Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4827 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony / 2019-08-20 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Internet praktycznie nie dziala, zasieg slaby, w salonie strasznie naciagaja i zadnego slowa przepraszam. Cala ta smieszna siec do niczego sie nie nadaje. Radze omijac szerokim łukiem.
    ZaletyZadnych
    WadyObsluga w salonie- oszukuja i naciągaja
    Zasieg
    Internet
    Sprzęt chyba po przejsciach ciagle sie zawiesza i grzeje naprawy nic nie dają
  • ~oszukany / 2019-08-19 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro obsługi wciska kit. Zapłać odblokujemy sygnał.Po przyniesieniu dowodu wpłaty. Możemy tylko raz w miesiącu odblokować na 7 dni -wiedzieli, że tydzień wcześniej było odblokowane, a mimo to kłamali w żywe oczy w ciągu 15 minut okazało się, że PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI PLAY TO KŁAMCZUSZEK !!! Spawdził, było odblokowanie, wydrukował kwitek wpłaty - po zapłacie odblokujemy, po zapłacie my nie mamy uprawnień do drugiego odblokowania. Jest jakaś nowa instrukcja, która dzisiaj weszła w życie?????? NIE
    Zaletybrak
  • ~Dawid94 / 2019-08-19 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci, zasieg mizerny, internet to jakas porazka. Rzadko kiedy predkosc przekraczala 1mbps pomimo zasiegu LTE. A najgorsze przyszlo przy przenoszeniu numerow do innego operatora. Zlozylem wszystkie papiery i poinfornowalem operatora o zamiarze przeniesienia numerow do Nju. Wczesniej mialem formułe duet. 2 numery plus karta łącząca te 2 numery. Przy podpisywaniu umowy dopytywalem czy ta karta jest konieczna i czy nie bedzie z nia zadnych problemow. Pani w salonie zarzekala sie, ze jest to konieczne i ze nawet nie musze z niej korzystac i ze moze lezec w szafie nieuzywana. Po 2 latach meczarni i katuszy zwiazanych z fatalna jakoscia uslug postanowilem odejsc wraz z koncem umowy. Jak sie okazalo prawdziwe problemy zaczely sie dopiero po przeniesieniu. Numery byly juz zarejestrowane w Nju. Dostalem juz nawet pierwsza fakture do zaplaty (rachunek ponad polowe nizszy niz w Play na lepszych warunkach), a po paru dniach zdziwienie. Na maila przyszla faktura z play do zaplaty. Poszedlem odrazu do salonu dopytywac sie o co chodzi. Zostalem tam potraktowany jak smiec. Pani z pretensjonalnym tonem, wyjasnila mi tylko, ze w systemie nie maja rezygnacji z tej karty laczaczej 2 numery. Poprosilem, zeby w takim razie cos z tym zrobila, bo nie mam zamiaru placic 80zl za karte z ktorej nie korzystam. W odpowiedzi uslyszalem, ze mam sam wyslac maila do obslugi klienta, bo pani w salonie nie ma czasu na takie rzeczy. Okej. Wyslalem maila z rezygnacja i cisza. Odpowiedz przyszla po tygodniu droga pocztowa. Moja rezygnacja zostala rozpatrzona i zacznie obowiazywac od poczatku "nastepnnego" okresu rozliczeniowego. Banda zlodzieji. Mimo iz nie jestem juz klientem, to musze im zaplacic jeszcze 3 faktury. Radze omijac szerokim lukiem wszystkie salony Play.
