TRAGEDIA ! Jestem abonentem sieci Play i skończyła mi się umowa już rok temu, od tego czasu usiłuje dowiedzieć się czy mają jakieś ciekawe oferty dla stałych abonentów, Przy każdej rozmowie na infolinii konsultanci rozłączają rozmowę gdy pytanie niewygodne wynikające z niewiedzy lub innego powodu. Tak było kilkadziesiąt razy !!! INFOLINIA beznadziejna !
W punkcie play oferta jak dla nowych klientów. Internet bardzo słaby i nie wszędzie jest zasięg. Przechodzę do konkurencji i nie ma nad czym zastanawiać się i tak długo wytrzymałam.
Pozdrawiam czytających .Anna
WadyInfolinia tragedia
Słaby internet
Olewanie stałych klientów
~cykor21 / 2019-11-04 23:20
Ocena: 1.67 / 5
Tragiczny poziom pracowników działu utrzymania klienta, tj. brak kultury, nieumiejętność słuchania, prymitywny język i ograniczony zasób słownictwa. Jeżeli tacy ludzie reprezentują firmę, to ja rezygnuję z usług.
Na szczęście klienta istnieje konkurencja.
Wady- oferta dla obecnych klientów jest identyczna jak dla nowych klientów
- bardzo niski poziom obsługi klienta zarówno merytoryczny jak i ogólny
~nigdy więcej Play / 2019-11-04 09:47
Ocena: 1.00 / 5
Zwykli oszuści jeśli masz telefon od nich to nie płacisz raz przez 24 m-ce tylko płacisz dopóki nie weżmiesz drugiego tel lub nie przedłużysz umowy.Następnym ich mykiem w umowie jest to jeśli masz internet od nich i zrezygnujesz to ta karta wisi na was dalej a po rozwiązaniu umowy naliczają Ci minuty pomimo zapłaciłeś abonament naliczą jeszcze za min.Nie polecam zasięg jest słaby obsługa do klientów jest jeszcze gorsza brak szacunku mimo 4 abonamentów i bycie w tej sieci od początku jej istnienia.
~jarekjs / 2019-11-04 08:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie można bez przerywania rozmowy normalnie porozmawiać. Występują problemy z zasięgiem telefonu oraz internetu. Wielokrotnie zgłaszałem problem w obsłudze klientów. Dostałem odpowiedź, że występują problemy na nadajnikach orange, więc się zapytałem dlaczego mnie przełączają. Nie uzyskałem sensowej odpowiedzi. Porażka!!!
Omijajcie tą firmę szerokim łukiem!
Ja przejdę do normalnej firmy.
ZaletyBrak
WadyBrak zasięgu, skomplikowane umowy, aktualnie są oferty dużo tańsze na rynku.
~Anetkaaaaa / 2019-11-03 22:41
Ocena: 1.33 / 5
Jesteście zwykłymi złodziejami . Czekam już ponad 3 tygodnie nawet więcej o zwrot pieniędzy za wysyłkę. Najgorsza firma jaka może być nie polecam tej sieci
ZaletyŻadnych
WadyDużo by tu pisac
~Natangoldi / 2019-11-02 17:08
Ocena: 1.33 / 5
Moja opinia jest taka ze play jest do dupy bo niechce mi dzialac net wifi w domu
ZaletyNiewiem
WadyNiechce dzialac
~Owocowaa / 2019-11-02 16:18
Ocena: 2.00 / 5
Z dniem 13.02 skończyła mi się umowa na internet w play. Następnego dnia wyłączyli mi internet. Z racji mojej niewiedzy, że trzeba wypowiedzieć umowę (przy podpisaniu umowy pracownik nie raczył o tym poinformować) myślałam że sprawa jest załatwiona.
Po 3 miesiącach zadzwonili do mnie, że nie płacę od marca za internet więc mi go wyłącza od czerwca. Poszłam do punktu wypowiedzieć umowę. Mimo wszystko naliczyli mi kwotę 240 zł do zapłaty. Składałam dwa razy reklamację, pomimo tego, że w systemie widać, że zgłaszałam wielokrotnie w ciągu 2 lat trwania umowy iż nie mam internetu i braku wykorzystanych danych od marca upieraja się przy swoim i odrzucają mi reklamację.
LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGAĆ I NAPRAWDĘ POLECAM TRZYMAĆ SIĘ Z DALA OD TEJ SIECI.
