Po dwóch latach w Play oceniam tą sieć negatywnie.Problemy z zasięgiem i internetem.Przełączanie pomiędzy nadajnikami w małych miejscowościach to jeden wielki mit.Na koniec obsługa klienta to jeden wielki skandal i kpina z klienta.W salonie mówią co innego na infolinii mówią co innego.Dodatkowo po wysłaniu prośby o kontakt rzekomo w ciągu pięciu minut,było po dwóch godzinach zostaje mi przedstawiona oferta za przedłużenie umowy takie same warunki jak na stronie.Po usilnym zapytaniu czy coś oferują innego zostałem odesłany pod infolinię *500 UWAGA POŁĄCZENIE JEST PŁATNE 0,29gr za minutę KPINA.Po wysłuchaniu muzyki około 15 minut Pan nie zaoferował mi nic innego niż wcześniej wmawiając mi że ich oferta jest atrakcyjna.BZDURA byłem u konkurencji i otrzymałem o niebo lepsze warunki.Sieci nie zależy na kliencie.A więc żegnam użytkownik czterech numerówZaletyPo dwóch latach nie dostrzegłem
WadyFatalna obsługa klienta.Klient jest wprowadzany w błąd.PŁATNA INFOLINIA 0,29gr za minutę.Problemy z zasięgiem i internetem szczególnie w małych miejscowościach ale także w samym Wrocławiu.