Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4876 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bartek / 2019-11-24 17:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Play to najgorszy wybór. Nie polecam. I przestrzegam. 10 każdego miesiąca rozpoczynam kolejny okres rozliczeniowy. 7 listopada przeniosłem swoje nr z firmy na osobę prywatną. Miało to trwać 24 godz. 9 listopada zlecilem nowemu operatorowi przeniesienie nr. Okres 1 miesiąca wypowiedzenia zachowany. Miałem kończyć współpracę 9 grudnia. I co ? Dostałem 7 odmów przeniesienia nr że względu na błędne dane rejestracyjne. Kolejne telefony na płatną infolinię. Oczywiście nikt nic nie wie. Ale jak się dowiedział to okazało się że może zły nr dowodu osobistego jest systemie. Okazało się że jest ok. Kolejne próby kolejne odmowy. Drugi powód źle przesłany formularz zawierający tylko nr PESEL. Po kilku telefonach i wizytach w salonie okazało się że błąd wystąpił w sieci Play. Mam to potwierdzone przy rozmowie z konsultantem. I zapewnił mnie że pierwsza próba przeniesienia nr liczy się jako czas wypowiedzenia umowy czyli 9 grudnia. Spokój trwał tydzień. Kolejna odmowa z tego samego powodu. Błędne dane rejestracyjne. Dziś dowiedziałem się że w playu działają 2 systemy ( pracownik w salonie z 4 letnim stażem dzisiaj dowiedział się o tym drugim systemie) i w tym drugim systemie nadal moje nr widnieją na firmę. Dopiero dzisiaj zostało to zmienione nie z mojej winy tylko sieci ale ja muszę za to zapłacić abonamentem na kolejny miesiąc bo rozwód wg Play nastąpi w styczniu. Na moje kilkukrotne pytanie dlaczego za błędy po stronie Play ja muszę płacić pani konsultant dzisiaj stwierdziła że rozmowa jest niemerytoryczna. Jeżeli ktoś przetrwał do końca postu dziękuję. Nigdy więcej Play.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta na koniec umowy
  • ~Renata / 2019-11-24 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten operator to porażka...muszę nie stety zapłacić jeszcze raz za rachunek który zapłaciłam w lipcu, oni mi mówią że nie mają odnotowane płatności. Ja im pokazuje moje wszystkie rachunki opłacone ale jakoś to nie robi na nich wrażenia...generalnie nie wiem co robić, szlak mnie trafia że muszę jeszcze raz zapłacić za rachunek
    ZaletyBrak zalet
    WadyNie fachowa obsługa klienta
  • ~jacaszka / 2019-11-23 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten operator to jakaś porażka, podobnie jak jedna z osób padłem ofiarą braku informacji o wypowiedzeniu również karty grupowej do internetu. To co się dzieje w punktach obsługi to jakaś patologia a nie ludzie którzy mają udzielić wszelkich możliwych informacji adekwatnych do zaistniałej sytuacji. w CH MOLO w Szczecinie właśnie znajduje się taki punkt, totalna porażka i niekompetencja. Niestety PLAY okazał się firmą którą wyróżniają tylko wciąż nowe już tak naprawdę nic nie dające reklamy z celebrytami, to już jednak dawno nie działa. Nie dbają o klienta obecnego, zgodnie z potoczną opinią zależy im tylko na nowych. To tandetna sieć z wątpliwą jakością połączeń nie wspominając o jakości transferu internetu. Bez żalu i smutku w poczuciu uwolnienia się od tandety odchodzę od tego operatora. Jeżeli ktoś się waha to zachęcam do podjęcia szybkiej decyzji o ich opuszczeniu. Nie są warci aby im zaufać, życzę im jedynie już rychłego końca ich działalności.
    Zaletyjuż dawno, dawno żadnych
    Wadysame i wiele
  • ~BylaKlientka / 2019-11-23 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrezygnowałam z usług, byłam w salonie Play pytałam o wypowiedzenie, okres wypowiedzenia, przeniesienie nr itp. osoba, która udziela mi informacji nie powiedziała nic o tym, że należy również wypowiedzieć umowę na jakąś kartę do internetu, z której nigdy nie korzystałam. Okazuje się, że przy abonamencie 100zl za 2 numery, nagle abonament za kartę wynosi 80zl. Muszę teraz opłacić taka kwotę za ten miesiąc oraz za kolejny, który będzie miesiącem wypowiedzenia. Jestem zażenowana poziomem Waszej usługi, obsługą klienta oraz tym, że w memomecie kiedy Play dowiedział się że przenoszę numer prędkość internetu spadła do totalnego minimum.
