strona 211 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- nastepna »
-
~Przeciwnik / 2019-06-25 21:52
Najgorsza siec na rynku reklamy w telewizji do kitu -
-
~Justa / 2019-06-23 15:11
Witam.
Mam pytanie do osób mających abonament w sieci Play. Czy Wam też doliczają do rachunków dziwne kwoty. Mi policzyli za HBO, chociaż przy podpisywaniu umowy mówiłam, że tego nie chcę. Pan powiedział, że muszą bo jest to w ofercie, ale potem można to wyłączyć. Po 3 misiącach gdy skończyła mi się oferta play Now weszłam na swoje konto w play 24 i powyłączałam wszystkie usługi telewizyjne, gdyż nie korzystałam z tego w ogóle. Po pół roku przychodzi mi wyższy rachunek. Od razu napisałam reklamację, ale oczywiście odnieśli się do tego odmową korekty do faktury. Czy ktoś ma jeszcze problemy z tą siecią?
Ja uważam, że to jest zwyczajne naciągactwo. Nie chce myśleć nawet ile starszych ludzi im płaci i nie wie za co. -
~Magdalena / 2019-06-23 12:05
Obsługa klt na poziomie poniżej krytyki! Pismo z rezygnacja otrzymali, nie potwierdzili nawet automatycznie, nie odpowiedzieli, rezygnację zamknęli bez żadnej informacji dla klt, mimo zawarcia w piśmie wszystkich niezbędnych danych, potwierdzone przez infolinię, pani do której zostałam przełączona po raz 5 powiedziała że nie wie dlaczego jest to zamknięte bo wszystko napisane jest prawidłowo. Przyjęła zgloszenie, miało przyjść potwierdzenke, nie przyszło, to było miesiąc temu. Do tej pory nic się nie zmieniło. ZaletyBrakWadyNie polecam sama umowa okej, każdy widzi co podpisuje godzi się albo nie, ale obsługa klt jest na tragicznym poziomie -
~T-mobile / 2019-06-21 21:14
Play lte download 4Mbps nie chce tego chlamu już rachunki wysokie slabe ofery WadyBlokada Mbps -
~Lojalna / 2019-06-21 17:48
Mam duze ALE do Pani Marioli O. Ktora pracuje w salonie play w Strzegomiu. Jest arogancka, bezczelna. Podesłałam moja mame i bylo to samo. Dziewczyna totalnie nie nadaje sie do pracy w tym salonie. Wiecznie z mina na kwinte. Jak sie wchodzi do salonu to zeby uslyszec odzew na slowo dzien dobry trzeba sie mocno wsluchac a i tak sie nic nie uslyszy. Podchodzac do innej Pani, Pani mariola bezczelnie sie wtraca i wrzuca swoje bezsensowne racje... trace wiare w Play wlasnie przez nia bo nie usmiecha mi sie jezdzic do salonu do innego miasta... no porazka. -
~Nie zadowolony / 2019-06-21 12:24
Nie polecam zpszedajom badziewie kture rorecial się op roku a umowa na 3 lata zastępczy telefon to tani badziewie na którym nie działa żadna aplikacja ZaletyBrakWadyDługi okres czekania na serwisie żadnych informacji człowiek musi sam wszystkiego dowiadywać -
~rodzina z Opola / 2019-06-18 20:04
Witam wszystkich. ODRADZAM bardzo bycia z firmą PLAY w abonamencie. Zrobiono nas w jajo, ale to już historia. Zostało nam jeszcze 3 miesiące. Cena musi pokryć koszty reklam w np.: Piątkiem czy innymi pseudo gwiazdami a co za to idzie ogromne rachunki. Przechodzimy teraz do Orange za cztery numery telefonów wraz TV itd. w tej sieci wynosi 200 a w PLAY za trzy numery wynosi 80% tej ceny.Pamiętam do dziś gdy mówiłem, że są zbieżności w umowie, tak kręcili, że wykręcili nas na dudka. Mam dość duży wpływ na ludzi jakiego mają wybrać operatora no i tracą. Poprzez trwanie naszej umowy wypowiedziały im umowy 10 rodzin a nie wiem co robi efekt domina w tej sprawie. NIE POLECAM ZaletybrakWady- trzeba bardzo uważać na umowy na odległość inaczej poprzez telefon a na umowie inaczej;
- bardzo duże opłaty za połączenie z operatorem;
- i co najważniejsze za reklamy z pseudo gwiazdami my ponosimy wysokie opłaty. -
~Marek / 2019-06-18 15:50
Witam,
serdecznie odradzam zawieranie umów z firmą "PLAY".
Jestem posiadaczem trzech numerów telefonu u operatora "PLAY", niedawno kończył mi się abonament więc zadzwonił do mnie pracownik"PLAY".
