strona 216 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- nastepna »
-
~Monika / 2018-11-12 12:06
Witam, ja też mam taki sam problem jak Pani niżej miałam 3 nr. Z czego korzystałam z 2, napisalam rezygnację do formuły L dla mnie jest logiczne wszystkie karty przypisane do tej umowy, dostałam rachunek za 2 pozostałe nr gdyż nie wypowiedziałam do nich osobnej rezygnacji, proszę o Panią o kontakt monic23.23@o2.pl gdyż jestem ciekawa jakiego tempa sprawa nabrała -
-
~Kasia123 / 2018-11-12 00:03
Jestem już wieloletnim klientem sieci Play i obiecuję sobie, że jest to już ostatni (bardzo długi) mój rok korzystania z usług tej sieci.
Poniżej przedstawiam powody mojego niezadowolenia:
- po wielu latach nie zaproponowano mi korzystniejszej oferty, niż miałam do tej pory,
- nie mogę zalogować się na play24, ponieważ mojego numeru i maila nie ma w systemie, w obsłudze klienta przemiła pani powiedziała mi, że nie wie co z tym zrobić i muszę sobie poradzić sama jakoś (serio)
- zero wiedzy pracowników na temat połączeń poza granicami naszego kraju, pytałam w dwóch punktach i nie dość, że otrzymałam sprzeczne informacje, to żadna z nich nie była zgodna ze stanem faktycznym
- zasięg i jakość połączeń fatalne, z roku na rok coraz gorsze
- telefonów z oferty nie opłaca się brać, bo są dużo gorszej jakości, niż modele na półkach sklepowych i ich cena jest zawyżana.
Zdecydowanie nie polecam. -
~Piotr / 2018-11-11 22:22
Najgorsza sieć jaką miałem oszustwo złodzieje ZaletyBrak -
~art123 / 2018-11-10 20:17
Beznadziejna oferta. Czekałem 3 lata na coś lepszego, ale ile można czekać, zwłaszcza że na rynku pojawiły się znacznie lepsze oferty od tego co oferuje Play. Na szczęście w końcu uwolniłem się od nich, a za podobną cenę u innego operatora mam kilkukrotnie lepsze usługi. ZaletyObsługa klienta... jeszcze jako takoWadyDrożyzna! -
~Agni / 2018-11-06 23:34
Banda złodzieji i nieudaczników Czekam już miesiąc na zwrot moich pieniędzy Najgorsza firma na rynku Osiedlowy mięsny lepiej traktuje klientów ZaletyBrak brak brakWadyWszystko -
~Nazar / 2018-11-06 18:05
Serwis - zero! Przyjmują zlecenia i tyle, bo dalej zleceń nic się nie dzieje - nawet dane osobowe uzupełnić nie dałem rady chociaż byłem w sałonie Play 5 okrotnie. -
~Marzena / 2018-11-06 08:45
Nigdy więcej PLAY. Miałam z nimi umowę - dostałam pakiet rodzinny na 5 numerów, używałam tylko 3 numerów. Z pozostałych 2 kart nigdy nie skorzystałam. Rozwiązałam umowę podając tylko te numery, które fizycznie używaliśmy. Po miesiącu wyłączyli mi wszystko na te 3 numery i przysłali fakturę za te 2, których nigdy nie używałam w takiej samej kwocie jak z 5. Po prostu jedno wielkie ŚWIŃSTWO. Nie zostawię tego tak i odwołam się do Rzecznika Praw Konsumenckich.
ZaletyŻadnychWadyKlient traktowany jak przedmiot -
~Padre / 2018-11-01 22:43
Hmm jako klient oczekiwałem bez skutku dziś czyli 1 listopada 2018 na infolinii zenada ZaletyBrakWadyPlay -
-
~Aneta / 2018-10-31 18:12
Jestem klientem PLAY od 2010 roku, w tym roku zepsuł mi się telefon. Od ponad dwóch miesięcy telefon jest poddawany kolejnym ekspertyzom, które jasno wskazują na obowiązek wymiany telefonu na nowy. PLAY mnie odsyła do serwisu, ten do PLAY - telefonu NIE MAM ZaletybrakWadytraktowanie klienta jak śmiecia, który jest głupi i można go zwodzić. -
~Adam / 2018-10-30 13:50
Zdecydowanie NIE POLECAM korzystać z ich usług. Nie ma mowy o jakimkolwiek szanowaniu klienta. Obsługa klienta poziom żenujący. Nic nie można załatwić. ZaletyBrakWadyFatalna obsługa klienta,
Częste problemy, a rozwiązań próżno szukać przy takiej obsłudze -
~Wujek Janusz / 2018-10-28 17:40
Uwaga na sposób rozwiązania umowy z Play. miałem taryfę BIZ box 2 numery przez 2 lata. Oba numery zostały przeniesione do innych sieci, a tu niespdzianka - nadal przychodzą faktury za "kartę do internetu" która jak się okazało była dołączona do umowy mimo że wcale jej nie chciałem i nie korzystałem nigdy Samo przeniesienie numerów nie rozwiązało umowy. Masakra i nieuczciwe praktyki. ZaletyBrakWadyZagmatwana umowa obliczona na naciąganie kilenta na niepotrzebne i niechciane usługi. Poza tym beznadziejny zasięg poza miastem. Nie polecam. -
~Ruda / 2018-10-26 11:57
Najgorsza sieć w historii czekam tylko aż skończy mi się umowa i uciekam od nich jak najszybciej, jestem ich klientem ponad 7 lat jedyne co potrafili mi zaproponować to abonamet za 50 zł, już nowi klienci dostają lepsze oferty. Internet pojawia się i znika, beznadziejny zasięg. Mimo nielimitowanych rozmów i esemesów ciagle naliczają mi dodatkowe opłaty za 30 sekund rozmowy z bankiem naliczyło mi prawie 18 zł. Zwykłe złodziejstwo... Nie polecam. ZaletyBrak,brak,brak !!!WadyZbyt wysoka cena za tak beznadziejna jakość oferty. -
~jonek / 2018-10-23 19:48
Masakra pod kazdym wzgledem. Szczegolnie pakiety internetowe to zwykle zlodziejstwo.Konsultanci brak wiedzy. -
~Ernest / 2018-10-22 10:24
Złodzieje, 3 razy reklamowałem niekompetencję pracowników, przez co moja firma straciła sporo pieniędzy. Za każdym razem odrzucili próbując mi wmówić, że tego chciałem. Efekt był taki, że płaciłem za coś co miałem za darmo wcześniej. Konsultantka nie kompetentna wprowadza w błąd. System Play nie działa prawidłowo. W warunkach napisane, że można zwiększyć ofertę zawsze o ile nie jest niższa od obecnej, a i tak mimo zapewnień że strony obsługi musi być po izwj pół roku. Uważajcie. Nie polecam... -
~Agnieszka / 2018-10-21 09:29
Najgorsza sieć z dostępnych na rynku. Szybkość Internetu zarówno odbiór i przesyłanie danych bardzo wolna, często brak połączenia z Internetem przez długi czas, zasięg sieci tragiczny, jakość połączeń - najgorsza. ZaletyBrakWadySzybkość Internetu zarówno odbiór i przesyłanie danych, zasięg sieci, jakość połączeń - najgorsza. -
~Monika / 2018-10-20 00:13
Jestem w play dobrych 10 lat..
