strona 217 z 248
- « poprzednia
- 1 ...
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- nastepna »
-
~Związek Zawodowy Play / 2019-10-10 17:45Ocena: 5.00 / 5
Cześć.
Jestem pracownikiem PLAY ( salon własny ), niemal od samego początku powstania sieci.
Nie muszę pracownikom z długim stażem uświadamiać, ile zarabiało się kiedyś, a ile dzisiaj.
OK. Rozumiem, taka polityka firmy i ma do tego prawo. To ich prywatny biznes.
Ale nie ma zgody na poniżające traktowanie przez kierowników regionalnych, ciągłe straszenie zwolnieniami i zwolnienia starszych pracowników bez słowa wyjaśnienia, na korytarzu i z bezczelnym uśmiechem na twarzy. I tylko dlatego, że nowym, młodym można zapłacić mniej. Do tego robienie wszystkiego co możliwe, aby pracownik nie dostał obiecanych premii.
Brak zapłaty za nadgodziny ( nigdy nie ma ich jak odebrać ), urlop rzadko kiedy się potrzebuje.
Potęgę sieci zbudowano dzięki naszej ciężkiej pracy i zaangażowaniu. Dzień po dniu, my konsultanci budujemy imperium P4, a w zamian się nami pogardza, systemowo i metodycznie. Ścisłe grono kierownicze ma nas za nic.
Jest nas tysiące i chyba wszyscy zadowoleni z wyjątkiem mnie...
Jeżeli jednak nie wszyscy są zadowoleni, a mają poczucie własnej wartości, godności i szacunku do naszych praw, to proponuję założenie związku zawodowego. WYSTARCZY NAS TYLKO 10 OSÓB! Jestem z Krakowa, ale nieważne w jakim mieście pracujesz. Ważne, że chcesz coś znaczyć i odzyskać należny szacunek.
Czy wiecie, że pracodawca nie może utrudniać pracy związkowej i szykanować takiego pracownika? Nie może go także zwolnić z powodu działalności związkowej oraz pod byle pretekstem.
Proponuję NSZZ Solidarność, nie ze względów ideowych, czy światopoglądowych. Politykę zostawiam za drzwiami, a zapatrywania polityczne kierownictwa krajowego Solidarności budzą mój niesmak, bo nie od paktowania z politykami są.
Natomiast Solidarność jest realną siłą. I to może być jedyny związek w Play, którego członkowie są chronieni nie tyko literą prawa, ale skutecznie, poprzez działania administracyjne. To pomoc także instytucji państwowych.
Dlatego proszę Was koleżanki i koledzy o zgłaszanie chęci do założenia NSZZ SOLIDARNOŚĆ PRACOWNIKÓW PLAY.
W tej sprawie, były już spotkania ze strukturami regionalnymi Solidarności. Są bardzo przychylni projektowi.
W związku z tym, że z oczywistych względów nie mogę tego ogłosić na naszym firmowym forum, to tą drogą zachęcam Was do działania na rzecz poprawy warunków .
Chcę rozpoznać realną szansę działania, a nie tylko "duchowego" wspierania. Wiem, że zaraz pojawi się próba hejtowania, dyskredytowania i ośmieszania. Nie dajcie się temu zwieść. To normalna strategia korporacji, która boi się, że pracownicy mogą mieć wpływ na jej działanie. Możesz pisać nawet anonimowo, podają tylko informację o chęci wstąpienia do związku oraz podanie miejscowości w której pracujesz. Pamiętaj jak wstąpisz do związku jesteś nie do ruszenia. Bedą próby zastraszania, ale nie poddawajmy się. Pokażmy, że godność coś dla nas znaczy.