Do tej pory płaciłem 98 zł za trzy numery i internet mobilny, Pracownik "PLAY" przekonał mnie do wyższego abonamentu 104 zł + 15 zł za ruter.
Umowa doszła do skutku i...... okazało się że zostałem wprowadzony w błąd, czy celowo nie wiem.
Urządzenie które dostałem nie było tym o czym była mowa podczas podpisywania umowy telefonicznej.
Play odsłuchał zapis rozmowy i przyznał Mi rację ale.... no właśnie łaskawie zgodzili się żebym rozwiązał umowę na ruter czyli 15 zł, ale wyższy abonament został.
Tak właśnie robi się w konia klientów. Oczywiście w Playu uważają, że robię z igły widły bo przecież różnica na abonamentach to tylko 6 zł x 24 miesiące czyli 144 zł.
Dla mnie to sporo pyzatym czuję się oszukany i zrobiony w konia.
Sami oceńcie czy warto z taką firmą się wiązać.Zaletyteraz, brakWadynierzetelność -
-
~Malgorzata / 2019-06-18 14:16
Uważam że banda złodzieji znowu dalam się nabrać na fajną umowę A teraz place bo Pan zapomniał mi dodać w Pley że po wykorzystaniu pakietu Internetu będą naliczane koszta samo się odnawia uwaga na Nową umowę L. Nie podpisywać. Szkoda że nie mogą zamknąć tego pleya -
~Stały Klient / 2019-06-17 10:41
PLAY to najgorsza z sieci
Jestem w play ponad 10 lat i na tym koniec Od dwóch miesięcy toczę walkę o rozwiązanie umowy na dostawę internetu.
W ramach reklamacji w lutym oddałam zestaw Net Box do serwisu po kilku dniach dostałam nowy zestaw ,który nadal nie działał.04.04.19 roku złożyłam zgłoszenie o rozwiązanie umowy . 25.04.19.oddałam do pley zestaw gdyż było to warunkiem zgody na odstąpienie od umowy' Dziś jest 17.06.2019 r do dziś nie mam zestawu ,nie mam internetu oczywiście rachunki płacę zero informacji ,obsługa klienta o niczym nie wie i lakoniczna odpowiedź od pana Karola M.
że niema podstaw do rozwiązania umowy ponieważ w lutym wymienił mi sprzęt na nowy.Odradzam wszystkim podpisywanie umów z tą siecią .wszystko dobrze do puki wszystko działa.jeśli coś się psuje zero kompetencji ze strony konsultantów.Brak współpracy pomiędzy pracownikami , nie ma możliwości uzyskać konkretnych informacji .ZaletyCAŁKOWITY BRA.WadySAME WADY -
~Justka / 2019-06-12 09:24
Zasięg tragedia, poziom obsługi to samo ale najgorsze jeśli zdarzy Ci się przez różne okoliczności życiowe spóźnić z opłatą za abonament, a mnie raz(!) się zdarzylo. Play ma zewnętrzna firme obsługująca nieterminowe platnosci i nie życzę nikomu być przez nich nagabywanych, miesiąc po zapłacie ciągle byłam nękana, bo jak się okazało operator i firma zewnętrzna nie współpracują "na bieżąco" i informację o uregulowaniu przekazuje im de facto dłużnik (!), także opłaca się nie mieć zaległości ale nie opłaca mieć abonamentu w Play , pozdrawiam -
~Piotr86 / 2019-06-10 22:24
No i ten niby żekomy najlepszy zasięg, gówno prawda! Chyba Plus, Orange i T-mobile zlitowali się nad operatorem pley i daliu dostęp w 30% do swoich anten. Bo powiedz mi dlaczego, w miejscu gdzie w sieci PLAY jest brak zasięgu, a jak wezmę pozostałe sieci, to ten zasięg jest :O szok normalne szok?! Taki zajebisty zasięg, prowadząc działalność tracę na tym, bo nie mogę się zdzwonić z klientami a oni ze mną :/ Totalna porażka sieć PLAY ZaletyZajebista muzyczka w poczekalni na połączenie z operatoremWadyBardzo slaby zasięg, zlew obsługi do klienta, naliczanie pieniędzy bez podstawne, a oni swoje gó..o!!! -
~Użytkownik Play od kilku lat / 2019-06-10 13:47
Nie polecam- tragedia. Odpowiedzi ma pilne reklamacje po kilku dniach. Opryskliwi konsultanci. Znikają pieniądze z konta. ZaletyBrakWadyNiekompetentni kondultanci. Słaby zasięg. Pieniądze znikają z konta. Czas rozpatrzenia reklamacji długi -
~S. / 2019-06-10 10:16
Natręctwo w niemożliwy sposób.Do końca umowy zostały mi 4 miesiące a oni dzień w dzień wydzwaniaja mimo,ze mowie -narazie dziekuje nie jestem narazie zainteresowana.Ludzie maja milion spraw na głowie a oni ciągle blokują linie i wydzwaniają. A żeby ich spławić????milion pytań i tak ze rozmowa nie zakończy się wcześniej niż po 10minutach. Szkoda czasu na tą firme.Nie polecam!!!! -
~kts / 2019-06-10 08:13
Byłem w Play przez 24m-ce (3 nr abonament be limitów i internet domowy). Początkowo myślałem o tym , żeby umowę przedłużyć po małej modyfikacji oferty ale kontakt z beznadziejną obsługą klienta zniechęcił mnie całkowicie. Chciałem usunąć jeden numer, zmienić plan w drugim, trzeci numer i internet bez zmian. Okazało się, że cenowo nic się nie zmieni i łatwiej mi przenieść numery do innej sieci... Nachalność telefonów obsługi klienta, rozmowa jak z robotem i to uczucie, że jest się jedynie numerkiem w ich bazie danych a nie klientem też raczej nie pomaga.
