Po prostu to jest jakiś żart. Internet działa gorzej niż w plusie a narzekałem przez jakiś czas na niego. Play to jest jakaś kpina z użytkowników nikomu nie polecam
Najgorsza sieć. Oszuści, złodzieje i jeszcze raz oszuści.
~Klaudia / 2019-10-12 10:12
Ocena: 2.00 / 5
BARDZO CIEZKI KONTAKT Z OBSLUGA NIBY OBIERAJA ALE OLEWAJA PROBLEM. SA BARDZO NIEKOMPETENTNI NAROBIA BLEDOW W OFERCIE POTEM Z FAKTURAMI I KLIENT ZOSTAJE Z TYM SAM BO SALONY NIE CZUJA SIE ODPWIEDZIALNE A PLAY24 MOWI ZE COS ZROBIA A POTEM SIE NIE ODZYWAJA JESTEM BARDZO ZMECZONA TA WSPOLPRACA I NIE MOGE.DOCZEKAC SIE KONCA. TAM NIE MA ZADNEJ ODPOWIEDZIALNOSCI KARZA SIE KONTAKTOWAĆ Z OSOBA Z KTÓRA SIĘ PODPISAŁO UMOWE A TO JAK SZUKAĆ IGLY W STOGU SIANA BO ZA KAZDYM RAZEM TAM ODBIERA KTOS INNY I KAZDY UMYWA RECE. DLA MNIE OSZUSTWO ZLODZIEJSTWO I ROBIENIE Z LUDZI GLUPKOW. MALO FAJNE I MALO PROFESJONALNE. ZLE SWIADCZY O FIRMIE
~gruszax / 2019-10-12 00:25
Ocena: 1.00 / 5
Fatalny internet lte w play , który nawet na pełnym zasiegu ma problem przekroczyć 5Mb/s a wieczorami to juz totalmie porażka , a do tego podczas rozmów telefonicznych słychac szumy i do tego dodajmy jeszcze obsługe klijenta , która z człowieka robi debila ze nie widza problemu z predkoscia internetu
Zaletynie widzę
Wady-przerywa rozmowy
-sms czasem nie dochodzą
-fatalny internet LTE , który czasem ledwo dobija do 1Mb/s
~Aleksandra 22 / 2019-10-10 21:25
Ocena: 1.50 / 5
Ja także nie polecam tej sieci . Po dwóch latach skończyła mi się umowa i przeniosłam numery do innej sieci to przez trzy miesiące , zostały naliczone mi opłaty na 325 zł za kartę główną którą niby nie wypowiedziałam. Ale mnie nigdy nie poinformowano że przy zakończeniu umowy muszę wypowiedzieć kartę główną. Nawet Panie z sieci do której przeniosłam numery powiedziały że Play został poinformowany o przeniesieniu numerów i moim zdaniem pracownicy salonu mają obowiązek poinformować klienta o tym że istnieje karta główna , którą powinno się osobiście wypowiedzieć.
Ogólnie miałam płacić łącznie 75 zł na miesiąc a rachunki przychodziły po 100 a nawet do 200 zł miesięcznie, Dla mnie to jest celowe naciąganie i okradanie ludzi. Jeśli chodzi o kartę do internetu nigdy nie skorzystałam z tej karty a rachunki kosmiczne . Nie polecam
Zaletyżadnych
Wadypracownicy salonu celowo wprowadzają w błąd
przy przystąpieniu do umowy nie mówią od razu jakie są naliczane opłaty i za co
~Kasia / 2019-10-10 20:42
Ocena: 4.00 / 5
Jestem w Play od lat i byłam bardzo zadowolona, obsługa super, punkty Play świetne, od paru miesięcy słaby zasięg, przerywa rozmowy, problem z internetem, w środku miasta. Niestety przenoszę numer do innego operatora. Nie polecam.
ZaletyOferta
WadyBrak zasięgu !