Piszcie na zwiazekzawodowyplay@gmail.com -
-
~Art / 2019-10-10 12:48Ocena: 4.33 / 5
A ja sie bardzo milo zaskoczylem. Przenioslem 3 numery z play do konkurencji. I wyszla kijowa sytuacja - mianowicie pracownicy salony play przy przeniesienu numerow nie wylaczyli uslugi duet (mimo zapewnien ze wylaczone wszystko). I tu zaskoczyla mnie Obsluga Klienta - od momentu reklamacji do zwrotu pieniedzy nankonto minelo 7 dni kalendarzowych - zostalem obsluzony blyskawicznie i profesjonalnie. Gdyby nie slaby zasieg sieci pozostalbym w Play ZaletyMega szybka i profesjonalna obsluga klienta.WadySlaby zasieg -
~Wojtek / 2019-10-10 08:38Ocena: 1.00 / 5
Moim zdaniem najgorsza obsługa, w CH Blue City. Pracownicy niekompetentni kłamią i wykorzystują niewiedzę klientów,tym samym działają na szkodę firmy w której pracują. W rozmowie odniosłem wrażenie, że gość nie rozumie po polsku, tylko czyta gotowe odpowiedzi z ekranu komputera kompletny brak poszanowania dla stałych klientów. ZaletyBRAKWadyNIEKOMPETENCJA, brak zrozumienia klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb -
~Wojtek / 2019-10-10 08:35Ocena: 1.00 / 5
Moim zdaniem najgorsza obsługa, w CH Blue City. Pracownicy niekompetentni kłamią i wykorzystują niewiedzę klientów,tym samym działają na szkodę firmy w której pracują. W rozmowie odniosłem wrażenie, że gość nie rozumie po polsku, tylko czyta gotowe odpowiedzi z ekranu komputera kompletny brak poszanowania dla stałych klientów. ZaletyBRAKWadyNIEKOMPETENCJA, brak zrozumienia klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb -
~Adka / 2019-10-08 20:40Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie polecam usług w Play. Jestem od kilku lat w danej sieci. Rok temu do mojej umowy dołączył mąż. Bardzo nie podoba mi się to, że przy dołączeniu do mnie w Pakiecie Duet mój numer był ważny jeszcze rok za to numer mojego męża ważny w OFERCIE DUET 24 miesiące...teraz mamy duży problem z wypowiedzeniem umowy mając pakiet duet... Druga kwestia to taka, że chcieliśmy przenieść numery na męża. Ludzie pracujący w Play nie muszą mówić, że za każdy przenoszony numer biorą 30 zł czyli w sumie aż 90 zł bo dodatkowo mamy numer zapasowy...tylko powiedzą ogólnie 30 zł, podpiszą jedną cesję a później nagle okazuje się, że za każdy nr biorą 30 zł a nie ogólnie. Zgłosiliśmy formularz kontaktowy o rezygnacji z cesji. Pan zapewniał, że będzie pozytywnie rozpatrzona. Następnego dnia dostaliśmy wiadomość o przeniesieniu jednego numeru na męża. Znów pojawiliśmy się w Play na co pracownicy, że nic nie mogą zrobić. NIE ROZUMIEM! Teraz dostaliśmy dwa osobne rachunki ja i mąż. Obydwoje mamy zapłacić za ofertę duet chociaż mój numer jest na męża a ja mam pozostałe dwa... Zamiast zapłacić 100 zł to mamy dwa rachunki na pakiet duet i do zapłaty 200 zł. JAK TO JEST MOŻLIWE?! Play to najgorsza sieć. Nie mówią wszystkiego, kombinują, drogo, problem z siecią. Ooo nie ! A teraz nie mogą nic z tym zrobić bo nie wiedzą co... Mam dość. Jak najszybciej rezygnujemy my, nasza rodzina i znajomi. Już wszystkich poinformowaliśmy o tym i każdy jest wściekły za brak profesjonalizmu w sieci Play oraz brak kompetentnych ludzi w pracy. Dodatkowo infolinia strasznie przeciąga i biorą kosmiczne opłaty. ZaletyBrakWady- brak profesjonalizmu