  • ~Justyna / 2019-11-22 15:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Ciekawa oferta pakietów oraz zadowalająca obsługa klienta. Moźliwość uzyskania sprawnej odpowiedzi zarówno telefonicznie , jak i poprzez aplikację. Szybki odzew z obsługi klienta w sprawie moich niejasności i mojej nieuwagi. Serdecznie polecam :)
  • ~Smyku / 2019-11-21 16:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Masakra, 7 lat było ok, noga się powinela, zadzwoniłem że wstrzymanie usługi do czasu spłaty to potraktowali mnie jak najgorszego odrazu wypowiedziane umowa włącznie z karami
    ZaletyJuż niema współpracy z nimi
    WadyTraktowanie zlapanego klijeta jak śmiecia
  • ~Zbigniew / 2019-11-21 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY TO TRAGEDIA !!! internet działał ładnie a teraz to nawet strony mi sie nie chcą wgrywać. Od 10 lat byłem i to już teraz jest koniec. Jest zasięg LTE a nic nie mozna pobrać :( 100 GB internetu na miesiąć a wykorzystuję 20GB. JESZCZE RAZ TO SĄ SCIEMNIACZE I ZŁODZIEJE . NIE POLECAM TEJ SIECI . zobaczymy teraz jak jest w T-MOBILE?
    ZaletyBRAK
    WadyZASIEG LTE a tak na prawde to nie ma
  • ~Sylwester / 2019-11-18 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Prędkość i działanie internetu w tej sieci zakrawałoby o dowcip gdybym nie był użytkownikiem. Jako że nim jeszcze, niestety, jestem to bardziej niż śmieszyć - frustruje. W godzinach wieczornych, tj. największego obłożenia można zapomnieć o korzystaniu z internetu na komórce. Czas ładowania stron jest tak potwornie długi, że zanim się załadują to człowiek zapomni po co w ogóle je otwierał. Całość doświadczenia z tą siecią jest fatalna. Nie polecam, odradzam, nie poleciłbym największemu wrogowi, nawet teściowej.
    ZaletyMoja umowa już niedługo się kończy...
    Wady...ale niestety nadal trwa
  • ~Misiu / 2019-11-15 18:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem od lat w Play. Ponad dwa lata temu dostałem wspaniałą ofertę abonamentu za 20zł. reszta nielimitowana. Internet 7GB. Dodam, że po kilku rozmowach z działem utrzymania klienta. Teraz dostaję super propozycję. 7GB internet, reszta nielimitowana we wspaniałej cenie 40zł? Oczywiście po kilku rozmowach z działem utrzymania klienta. Pytam się gdzie tu sens i logika. Gdzie oszczędności dla mnie? Gdzie propozycja utrzymująca klienta w sieci? Dlaczego nie sprawdzają jaki plan ma klient tylko dzwonią na pałę i się ośmieszają. Dźwięk opadającej szczęki podnieconego swoją ofertą pana lub pani jest bezcenny jak mówię jaką ja mam ofertę. I potrafię dzwonić po kilka razy dziennie z tą samą debilną ofertą. Chcę przenieść numery, konkretnie dwa do innej sieci, ale jak czytam opinie to jestem załamany. Nie polecam.
    ZaletyDwa lata temu oferta była super.
    WadySłaby zasięg, dobrze działa tylko przez przekaźniki t-mobile, debilne propozycje, brak możliwości dogadania się, co było możliwe dwa lata temu.
  • ~Piotr / 2019-11-15 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    "usługi" tej firmy to dno i pięć metrów mułu ! Pobrali pieniądze z konta na miesięczny abonament,połączenia i smsy mogłem wykonywać kilka dni po czym wyłączyli mi te możliwości bez słowa wyjaśnienia.Zgłosiłem tą sytuację do punktu obsługi w Puławach,w Galerii Zielonej w środę o godz.11. Do dziś,jest piątek i prawie godz.11 nadal nie mogę wykonywać połączeń ani wysłać smsa,nikt w tej sprawie się ze mną nie skontaktował.Czyli trzy dni i nikogo to zgłoszenie nie interesuje !!! Doładowałem konto kwotą 50 zł,kod zrealizowany a na koncie zero zł !!! Gdy próbuję wykonać połączenie otrzymuję komunikat "nie możemy zrealizować tego połączenia" Trzeci dzień ! Dziadostwo jakich mało !!! Odradzam jakiekolwiek zakupy w tej firmie ! Mijajcie z daleka !
  • ~MMGaw / 2019-11-15 09:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma zlodziei i naciągaczy. Podejście do klienta dramatyczne. Aby czekają gdzie będą mogli naliczyć jakieś dodatkowe koszty i może ktoś się nie upomni o swoje. A nawet jak to zrobi to zaraz wyciągną regulaminy, drobne druczki i i tak nic nie da się załatwić. Najszybszy internet to jakaś kpina. Czasem nawet nie da się wysyłać wiadomości, a co dopiero obejrzeć filmu. Nie polecam!!!
  • ~Ajelcia / 2019-11-14 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje !!!!!!! Uwaga na umowy z tą firmą po rezygnacji z umowy zaczęli mi naliczać jakieś faktury rachunki mimo zapłaconych i uregulowanych płatności same problemy kłamią okradają ludzi. Przeszłam do Orange i nie mam problemu wszystko jasne bez owijania w bawełnę! Play to złodzieje najgorsza i najdroższa sieć w Polsce!!!!!!!!
