Banda naciągaczy, która wciska klientowi dodatkową kartę do internetu jako nr główny na który przychodzą faktury. W momencie przeniesienia nr tel do innego operatora należy pamiętać o rezygnacji z nr internetowego, inaczej faktury na pełną kwotę nędą przychodziły nadal. Bardzo niejasne informacje przy podpisywaniu umowy i wprowadzanie klienta w błąd. Zdecydowanie nie polecam firmy play, dla mnie jest niewiarygodna i żeruje na naiwności ludzi.
Zalety Brak
WadySame wady
~Andrzej / 2018-08-19 11:55
Ocena: 1.00 / 5
tresowane pieski w salonach zrobią wszystko żeby wcisnąć wam umowe z której (nawet nie biorąc aparatu), nie można się wycofać tuż po po podpisaniu. żerują na naiwności ludzkiej. wysłałem do salonu żonę której wciśnięto kosmiczną umowe której frajery po godzinie nie chcieli już wycofać,można sie tam tylko ywroku przez przypadek nabawić. Grrrr...
~Wojciech / 2018-08-13 15:29
Ocena: 1.00 / 5
Fatalne działanie operatora w centrali PLAY, koszmarnie długi czas reakcji i rozwiązywania problemów.
Czekam ponad 30 dni na telefon który zamówiłem z centrali, ponieważ nie było danego modelu na magazynie u lokalnego przedstawiciela w Rzeszowie... po kilkunastu zgłoszeniach moich i pracownika lokalnego salonu mija 30 dzień jak centrala nic z tym nie zrobiła. Kolejny abonament na pewno przeniosę do innego operatora. Masakra!
Zaletybrak
Wadyczas realizacji zamówień
problemy z reklamacjami
czas działania centrali
kilkumiesięczne rozwiązywanie problemów
~Iwona / 2018-08-13 07:17
Ocena: 1.33 / 5
Problemy z Internetem.Syn na koncie ma 12giga intetnetu,od roku co miesiąc wykorzystuje jeden i dalej nie ma.przychodzi sms że wykorzystuje pakiet.za który oczywiście muszę płacić.Play po kontakcie próbują to zdiagnozować lecz niestety dwa dni temu usłyszałam że nie przyznali pakietu i będą to naprawiać.to jest kpina i naciaganie kasy.przez ten rok raz w ramach rekompensaty dostałam rachunek o 10 zł niższy.chcąc zrezygnować z ich usług czeka mnie kara finansowa więc muszę tkwić w tym bałaganie do końca umowy.nigdy więcej tego operatora.pozdrawiam
~DARIUSZ / 2018-08-11 21:42
Ocena: 1.67 / 5
7 lat na abonamencie ze złodziejskimi usługami i złym traktowaniem ajentów.
Rok na kartę.
Rano o godzinie 6:00 próbowałem włączyć usługę unilimited.
O godzinie 22:00 Play jeszcze jej nie włączył.
Drugi dzień bez internetu.
To nie jest pierwszy raz.
Tak jest często.
Z przyzwyczajenia nadal niestety korzystam z tej usługi.
~Kamil / 2018-08-11 11:02
Ocena: 1.00 / 5
Zasięg tragiczny ! Jakość obsługi klienta tragiczna! Rachunki wysokie ! Obecnie płace abonament 80-90zl, w chwili gdy znalazłem tańszy u innego operatora Pan z obsługi nagle znalazł abonament na takich samych warunkach jak mam Za.... 25zl ! A jak się dowiadywałem w sieci to najtańszy był za 50zl ! Zrobią wszystko by zatrzymać klienta. U innych operatorów wiele taniej !
ZaletyBrak
WadyCała sieć to jedna wielka WADA !
~Zażenowany / 2018-08-03 11:08
Ocena: 1.67 / 5
Okropna aplikacja której dane nie pokrywają się ze stanem rzeczywistym. Ciągłe błędy w aplikacji np. na aplikacji widnieje napis że pakiet jest włączony podczas gdy dostałem sms-a od operatora że pakiet wygasł. Telefony przynależące do rodziny w Play miały wyłączony pakiet dzień wcześniej niż powinno to nastąpić. stan konta na aplikacji nie pokrywa się ze stanem konta pod *101#. Jedyne czego możemy dowiedzieć się od konsultantki na infolinii to że wszystko będzie w porządku ,prosimy zrestartować aplikacje , albo że nie mogą nic na ten temat zrobić. Odradzam siec i aplikacje .