- kombinują
- nie mówią wszystkiego - ukrywają istotne sprawy
- drogo
- bałagan w fakturach
- brak rozpatrzenia formularzów kontaktowych
- przeciąganie czasu na infolinii
- kiepski zasięg internetu
- niezrozumiała oferta Duet gdzie jeden numer ma ważność na 12 miesięcy, a drugi na 24 miesiące
- wystawianie faktur bez dokładnych szczegółów -
~Adka / 2019-10-08 20:39Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie polecam usług w Play. Jestem od kilku lat w danej sieci. Rok temu do mojej umowy dołączył mąż. Bardzo nie podoba mi się to, że przy dołączeniu do mnie w Pakiecie Duet mój numer był ważny jeszcze rok za to numer mojego męża ważny w OFERCIE DUET 24 miesiące...teraz mamy duży problem z wypowiedzeniem umowy mając pakiet duet... Druga kwestia to taka, że chcieliśmy przenieść numery na męża. Ludzie pracujący w Play nie muszą mówić, że za każdy przenoszony numer biorą 30 zł czyli w sumie aż 90 zł bo dodatkowo mamy numer zapasowy...tylko powiedzą ogólnie 30 zł, podpiszą jedną cesję a później nagle okazuje się, że za każdy nr biorą 30 zł a nie ogólnie. Zgłosiliśmy formularz kontaktowy o rezygnacji z cesji. Pan zapewniał, że będzie pozytywnie rozpatrzona. Następnego dnia dostaliśmy wiadomość o przeniesieniu jednego numeru na męża. Znów pojawiliśmy się w Play na co pracownicy, że nic nie mogą zrobić. NIE ROZUMIEM! Teraz dostaliśmy dwa osobne rachunki ja i mąż. Obydwoje mamy zapłacić za ofertę duet chociaż mój numer jest na męża a ja mam pozostałe dwa... Zamiast zapłacić 100 zł to mamy dwa rachunki na pakiet duet i do zapłaty 200 zł. JAK TO JEST MOŻLIWE?! Play to najgorsza sieć. Nie mówią wszystkiego, kombinują, drogo, problem z siecią. Ooo nie ! A teraz nie mogą nic z tym zrobić bo nie wiedzą co... Mam dość. Jak najszybciej rezygnujemy my, nasza rodzina i znajomi. Już wszystkich poinformowaliśmy o tym i każdy jest wściekły za brak profesjonalizmu w sieci Play oraz brak kompetentnych ludzi w pracy. Dodatkowo infolinia strasznie przeciąga i biorą kosmiczne opłaty. ZaletyBrakWady- brak profesjonalizmu
- kombinują
- nie mówią wszystkiego - ukrywają istotne sprawy
- drogo
- bałagan w fakturach
- brak rozpatrzenia formularzów kontaktowych
- przeciąganie czasu na infolinii
- kiepski zasięg internetu
- niezrozumiała oferta Duet gdzie jeden numer ma ważność na 12 miesięcy, a drugi na 24 miesiące
- wystawianie faktur bez dokładnych szczegółów -
~Ohga / 2019-10-07 12:44Ocena: 1.00 / 5
Na infolinii jest możliwość wybrania języka. Ale, dzwoniąc i wybierając język UA, zostałam skonsultowana po rosyjsku, mimo to że zwróciłam Panu uwagę - że celowo wybrałam język ukraiński. Fajnie by było gdyby osoby, które tam pracują tak naprawdę umieli ukraiński. -
~Arrur / 2019-10-07 12:28Ocena: 1.00 / 5
5G Ready robią,a normalnego zasięgu chociażby 3G nie mają, sieci partnerskie działają jeszcze gorzej niż ich wlasna. -
-
~Piotr / 2019-10-06 19:33Ocena: 1.00 / 5
Usługi i obsługa na poziomie dno.
