strona 217 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- nastepna »
-
~Anna / 2018-10-08 22:20
Odradzam z zawieraniem umów z PLAY
umowy są tak zawierane,że przy przenoszeniu numerów trzeba wypowiadać ją dwa razy niestety konsultanci celowo o tym nie informują w efekcie czego trzeba dalej płacić abonament. Konsultanci celowo wprowadzają w błąd.
Obsługa niekompetentna i celo wprowadzająca w błąd klienta. Dotyczy to zarówno obsługi salonowej jak i telefonicznej.
-
-
~Kris / 2018-10-08 20:55
Po 4 latach dziękuję za współpracę play. Sprzedali ochronę wyświetlacza w firmie x. Okazało się to wielkim Gównem. Przenoszę 3 numery do konkurencji -
~W.K / 2018-10-04 15:14
Odradzam z zawieraniem umów z PLAY
Operator podstępnie zawiera umowy które należy w przypadku przenoszenia numerów wypowiedzieć dwa razy /raz wypowiedzenie z numerów - drugi wypowiedzenie karty łączącej te numery/ w innym przypadku wg. PLAY nadal należy płacić abonamentWadykiepski internet -
~Shokz / 2018-10-02 13:48
Środa, 26 września 2018. Odwiedziłem salon Play w Gdynia Riviera celem zakupu słuchawek Afterskokz Air. Play miał cenowo najkorzystniejszą ofertę – 630 zł. Pani w salonie sprawdziła dostępność, cenę, najkorzystniejszą opcję zakupu itp. Wahałem się co do koloru więc Pani dała mi swoją wizytówkę abym zadzwonił jak podejmę decyzję. Zapomniała powiedzieć, że Play sprzedaje je tylko w jednym kolorze – szarym. 15 minut później dzwonię, kilkukrotnie, nikt nie odebrał. Napisałem SMS bo wiem, że Pani będzie miała profit ze sprzedaży. Bez odpowiedzi.
Tego samego dnia wieczorem próbuję zamówić słuchawki poprzez stronę Play. Wypełniałem formularz 7 razy (w różnych wariantach bo myślałem, że robię coś nie tak) i za każdym razem w momencie próby przejścia do płatności wyrzucało mnie z powrotem do wypełniania danych osobowych. Próbowałem z telefonu to znowu nie pojawiało się pole do wpisania danych do faktury. 1 raz się pojawiło ale wyskoczył inny błąd. Straciłem cierpliwość. Postanowiłem zadzwonić na infolinię.
Po ok. 5 minutowej rozmowie Pan stwierdził, że jest to zakup poza abonamentem i przełączy mnie do kolegi. Kolejny sprzedawca, po kolejnych 5 minutach stwierdził, że on nie może mi ich sprzedać – przełączy mnie… Ten trzeci stwierdził, że on też nie może – mam zamówić słuchawki przez chat.
Zamawiam przez chat, Pan twierdzi, że ma ten sam błąd co ja, więc nie może mi pomóc. Zrobił zgłoszenie awarii strony + dyspozycja do dodania większe ilości sztuk słuchawek aby nie zabrakło. Mam spróbować następnego dnia. To była godzina ok. 22:00 Ok. godziny 8:00 następnego dnia próbuję ponownie zamówić słuchawki na chacie. Pan sprzedawca z kolei stwierdził, że słuchawek nie ma na stanie. Mówię mu, że ich obecność na stanie potwierdziła mi Pani w salonie, 2 sprzedawców telefonicznych, sprzedawca na chacie. On twierdzi, że mają różne magazyny i on nie widzi….