    Zaletyżadnej
    WadyCała sieć jest wadą
  • ~Aga / 2019-11-14 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w Play od 12 lat i to jest moja ostatnia podpisana umowa. Nie mam siły się z nimi szarpać. Absolutnie odradzam "podpisanie" umowy przez telefon. Co innego usłyszycie, co innego będzie w dokumencie. W salonie nie ma problemu, doradca wszystko wam wytłumaczy. W efekcie podpisania umowy przez neta płacę 14 zł więcej :) Zniżki i zgody jakoś nie obowiązują i nie ma jak tego wyegzekwować. Nikt nie lubi być naciągany, w związku z czym nastąpi stanowcza zmiana operatora. Dodatkowo nie dość że drożej niż gdziekolwiek indziej, to jedna z drugą panienka ( w godzinach niemożliwych dla normalnego człowieka), męczy telefonami z ofertą Play ubezpieczenia, Play telewizja, Play dodatkowy numer itd... I tak 3-4 razy w tygodniu. Żegnaj Play!
  • ~zaw / 2019-11-12 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    poziom - kompletne dno. bezprawnie korzystaja z danych osobowych klientow,pieniadze uzytkownikow sa kradzione a oni opowiadaja bajki o tym ze telefon uzytkownika samodzielnie sie laczy ze stronami internetowymi ktore kradna pieniadze, innymi slowy to wina telefonu uzytkownikow, o jakimkolwiek zawodowym atucie pracownic salonu w galerii wilenskiej nie ma mowy.Dno.
  • ~zbig / 2019-11-12 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma naciągaczy. Nie dotrzymują zaproponowanych przez siebie warunków , by na siłę zatrzymać klienta. Obsługa klienta -porażka. Uciekać od tej firmy.
    Zaletybrak
    WadyObsługa klienat
  • ~abonament / 2019-11-08 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem użytkiem sieci Play prawie 4 lata i na szczęście kończy mi się abonament. Ceny niekonkurencyjne do innych sieci. Ciągłe problemy z zasięgiem. Ostatnio bardzo często na zasięgu edge i to w dużym mieście, gdzie posiadam telefon w dualsim i druga karta u innego operatora max LTE. Dzisiaj jestem po rozmowie z sprzedawcą reprezentującym ofertę. Mój abonament za numer to 50zł miesięcznie, gdzie otrzymuje super promocje za przedłużenie abonamentu na kolejne dwa lata w cenie i to jest najlepsze 55 zł. Po czym stwierdzam, że nie mam zamiaru przedłużać umowy, gdzie w tym samym momencie słyszę opryskiwy ton i "czego ja chce o co mi chodzi najlepsza oferta na rynku, nie mam co z pieniędzmi robić i chce brać abonament u kogoś innego i płacić więcej". Pani dzwoniąca i zachęcająca na przedłużenie umowy powinna być miła i przyciągać klienta a nie być wredna i mieć pretensje do całego świata. W przeciwieństwie do dzwoniącej Pani z infolinii sprzedażowej potrafię dodawać i wiem że aktualne 50zł jest mniejsze do nowej bardziej atrakcyjnej umowy na kwotę 55 zł. Zaczął bym się mocno zastanawiać nad podejściem do klienta i do statystyk z kilku miesięcy dlaczego tak wiele osób odchodzi z sieci Play.

    Ps. Dodam, że telefon kupuje z wolnego rynku w własnym zakresie - opisuje sam abonament.
    Zaletybrak
    Wadytrzymać się z daleka
  • ~Urszula / 2019-11-07 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze i nic więcej ...zapewniają że na danej lokalizacji internet działa ...po zgłaszanych reklamacjach od ręki że.internetu jednak brak ...wciskają kit że mylę się.bo on jest ...dzwoniąc na obsługę techniczną słyszę że nadajników w tej okolicy brak więc jak może być tam internet ..i płace co miesiąc za.cos czego nie mam ...kolejne naciąganie ..bierzecie urządzenie na raty doliczane do faktury ..mimo że je splacicie a nie zrobicie nic z umową ..to nadal płacicie za urzadzenie które teoretycznie jest spłacone ...złodzieje i naciągacze
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Urszula / 2019-11-07 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje ...inaczej nie da się tej firmy określić ...bierzesz internet bo pracownik twierdzi że jest zasięg po czym płaci 100 co miesiąc a internetu 0 ...z porywami że coś zaczyna mielić ...technicy twierdzą że nie ma w tej okolicy przekaźników ale panie z działu reklamacji twierdzą że hula...totalny żart ...kolejna kwestia naciągaczy ...jak skończy wam się rata za urządzenie to pilnujcie wypowiedzenia umowy bo do póki jej nie zmienicie będziecie bulic za coś co splaciliście ..ta sieć to żart ..naciągacze
  • ~Dariusz / 2019-11-07 07:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia oszuści nieczytelne przekazywanie informacji online opłaty za abonament nie wiadomo skąd podnosza się.
    ZaletyBrak
  • ~Kisiel / 2019-11-06 18:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Wysyłają sms-y o ulepszeniach super szybki internet w telefonie płacę 30zł na miesiąc a przeglądarka laguje 4mb/s Internet, a na zwykłą kartę za 5zł jak kupię Internet to mam 60mb/s masakra
    ZaletyNwm
    WadyInternet
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4876
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4069
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2693
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4605
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187