Witam
Jestem dlugoletnim kijetem tej sieci i bylem zadowolony ale od tamtego roku zasięg bardzo sie pogorszył.
ZaletyBrak
WadyPogorszenie zasięgu sieci
~Ben Jarocki / 2020-02-17 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Po okresie umowy (2 lata). Umowy tej mimo nie używania telefonu i numeru nie mogłem zakończyć przed terminem. Umowa została przedłużona bez mojej wiedzy mimo że nawet nie klknąłem linka na stronie z przedłużeniem umowy.
Podobno trzeba napisać odręcznie takie pismo, podpisać i wysłać do Playa.
Złodzieje, oszuści, banda cwaniaków...
ZaletyBrak
WadyBrak elementarnego szacunku dla klientów
~Dominik / 2020-02-15 14:01
Ocena: 2.33 / 5
Również odchodzę z Play, koniec że sponsorowaniem celebrytow z moich pieniędzy. Zamiast robić coś dla ludzi to robią reklamy z wojewódzkimi i innymi psedo gwiazdami.Telefony u nich wychodzą dużo drożej niż w sklepie, jak liczyłem samsunga s10 to w super ekstra cenie Play wychodzi ponad tysiąc złotych więcej niż w normalnym sklepie(połowa abonamentu bo to rata plus wpłata pierwsza). Co się stało z tą firmą masakra.
~Bartek / 2020-02-14 22:40
Ocena: 1.67 / 5
Po końcu umowy została naliczona opłata (120 zl) za pakiet smartfon. Okazuje się że to nie opłata za telefon który brałem tylko za 500 mb internetu. Po reklamacji faktury dowiedziałem się że tylko jak zostanę w sieci to dostanę korektę. W dzień zakończenia umowy byłem w punkcie Play i nikt nie poinformował mnie o żadnym pakiecie. Dopiero po moich telefonach do sieci wyłączyli to. Kiedyś Play się rozwijał a teraz naciaga klientów. Nie polecam
~mnak / 2020-02-14 19:34
Ocena: 1.00 / 5
W Play skończyło się pozytywne traktowanie klienta. Obecnie stosują wredne, korporacyjne podejście.Odchodzę i to z 3 numerami do konkurencji.
ZaletyBrak.
Wadyj.w.
~sssmaczek / 2020-02-12 17:42
Ocena: 2.00 / 5
Witam Do wczoraj 11/02/2020 godz.23,59...
...korzystałem z promocyjnego pakietu za przeniesienie numeru na kartę.Wczoraj wieczorem doładowałem kartę za 25zł,w sumie miałem 26zł.Dzisiaj rano sprawdziłem i miałem 26zł+227MB.wykonałem tylko bodajże osiem wejść po 15sekund na zwykłą stronę w necie.O 15 godz.sprawdzam a tu internetu zero i jeszcze zabrane 13zł.Czuję się okradziony przez Play.Pani w BOK powiedziała że pewnie zużyłem więcej internetu niż miałem,zrobiłem debet i przez to zabrano mi 13zł.Nie ma takiej możliwości ponieważ z promocyjnego netu przepadło mi jeszcze 5GB NIE WYKORZYSTANE.Niestety e-mailem nie ma możliwości złożenia reklamacji! to kpina.Powtarzam czuję się okradziony.
~Igor / 2020-02-12 13:22
Ocena: 2.00 / 5
Kompletnie odradzam państwu zawierania umowy w PLAY Internet. Nie da się popracować, pograć czy pooglądać czegoś na owym Internecie przez zakłócenia.
Co chwilę ping w wysokości 900ms oraz Jitter w wysokości 300ms.
Internet był dobry, ale tylko przez okres próbny czyli jeden miesiąc.
Zaletybrak
WadyLimit, ogromne zakłócenia, ogromne opóźnienie
~anonim / 2020-02-08 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Brak kompetencji pracowników w sklepie "Play" mieszczącego się w galerii Siedlce. Nieszczerość wobec klientów i podawanie nieprawdziwych informacji, celem zdobycia klienta.
