Oferta przedłużenia numeru dla klienta z dziesięcioletnim stażem to KPINA !!!! Dla przenoszących numer są tańsze abonamenty i telefony. Za Xiaomi Note 8t po zliczeniu wszystkich opłat wyszło 1900 zł. Popier... ich.
ZaletyJedyna sieć w której mam w domu dobry zasięg
WadyDbałość o stałego klienta
~Oszukanyprzezplay / 2020-03-18 06:16
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem oszukany przez play i przez 14 dni nikt nie potrafi naprawić błędu złożone 3 reklamacje i( 228038270). Złodziejska i nie jasna polityka firmy zarząd do wymiany jak 2018 roku
~Zbigniew / 2020-03-17 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Jestem od ponad 10 lat w Play. Ostatnio przejść z abonamentu na kartę. W cenie promocyjnej miałem drugą kartę z internetem do biura za 1 zł. Po złożeniu wypowiedzenia zadzwoniła do mnie konsultantka, która poinformowała mnie, że jeżeli nie będę korzystał z tej karty, nie będę płacił, a za każde pierwsze 10gb, zapłacę 10 zł. Zgodziłem się na takie warunki, pozostawiłem dzieciom, jako dodatkowy internet mobilny. Po miesiącu dostałem Fv za ten nr. 49 zł. Po złożeniu reklamacji i po przesłuchaniu nagrania rozmowy,zostałem przeproszony za błąd konsultantki i dostałem 20 zł rekompensaty. Złożyłem wypowiedzenie również na ten nr po otrzymaniu faktury, lecz nie załapałem się w okresie rozliczeniowym i za błąd konsultantki muszę zapłacić jeszcze raz 49 zł za kartę, której nie używam. Play to naciągacze i oszuści!!!
ZaletyBrak
~anulle / 2020-03-17 09:38
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i naciągacze. Brak informowania o czymkolwiek, przy rezygnacji naliczanie wysokich opłat. W domu brak zasięgu. Wprowadzanie w błąd w salonie. Miałam w play tak zwaną rodzinkę na który składał się numer babci która w czasie trwania umowy umarła, brak możliwości odłączenia numeru. Przy okresie wypowiedzenia umowy zero informacji ze strony play kiedy dokładnie to nastąpi. W salonie nie chcieli przyjąć wypowiedzenia numeru kazano wysłać pocztą bądź mailem. Aktualnie jeden numer mam już w innej sieci, jeden jeszcze został na okresie wypowiedzenia, dostałam za ten numer fakturę na 100 złoty gdzie miałam wcześniej najniższy abonament na numery. Nie poinformowano mnie również, że został jeszcze numer, który "że spalał" Całą rodzinkę i który również trzeba wypowiedzieć, okres wypowiedzenia jest miesięczny, tak wiec nie bede posiadać żadnych numerów komórkowych w tej sieci ale będę zmuszona do zapłaty 70 złoty tak naprawdę za nic i brak możiwości za korzystanie za to za co płacę. Nie polecam tej sieci, uciekajcie i sprawdzajcie czy przypadkiem nie macie więcej numerów przy pisanych w umowie.
ZaletyBrak
WadyWszystko co możliwe, oszuści i naciągacze
~Wkurzony klient / 2020-03-16 22:35
Ocena: 1.00 / 5
Podpisaliśmy umowe na dwa nowe numery , wczesniej 10 lat byłem w plusie , podpisalismy na karte po 50zl 36msc i tel za złotówkę lg k50s , po 2 dniach internet nie chce sie ladować i tak już 3 tyg pokazuje 0.36/mb/s przychodzące , 0.i1mb/s wychodzące gdzie w plusie przy obniżonym internecie pokazuje mi 7,56mb/s przychodzące i 18,6mb/s wychodzace.. Telefon fajny ale intermet to porażka , na zasieg telefoniczny nie narzekamy ale na wsi internet w ogóle nie łapie zasiegu.. Dobrze ze wzielismy na karty bo mozna predzej splacic i uciekac z tej sieci
ZaletyFajny telefon lg k50s
W punkcie miła obsługa
Załapaliśmy się na dodatki od LG z ich strony po zarejestrowaniu urządzenia
WadyKiepski zasięg internetu
Wolny internet
Umowa na 36msc przy tak slabym internecie to porażka ,
~Walas / 2020-03-15 13:20
Ocena: 5.00 / 5
Najlepsza sieć w Polsce, Lte najlepsze suer duże prędkości.