ZaletyBrak
WadyCiągle błędy aplikacji
Niezgodności informacji między moim telefonem a ich serwerem
Infolinia się.do niczego nie nadaje , nie są w stanie pomóc
~Tomassetto / 2018-08-01 19:00
Ocena: 2.00 / 5
Brak zasięgu. Internet niby bez limitu ale co z tego jak nie można z niego korzystać bo zasięg na to nie pozwala.
ZaletyBrak
WadyZła jakość telefonów oraz zasięgu.
~Klientka od 2010 / 2018-07-30 12:10
Ocena: 1.33 / 5
Kiedy kupowałam u nich pierwszy starter na kartę, wszystko było OK, ale to był rok 2010. Tu, gdzie się przeprowadziłam, rozmowy można było prowadzić z każdego punktu domu. Od 3-4 lat jest coraz gorzej. Zaczęłam brać w abonamencie smartfony i jakość połączeń jeszcze się pogorszyła, zwłaszcza od ostatniej umowy podpisanej w maju 2017 i kiedy wzięłam smartfon Lenovo. I nie chodzi o ten mój egzemplarz, czy potencjalne wady dość nowej karty sim. Play - nie dość, że ma coraz gorszy zasięg zwłaszcza na terenach poza miastami, to jeszcze wciska telefony, które pogarszają dodatkowo całą sytuację i chodzi o modele, a nie p=o poszczególne felerne egzemplarze. Kilkukrotne zgłoszenie problemów nie przyniosło efektów: "sygnał do pani dochodzi". Druga gadka: "Play wzbogaca swoją infrastrukturę, buduje nowe nadajniki". Ciekawe gdzie, bo na pewno nie w mojej okolicy. Proponowaliśmy postawienie nadajnika na terenie należącym do członka naszej rodziny, żeby poprawić zasięg w naszej okolicy (sprowadzają się tu ludzi, a inni przyjeżdżają na wakacje i spędzają każdy weekend od wiosny do jesieni, więc to się opłaca) - nikt nie odpisał, choćby odmownie.
Obecna umowa jest więc moją ostatnią.
Wadyceny usług, coraz gorszy zasięg, słaby rozwój infrastruktury, bezradność konsultantów, ciągle te same gatki w odpowiedzi na zgłoszenia złego zasięgu nic nie wnoszące do sprawy i nie poprawiające sytuacji zgłaszającego
~grrrrrrrr / 2018-07-21 13:51
Ocena: 1.33 / 5
W nagrodę za bycie lojalnym klientem przez 6 lat firma próbowała wyciągać ode mnie pieniądze, które im się nie należały. Po spłacie rat za telefon zamiast obniżyć abonament o kwotę raty firma liczyła sobie bezczelnie dalej taką samą sumę. W odpowiedzi na moją skargę, łaskawie zaoferowano mi "rabat" na kwotę nienależnej im już raty. Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, ale nie okradanie klienta z pieniędzy, które się sieci nie należą nie można w żaden zgodny z prawem sposób nazwać rabatem. To jest pierwsza bezczelność.
Druga polega na tym, że w odpowiedzi na moją skargę zaoferowano mi wybór pomiędzy rzeczonym "rabatem" a... przedterminowym przedłużeniem umowy. Firma, która bezczelnie kradnie, następnie ubiera sprawę w zakłamany sposób, jakby mi łaskę robili, że nie wezmą ode mnie pieniędzy, których nie mają prawa brać, szantażuje mnie do akceptacji kłamliwego opisu sprawy lub bycia przykutą do nich na kolejne lata.
Rozmowa z panią z obsługi klienta nie należała również do kulturalnych z jej strony. Na moje próby uzyskania deklaracji z jej strony, że jako przedstawiciel firmy rozumie, że im się rzeczona rata nie należy, najpierw próbowała lawirować i zmieniać temat, a w końcu zaczęła mi przerywać. Ja nie jestem kretynką, wiem dlaczego nie dawała mi dojść do słowa i nie chciała przyznać, że nie mieli prawa mnie tak traktować. Podobno proceder ten jest u nich powszechny. No więc mają kolejnego, lojalnego do tej pory, klienta mniej.
Dodatkowo, zasięg LTE jest wyjątkowo słaby. Zalecam omijać szerokim łukiem. Są naciągaczami.
ZaletySpory wybór telefonów.
WadyWyciąganie pieniędzy nienależnych firmie.
Nieuczciwe praktyki.
Drogi abonament.
