Zasięg od kilku lat coraz gorszy. Na 2 propozycje użyczenia terenu prywatnego pod nadajnik, nie odpisali nawet czegoś w stylu "pocałujcie nas w nos".
Na reklamacje co do zasięgu, sztampowa odpowiedź to: "Play rozbudowuje swoja infrastrukturę" - sprawdzałam: w naszej okolicy, gdzie dodatkowy nadajnik bardzo by się przydał, nie przybył żaden, a nie wyrazili chęci postawienia go na proponowanym przez nas miejscu.
Kolejna sprawa: który jeszcze operator pobiera niemal 50 zł opłaty aktywacyjnej np. za Mixa, internet elastyczny itd? Zdzierstwo!
A ich 30-dniowy okres wypowiedzenia to jedno wielkie kłamstwo - te 30 dni są liczone od początku kolejnego okresu rozliczeniowego po złożeniu wypowiedzenia. Np. - powiedzmy, że okres rozliczeniowy zaczyna mi się 5. dnia każdego miesiąca. Składam wypowiedzenie 6. maja - w takim przypadku umowa kończy się nie w czerwcu, a początkiem lipca. Czyli zmuszają klienta do zapłacenia nie za aktualnie trwający okres wypowiedzenia i PROPORCJONALNIE za ilość dni, o które zahacza ów 30-dniowy okres wypowiedzenia w kolejnym okresie rozliczeniowym, a za pełne 2 okresy rozliczeniowe - sprytne, nie?Zaletykiedyś sporo - mieli zasięg
Wadycoraz gorszy zasięg, nie rozbudowują infrastruktury tam gdzie trzeba, niejasno określony 30-dniowy okres wypowiedzenia, spora opłata aktywacyjna za napoczęty abonament (Internet, mix itd.)