Próbuję przez stronę – miała już działać. Owszem udało się zamówić, przekierowanie na Bluemedia, płatność. Na reszcie zamówione. Informacja od Play, że na wpływ pieniędzy czekają 2 dni. To był piątek rano. W sobotę rano otrzymuję email – zamówienie anulowane ze względu na brak płatności…
Dzwonię na infolinię, po 15 minutach rozmowy Pani stwierdza, że nie może mi pomóc – przełączy mnie. Pani, która odebrała miała taki głos, że z góry wiedziałem, że trafiłem spod deszczu pod rynnę. Po 10 minutach rozmowy nie wie jak mi pomóc, podaję jej zatem numer zamówienia. Ona twierdzi, że nie widzi takiego zamówienia w systemie. Mówię, że z pozycji klienta mnie nie interesuje co ona widzi, interesuje mnie żeby otrzymać zamówiony i zapłacony towar. Pani mówi „proszę jeszcze chwilkę” po czym bez słowa rozmowa się urywa – zostałem przekierowany do innej osoby. Szok. Akurat trafiłem na prawie kompetentną osobę. Po kolejnych 10 minutach tłumaczenia Pani przyjęła reklamację, spytała czy chcę zwrot pieniędzy czy jednak zamówiony towar. Odpowiadam, że zamówione słuchawki bo to mój prezent urodzinowy. OK, ktoś zadzwoni do mnie w tej sprawie wkrótce.
Następnego dnia zadzwoniła Pani, kompetentna, powiedziała że ze względu na anulowanie zamówienia tak czy inaczej muszą mi być zwrócone pieniądze, jeśli chce te słuchawki muszę je zamówić jeszcze raz. Na razie od kilku dni czekam na zwrot pieniędzy – przewiduję, że tu też będą problemy.
Reasumując: awaria na stronie, niekompetentni pracownicy infolinii, czatu
Efekt: brak prezentu urodzinowego, strata pieniędzy, strata czasu, żal
Od Pani na końcu usłyszałem „przepraszam” ale czy to mi wróci prezent, czas i pieniądze ?ZaletymałoWadydużo -
~wsciekla / 2018-09-24 14:19
Zacznijmy od tego ze zostalam OSZUKANA podczas przedłużania umowy. Mialo byc na takich samych warunkavh z doborem telefonu a okazalo sie ze wcisneli mi spowolniony internet. Niby nic. Ale jednak. Walczylam , i slyszalam "Jesli zawierala pani przedluzenie umowy telefonicznie musi Pani podac date, godzine polaczenia bo my nie jestesmy w stanie wyszukac" ze co? To ja mam sie ubiegac o to zebym byla zadowolona? Przyznano mi korekte. Okej. Z 200zl zrobilo sie 41 zl, mysle super rekompensata ZA POL ROKU OSZUKIWANIA. Chcialam przeniesc numer do innej sieci, a wlasciwie to trzy numery. Kara 2000tys? Przepraszam? Zablokowali mi konto za dzien zwłoki bo czekalam na przyznanie tej korekty (oczywiscie sms, telefonu od nich ze zostala przyznana nie dostalam). Wplacilam pieniadze w Piatek dzisiaj. Jest Poniedzialek nastepnego tygodnia i co? Na poczcie widnieje ze przelew dokonany. Nr konta sie zgadza i? Malo tego KLIENT PLACI ZA POLACZENIE DO BIURA OBSLUGI HAHA. ZART. Dzwonisz - siedzi jakas gowniara nic nie wie i tylko prosza o pozytywne opinie. Konsultanci w salonach tez tragedia, zero wiedzy. Nie przedluze z nimi umowy, niech sie pałują. Zaletybez zalet, zeszli na psy.WadyBrak profesjonalnej obslugi, brak wiedzy. -
~kaarrin / 2018-09-20 19:27
