Jestem u nich lekko od 8 lat ale dokładnie nie pamiętam, może dłużej. Ostatnio dzwonili do mnie, wysyłali smsy i maile żeby przedłużyć umowę. Zdecydowałem się na przedłużenie przez internet, kliknąłem, potwierdziłem i cisza. Po 2 dniach piszę do nich maila, sklep odpisuje (raczej automat lub człowiek udający automat) że sklep nie realizuje żadnego mojego zamówienia. Wysyłam maila ponownie że coś jest nie tak bo mam potwierdzenie zamówienia w pdf-ie zapisane. Odpowiedź dokładnie ta sama - sklep nie realizuje żadnego twojego zamówienia. Dzwonię na infolinię tam się dowiaduję że jakiś kłopot z systemem, więc piszę wszystko w zgłoszeniu reklamacyjnym i czekam... Po kilku dniach włączyli mi to co zamówiłem ale... o 20zł miesięcznie więcej (zamiast 30,75zł - 49,20zł :))) Oczywiście zgłaszam pisemnie że to nie to co chciałem, tzn. to, ale nie w tej cenie. Po 10 dniach otrzymuję pisemną odpowiedź z super ofertą: przeprosiny i 30zł jednorazowego rabatu (!) lub powrót do mojej wcześniejszej oferty... Ręce opadają...
Mam kilka telefonów w tej sieci (właściwie to większość rodziny przeciągnąłem do Play) i powoli nie widzę dla siebie przyszłości w tej sieci. Kiedyś było tanio (telefonów od nich nie biorę bo mam swoje) i to rekompensowało braki zasięgu, ale teraz moim zdaniem tanio już nie jest.
Moja mama sama sobie przedłuża umowę telefonicznie (bo dzwonią i namawiają) to później aż mi głupio że tyle płaci - po 50zł abonamentu ze swoim telefonem gdzie nielimitowane rozmowy, smsy i parę gb internetu w innych sieciach dają za 29zł.
Ostatnio potrzebowałem dodatkową kartę z internetem, wziąłem z t-mobile internet domowy nolimit z routerem za 1zł za 59zł brutto miesięcznie. W play musiałbym zapłacić za 300gb 80zł/miesiąc...
Kiedyś mi zależało żeby cała rodzina była w jednej sieci bo rozmowy były tańsze ale dzisiaj to nie ma znaczenia bo i tak rozmowy są nielimitowane, więc z przyjemnością wysyłam wypowiedzenie do umowy:)Zaletymało ich: czytelna faktura (w porównaniu z tą z t-mobile) i aplikacja play24 (ale nie wiem jak wyglądają w innych sieciach)
szybkie księgowanie płatności faktur (w tym samym dniu)
WadyObsługa na infolinii i w esklepie niekompetentna, niewiele może;
Ceny usług na dzisiaj (w przeciwieństwie do tego co kiedyś) wydają mi się zawyżone - trzeba opłacić tych celebrytów z reklam.