Oferta gorsza niż poprzedniaZaletyNie zauważyłemWadyBrak zasięgu,beznadziejny customer service,niekorzystne oferty -
~frank / 2019-10-05 18:09Ocena: 1.00 / 5
najgorsza sieć banda oszustów jestem klijenyem wkońcu zrozumiałem ile traciłem znalazłem nową sieć jest perfekcyjna ZaletybrakWadywszystkie -
~Frutoss / 2019-10-04 15:13Ocena: 1.33 / 5
To co się dzieje z tym nawet nie mam pojęcia jak to można zwyzywać. Internet? Wolne, żarty znika co chwile. Mało co u nich działa tak jak być powinno. ZaletyBrakWadyOd góry do dołu -
~Agnieszka / 2019-10-03 21:24Ocena: 1.00 / 5
Internet źle działający, obsługa klienta potwierdzająca że mają przeciążenie serwery i tak do następnego telefonu, że znów nie działa, oczywiście na koszt klienta...oferta beznadziejna...ODRADZAM. ZaletyZero zalet.WadyWady opisanie w opini. -
~Grzegorz / 2019-10-02 21:17Ocena: 3.00 / 5
No trudno. Miałem w Play 6 usług, jutro będę miał zero. Bardzo mi żal, ale ta sieć się uwstecznia, zamiast rozwijać. Z telefonu ma się rozmawiać, a nie wisieć mordą przy szybie, czekając na zasięg. Dwa kilometry od nadajnika, w mieście. ZaletyDa się pogadać z Call Center.WadyFatalny zasięg sieci i niejasna poityka roamingu krajowego. -
~Kala / 2019-10-02 19:03Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza dla mnie jest obsluga klienta. Mimo ze blad jest po stronie Play musze dzwonic kilka razy na wlasny koszt na Obsluge klienta przy czym slysze ze jest wszystko dobrze i koniec rozmowy. Oczywiscie po rozlaczeniu nadal nie jest dobrze. W punkcie play Pani nic nie moze zrobic oprocz zgloszenia ktore bedzie rozwiazane w ciagu 14 dni. I naprawde czeka sie bardzo długo a w tym czasie nie moge korzystac z internetu. ZaletyDobre pakietyWadyBardzo olewcze traktowanie klienta -
~o. / 2019-10-02 18:07Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy zasięg z możliwych na rynku. Ciągły brak internetu. Koszmarna i najgorsza sieć ever. Odliczam dni do końca umowy. -
~Dawid / 2019-10-02 11:41Ocena: 1.00 / 5
Oszuści wyłudzacze nieslowni nic nie działa same kłamstwa kasę z kąta ukradli mimo to że mam wykupiony internet chamy oddajcie kasę bo sprawę do sądu skieruje nie żartuję ostatni raz u was jakiekolwiek internety i rozmowy wykupione nigdy wiecej ZaletyBrak zalet tylko wady brak zalet tylko wadyWadyKradną pieniądze z kąta tylko to działa i to umieją zrobić nic pazatym tylko wada za wada -
-
~Poszkodpwany / 2019-10-02 11:29Ocena: 1.00 / 5
Oddajcie 47 zł złodzieje bo sprawę na policję zgłoszę jak można pieniądze z kąta ukraść i internet zablokować.play najgorsza sieć złodzieje i banda w biały dzień oszuści wyłudzacze nieslowni chamy ZaletyBrak zalet jakichkolwiekWadyKradną Ogóle na wszystko wada za wada żadnych zalet internet źle chodzi a 120zl co miesiąc biorą -
~robi / 2019-10-02 10:22Ocena: 1.00 / 5
Straszne gówno - sieć słabo działa , oszukują na rachunkach ZaletybrakWadysieć słabo działa , oszukują na rachunkach -
~Andzia / 2019-10-02 09:23Ocena: 1.33 / 5
Od 3 lat jestem użytkownikiem Play, od dwóch miesięcy przedłużyłam umowę i się zaczęło.. Płacę 50 złoty więcej niż miałam płacić i jakieś zawsze dodatkowe koszty. Ostatni raz przedłużyłam z nimi umowę i nie polecam internet też zwiększony ale tylko na papierze chyba bo chodzi gorzej niż przed zwiększeniem.
Zwykłe naciągane ludzi!!!ZaletyZalet w nowej ofercie brakWadypracownicy play wprowadzają w błąd co innego mówią a co innego jest na fakturze i nic z tym nie można zrobić -
~Rozczarowy klient / 2019-10-02 06:57Ocena: 3.00 / 5
Obsługa klienta-dno. 5 razy pisałem w sprawie mojego rachunku. Dostałem wiadomość zajmujemy się twoim zgłoszeniem. I na tym koniec. Do rachunku doliczyli 20zl za usługę z której nie korzystam od 5 miesięcy i 10zl za usługę z której zrezygnowałem po miesiącu. Kpiny
strona 217 z 248
- « poprzednia
- 1 ...
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- nastepna »