ZaletyLte
WadyBrak
~sprawiedliwy / 2020-03-14 22:54
Ocena: 1.00 / 5
Ostatni raz wybrałem tą siec nigdy więcej PLAYA oszukują na pakietach internetowych
Zaletynie ma zalet
Wadytylko wady same wady
~Jan / 2020-03-14 19:58
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje z Play - zgł. Nr 227597453 - okradli mnie ze 120 zł z oferty, która przestała być aktualna. Wyjątkowe łachudry!
ZaletyŻadnych zalet, dno totalne!
WadyNastawieni tylko na wykorzystanie klienta.
~Szymon / 2020-03-13 14:05
Ocena: 2.00 / 5
To jest kpina, człowiekowi kończy się umowa,
wydzwaniają po 5 razy dziennie w sprawie nowej oferty za którą zawsze pięknie dziękuję oraz proszę o nie kontaktowanie sie do mnie w sprawie super oferty jaką dla mnie przygotowali. Tracę juz nerwy. Normalnie skończyło by się to na policji, Ale w czasie #koronawirus nie będę zajmował im cennego czasu, serdecznie nie polecam tej sieci z tego powodu
WadyNękanie klienta
~Jhosef / 2020-03-12 10:50
Ocena: 1.67 / 5
Dramat zasięgu u mnie na wsi w Gdańsku. Regularnie zrywanie połączeń podczas przemieszczania się. Mamy to wszyscy w firmie. Poza tym dziwadła jak brak sygnałów wybierania zarówno u nas jak i dzwoniących. Dla porównania mam tmobile drugi numer i w ogóle tego nie doświadczam. Podobnie dane mobilne.
ZaletyŚrednio je widzę
WadyZasięg inne kwestie techniczne
~Toams#*! / 2020-03-09 08:52
Ocena: 1.00 / 5
Witam moja opinia na temat sieci Play jest taka
Jestem bardzo rozczarowany tą siecią komórkową słaby zasięg chciałem wziąść telefon na umowę nowa oczywiście powiedzieli mi przed siwrami miesiąc że limit na 105 dni został wyczerpany dzwonię dzisiaj też mam wyczerpany limit na nowa umowę jakas paranoja tej sieci
ZaletyBrak zalet
WadySieć do bani
~Ilona / 2020-03-07 17:39
Ocena: 1.00 / 5
ostrzegam przed internetem na kartę. Jeżeli kupisz internet na miesiąc, to po trzech tygodniach dostaniesz sms-a mówiącego o tym, że właśnie twój pakiet się skończył. A dalej w tym sms-ie przeczytasz że, aby nadal korzystać z internetu, to doładuj się kwotą 20 zł. Hahaha, czyli miesięczny internet nie kosztuje 49 zł tak jak PLAY obiecał, ale 69 zł.
Jeżeli kupisz internet na tydzień, to skończy się po sześciu dniach. W szóstym dniu dostaniesz sms-a "doładuj się kwotą 5 zł, żeby nadal korzystać z internetu" Czyli internet na tydzień nie kosztuje tak jak obiecuje PLAY 20 zł, ale 25 zł.
Zwyczajne oszustwo. Ostrzegam przed PLAY !!!
