierowanie na Bluemedia, płatność. Na reszcie zamówione. Informacja od Play, że na wpływ pieniędzy czekają 2 dni. To był piątek rano. W sobotę rano otrzymuję email – zamówienie anulowane ze względu na brak płatności…
    Dzwonię na infolinię, po 15 minutach rozmowy Pani stwierdza, że nie może mi pomóc – przełączy mnie. Pani, która odebrała miała taki głos, że z góry wiedziałem, że trafiłem spod deszczu pod rynnę. Po 10 minutach rozmowy nie wie jak mi pomóc, podaję jej zatem numer zamówienia. Ona twierdzi, że nie widzi takiego zamówienia w systemie. Mówię, że z pozycji klienta mnie nie interesuje co ona widzi, interesuje mnie żeby otrzymać zamówiony i zapłacony towar. Pani mówi „proszę jeszcze chwilkę” po czym bez słowa rozmowa się urywa – zostałem przekierowany do innej osoby. Szok. Akurat trafiłem na prawie kompetentną osobę. Po kolejnych 10 minutach tłumaczenia Pani przyjęła reklamację, spytała czy chcę zwrot pieniędzy czy jednak zamówiony towar. Odpowiadam, że zamówione słuchawki bo to mój prezent urodzinowy. OK, ktoś zadzwoni do mnie w tej sprawie wkrótce.

    Następnego dnia zadzwoniła Pani, kompetentna, powiedziała że ze względu na anulowanie zamówienia tak czy inaczej muszą mi być zwrócone pieniądze, jeśli chce te słuchawki muszę je zamówić jeszcze raz. Na razie od kilku dni czekam na zwrot pieniędzy – przewiduję, że tu też będą problemy.

    Reasumując: awaria na stronie, niekompetentni pracownicy infolinii, czatu

    Efekt: brak prezentu urodzinowego, strata pieniędzy, strata czasu, żal

    Od Pani na końcu usłyszałem „przepraszam” ale czy to mi wróci prezent, czas i pieniądze ?
    Zaletymało
    Wadydużo
  • ~wsciekla / 2018-09-24 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zacznijmy od tego ze zostalam OSZUKANA podczas przedłużania umowy. Mialo byc na takich samych warunkavh z doborem telefonu a okazalo sie ze wcisneli mi spowolniony internet. Niby nic. Ale jednak. Walczylam , i slyszalam "Jesli zawierala pani przedluzenie umowy telefonicznie musi Pani podac date, godzine polaczenia bo my nie jestesmy w stanie wyszukac" ze co? To ja mam sie ubiegac o to zebym byla zadowolona? Przyznano mi korekte. Okej. Z 200zl zrobilo sie 41 zl, mysle super rekompensata ZA POL ROKU OSZUKIWANIA. Chcialam przeniesc numer do innej sieci, a wlasciwie to trzy numery. Kara 2000tys? Przepraszam? Zablokowali mi konto za dzien zwłoki bo czekalam na przyznanie tej korekty (oczywiscie sms, telefonu od nich ze zostala przyznana nie dostalam). Wplacilam pieniadze w Piatek dzisiaj. Jest Poniedzialek nastepnego tygodnia i co? Na poczcie widnieje ze przelew dokonany. Nr konta sie zgadza i? Malo tego KLIENT PLACI ZA POLACZENIE DO BIURA OBSLUGI HAHA. ZART. Dzwonisz - siedzi jakas gowniara nic nie wie i tylko prosza o pozytywne opinie. Konsultanci w salonach tez tragedia, zero wiedzy. Nie przedluze z nimi umowy, niech sie pałują.
    Zaletybez zalet, zeszli na psy.
    WadyBrak profesjonalnej obslugi, brak wiedzy.
  • ~kaarrin / 2018-09-20 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam telefon w PLay na karte. Pytanie dlaczego na karte, bo nie zawsze jestem w Polsce. Kiedy wyjezdzam za granice mam tam tel. Co do play jestem zaszokowana. Zostalam namowiona abym z Orange przeniosla sie do tej firmy. Zrobilam zle. Wyjasniam dlaczego bo po pierwsze kiedy z tel. Polskiego chce zatelefonowac do Polski musze najpierw potwierdzic do PLay.Przewaznie karte musze doladowac dwa lub trzy razy w tygodniu, a nawet czesto co drugi dzien chociaz nie dzwonie. Bo zagranica mam inny telefon. Kiedy w Polsce jestem i dzwonie w POlsce do Polski to przewaznie musze codziennie doladowywac karte. Nie ma zadnych rozmow bezplatnych tak jak bylo w orange . Mnialam 1000minut bezplatnych rozmow. Tu w tej sieci nie ma czegos takiego. Dlatego nosze sie z zamiarem znowu przejsc do orange.W salonie w Warszawie w Galeri Mokotow nie zawsze obsluga jest sympatyczna i grzeczna. Mysle ze powinni zwrocic uwage na ludzi wiekowych. Mlodziez uczy sie teraz na komputerach na laptopach maja nowoczesne telefony, gdzie ludzie starsi nie zawsze mieszkaja z mlodymi i nie ma ich kto nauczyc i pokazac jak sie obsluguje nowoczesny telefon. Poniewaz ludzie starsi nie sa tacy madrzy jak obecna mlodziez. Wlasnie pisze o tym bo ja jestem wiekowa mam 80 lat, potrafie poslugiwac sie telefonem, moge odczytac sms , rowniez wyslac, ale moje przyjaciolki ktorych namowilam na nowoczesne telefony nie potrafia sms odczystac czy napisac i wyslac bo nie zostaly w sklepie kiedy kupowaly poinformowane jak to funkcjonuje.Natomiast nie ma zadnych kursow dla starszych osobob aby nauczyc ich funkcjowannia telefonu a to jest bardzo istotne. Wlasnie w takich firmach ktore maja takie salony nic by nie przeszkadzalöo jaky ktos z pracownikow chcial takie osoby namowic na nauke.

    Wracam jeszcze to firmy PLAY szczerze mowie ze nie jest to firma dobra.Maja kary do nadoladowanie w kioskach gdzie soprzedaja wydruki, ale kiosk pobiera za to ze sprzeda 2 zlote wiecej, to rowniez nie jest w porzadku. Ja kupuje karte a nie wydruk i place normalnie tak jak kosztuje karta. bez dodatkowej kwoty.
    Zalety PLAY nie ma zalet
    Wady nic dobrego
  • ~Justyna / 2018-09-19 19:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Konsultanci pozbawieni kultury osobistej, rzucanie słuchawką to norma. Jednak wszelkie granice zostały przekroczone kiedy Pani konsultantka podała mi numer do działu reklamacji, bowiem okazało się, że jest to numer do osoby prywatnej. Ogólnie ignorancja i brak kompetencji.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4726
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1179
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187