Wadysłaby zasięg internetu
~Robert / 2019-10-31 21:43
Ocena: 1.00 / 5
Salon firmowy Play totalna porażka pod każdym względem, caly Play to porażka. Obsługa klienta na poziomie 0, brak rzetelnych informacji od pracowników, źle przeszkoleni pracownicy pod względem przyjmowania reklamacji i brak informacji odnośnie procedury reklamacji.
Wybrałem sieć Play bo chciałem ulepszyć sobie życie i spróbować innego operatora, dawali 2 lata gwarancji na iPhone to wszystko sciema i kłamstwo. Słaby zasięg to jeden z elementów tego śmiesznego operatora. Oddałem telefon do naprawy po roku i kilku dniach, przyjęli. Jednak mija drugi miesiąc A telefonu dalej brak. Brak informacji podczas " niby" naprawy, pierwszy kontak po oddaniu do naprawy po 32 dniach. Klamali ze probowali sie kontaktowac, na moje pytanie czy maja jakies potwierdzenia w zwiazku z próbami kontaktu uciekali od odpowiedzi A finalnie stwierdzili że takiej nie mają.
NIE POLECAM z całego serca!!!
~Monika / 2019-10-31 12:40
Ocena: 4.00 / 5
Jesteśmy wieloletnimi klientami Play, niestety przyznam że dla stałych klientów oferty są średnio zachęcające, dużo lepiej wypada to dla nowych klientów, ale tak jest wszędzie, byle by zdobyć nowego klienta. Aczkolwiek zawsze przedłużamy z Play umowę, bierzemy nowe telefony.
Natomiast muszę bardzo pochwalić obsługę Play. Za każdym razem kiedy dzwonię na infolinię odbierają osoby bardzo kompetentne, miłe, bardzo pomocne. Każdą sprawę można z nimi załatwić. Kiedy mój tata przez przypadek włączył płatną usługę (jest starszym człowiekiem, abonament jest na mojego męża) to Play bez problemu zrobił korektę do faktury i zwrócił zapłacone pieniądze za tą usługę. To samo jeśli chodzi o Play 24 i zaległości. Super, że można wstrzymać blokadę usług na 7 dni. Obsługa Play i konsultanci na medal. Pozdrawiam.
ZaletyObsługa Play, konsultanci infolinii
~nękany / 2019-10-31 04:02
Ocena: 2.67 / 5
Mam wrażenie, że sieć udostępnia wykazy połączeń lub treści rozmów osobom trzecim a cI wykorzystują to w celach mobbingu
~Mises / 2019-10-30 08:23
Ocena: 1.00 / 5
Firma PLAY to nic jak tylko złodzieje. Od 2 miesięcy płacę stawkę jak za abonament z telefonem mimo, że umowa się skończyła po dwóch miesiącach raczyli zadzwonić aby zaproponować nową umowę, gdzie porządna firma powinna to zrobić parę miesięcy przed skończeniem umowy.
WadyZłodzieje
~Mirek76 / 2019-10-29 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam przedłużania umowy w Play, warunki które proponuje konsultant nie pokrywają się z aneksem
a w odpowiedzi na reklamację usłyszałem przecież Pan podpisał aneks.
Mam 5 numerów w Play i tylko czekam na zakończenie umowy żeby przejść do innego operatora
~maćko / 2019-10-28 21:42
Ocena: 1.00 / 5
Jestem u nich lekko od 8 lat ale dokładnie nie pamiętam, może dłużej. Ostatnio dzwonili do mnie, wysyłali smsy i maile żeby przedłużyć umowę. Zdecydowałem się na przedłużenie przez internet, kliknąłem, potwierdziłem i cisza. Po 2 dniach piszę do nich maila, sklep odpisuje (raczej automat lub człowiek udający automat) że sklep nie realizuje żadnego mojego zamówienia. Wysyłam maila ponownie że coś jest nie tak bo mam potwierdzenie zamówienia w pdf-ie zapisane. Odpowiedź dokładnie ta sama - sklep nie realizuje żadnego twojego zamówienia. Dzwonię na infolinię tam się dowiaduję że jakiś kłopot z systemem, więc piszę wszystko w zgłoszeniu reklamacyjnym i czekam... Po kilku dniach włączyli mi to co zamówiłem ale... o 20zł miesięcznie więcej (zamiast 30,75zł - 49,20zł :))) Oczywiście zgłaszam pisemnie że to nie to co chciałem, tzn. to, ale nie w tej cenie. Po 10 dniach otrzymuję pisemną odpowiedź z super ofertą: przeprosiny i 30zł jednorazowego rabatu (!) lub powrót do mojej wcześniejszej oferty... Ręce opadają...