~Rozczarowanasytuacja / 2020-03-06 19:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej sieci. W play jestem już od kilku lat zepsuł mi się telefon więc postanowiłam wziąść telefon na abonament w play to był mój najgorszy błąd zapłaciłam za aktywacje w salonie 69 zł a później przyszła mi faktura do zapłaty za aktywację śmiech na sali mimo tego było jeszcze gorzej przez 10 miesięcy miałam nie płacić ani złotówki a okazało się że miesięcznie przez te 10 miesięcy miałam płacić ale 20 zł może nie dużo ale jeżeli zero to zero wniosłam skargę bo pani w salonie nie poinformowała mnie o tym oczywiście płacić i tak musiałam bo było słowo przeciwko słowie także już na samym początku zostałam źle poinformowana wszystko miało działać poprawnie i działało przez pierwsze trzy miesiące później wszystko zaczęło się psuć zasięgu nie miałam telefon się wyłączał przy połączeniach leżeli ktoś próbował się do mnie dodzwonić to sygnał i poczta mimo że telefon był włączony internet to już jakieś okrutne szaleństwo już wygrany w cipsach by lepiej działam niż ten w play żeby człowiek w środku miasta nie miał internetu i musiał stać przy oknie żeby coś złapalo porażka. Dzwoniłam wielokrotnie do obsługi klienta i nic z tym nie zrobili wkoncu jakąś pani doradziła zebym poszła do salony po duplikat karty pierwszy miał być darmowy okazało się że musiałam zapłacić za niego 20 zł po co te rozmowy są nagrywane skoro obsługa mówi coś co nie jest prawda. Oddałam wkoncu telefon na gwarancje nie dali mi zastępczego urządzenia bo zapomnieli wysłać kuriera dopiero po półtora miesiąca wysłali mi zastępczy telefon po codzienym wypisywaniu do nich na maila. Oni deklarują się dać nielimitowane rozmowy i internet a wychodzi ze nic nie działa i trzeba za nic płacić Wstyd nigdy więcej nie skorzystam z ich usług teraz przeniosłam do Orange i jestem zadowolona
ZaletyBrak jakich kolwiek zalet
WadyBrak zasięgu w centrum miasta. Nie mili ludzie w salonie czy w obsłudze klienta. Kłamstwo, oszczustwo, naciągacze, złodzieje,brak zrozumienia klijeta
~Marta / 2020-03-05 20:00
Ocena: 1.67 / 5
Jestem ich klientem od 10 lat; przez 2 lata miałam abonament, potem zdecydowałam się na skorzystanie z oferty play na kartę. Obecnie znowu chciałam przejść na abonament, Powiedzieli mi, że muszę zapłacić opłatę aktywacyjną w kwocie 50 zł :)) pytam za co, skoro mam nr w Play od 10 lat :) śmiech na sali
Zaletynie ma
Wadyogólne dziadostwo
~Marcin / 2020-03-05 10:08
Ocena: 2.00 / 5
Jestem w Play od kilku lat, zawsze byłem zadowolony.
Niestety nie potrafią przedstawić atrakcyjnej oferty przedłużenia umowy a mam u nich 4 numery.
Konkurencja ma dużo lepsze oferty i nie trzeba podpisywać cyrografu na prawie 3 lata.
Jako stary klient zostałem potraktowany z buta więc odchodzę z wszystkimi numerami do konkurencji.
Ciekawe kiedy się obudzą.
ZaletyZasięg
WadyBrak kompetencji pracowników BOK, kiepska, droga oferta, złe traktowanie stałych klientów.
~mario / 2020-03-05 09:36
Ocena: 1.00 / 5
zrezygnowałem z usługi bo mnie okradano z impulsów na internecie, zastrzegłem, że nie życzę sobie kontaktów marketingowych - a jednak dzwonią do mnie ciągle z nowymi ofertami. Agresywna, chamska i bezczelna polityka firmy wobec klientów. Nie liczą się ze zdaniem klienta. Stalking. Największa sieć w Polsce z dopiskiem ,,bandycka,,
Zaletyprzez czas trwania umowy nie doszukałem się żadnych. Zwykły operator jak pozostali. W T-mobile mam lepszy zasięg
Wadyoszukiwanie klientów na pakiecie internetowym, słaby zasięg, żenująco niski poziom obsługi klienta i stalking. Dręczenie telefonami od telemarketerów pomimo zgłoszonego zakazu.
~Kasia / 2020-03-04 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Moja umowa, którą zakończyłam z Play, miała błędne dane (zassane pewnie z ich starej umowy ze mną, co jest absolutnie niedorzeczne i wątpliwe prawnie). Gdy umowę zakończyłam w magiczny sposób pojawiła się nowa faktura, o której ani nie wysłali maila, ani SMS (jak zazwyczaj) po czym po KILKU MIESIĄCACH otrzymałam telefon od jakiejś bezczelnej kobiety, która twierdziła, że Play oddało im moje zadłużenie i domagają się jego spłaty.
Po telefonie na support dostałam informację, że przypomnienia szły na adres, z którego nie korzystam od ponad 5 lat oraz na numer którego także od lat nie używam. Ciekawe, że akurat ta jedna faktura (gdy już wiedzieli, że zmieniam operatora) zaczęła wędrować po jakichś dziwnych adresach i numerach. Pani na support uznała, że za tę sytuację należy mi się rekompensata. No ale support mnie spławił, bo przecież nie jestem już ich klientem.