Zaletyżadne
Wadywprowadzanie w błąd,naciąganie,
~ferdas / 2020-02-07 12:22
Ocena: 1.67 / 5
Od kilku lat stały klient Play, jeszcze tylko do końca bieżącej umowy. Rok temu oceniałbym sieć dużo lepiej. Problemy zaczęły się od ostatniego podpisania umowy w salonie. Zatrudniają tam niestety niedouczonych lub nieprzeszkolonych ludzi, którzy sprzedają usługi o których pojęcia nie mają. Kierownik salonu, z którą podpisywałem umowę wprowadziła mnie w błąd co do cen, rabatów i usług w ramach umowy. W rezultacie płacę o 35zł miesięcznie wyższe rachunki za telefony. Odpowiedź infolinii... niestety nic z tym zrobić nie mogą. Jeszcze 3 lata temu w podobnej sytuacji Play w ciągu godziny zaproponowałby stały rabat do następnych faktur aby wyrównać pomyłkę pracownika. Pobieranie złotówki opłaty za kontakt z infolinią w ramach sieci też jest jawną kpiną zwłaszcza w sytuacji gdy nagle w tym miesiącu dostaję o 10zł netto wyższą fakturę, z której kompletnie nie wynika dlaczego jest wyższa. W portalu internetowym też zero informacji czemu drożej. Pozostaje tylko infolinia, która oczywiście nic z kwotą faktury nie może zrobić a jedynie zapewnia, że w przyszłym miesiącu już znowu będzie niższa o te 10zł.
POdsumowując: kpina, kpina i jeszcze raz kpina z wieloletnich klientów.
ZaletyKiedyś wiele, obecnie mniej niż zero
WadyNaciąganie klientów na koszty na każdym kroku, niemożliwe do zweryfikowania inaczej niż odpłatnie koszty dodatkowe, wiele wiele innych wad...
~DARIUSZ / 2020-02-07 09:23
Ocena: 1.00 / 5
Mam 5 nr w play do tej pory było ok .a po zerwaniu umowy z plusem na korzystanie z nadajników niestety porażka ciągły brak zasięgu i szukanie sieci 2 razy zgłaszałem przełączyli na orange niby troszkę lepiej ale o korzystaniu z internetu trzeba zapomnieć .Ja jak najszybciej uciekam do plus i wam wszystkim radzę OMIJAJCIE PLAY SZEROKIM ŁUKIEM
~Siwy007 / 2020-02-06 21:24
Ocena: 1.00 / 5
ciągle coś nie działa. od dwóch dni z internetu nie da się korzystać. często ktoś nie może się do mnie dodzwonić. większego badziewia nie da się zrobić. jak tylko będę miał chwile to przenoszę nr do konkurencji. każdy będzie lepszy od Play.
~Mikolaj / 2020-02-06 17:26
Ocena: 1.00 / 5
W centrum Wawy internet często zanika. a jakość adekwatna do ceny.W sumie nie narzekam.Ale ocena słaba.
ZaletyJest
WadyInternet do d..y
~Nika / 2020-02-06 15:50
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!! Nie wywiązali się z warunków umowy! najpierw nie uruchomili ustalonych pakietów co pociągnęło za sobą dodatkowe koszty, po kilku reklamacjach zrobili korekty, ale uruchamiając pakiet znowu doliczyli sobie koszt za uruchomienie na stałe... po kolejnej reklamacji powiedzieli że zwrócą różnice, ale zablokują pakiety...Paranoja po prostu! Zasięg tragedia, to są numery firmowe,niezbędne narzędzie pracy, cały czas zgłaszamy problemy z zasięgiem, rozmówcy nas nie słyszą, telefony które leża na biurkach są poza zasięgiem sieci, a super turbo internet nie może załadować strony, po chwili kręcenia pokazuje komunikat- brak internetu... Wysyłamy screany, żeby udowodnić że w zasadzie o każdej godzinie i w każdym miejscu w firmie zasięg jest zerowy albo minimalny i największym absurdem jest wizyta panów od zasięgu którzy twierdza że jest super, wg których w tym miejscu jest full zasięg i o co nam chodzi??? Staramy się o rozwiązanie umowy, która niestety trwa jeszcze przez rok, i z każdą reklamacją odbijamy się od ściany, Play ma 30 dni na odpowiedź, odrzuca nasze skargi, my piszemy następne i tak już od ośmiu miesięcy.... Totalna PORAŻKA!!!!!
Zaletywydawało się że zaleta była cena, realia to zweryfikowały negatywnie
Wadybrak zasięgu, brak kontaktu, totalna olewka ze strony play w myśl: znaleźli się naiwni, niech płacą i nie narzekają!