Słaby zasięg
~Witek / 2018-07-19 10:11
Ocena: 1.67 / 5
Sieć PLAY (P4) to najbardziej ekspansywny i agresywny operator sieci komórkowej. Z jednej strony oferuje usługi słabej jakości. Z drugiej strony stara się to kompensować poprzez umieszczanie swoich wież antenowych w najgorszych możliwych miejscach. PLAY buduje maszty w środku osiedli mieszkaniowych, w centrach skupisk ludzkich. Nie zważa na protesty społeczne, na fakt ile dzieci znajduje się w bliskim otoczeniu anten. Słupy nierzadko umieszczane są w kilkumetrowej odległości od posesji. To są ludzie bez skrupułów, zasłaniający się zgodami administracyjnymi i wątpliwymi ekspertyzami. A gdzie interes społeczności?
Dlatego jeśli masz problem z zasięgiem PLAY - najlepiej i jak najszybciej zmień operatora! W przeciwnym razie pewnego dnia obudzisz się z trzydziestometrową anteną za oknem lub na dachu swojego domu.
WadySłaby zasięg, stawianie stacji bazowych w dużych skupiskach ludzi.
~Tomasz / 2018-07-18 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Jestem w tej sieci od okolo 12 lat i z roku na rok jest coraz gorzej, przedstawiciele sieci mowia jedno a w rezultacie jest calkiem inaczej. W salonie zaproponowano mi dodatkowa oplate niby za intermet bez limitu danych okazalo sie ze przez prawie 2 lata placilem za to, a w rzeczywistosci mialem jedynie do wykozystania 10 GB. Druga sprawa wszedzie informuja o darmowych rozmowach na telefony stacjonarne i komorkowe, a gdy dzwoni sie do swojego operatora naliczaja dodatkowe oplaty normalnie smiech i żenada!!!! Dodatkowo: czesto pojawia sie problem z zasiegiem internetu, dodaja w abonamencie oplate za TV w której tak naprawde nic nie mozna obejrzeć bo wszystko sie zacina zwlaszcza filmy ktore sami daja jako propozycje!!! Wszystkim poszukujacym dobrej sieci komórkowej odradzam !!!!!
~Jaro / 2018-07-16 14:34
Ocena: 1.00 / 5
Co za złodziejska firma się zrobiła z tego Play-a.Jestem u nich od samego początku tej firmy,a to co zaczęli teraz wyprawiać woła o pomstę do nieba!Przepisywałem ostatnio numer z żony na mnie.Pytałem 3 razy czy są takie same warunki jak były.Pani mówi że oprócz droższegi abonamentu o 16 zł-wszystkie pakiety takie same.Płacę 170 zł miesięcznie i okazuje się że zabrali mi darmowe rozmowy do UE.Reklamacja nic nie dała!Teraz twierdzą że dłużej przebywam poza krajem niż w kraju-ibsrut, muszę płacić za roaming!Reklamacja nic nie dała.Na prośbę aby podali miesiąc w którym tak buło,brak odpowiedzi i że to system wyłapał!złodziejstwo i jeszcze tylko 3 tygofnie i pa pa.Na reklamy brakuje im pieniędzy dla aktorów i szukają na siłę co tam jeszcze ukraść klientowi i dopisać do faktury!A o jakości i przerywaniu rozmów w roamingu,to już nawet nie chce mi się gadać!Firma spadła na psy,i nigdy więcej!!
Zaletybrak!
Wadymnóstwo!!
~Tomek / 2018-07-16 12:52
Ocena: 2.00 / 5
W dniu dzisiejszym po raz kolejny poszedłem do salonu play tym razem innego bo w Katowicach w Silesia City aby przenieść telefon na kartę i wydawało się, ze mój numer zostanie przeniesiony ale tak się nie stało jak zwykle z winy obsługi salonu, która ma głęboko gdzieś klientów na kartę.
Rozmowa w salonie rozpoczęła się od tego czy jestem ich klientem choć nie wiem do czego im to potrzebne pomimo, że jestem ich klientem i na jaki okres chcę umowę, jaką umowę przecież chciałem ofertę na kartę i odpowiedziałem na okres jaki będzie ważna karta po doładowaniach i tu nagle odpowiedź, że nie mają kart sim, które gdybym podpisał umowę były, a jak nie chce umowy to karty nagle znikły.
~Adam / 2018-07-15 16:47
Ocena: 1.00 / 5
PLAY okrada klientów. Kupiłem telefon w 2016 roku. Spłacałem regularnie co miesiąc po około 200 złotych z nadzieją, że po spłacie aparatu opłata mi automatycznie spadnie i będę płacił tylko abonament. Okres spłaty minął i dalej faktury przychodziły takie same. Zorientowałem się dopiero po kilku miesiącach. Pani z Play powiedziała, że takie są warunki umowy, że wysokość opłat po zakończeniu spłaty aparatu jest taka sama !!!!! Podobno moja wina, bo powinienem wziąć nowy aparat i podpisać nową umowę ! !! W rezultacie teraz przenoszę wszystkie numery do innego operatora
Zaletybrak
Wadynajgorsza jakość połączeń (urywa fragmenty słów podczas rozmowy, wymiana aparatu i miejsca rozmowy nic nie pomaga
Podpisywane umowy zawierają bardzo niekorzystne dla klienta klauzule
~remigiusz / 2018-07-15 01:45
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia...tragiczna obsluga i zasięg...tylko dobre reklamy...DNO. ODRADZAM!