Mam telefon w PLay na karte. Pytanie dlaczego na karte, bo nie zawsze jestem w Polsce. Kiedy wyjezdzam za granice mam tam tel. Co do play jestem zaszokowana. Zostalam namowiona abym z Orange przeniosla sie do tej firmy. Zrobilam zle. Wyjasniam dlaczego bo po pierwsze kiedy z tel. Polskiego chce zatelefonowac do Polski musze najpierw potwierdzic do PLay.Przewaznie karte musze doladowac dwa lub trzy razy w tygodniu, a nawet czesto co drugi dzien chociaz nie dzwonie. Bo zagranica mam inny telefon. Kiedy w Polsce jestem i dzwonie w POlsce do Polski to przewaznie musze codziennie doladowywac karte. Nie ma zadnych rozmow bezplatnych tak jak bylo w orange . Mnialam 1000minut bezplatnych rozmow. Tu w tej sieci nie ma czegos takiego. Dlatego nosze sie z zamiarem znowu przejsc do orange.W salonie w Warszawie w Galeri Mokotow nie zawsze obsluga jest sympatyczna i grzeczna. Mysle ze powinni zwrocic uwage na ludzi wiekowych. Mlodziez uczy sie teraz na komputerach na laptopach maja nowoczesne telefony, gdzie ludzie starsi nie zawsze mieszkaja z mlodymi i nie ma ich kto nauczyc i pokazac jak sie obsluguje nowoczesny telefon. Poniewaz ludzie starsi nie sa tacy madrzy jak obecna mlodziez. Wlasnie pisze o tym bo ja jestem wiekowa mam 80 lat, potrafie poslugiwac sie telefonem, moge odczytac sms , rowniez wyslac, ale moje przyjaciolki ktorych namowilam na nowoczesne telefony nie potrafia sms odczystac czy napisac i wyslac bo nie zostaly w sklepie kiedy kupowaly poinformowane jak to funkcjonuje.Natomiast nie ma zadnych kursow dla starszych osobob aby nauczyc ich funkcjowannia telefonu a to jest bardzo istotne. Wlasnie w takich firmach ktore maja takie salony nic by nie przeszkadzalöo jaky ktos z pracownikow chcial takie osoby namowic na nauke.
Wracam jeszcze to firmy PLAY szczerze mowie ze nie jest to firma dobra.Maja kary do nadoladowanie w kioskach gdzie soprzedaja wydruki, ale kiosk pobiera za to ze sprzeda 2 zlote wiecej, to rowniez nie jest w porzadku. Ja kupuje karte a nie wydruk i place normalnie tak jak kosztuje karta. bez dodatkowej kwoty.
Zalety PLAY nie ma zaletWady nic dobrego -
~Justyna / 2018-09-19 19:43
Konsultanci pozbawieni kultury osobistej, rzucanie słuchawką to norma. Jednak wszelkie granice zostały przekroczone kiedy Pani konsultantka podała mi numer do działu reklamacji, bowiem okazało się, że jest to numer do osoby prywatnej. Ogólnie ignorancja i brak kompetencji. -
~Gosia / 2018-09-19 17:45
Oszuści!!!!!!!! Płaciłam 2 lata ubezpieczenie na wyświetlacz i co? Oszuści telefonu nie oddają od 3 miesięcy, mało tego każą dopłacić 300 zł. To jakiś żart! Nie przedłużę umowy nigdy w życiu! Nadal płace za telefon, którego nie mogę odzyskać!!!!!!! -
-
~Asia / 2018-09-19 12:48
Najgorsza sieć podpisać z nimi umowę to po Tobie! Ale wiem podpisałam z nimi umowę to mogę tylko sobie podziękować;) Mam internet w taryfie BIZBOX internet ok byłam zadowolona ale jeżeli chodzi o płatności to nie, zaproponowali mi internet do biura bez limitu ale zapomnieli powiedzieć jeżeli wezmę tą opcje to będę musiała dopłacać 24,59;););)postanowiłam przenieść nr do play i co się okazało pan konsultant mnie zapewniał że będę płaciła za dwa numery około 60 zł fajnie sobie pomyślałam ale niestety muszę jeszcze dopłacać około 30 zł więcej do internetu śmiech na sali!!!! Czyli mój rachunek ze 119 zł wynosi teraz około 150 zł super promocja. ZaletybrakWadycała sieć -