    ZaletyBrak
    WadySlaby zasieg
    Powolny internet
    Fatalna obsluga klienta
    Wysokie ceny abonamentu
  • ~Michał1988 / 2019-08-19 02:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam, posiafam 2 numery play FORMUŁĘ UNLIMITED na Kartę i internet play na karte w obu numerach mam bardzo szybki i sprawny internet LTE w granicach 42.90Mb/s a mieszkam w Białej Podlaskiej co dziwne w Warszawie nie zawsze mam LTE a H+ ale ogolnie u mnie działa sprawnie co do telefonów zawsze kupuje nowy ze sklepu i taki jaki mi się podoba bo w salonie maja o 30% drożej niż wcsklepie, kiedyś zaliczyłem wtope abonamętowa kompletna porażka na abonamet nic nie działało ale na karcie jak naj batdziej polecam
    ZaletyInternet LTE 42MB/s
    WadyBardzo Zawyżone ceny za smartfony w salonie niż w sklepie
  • ~jerzy / 2019-08-18 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    salon mówi co innego faktury inne konsultant mówi nie bierze odpowiedzialności za salon co mówią tylko nagrywać i sądzić się dla mnie tylko kończy się umowa w grudniu i DO WIDZENIA oszuści
  • ~Kama / 2019-08-17 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałam telefon do naprawy nic do tej pory nie jest zrobione telefon się grzeje oni twierdzą że nie wiedzą co jest zaraz minie miesiąc kolsuntanci bardzo opryskliwi
    ZaletyNiema
    WadyDuze
  • ~Marek / 2019-08-16 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    chciałem doładować konto i niestety nie udało się, aby to zrobić musiałem udać się do salonu play, bliżej było mi do kiosku i kupienie karty u innego operatora...
    Zaletybrak
    Wadytrudności z doładowaniem konta
  • ~SłaboPlay / 2019-08-16 10:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Wylączanie firmowego telefonu jest bardzo agresywne w tej firmie. 3zł niedopłaty na fakturze i traktują klienta jak śmiecia. Odstępujemy ze wszystkimi telefonami i szukamy lepszej usługi.
    ZaletyObecnie zby5 wk****ny aby jakiekolwiek znaleźć
    WadyLiczy się "system" nie ludzie
  • ~Kapiertg / 2019-08-15 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłem play 4G LTE w grudniu 2018 roku ale to było tylko 100GB postawnoiłem oszczędzać i się nie dało a jak się skończył to było 500KB pobierania marczec 2019 rok odczułem dużo mniejszą prędkość w tym momencie nawet się strony nie chcą ładować
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Karolina / 2019-08-15 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce. Totalny brak zasięgu. Internet prawie w ogóle nie działa. Nawet w centrum Warszawy są problemy.
    Olewanie klienta i kłamanie.
    Do dziś nie zbudowali sieci własnych nadajników.
    Syf totalny.
    Nigdy więcej.
    ZaletyNie ma zalet
  • ~Helena / 2019-08-14 18:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Szanowni Państwo. Pley to najgorsza sieć na naszym rynku.
    Brak empatii i lekceważenie klienta. Nabijanie ludzi w butelkę . Kłamstwa i wprowadzanie ludzi w błąd w przypadku reklamacji.
    Jak najdalej od pley.
  • ~Ola / 2019-08-13 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra.dIl reklamacyjny nie istnieje wykasnienie sprawy trwa 2 miesoace nikt nie oddzwania a do niech zadzoqnic nie mozna.kazdy na infolini mowi co innego w salonie nie ma opcji nocEgo q tej syt zalatqic czlowiek nie ma mozlowosci zalatwic sprawy.
  • ~Ja / 2019-08-13 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY WIECEJ WSPÓLPRACY Z PLAY. OBIECUJĄ ZLOTE GORY A POŻNIEJ NAWET NIE MA Z KIM ROZMAWIAĆ
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO
  • ~carl / 2019-08-13 14:41
    Ocena: 1.67 / 5
    NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mam/miałem 5 kart SIM w ofercie na abonament.
    Złożyłem wypowiedzenie umowy z dniem 10 wrzesnia b.r. a w dn. 10 sierpnia PLAY samoistnie odłączył mnie z taryfy na abonament i przerzucił wszystkie numery na kartę!!!! sic!!!
    Na domiar złego, podczas wizyty w salonie PLAY poinformowano mnie, że jeśli chcę mieć darmowe rozmowy na komórki i stacjonarne oraz 10GB netu, muszę doładować konta po 25 zł za jedną kartę i zostanie włączony pakiet SOLO.