Mam kilka telefonów w tej sieci (właściwie to większość rodziny przeciągnąłem do Play) i powoli nie widzę dla siebie przyszłości w tej sieci. Kiedyś było tanio (telefonów od nich nie biorę bo mam swoje) i to rekompensowało braki zasięgu, ale teraz moim zdaniem tanio już nie jest.
Moja mama sama sobie przedłuża umowę telefonicznie (bo dzwonią i namawiają) to później aż mi głupio że tyle płaci - po 50zł abonamentu ze swoim telefonem gdzie nielimitowane rozmowy, smsy i parę gb internetu w innych sieciach dają za 29zł.
Ostatnio potrzebowałem dodatkową kartę z internetem, wziąłem z t-mobile internet domowy nolimit z routerem za 1zł za 59zł brutto miesięcznie. W play musiałbym zapłacić za 300gb 80zł/miesiąc...
Kiedyś mi zależało żeby cała rodzina była w jednej sieci bo rozmowy były tańsze ale dzisiaj to nie ma znaczenia bo i tak rozmowy są nielimitowane, więc z przyjemnością wysyłam wypowiedzenie do umowy:)
Zaletymało ich: czytelna faktura (w porównaniu z tą z t-mobile) i aplikacja play24 (ale nie wiem jak wyglądają w innych sieciach)
szybkie księgowanie płatności faktur (w tym samym dniu)
WadyObsługa na infolinii i w esklepie niekompetentna, niewiele może;
Ceny usług na dzisiaj (w przeciwieństwie do tego co kiedyś) wydają mi się zawyżone - trzeba opłacić tych celebrytów z reklam.
~Frank / 2019-10-28 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć byłem u nich wiele lat z początku ok a teraz to tragedia zmieniłem sieć i jestem bardzo zadowolony u nich tyle kasy straciłem że szok ludzie uciekajcie
ZaletyBrak
WadyWszyskie
~Irek / 2019-10-28 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam,zostałem perfidnie oszukany,sprytnie zmanipulowali mnie i dali dużo gorszy abonament niż miałem,czekają mnie teraz dwa lata męczarni,mimo że od lat,nie biorę telefonu,a jestem abonentem od początku,złożyłem reklamacje i od 3 m-cy nikt do mnie nie zadzwonił,już nigdy nie przedłużę u tych oszustów abonamentu
~Kris / 2019-10-28 11:42
Ocena: 1.00 / 5
Porażka po przedłużeniu umowy płacę raz tyle Internet okrojony zasięg porażka
~A.C. / 2019-10-28 11:35
Ocena: 2.33 / 5
Radzę uważać na przedstawicieli, którzy oferują telefoniczne przedłużenie umowy.
W moim przypadku ewidentnie zostałem wprowadzony w błąd - wziąłem dwa telefony w ramach abonamentu na firmę - w rozmowie telemarketer zapewniał że przedstawione warunki są znacznie lepsze niż mogą zaoferować przedstawiciele w punktach stacjonarnych i powinienem być bardzo zadowolony z nowej umowy.
Telefonicznie potwierdziłem umowę a potem przy kurierze podpisałem umowę papierową. Nic dziwnego, że nie przeczytałem jej bo kurier siedziałby u mnie pewnie ponad godzinę.
Kiedy sobie wszystko spokojnie policzyłem okazało się za za wzrost abonamentu mógłbym spokojnie kupić nie dwa a trzy iPhony. Teoretycznie z umowy przez telefon można się wycofać w ciągu 14 dni, ale rezygnacji mi nie uznano - wg P4 możliwość rezygnacji dotyczy tylko osób fizycznych. Reklamacji umowy również mi nie uznali jako, że potwierdziłem warunki przez telefon i podpisałem umowę. Poprosiłem o udostępnienie nagrania rozmowy - w której telemarketer zapewniał, że jest dla mnie bardzo korzystna - dostałem plik uszkodzony, którego nie można rozpakować mimo podania właściwego hasła.