~Swietlana / 2018-09-18 13:50
Jestem oburzona SOLO. Doladowalam konto na 25zl, aktywuwalam, otrzymalam sms,ze mam do konca wrzesnia min nielim+internet. I co? Dalej otrzymalam sms 16 wrzesnia, ze powinnam doladowac. Wrzystko zablokowano.Co sie stalo? Co za bzdury? ZaletyNie widze zaletowWadyNikt nie moge mi pomóc, tylko mową doladujMiejscowośćBydgoszcz -
~GokuSan / 2018-09-09 13:09
Przeniosłem dwa numery ze względu na atrakcyjniejszą cenę i tutaj zastrzeżeń żadnych nie mam. Jednak jak wziąłem sobie jeszcze internet, to totalnie się zawiodłem. Średnia prędkość 400kb/s przez router a nie ma nawet wejścia żeby przez kabel podłączyć, po prostu tragedia. Korzystam z WiFi tylko na konsoli i laptopie a nawet YouTube przycina tak, że muzyki się nie da posłuchać. Miałem już od kilku operatorów internet i zawsze było ok ale tutaj jestem bardzo zawiedziony a płacić trzeba. -
~N. / 2018-09-01 07:35
W Play byłam od dobrych 7-8lat. Co roku abonament zamiast się obniżać (patrząc na zmieniające się oferty i spadające ceny połączeń, transferu itd) rósł. Najgorszy poziom usług osiągnęli w tym roku: za dwa numery w duecie, kartę do neta która miała być gratis i 15GB danych, BEZ TELEFONÓW, rachunki urosły mi do 140-150zł! Celowo wprowadzają klienta w błąd! Za użycie karty internetowej (która korzysta ze wspólnego pakietu GB)od razu dolicza się 10zł, serwis Tidal, który miał być darmowy na okres trwania umowy +20zł, wszelkie playNow i inne, które deklarowali na okres abonamentu za free też nagle zaczęły się doliczac.W salonach jak się trafi, czasem mili pracownicy, acz ostatnio chcąc wypowiedzieć umowę panie celowo nie dopelnialy formalności, żeby utrudnić mi przejście do innej sieci (nie zmieniły nowego dowodu, choć im go dałam, nie wysłały wniosku). Wracać się musiałam 4x. Najwięcej czasu zajęło im dzwonienie na centralę "dlaczego kara za zerwanie umowy jest tak niska!?" Biuro obsługi niczego nie wyjaśnia, przełącza między różnymi osobami za co ostatecznie przychodzi dodatkowy koszt połączeń. Zasięg słaby: raz jest LTE+ który nagle znika do zera i nie ma sieci. Między sieciami przełącza się bardzo powoli przez co na długo trzeba kończyć rozmowy i czekać aż coś wychwyci.dodam że mam szybkiego flagowca HTC, to nie wina sprzętu. Ogólnie odchodzę z hukiem, ponosząc karę za zerwanie umowy, bo i tak bardziej mi się opłaci niż te dramatyczne rachunki Zalety BrakWady Obsługa klienta, nie dotrzymywanie warunków umowy/celowe wprowadzanie w błąd, naliczanie dodatkowych opłat, słaby zasięg i powolne przelaczanie między sieciami, -
~Nick / 2018-08-31 12:45
Częste problem z zasięgiem a właściwie zbyt wolnym przełączaniem pomiędzy BTSami. Szczególnie uciążliwe jest do podczas jazdy samochodem - nagle tracimy rozmówcę i konieczne jest ponowne dzwonienie :/
Ogólnie jakość tak ta 4-. Nie mam aktualnego porównania z innymi operatorami - od kilku lat jestem w PlayZaletyCałkiem niezła ofertaWadyJ.w. -
~grzegorz1111 / 2018-08-26 12:40
operator ma problemy zasięgiem w wielu miejscach stosunek ceny do jakości kiepski Zaletybrak -
~Magda / 2018-08-23 19:25