~mmmm / 2019-10-10 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Jestem w tej sieci prawie od początku jej powstania. Mam 4 numery. Odkąd przeniosłem numery na kartę z abonamentu zaczął się cyrk. Dwie reklamacje w ciągu miesiąca i brak jakiejkolwiek chęci ze strony firmy do rozwiązania problemu. Pierwsza dotyczyła włączania formuły solo, która nie chciała się włączyć a ja byłem za granicą. Pracownik nie mógł nawet zgłosić problemu bo to nie jego telefon więc nie chcieli z nim rozmawiać. Nabiło dodatkowo kilkadziesiąt złotych. Po powrocie złożyłem reklamację. Pan na infolinii uznał reklamację i stwierdził, że mogą mi oddać pieniądze ale tylko w usługach. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem konsumenckim nie zgodziłem się i zażyczyłem sobie zwrot pieniędzy na konto. Wtedy otrzymałem odpowiedz, że po przemyśleniu jednak nie uznają reklamacji. Na drugim telefonie okazało się, że wpłacenie w miesiącu 2 x 25 zł to dla Play jest czym innym niż wpłacenie jednorazowo 50 zł. Pobrano mi 25 zł za formułę i po dwóch dniach zablokowano numer bo ważność konta się skończyła. Po prostu firma mnie okradła- wzięła pieniądze za usługę i wyłączyła telefon. Odpowiedz Pani w salonie w Manufakturze w Łodzi- cyt. "To niech Pan sobie przenosi numer jak się Panu nie podoba ". Jestem w trakcie przenoszenia wszystkich czterech numerów do innej sieci. Mimo, iż przez lata byłem ich zadowolonym klientem to od sukcesu jak w wielu firmach coś im się w głowach poprzewracało. Trafili po prostu na moja czarną listę firm, które już nigdy nie dostaną ode mnie złotówki.
ZaletyObecnie brak.
Wady Klient dla firmy stał się nieistotny.
~Związek Zawodowy Play / 2019-10-10 17:45
Ocena: 5.00 / 5
Cześć.
Jestem pracownikiem PLAY ( salon własny ), niemal od samego początku powstania sieci.
Nie muszę pracownikom z długim stażem uświadamiać, ile zarabiało się kiedyś, a ile dzisiaj.
OK. Rozumiem, taka polityka firmy i ma do tego prawo. To ich prywatny biznes.
Ale nie ma zgody na poniżające traktowanie przez kierowników regionalnych, ciągłe straszenie zwolnieniami i zwolnienia starszych pracowników bez słowa wyjaśnienia, na korytarzu i z bezczelnym uśmiechem na twarzy. I tylko dlatego, że nowym, młodym można zapłacić mniej. Do tego robienie wszystkiego co możliwe, aby pracownik nie dostał obiecanych premii.
Brak zapłaty za nadgodziny ( nigdy nie ma ich jak odebrać ), urlop rzadko kiedy się potrzebuje.
Potęgę sieci zbudowano dzięki naszej ciężkiej pracy i zaangażowaniu. Dzień po dniu, my konsultanci budujemy imperium P4, a w zamian się nami pogardza, systemowo i metodycznie. Ścisłe grono kierownicze ma nas za nic.
Jest nas tysiące i chyba wszyscy zadowoleni z wyjątkiem mnie...
Jeżeli jednak nie wszyscy są zadowoleni, a mają poczucie własnej wartości, godności i szacunku do naszych praw, to proponuję założenie związku zawodowego. WYSTARCZY NAS TYLKO 10 OSÓB! Jestem z Krakowa, ale nieważne w jakim mieście pracujesz. Ważne, że chcesz coś znaczyć i odzyskać należny szacunek.
Czy wiecie, że pracodawca nie może utrudniać pracy związkowej i szykanować takiego pracownika? Nie może go także zwolnić z powodu działalności związkowej oraz pod byle pretekstem.
Proponuję NSZZ Solidarność, nie ze względów ideowych, czy światopoglądowych. Politykę zostawiam za drzwiami, a zapatrywania polityczne kierownictwa krajowego Solidarności budzą mój niesmak, bo nie od paktowania z politykami są.
Natomiast Solidarność jest realną siłą. I to może być jedyny związek w Play, którego członkowie są chronieni nie tyko literą prawa, ale skutecznie, poprzez działania administracyjne. To pomoc także instytucji państwowych.
Dlatego proszę Was koleżanki i koledzy o zgłaszanie chęci do założenia NSZZ SOLIDARNOŚĆ PRACOWNIKÓW PLAY.
W tej sprawie, były już spotkania ze strukturami regionalnymi Solidarności. Są bardzo przychylni projektowi.
W związku z tym, że z oczywistych względów nie mogę tego ogłosić na naszym firmowym forum, to tą drogą zachęcam Was do działania na rzecz poprawy warunków .
Chcę rozpoznać realną szansę działania, a nie tylko "duchowego" wspierania. Wiem, że zaraz pojawi się próba hejtowania, dyskredytowania i ośmieszania. Nie dajcie się temu zwieść. To normalna strategia korporacji, która boi się, że pracownicy mogą mieć wpływ na jej działanie. Możesz pisać nawet anonimowo, podają tylko informację o chęci wstąpienia do związku oraz podanie miejscowości w której pracujesz. Pamiętaj jak wstąpisz do związku jesteś nie do ruszenia. Bedą próby zastraszania, ale nie poddawajmy się. Pokażmy, że godność coś dla nas znaczy.