~Monika / 2020-02-06 07:33
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, oszukują. Oferują ludzią internet choć doskonale wiedzą,że nie będzie u nich działać ponieważ nie ma tam dobrego zasięgu. Dziesiątki rozmów z infolinią nikt i tak nie przyjechał sprawdzić tego, jak i wiele rozmów w salonie w których pracują opryskliwe panie które mają problem do nas czemu braliśmy ten internet, ale jeżeli się zapewnia klienta że będzie działać... Był mieiaac próby ale z niego nawet nie skorzystaliśmy, bo na początku nie było tego internetu w ogóle i musieliśmy sami na własną rękę naprawiać go bo nikt nie chciał przyjechać, a wtedy przedłużyliśmy umowę bo nie było nawet u nas innego usługodawcy który by nam dał internet. Jest internet tylko na dole domu który podobno bez limitu się kończy, wi fi nie sięga na drugie piętro gdzie jest komputer. Nie uznają reklamacji i musimy im zapłacić niemała karę, jeśli chcemy mieć internet skądś indziej, który będzie normalnie działał.
ZaletyNie ma.
WadyWi fi działające na 1 metr
~Tojatroll / 2020-02-06 00:47
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo źle bardzo źle bardzo źle bardzo źle 838383837r8r8484848484859594949595959559599695959595
ZaletyNie ma zalet
WadySą wady
~Przemysław / 2020-02-05 22:49
Ocena: 1.33 / 5
Jakość do ceny jest nieproporcjonalna,Trasfer danych zanika.
~Maja / 2020-02-05 16:10
Ocena: 1.00 / 5
Przez wiele lat korzystałam z Play i wszystko było OK. Niestety, ostatnio przekonałam się, że należy stamtąd jak najszybciej odejść. Podczas przedłużania umowy pani pomyliła się i wklikała nie to co potrzeba. Efekt? Płacimy drożej, bo dodała usługę o którą nikt nie prosił i nie mamy tego pakietu jaki chcieliśmy na 3 telefony, jaki nam rzekomo obiecała.
Co na to Play? ,,nic nie możemy zrobić, proszę wysłać wiadomość do..." i tak w kółko. Jedyne co zaproponowali to oddanie zakupionego podczas przedłużania telefonu i anulowanie umowy (będę bez telefonu ponad 2 tyg, bo trzeba jeszcze i tak czekać na decyzje - brawo Play!), tyle że bez zwrotu poniesionych kosztów. Przecież to ich pracownik nawalił, dlaczego nie idą na rękę wieloletniemu klientowi w ramach rekompensaty za ich błąd? Nie było nawet żadnego ,,przepraszam".
WadyW tej chwili widzę same wady i mam w planach wynieść się, kiedy tylko skończy się umowa...
~Nikita / 2020-02-04 15:42
Ocena: 1.00 / 5
A dodam jeszcze do swojej poprzedniej opinii ze 2-3 lata temu musiałam zaplacic ponad 1000 zł za prawie 40 smsów,ktore niby wysłałam w ciągu minuty o 2 w nocy,chociaż spałam i tel lezal na biurku.Zgłosiłam do wyjaśnienia i tak kazali zaplacic,bo przecież wiedzą najlepiej że ja te sms-y wysłałam.Oczywiście nikt nie wie jakie i na jaki numer,ale kosztowali po 32 czy 36 zł za sms
~Nikita / 2020-02-04 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Korzystalam z Play chyba z 7 lat.Dzięki Bogu za pół roku kończy się umowa i nie przedłużam.Wycofuje 5 numerów i będę odradzac kazdemu! Internet znika i spowalnia.Tel.obsługa klienta beznadziejna,rozmawiają z Tobą jak z debilem i tylko naciagaja na koszty.Pomoze może jeden na ośmiu.Pojechałam do Kijowa i na granicy dostalam smsa ze skasowali mnie na 200zl za używanie Internetu,chociaz z niego nie korzystałam.Kupiłam jeden z produktów w sklepie stacjonarnym i okazało sie że wadliwy.Ale ani zamiany,ani zwrotu nie dostalam.Kierownik zaproponowal mi kupic i wymienić baterie.Oczywiście pójdę do rzecznika praw konsumentów bo nie minal miesiąc od zakupu.
W diabły z taką siecią i obsługą
~Tadeusz / 2020-02-04 14:46
Ocena: 1.67 / 5
Play to najgorsza siec ,a zwlaszcza na karte nikt nie wie kiedy bylo doladowanie i za ile
wszystko jest ukryte, nie napiszesz do play bo tak zrobili aby nikt nie napisal do konsultanta
jest to na play24 ,oszczegam chentnych do play zastanuwcie sie