~Bartek / 2018-07-14 03:28
Ocena: 4.33 / 5
Polecam na tle t-mobile oraz cyfrowego Polsatu ta sieć wypada dobrze.
ZaletyCena usług szeroki wybór telefonów przeniesiesz numer z innej sieci zyskasz dużo
WadyTrudno się dodzwonić do biura obsługi.
~Wkurzony klient / 2018-07-11 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Droższe oferty dla stałych klientów niż dla nowych
Z każdą kolejną umową wyższy abonament
Drogi abonament bez telefonu
Drogie telefony
Płaci sie za internet LTE gdzie dawno stracili możliwość korzystania z sąsiednich sieci
Czeste problemy zasięgu
Obsługa usiłuje robić z klientów idiotow
ZaletyBrak
WadyDroższe oferty dla stałych klientów niż dla nowych
Z każdą kolejną umową wyższy abonament
Drogi abonament bez telefonu
Drogie telefony
Płaci sie za internet LTE gdzie dawno stracili możliwość korzystania z sąsiednich sieci
Czeste problemy zasięgu
Obsługa usiłuje robić z klientów idiotow
~Marcin / 2018-07-02 23:48
Ocena: 1.00 / 5
Dnia 29 czerwca przedłużyłem umowę na posiadane dwa numery w abonamencie u operatora Play oraz trzeci, który przenoszę od operatora T-mobile i chciałem dołączyć do nowej taryfy.
Nowa umowa w taryfie Rodzina Stan Nielimitowany wraz z urządzeniem do jednego z numerów dokładnie Iphona 8 64GB, który miał być wymarzonym prezentem dla córki za świetne wyniki w nauce a sfinansowanym z jej długo zbieranych oszczędności
Przesyłkę z nową umową i telefonem doręczył mi kurier 02 lipca, 2018 którą podpisałem a za telefon zapłaciłem kurierowi 2059 zł, co stanowi prawie 60% ceny katalogowej producenta Opona 8 i właśnie w tym momocie zaczynają cię moje kłopoty z operatorem. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że owszem umowa została przedłużona jednak na jeden numer a drugi zostanie przedłużony dopiero w lutym, 2019 o czym nie zostałem poinformowany przez konsultanta, co z resztą zaskoczyło kolejnych dwóch konsultantów, z którymi w rozmowie po zorientowaniu się w całej sytuacji próbowałem uzyskać wyjaśnienia niestety bez rezultatu. Zarówno im jak i mojej osobie taka umowa w taryfie Rodzina Stan Nielimitowany jawiła się niedorzeczną i daleką od idei w/w taryfy.
Rozmowa zakończyła się moim wnioskiem o przesłuchaniu nagrania z rozmowy z konsultantem sprzedającym mi w/w produkt i tu pojawia się kolejny paradoks operator Play ma 30 dni na ustosunkowanie się do mojego wniosku a ja 14 dni na odstąpienie od umowy i tu moje pytanie czy to kogoś bawi a na pewno fakt jak powiedzieć dziecku, musimy kochanie oddać twój prezent i odesłać do Play. Zastanawia mnie jedno czy jest to wynikiem pomyłki człowieka czy świadome działanie odnoszę wrażenie, że świadome działanie a (świadome wprowadzenie w błąd celem pozyskania korzyści materialnej jest KARALNE).Czy pozostaje mi odstąpić od umowy, czy powinienem przenieść kolejny numer od konkurencyjnego operatora dołączając go do tak „CIEKAWEJ „ oferty z Play jak zamierzałem? Oto jest pytanie
~Klaudia / 2018-07-01 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Doładowania z konta bankowego nie dochodzą. W trakcie rozmowy z konsultantem, naciągają na minuty połączenia. Zgłaszam sprawę jasno, Pani wymienia mi wszystko co nie jest potrzebne. Wszystko co nie ma wpływu z brakiem owego doładowania. Bank wysłał pieniądze. Play nawala, szkoda że kosztem mojego portfela. Nie polecam.
WadyDoładowania z konta bankowego nie docierają! 50zl w plecy