Piszcie na zwiazekzawodowyplay@gmail.com
~Art / 2019-10-10 12:48
Ocena: 4.33 / 5
A ja sie bardzo milo zaskoczylem. Przenioslem 3 numery z play do konkurencji. I wyszla kijowa sytuacja - mianowicie pracownicy salony play przy przeniesienu numerow nie wylaczyli uslugi duet (mimo zapewnien ze wylaczone wszystko). I tu zaskoczyla mnie Obsluga Klienta - od momentu reklamacji do zwrotu pieniedzy nankonto minelo 7 dni kalendarzowych - zostalem obsluzony blyskawicznie i profesjonalnie. Gdyby nie slaby zasieg sieci pozostalbym w Play
ZaletyMega szybka i profesjonalna obsluga klienta.
WadySlaby zasieg
~Wojtek / 2019-10-10 08:38
Ocena: 1.00 / 5
Moim zdaniem najgorsza obsługa, w CH Blue City. Pracownicy niekompetentni kłamią i wykorzystują niewiedzę klientów,tym samym działają na szkodę firmy w której pracują. W rozmowie odniosłem wrażenie, że gość nie rozumie po polsku, tylko czyta gotowe odpowiedzi z ekranu komputera kompletny brak poszanowania dla stałych klientów.
ZaletyBRAK
WadyNIEKOMPETENCJA, brak zrozumienia klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb
~Wojtek / 2019-10-10 08:35
Ocena: 1.00 / 5
Moim zdaniem najgorsza obsługa, w CH Blue City. Pracownicy niekompetentni kłamią i wykorzystują niewiedzę klientów,tym samym działają na szkodę firmy w której pracują. W rozmowie odniosłem wrażenie, że gość nie rozumie po polsku, tylko czyta gotowe odpowiedzi z ekranu komputera kompletny brak poszanowania dla stałych klientów.
ZaletyBRAK
WadyNIEKOMPETENCJA, brak zrozumienia klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb
~Adka / 2019-10-08 20:40
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie polecam usług w Play. Jestem od kilku lat w danej sieci. Rok temu do mojej umowy dołączył mąż. Bardzo nie podoba mi się to, że przy dołączeniu do mnie w Pakiecie Duet mój numer był ważny jeszcze rok za to numer mojego męża ważny w OFERCIE DUET 24 miesiące...teraz mamy duży problem z wypowiedzeniem umowy mając pakiet duet... Druga kwestia to taka, że chcieliśmy przenieść numery na męża. Ludzie pracujący w Play nie muszą mówić, że za każdy przenoszony numer biorą 30 zł czyli w sumie aż 90 zł bo dodatkowo mamy numer zapasowy...tylko powiedzą ogólnie 30 zł, podpiszą jedną cesję a później nagle okazuje się, że za każdy nr biorą 30 zł a nie ogólnie. Zgłosiliśmy formularz kontaktowy o rezygnacji z cesji. Pan zapewniał, że będzie pozytywnie rozpatrzona. Następnego dnia dostaliśmy wiadomość o przeniesieniu jednego numeru na męża. Znów pojawiliśmy się w Play na co pracownicy, że nic nie mogą zrobić. NIE ROZUMIEM! Teraz dostaliśmy dwa osobne rachunki ja i mąż. Obydwoje mamy zapłacić za ofertę duet chociaż mój numer jest na męża a ja mam pozostałe dwa... Zamiast zapłacić 100 zł to mamy dwa rachunki na pakiet duet i do zapłaty 200 zł. JAK TO JEST MOŻLIWE?! Play to najgorsza sieć. Nie mówią wszystkiego, kombinują, drogo, problem z siecią. Ooo nie ! A teraz nie mogą nic z tym zrobić bo nie wiedzą co... Mam dość. Jak najszybciej rezygnujemy my, nasza rodzina i znajomi. Już wszystkich poinformowaliśmy o tym i każdy jest wściekły za brak profesjonalizmu w sieci Play oraz brak kompetentnych ludzi w pracy. Dodatkowo infolinia strasznie przeciąga i biorą kosmiczne opłaty.