    Tak też uczyniłem, lecz krótki kod nie działał i nie załączono mi pakietu SOLO... to jakaś masakra!
    Myślać ze wszystko jest ok, córce zeżarło 25 zł w kilkanaście minut!!!
    Następnego dnia po ponownym doładowaniu kart, sam włączyłem ten pakiet na PLAY24.
    NIE POLECAM! Przenoszę numery do innej sieci.
    Zaletybrak
    Wadykorporacyjne olewanie klienta
  • ~Daga / 2019-08-12 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Omyłkowo przedluzylam umowę przez Internet nie tak jak chcialam I teraz za telefon płacę 200 ponad zł, byłam w punkcie Play i nie można tego odkręcić, nie polecam, z dala od play, do końca umowy i żegnam !
  • ~BB / 2019-08-12 13:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Jako firma nie otrzymaliśmy 3 faktur.Po wezwaniu do zapłaty napisałam e-mail z prośbą o wystawienie duplikatów faktur i załączyłam wezwanie. Nie otrzymałam duplikatów faktur. Dwa razy dzwoniłam i 2 razy odbiłam się od muru pod tytułem : NIE MOŻEMY WYSTAWIĆ DUPLIKATÓW BO NIE ZNA PANI PINU/KODU,NIE JEST PANI UPOWAŻNIONA. SKANDAL!!!! W dobie cyfryzacji muszę iść na pocztę i wysłać list. Zła wola tej firmy poraża. nie znają przepisów podatkowych, gdzie jest wyraźnie napisane, że na wezwanie podatnika mają obowiązek wystawić duplikat faktury.
    WadyBrak normalnej obsługi klienta. Idiotyczne przepisy uniemożliwiające kontakt np z windykacją. Bezmyślne przepisy wewnętrzne.
  • ~Osoba publiczna / 2019-08-12 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna sieć! Nie da sie tego ująć słowami!!
    Trzeci numer o którym nic nie wiedziałem, płaciłem horendalne rachunki
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Schafter / 2019-08-11 13:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Aktywowałem pakiet YouTube za darmo a filmy co chwila się zacinaja, w internecie długo ładuje strony, dodam że zasięg mam bardzo dobry.
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet
  • ~Tomasz / 2019-08-10 13:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Po dwóch latach w Play oceniam tą sieć negatywnie.Problemy z zasięgiem i internetem.Przełączanie pomiędzy nadajnikami w małych miejscowościach to jeden wielki mit.Na koniec obsługa klienta to jeden wielki skandal i kpina z klienta.W salonie mówią co innego na infolinii mówią co innego.Dodatkowo po wysłaniu prośby o kontakt rzekomo w ciągu pięciu minut,było po dwóch godzinach zostaje mi przedstawiona oferta za przedłużenie umowy takie same warunki jak na stronie.Po usilnym zapytaniu czy coś oferują innego zostałem odesłany pod infolinię *500 UWAGA POŁĄCZENIE JEST PŁATNE 0,29gr za minutę KPINA.Po wysłuchaniu muzyki około 15 minut Pan nie zaoferował mi nic innego niż wcześniej wmawiając mi że ich oferta jest atrakcyjna.BZDURA byłem u konkurencji i otrzymałem o niebo lepsze warunki.Sieci nie zależy na kliencie.A więc żegnam użytkownik czterech numerów
    ZaletyPo dwóch latach nie dostrzegłem
    WadyFatalna obsługa klienta.Klient jest wprowadzany w błąd.PŁATNA INFOLINIA 0,29gr za minutę.Problemy z zasięgiem i internetem szczególnie w małych miejscowościach ale także w samym Wrocławiu.
  • ~Darek / 2019-08-10 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni do tego stopnia że w ciągu miesiąca otrzymuje po trzy korekty. Każdy mówi inaczej w salonie i na infolinii. Nie jasne zasady.
    WadyŹle przedstawiona oferta byle złapać klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4827
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4036
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2672
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1198
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4584
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187