Przedłużyłm umowę pley mix ..
Oczywiscie z dopłata do tel.
Same problemy od kiedy podpisalam umowe..
A gdy tel sie zepsuł po 2 mies.
Serwis chcial naprawic tel za 890zl.
(A tel warty 700)
Diagnoza tel zalany..
Na 100% tel nie byl zalanyy,zamokniety itd..
CZEKAM TYLKO NA ZAKOŃCZENIE UMOWY,PRZENOSZE NR. DO KAZDEJ INNEJ SIECI..
NIE POLECAM!ZaletybrakWadyNapisane w tresci.. -
-
~A / 2018-10-18 20:54
Po kilkulatach latach dostałam najgorszą ofertę w odróżnieniu od konkurencj.
Pani w salonie z przyjemnością przygotowała wypowiedzenie umowy.
Dziękuję, "naraaa" -
~Foal / 2018-10-16 21:16
Podpisałam umowę 1,5 tyg temu, potwierdzam, "miły" sprzedawca tylko przy wciskaniu oferty, później rażący brak kompetencji i niespotykane nigdzie chamstwo. "Usługi" dodatkowe typu TIDAL są nieistniejącą "wydmuszką" - arogancki, bezczelny pracownik stwierdził ze sobie mam pisac do Tiidal support - co dla mnie nie jest problemem (pare zdań w j.angielskim) ale czy każdy użytkownik Play ma obowiązek - jesteśmy w kraju z urzędowym j.polskim.
Żałuje ze - skuszona zasięgiem w okolicy, dokąd się przeprowadzam, wybrałam tę cholerną sieć - mie czytając opinii .
Szczerze odradzamZaletyNie dostrzegamWadyJakość usług, kompetencja i "kultura" (czuli totalny brak) kultury -
~Anna / 2018-10-11 14:31
Podpisałam umowę w salonie z prośbą o przeniesienie numeru z innej sieci. Zaznaczyłam kilkakrotnie że numer jest zarejestrowany na firmę. Pracownik stwierdził że to nie stanowi problemu. Po dwóch tygodniach kiedy byłam już za granicą, otrzymałam smsa że nie ma możliwości przeniesienia numeru ponieważ numer jest zarejestrowany na firmę. Zadzwoniłam do Play w celu anulowania umowy na tej podstawie, iż zostałam wprowadzona w błąd. Nie było takiej możliwości. Nie mam czasu na pisanie do rzecznika praw konsumenta, więc stwierdziłam że jakoś te 30zl miesięcznie przez 2 lata przeżyje. Ponieważ nie korzystam z numeru w Play, zapominam o terminowych płatnościach. Płacę rzadziej, większą kwotę. Ostatnio zapłaciłam 21.09 350zl, co miało pokryć dwa zaległe rachunki oraz 9 kolejnych. 26.09 jeszcze normalnie wystawiono fakturę, po czym 04.10 dostałam karę za zerwanie umowy. Zadzwoniłam do Play celem wyjaśnienia pomyłki. Moje wpłaty zostały odnotowane prawidłowo, natomiast konsultant bardzo niemiły, stwierdził że nie cofną decyzji bo abonament trzeba płacić w terminie skoro się do tego zobowiązałam. No cóż... najgorsza obsługa klienta z jaką się do tej pory spotkałam. Nigdy więcej nie chcę mieć kontaktu z tym operatorem. ZaletyBrakWadyTragiczna obsługa klienta, pracownicy salonów niekompetentni. -
~Anna / 2018-10-09 16:11
Dwuletnia umowa z play to same problemy. Tylko przy podpisywaniu umowy pracownicy play byli mili. potem wszystkie działania były skierowane na oszukanie i naciągnięcie klienta. Zakończyłam z nimi umowę i jeszcze na sam koniec zostałam oszukana . Wystawiają faktury za nieistniejące usługi. NIE INFORMUJĄ O SPRAWACH ISTOTNYCH DLA KLIENTA , rachunki NACIĄGAJĄ na własną korzyść. ZaletyBRAK !!!WadySAME WADY
strona 216 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- nastepna »