ZaletyBrak
Wady- brak profesjonalizmu
- kombinują
- nie mówią wszystkiego - ukrywają istotne sprawy
- drogo
- bałagan w fakturach
- brak rozpatrzenia formularzów kontaktowych
- przeciąganie czasu na infolinii
- kiepski zasięg internetu
- niezrozumiała oferta Duet gdzie jeden numer ma ważność na 12 miesięcy, a drugi na 24 miesiące
- wystawianie faktur bez dokładnych szczegółów
~Adka / 2019-10-08 20:39
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie polecam usług w Play. Jestem od kilku lat w danej sieci. Rok temu do mojej umowy dołączył mąż. Bardzo nie podoba mi się to, że przy dołączeniu do mnie w Pakiecie Duet mój numer był ważny jeszcze rok za to numer mojego męża ważny w OFERCIE DUET 24 miesiące...teraz mamy duży problem z wypowiedzeniem umowy mając pakiet duet... Druga kwestia to taka, że chcieliśmy przenieść numery na męża. Ludzie pracujący w Play nie muszą mówić, że za każdy przenoszony numer biorą 30 zł czyli w sumie aż 90 zł bo dodatkowo mamy numer zapasowy...tylko powiedzą ogólnie 30 zł, podpiszą jedną cesję a później nagle okazuje się, że za każdy nr biorą 30 zł a nie ogólnie. Zgłosiliśmy formularz kontaktowy o rezygnacji z cesji. Pan zapewniał, że będzie pozytywnie rozpatrzona. Następnego dnia dostaliśmy wiadomość o przeniesieniu jednego numeru na męża. Znów pojawiliśmy się w Play na co pracownicy, że nic nie mogą zrobić. NIE ROZUMIEM! Teraz dostaliśmy dwa osobne rachunki ja i mąż. Obydwoje mamy zapłacić za ofertę duet chociaż mój numer jest na męża a ja mam pozostałe dwa... Zamiast zapłacić 100 zł to mamy dwa rachunki na pakiet duet i do zapłaty 200 zł. JAK TO JEST MOŻLIWE?! Play to najgorsza sieć. Nie mówią wszystkiego, kombinują, drogo, problem z siecią. Ooo nie ! A teraz nie mogą nic z tym zrobić bo nie wiedzą co... Mam dość. Jak najszybciej rezygnujemy my, nasza rodzina i znajomi. Już wszystkich poinformowaliśmy o tym i każdy jest wściekły za brak profesjonalizmu w sieci Play oraz brak kompetentnych ludzi w pracy. Dodatkowo infolinia strasznie przeciąga i biorą kosmiczne opłaty.
ZaletyBrak
Wady- brak profesjonalizmu
- kombinują
- nie mówią wszystkiego - ukrywają istotne sprawy
- drogo
- bałagan w fakturach
- brak rozpatrzenia formularzów kontaktowych
- przeciąganie czasu na infolinii
- kiepski zasięg internetu
- niezrozumiała oferta Duet gdzie jeden numer ma ważność na 12 miesięcy, a drugi na 24 miesiące
- wystawianie faktur bez dokładnych szczegółów
~Ohga / 2019-10-07 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Na infolinii jest możliwość wybrania języka. Ale, dzwoniąc i wybierając język UA, zostałam skonsultowana po rosyjsku, mimo to że zwróciłam Panu uwagę - że celowo wybrałam język ukraiński. Fajnie by było gdyby osoby, które tam pracują tak naprawdę umieli ukraiński.
~Arrur / 2019-10-07 12:28
Ocena: 1.00 / 5
5G Ready robią,a normalnego zasięgu chociażby 3G nie mają, sieci partnerskie działają jeszcze gorzej niż ich wlasna.
~Piotr / 2019-10-06 19:33
Ocena: 1.00 / 5
Usługi i obsługa na poziomie dno.
Oferta gorsza niż poprzednia
najgorsza sieć banda oszustów jestem klijenyem wkońcu zrozumiałem ile traciłem znalazłem nową sieć jest perfekcyjna
Zaletybrak
Wadywszystkie
~Frutoss / 2019-10-04 15:13
Ocena: 1.33 / 5
To co się dzieje z tym nawet nie mam pojęcia jak to można zwyzywać. Internet? Wolne, żarty znika co chwile. Mało co u nich działa tak jak być powinno.
ZaletyBrak
WadyOd góry do dołu
~Agnieszka / 2019-10-03 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Internet źle działający, obsługa klienta potwierdzająca że mają przeciążenie serwery i tak do następnego telefonu, że znów nie działa, oczywiście na koszt klienta...oferta beznadziejna...ODRADZAM.