Zacznijmy od tego ze zostalam OSZUKANA podczas przedłużania umowy. Mialo byc na takich samych warunkavh z doborem telefonu a okazalo sie ze wcisneli mi spowolniony internet. Niby nic. Ale jednak. Walczylam , i slyszalam "Jesli zawierala pani przedluzenie umowy telefonicznie musi Pani podac date, godzine polaczenia bo my nie jestesmy w stanie wyszukac" ze co? To ja mam sie ubiegac o to zebym byla zadowolona? Przyznano mi korekte. Okej. Z 200zl zrobilo sie 41 zl, mysle super rekompensata ZA POL ROKU OSZUKIWANIA. Chcialam przeniesc numer do innej sieci, a wlasciwie to trzy numery. Kara 2000tys? Przepraszam? Zablokowali mi konto za dzien zwłoki bo czekalam na przyznanie tej korekty (oczywiscie sms, telefonu od nich ze zostala przyznana nie dostalam). Wplacilam pieniadze w Piatek dzisiaj. Jest Poniedzialek nastepnego tygodnia i co? Na poczcie widnieje ze przelew dokonany. Nr konta sie zgadza i? Malo tego KLIENT PLACI ZA POLACZENIE DO BIURA OBSLUGI HAHA. ZART. Dzwonisz - siedzi jakas gowniara nic nie wie i tylko prosza o pozytywne opinie. Konsultanci w salonach tez tragedia, zero wiedzy. Nie przedluze z nimi umowy, niech sie pałują.Zaletybez zalet, zeszli na psy.
WadyBrak profesjonalnej obslugi, brak wiedzy.