W październiku podpisałam umowę na połączenie dwóch numerów. tzw duet. W kwietniu miał być podłączony drugi numer do pierwszego. I od tamtej pory są problemy. Co miesiąc otrzymuję coraz wyższe rachunki. Faktura, która comiesięcznie miała opiewać na 90 zł za obydwa numery pokazuje kwoty co miesiąc to wyższe, teraz już doszło do bagatelnej kwoty 180 zł (pomimo opłacania wszystkiego terminowo i co do złotówki oraz nie mam w wykazie dodatkowych kosztów - naliczają podwójny abonament na jeden numer, który wisi na solo i w duecie naraz). Co miesiąc trzeba się upominać. Mają bałagan w papierach. Potem oczywiście mam korekty tych dziwni naliczonych faktur ale za miesiąc jest to samo. Rozważam zerwanie umowy. Na pewno kolejnej umowy nie podpiszę. ZaletyGdzieniegdzie miła obsługa, która wysłucha klienta ale niekoniecznie zrealizuje prośby tegoż klienta, więc to chyba nie zaleta jednakWadyZła jakość sygnału, przerywane rozmowy -
~Andrzej / 2018-08-23 15:15
Nigdy wiecej nie zakupie tego badziewia.
Polasilem sie na polską kartę zaladowalem w piątek za 30 zł a juz we wtorek nie bylo środków na koncie. Wykonałem 4 rozmowy na 5 minut. Szok jak można naciągac tak klientów. Parę minut na Internecie i to wszystko. Włożyłem swoją kartę z U.K. i zero dodatkowych kosztów dzwonię serfuje żadnych problemów. Nigdy wiecej sie juz nie nabiore na tą dziadowska pseudo-firme.ZaletyŻadneWadyWszystkio -
-
~J. / 2018-08-21 21:06
Dzis bez zadnych informacji zlikwidowano mój numer telefonu. Bedąc w salonie nie mogli go doładowac. Podobno brak było doładowań. Ale czy tak mozna się zachowywać ? Bez żadnego poinformowania czy ostrzeżenia zlikwidować ? Co za / aż się prosi żeby nazwać po imieniu/ nawyki ? Ja jestem obrażony. Jakiejś ogłady należałoby wymagać od takiej firmy i szacunku do klienta. -
~Oszukany przez play / 2018-08-21 11:22
Złodzieje oszukują niepodpisywajcie z nimi umow.ide do biura i słyszę ze mam wszystko nielimitowane policzenia SMS mms internet 10 g a się okazuje ze mnie oszukali dzwonic na numery stacjonarne człowiek dostaje 50 zł ekstra do rachunku ZaletyNie mówić tego ze człowiek ma wszystko nielimitowaneWadyOszukują nie mówią wszystkiego podczas podpisywania umowy -
~Bea / 2018-08-20 16:47
Banda naciągaczy, która wciska klientowi dodatkową kartę do internetu jako nr główny na który przychodzą faktury. W momencie przeniesienia nr tel do innego operatora należy pamiętać o rezygnacji z nr internetowego, inaczej faktury na pełną kwotę nędą przychodziły nadal. Bardzo niejasne informacje przy podpisywaniu umowy i wprowadzanie klienta w błąd. Zdecydowanie nie polecam firmy play, dla mnie jest niewiarygodna i żeruje na naiwności ludzi. Zalety BrakWadySame wady -
~Andrzej / 2018-08-19 11:55
tresowane pieski w salonach zrobią wszystko żeby wcisnąć wam umowe z której (nawet nie biorąc aparatu), nie można się wycofać tuż po po podpisaniu. żerują na naiwności ludzkiej. wysłałem do salonu żonę której wciśnięto kosmiczną umowe której frajery po godzinie nie chcieli już wycofać,można sie tam tylko ywroku przez przypadek nabawić. Grrrr...
strona 217 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- nastepna »