ZaletyŁatwość podpisania pierwszej umowyWadyPo podpisaniu umowy kompletna olewka. -
~Tomasz K / 2019-06-06 04:33
Pani ~Ewo, przychylam się do Pani opinii,że PLAY TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE i należy na nich uważać a najlepiej omijać ich z daleka. W dodatku banda baranów, którzy nie potrafią poradzić sobie z błachym problemem, ale naliczanie opłat za to świetnie im wychodzi.
Żałuję, że nie poczytałem tych opinii zanim również dałem się wciągnąć w oszukańcze metody.
Trzeba pisać do tych celebrytów, którzy tak pięknie ich reklamują. Niech zobaczą jak zaraz klienci będą ich postrzegali...jak współudziałowców w oszustwach.ZaletyŻadnychWadySame -
-
~Johny / 2019-06-04 20:20
Beznadziejna obsługa klienta i nieuczciwy sposób włączania pakietów. Dodatkowo bardzo wysokie ceny przesyłu danych ZaletyNic -
~Niezadowolona / 2019-06-04 20:05
Jestem niezadowolona z umowy z firmą play. Zostałam oszukana przez konsultantów, którzy wprowadzili mnie w błąd podczas podpisywania umowy. Zgłoszenie do Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Urząd Ochrony Konsumenta. ZaletyBrakWadyZły zasięg, konsultanci wprowadzają w błąd podczas rozmowy kłamiąc w oczy podczas zadania pytania konkretnego. -
~Ewa / 2019-06-04 18:32
PLAY TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE. UWAŻAJCIE I NIE DAJCIE SIĘ NABIUC W BUTELKĘ. Niemal straciłam przez nich firmę. Podpisałam umowę na firmę, niestety nie ma zasięgu, nie można przenieść numeru, bo straszą ogromnymi karami. Klienci nie mogą się do mnie dodzwonić, ani ja do nich. Zniszczyli mnie. Reklamacje nic nie dają, mimo, że nawet sam play nie może się do mnie dodzwonić. ZaletyBRAKWadybrak zasięgu, oszuści, marna obsługa klienta, zastaraszanie klientów -
~Klient / 2019-05-27 12:17
Naciągacze , współpracują z serwisem który za wszelką cenę chce naciągnąć klienta na koszty. Wziełam nowy u nich telefon, pan w salonie strasznie zachęcał że jest dory, a że niestety nie znam się to zakupiłam pplecany telefon. Po dwóch tygodniach pojawiło się podświetlenie z jednej strony na ekranie jak poszlam do salonu i chciałam złożyć reklamację pani stwierdziła że nie mają na stanie zastępczych telefonów, a że nie miałam innego to postanowiłam za radą pani poczekać. I tak bylo kilka razy. Po kilku miesiącach pojawiło się z drugiej strony takie samo podświetlenie i dotyk zaczął szwankować . Oddalam do reklamacji i co ? Serwis stwierdził mechaniczne uszkodzenie wyświetlacza przez złe użytkowanie. Koszt naprawy 550 złotych. Po dwóch miesiącach kolejna reklamacja z tytułu rękojmi i dalej to samo , a na dodatek nie potrafią przedstawić konkretnych dowodów że to moja wina , ale za to koszt naprawy zmalał o 100 złotych. Od lutego bez telefonu , ale ratę zazściągają telefon ściągają. Nie polecam tej sieci i ich produktów. Oszuści i naciągacze. Sprawa skończy chyba sie w sądzie , bo w przeciwieństwie do nich ja mam świadków że to było uszkodzenie od początku. ZaletyNie maWadySprzedają wadliwe telefony
strona 211 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- nastepna »