Nawet ktoś z infolinii na którą zadzwoniłem stwierdził że zostałem zrobiony w trąbę i postara się to odkręcić, ale kiedy poszedł po akceptację do kierownika wrócił z wiadomością że nic się nie da zrobić.
Reasumując - bądźcie czujni z przedstawicielami licencjonowanymi w rozmowach przez telefon. Zawsze lepiej ich zbyć i pójść do punktu stacjonarnego gdzie rozmawiacie z żywym człowiekiem i spokojnie ustalicie warunki. Taka osoba nie chce mieć do czynienia z klientem, który później będzie się czuł oszukany.
Kontakt z telemarketerem kończy się na kilku grzecznościowych formułkach z jego strony (muszą być uprzejmi) i udzieleniu rady, że można złożyć reklamację. A w dziale reklamacji zaprzyjaźnione koleżanki wiedzą co zrobić - lepiej nich P4 zarobi kilkaset lub kilka tysięcy dodatkowo a czy klient będzie zadowolony czy nie to już przestało być dla Play istotne.
Liczy się kasa w najbliższym czasie a potem choćby potop.
Na pewno po zakończeniu umowy zmienię operatora, ale już poprzednio miałem numer w Plusie potem w Orange i wszędzie doświadczyłem tego, że starych klientów traktuje się gorzej niż nowo pozyskanych.
Metodą jest skakanie z sieci do sieci - zawsze można wtedy coś ugrać metodą szantażu.
ZaletyCzytelna obsługa mailowa i internetowa.
W stosunku do innych sieci niezłe ceny pod warunkiem że nie są podrasowane przez różne dodatki.
WadyKrętactwo telefonicznych licencjonowanych przedstawicieli Play.
Stronnicze rozpatrywanie reklamacji.
W moim wypadku brak udostępnienia nagrania dźwiękowego rozmowy z telemarketerem.
Słaba jakość połączeń i internetu.
~Hubert / 2019-10-27 23:16
Ocena: 1.00 / 5
Ścierwo. Totalne zero, żałuje że podpisałem z nimi umowę. Internet chodzi jak by chciał a nie mógł
WadyZASIĘG
~J / 2019-10-26 18:46
Ocena: 1.67 / 5
Manipulują ludzmi jak sie tylko da aby wyciągnąć pieniądze. Nie polecam
~Zawiedziony / 2019-10-26 08:50
Ocena: 1.00 / 5
T R A G E D I A NIE POPEŁNIAJCIE TEGO BŁEDU PRZEKLEJAM OPINE KTÓRĄ JEST NAJLEPSZA : Ocena: 1.00 / 5
Byłem już w każdej sieci, ale nie sądziłem, że może być tak dramatycznie źle, jak w Play. Wcześniej mój telefon łączył się z T-Mobile w ramach tzw. roamingu krajowego, bo na moim osiedlu (centrum Poznania) Play nie ma ani odrobiny zasięgu. Obecnie Play postanowił wyłączyć całkowicie roaming krajowy w Poznaniu. Nie działa nic, a do końca umowy jeszcze kupa czasu. Do tego kiedyś byli konkurencyjni cenowo, a obecnie oferta jest zwyczajnie najgorsza! Próbowałem coś wskórać w sprawie tego braku zasięgu - pisałem zgłoszenia, dzwoniłem - wszystko bezczelnie zbywane, wklejane z automatu odpowiedzi, zero uprzejmości i odpowiedzialności. Używanie tego badziewia w podróży to też dramat. Kiedy inni sobie w pociągu umilają czas Netflixem, Spotify i innymi usługami, ja mam brak zasięgu. Kiedyś pasażer obok zapytał „Co, play?”... No niestety tak. A najlepsze, że sieć obwinia za problemy mój telefon, który jednak po włożeniu karty innego operatora magicznie odżywa i ma wszędzie zasięg. Nie poleciłbym najgorszemu wrogowi sieci Play. Mam nadzieję, że upadnie jak najprędzej.
Zalety
W miarę wygodna aplikacja Play24 (gdy akurat działa)
Wady
Fatalny zasięg, kiepska oferta, niestabilny internet, brak wiedzy i bezczelność pracowników
ZaletyW tej sytuACji BRAK
WadyFatalny zasięg, kiepska oferta, niestabilny internet, brak wiedzy i bezczelność pracowników