Tak więc odradzam zdecydowanie Play. :)
Zaletybrak
Wadymają chaos w papierach, działania bardzo wątpliwe (nie mówiąc o dziwnych dopłatach do KAŻDEJ faktury przez miesiące, mało doprecyzowane za co te dopłaty), oferta o wiele droższa od konkurencji, beznadziejna infolinia a jeszcze gorszy support mailowy.
~WONDER WONMAN / 2020-03-04 10:45
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam. Zdecydowanie nie polecam.PLAY zrezygnował z nadajnika PLUSa i masę ludzi ala których był to jedyny działający operator, straciło możliwość dzwonienia. Nie chcą rozwiązywać umowy z winy operatora (robili to, jak sie nie logowalo do sieci, zasięg jest 20km dalej więc ludzie się logowali) Naciągają na płacenie abonamentu oferując w zamian brak zasięgu.
najgorsza, nieprofesjonalna, oszukańcza, cwaniacka firma w Polsce.Działają na zasadzie "nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi/" Pełna , całkowita porażka!!!!Z całego serca radzę TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH JAK NAJDALEJ
WadyCWANIACTWO , BRAK ZROZUMIENIA, NACIĄGACZE, OSZUŚCI
~Lord vader / 2020-03-03 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam i nigdy więcej nie skorzystam z jakiej kolwiek oferty sieci play, płace abonament za 5 numerów po podpisaniu umowy przez nie cały rok jak cie moge , teraz porażka brak zasięgu trzeba latać po domu aby porozmawiać mamy 21 wiek . Zgłaszałem sprawe przez biuro obsługi to pani/pan pocieszał mnie że w połowie tego a może pod koniec roku będzie nadajnik niedaleko mnie to zasięg się poprawi muszę tylko uzbroić się w cierpliwość . Jakoś po podpisaniu umowy mogłem w miare normalnie korzystać teraz to wyrzucanie kasy w błoto .
ZaletyBrak nie polecam .
WadySame wady
~Tolek / 2020-03-02 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Niestety nie mogę polecić sieci Play , jest to najgorsza sieć komórkowa z jakiej korzystałem tak jak plus brak zasięgu w pewnych obszarach tak zwane dziury . Umowa niejasna o niejasnych zapisach zawarłem ją na okres 24 miesięcy i pomimo upływy tego terminu sieć nie powiadamia klienta że okres umowy miną, mało tego jak ktoś podpisał umowę z telefonem to mimo że umowa wygasa po 24 miesiącach operator nalicza sobie dalej kwoty za aparat telefoniczny twierdząc że taka jest umowa więc jak ktoś nie zwróci uwagi to może mieć najdroższe telefony na świecie bo będzie za nie płacił w nieskończoność . Dodam również że reklamacje nic nie dają , co najwyżej można iść do sądu i po procesować przez kilka lat. Obsługa w salonach najczęściej młodzież niemająca o niczym pojęcia , w Żyrardowskim Kauflandzie na Skrowaczewskiego sami młodzi ludzie nie przyjmą nawet pisma do firmy Play bo im nie wolno. Składając wypowiedzenie powiadomiono mnie w salonie że numery automatycznie przechodzą ze mną do nowego operatora tym bardziej że do sieci Play przeniosłem je od innego operatora płacąc za przeniesienie nr. posiadałem 12 lat. nagle po rozwiązaniu umowy zaskoczenie bo Play najpierw informuje mnie że nr. przeniesie po miesiącu a za trzy dni wycofuje się z tego twierdząc że nie przeniesie ich wcale bo umowa wygasła natomiast od razu pada propozycja podpisania nowej umowy i tu jak najbardziej Play twierdzi że nr. które ponoć wygasły włączy i przywróci warunek podpisz z nimi od nowa umowę , a później biegaj i szukaj zasięgu i internetu po okolicy bo może uda się go gdzieś znaleźć. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM zamiast inwestować w rozwój i klientów , to inwestują w celebrytów i owsiaka
Zaletybrak
Wadybrak zalet słaby zasięg internetu ,niejasne umowy, naliczanie opłat za telefon nawet po zakończeniu obowiązującej umowie ,tak więc może się okazać że ktoś ma najdroższy aparat telefoniczny na świecie bo jak się nie kapnie to będzie płacił za niego w nieskończoność, reklamacje wszystkie odmowne z mety.